Bez kategorii
Like

Wprost – medialni oszuści!

28/04/2011
466 Wyświetlenia
0 Komentarze
46 seconde czytania
no-cover

Wyniki kontroli ZKDP potwierdziły podejrzewane przez konkurencję oszustwo w danych sprzedażowych tygodnika Wprost!

0


 

Jak informuje branżowy portal Wirtualne media w wyniku kontroli ZKDP stwierdzono zawyżanie danych sprzedażowych przez tygodnik Wprost.

Oszustwo polegało na niewłaściwym klasyfikowaniu dystrybucji nieodpłatnej jako sprzedaży płatnej. Celem mogło być pozyskanie większych budżetów reklamowych.

Pod koniec 2010 roku (kontrolę przeprowadzono za okres luty-listopad 2010) skala oszustwa sięgnęła blisko 15%!

Kontrola ZKDP zakończyła się upomnieniem i wnioskiem o naganę. Wprost może odwoływać się od tej decyzji.

Szczegóły: (http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/zkdp-nierzetelne-dane-wprost-wniosek-o-nagane)

0

Emek

Troche przemyslen nt. biezacej polityki, ludzi, konfliktów. Widziane z perspektywy Krakowskiego Przedmiescia, z którym sympatyzuje, ale sie nie do konca utozsamiam.

25 publikacje
0 komentarze
 

Dodaj komentarz

Authorization
*
*
Registration
*
*
*
Password generation
343758