Media konserwatywne – zazwyczaj skromnie żyjące – dostają w tych dniach atrakcyjną ofertę WSI: reklamy tygodnika „Uważam Rze”, z którego przepędzono ekipę niepokornych publicystów. Z ofertą reklamową występuje… dom mediowy Agory.
WSI przedstawia "Uwalam Rze"
Hajdarowicz wciąż liczy, że zdoła oszukać czytelników? Na poniedziałek szykuje kampanię reklamową podróbki "URze"
Jak się dowiadujemy, media konserwatywne – zazwyczaj skromnie żyjące – dostają w tych dniach atrakcyjną ofertę: reklamy tygodnika "Uważam Rze", z którego przepędzono ekipę niepokornych publicystów.
Red. Pawła Lisickiego zastąpił Jan Piński, człowiek bliski Romanowi Giertychowi, ostro zwalczający opozycję, wspierający prawicę egzotyczną.
Co ciekawe – z ofertą reklamową występuje… dom mediowy Agory. Reklamy miałyby być emitowane w poniedziałek, w najlepszym czasie antenowym.
Właśnie w poniedziałki ukazuje się "Uważam Rze".
Chodzi o przekonanie czytelników, że nic się nie zmieniło, że to to samo pismo. Choć przecież – będzie to pismo skrajnie inne.
Ponawiamy nasz apel – informujcie znajomych, że obóz władzy chce im sprzedać podróbkę.
Zrozumiałe staje się także milczenie mediów głównego nurtu w sprawie czystki w "Urze". Chcą oszukać!
Dodajmy: w czasie, gdy tygodnikiem kierował Paweł Lisicki, wydawnictwo pisma nie reklamowało.
Skaj
Niezależny wędrownik po necie, czasem komentujący... -- Ekstraktem komunizmu i jego naturą, tak samo jak naturą kaądego komunisty i lewaka są: nienawiść, mord, rabunek, okrucieństwo i donos... Serendipity — the faculty or phenomenon of finding valuable or agreeable things not sought for...