Bez kategorii
Like

Wracają na rynek z niezależnym tygodnikiem opinii pt. „Tygodnik Do Rzeczy”

17/01/2013
534 Wyświetlenia
0 Komentarze
3 minut czytania
no-cover

Będzie to tygodnik konserwatywno-liberalny. Konserwatywny, bo szanujący tradycję chrześcijańską i odwołujący się do sprawdzonych i trwałych zasad etycznych w życiu publicznym. Liberalny – bo popierający wolność gospodarczą.

0


 

Wracają na rynek z niezależnym tygodnikiem opinii pt. "Tygodnik Do Rzeczy"

 

 

Nazywamy się "Do Rzeczy"!

Tygodnik Do Rzeczy.

Tygodnik Pawła Lisickiego już niebawem na rynku

Nie ma zgody na milczenie, a teraz… Do rzeczy – przekonuje w wywiadzie dla portalu Interia.pl redaktor naczelny nowego tygodnika, Paweł Lisicki. Publicyści, którzy tworzyli tygodnik „Uważam Rze”, wracają na rynek z niezależnym tygodnikiem opinii pt.: Tygodnik Do Rzeczy.

Jak zapewnia redakcja, tygodnik będzie się opierał na wartościach, a nie na politycznej przepychance. Lisicki, Wildstein, Ziemkiewicz, Semka, Gmyz, Gabryel, Magierowski, Horubała, Łysiak, Wróblewski, Rybak, i wielu innych znanych i cenionych autorów znajdzie się teraz w jednym miejscu – na łamach nowego tygodnika.
„Będzie to tygodnik konserwatywno-liberalny. Konserwatywny, bo szanujący tradycję chrześcijańską i odwołujący się do sprawdzonych i trwałych zasad etycznych w życiu publicznym. Liberalny – bo popierający wolność gospodarczą. Tygodnik, który chce być wyrazistym głosem w polskiej debacie publicznej. Ale ma to być głos niezależny, wolny od partyjnych uwikłań, reprezentujący interes ogółu” – deklaruje redaktor naczelny. Paweł Lisicki.

Pierwszy numer „Do Rzeczy” powinien trafić na rynek już niebawem.

Tygodnik dystrybuowany będzie w całej Polsce we wszystkich sieciach dystrybucji prasy. Pierwszy numer wyjdzie w nakładzie 200 tys. egzemplarzy. Gazeta liczyć będzie 100 stron w formacie 205×279 mm.

Debiutowi pisma „Do Rzeczy” będzie towarzyszyła będzie kampania promocyjna w stacjach radiowych i telewizyjnych, w Internecie i w prasie oraz na nośnikach zewnętrznych, a także promocja w punktach sprzedaży. Za zakup i planowanie mediów odpowiada Agencja Nano Marketing – będąca częścią Grupy Kapitałowej PMPG SA.  

Więcej informacji o projekcie nowego tygodnika Pawła Lisickiego można znaleźć również pod adresami:

„Do Rzeczy” w internecie:

Tygodnik „Do Rzeczy On-Line” – "Do Rzeczy” On-Line

Facebook (9146 fanów) – Facebook

Twitter (1978 obserwujących) – Twitter

Za: tygodniklisickiego.pl


Zobacz także:

 

Michał Karnowski: "Widok przyjaciela pana Grasia lejącego łzy nad niepełnym powodzeniem planu pacyfikacji mediów niepokornych — bezcenny"

Pytają mnie Państwo w listach i mejlach, a także prywatnie, dlaczego nie odpowiadam na zaczepki Grzegorza Hajdarowicza, czy też jego uległo-radykalnego wybrańca pana Jana Pińskiego

 

 

Nie wszystkie łgarstwa Pińskiego – Cezary Gmyz

A to się musiał Mazurek zdziwić odkrywszy, że Piński był jego szefem. Jak teraz Piński ogłosi, że to on jest ojcem dziecka Kate Middleton to wcale się nie zdziwię.

0

Andy-aandy http://blogmedia24.pl/blog/3727

Niezależny wędrownik po necie, czasem komentujący... -- Ekstraktem komunizmu i jego naturą, tak samo jak naturą kaądego komunisty i lewaka są: nienawiść, mord, rabunek, okrucieństwo i donos... Serendipity — the faculty or phenomenon of finding valuable or agreeable things not sought for...

823 publikacje
236 komentarze
 

Dodaj komentarz

Authorization
*
*
Registration
*
*
*
Password generation
343758