Tygodnik Do Rzeczy.
Tygodnik Pawła Lisickiego już niebawem na rynku
Nie ma zgody na milczenie, a teraz… Do rzeczy – przekonuje w wywiadzie dla portalu Interia.pl redaktor naczelny nowego tygodnika, Paweł Lisicki. Publicyści, którzy tworzyli tygodnik „Uważam Rze”, wracają na rynek z niezależnym tygodnikiem opinii pt.: Tygodnik Do Rzeczy.
Jak zapewnia redakcja, tygodnik będzie się opierał na wartościach, a nie na politycznej przepychance. Lisicki, Wildstein, Ziemkiewicz, Semka, Gmyz, Gabryel, Magierowski, Horubała, Łysiak, Wróblewski, Rybak, i wielu innych znanych i cenionych autorów znajdzie się teraz w jednym miejscu – na łamach nowego tygodnika.
„Będzie to tygodnik konserwatywno-liberalny. Konserwatywny, bo szanujący tradycję chrześcijańską i odwołujący się do sprawdzonych i trwałych zasad etycznych w życiu publicznym. Liberalny – bo popierający wolność gospodarczą. Tygodnik, który chce być wyrazistym głosem w polskiej debacie publicznej. Ale ma to być głos niezależny, wolny od partyjnych uwikłań, reprezentujący interes ogółu” – deklaruje redaktor naczelny. Paweł Lisicki.
Pierwszy numer „Do Rzeczy” powinien trafić na rynek już niebawem.
Tygodnik dystrybuowany będzie w całej Polsce we wszystkich sieciach dystrybucji prasy. Pierwszy numer wyjdzie w nakładzie 200 tys. egzemplarzy. Gazeta liczyć będzie 100 stron w formacie 205×279 mm.
Debiutowi pisma „Do Rzeczy” będzie towarzyszyła będzie kampania promocyjna w stacjach radiowych i telewizyjnych, w Internecie i w prasie oraz na nośnikach zewnętrznych, a także promocja w punktach sprzedaży. Za zakup i planowanie mediów odpowiada Agencja Nano Marketing – będąca częścią Grupy Kapitałowej PMPG SA.
Więcej informacji o projekcie nowego tygodnika Pawła Lisickiego można znaleźć również pod adresami:
„Do Rzeczy” w internecie:
Tygodnik „Do Rzeczy On-Line” – "Do Rzeczy” On-Line
Facebook (9146 fanów) – Facebook
Twitter (1978 obserwujących) – Twitter