Bez kategorii
Like

“Wprost” bez Lisa traci

20/04/2012
423 Wyświetlenia
0 Komentarze
2 minut czytania
no-cover

W lutym br. największy wzrost sprzedaży wśród tygodników opinii zanotowało “Uważam Rze”. Najwięcej stracił “Przekrój”, który osiągnął najniższy wynik w historii. Stracił też “Wprost”, którego szefem przestał być Tomasz Lis – podają wirtualnemedia.pl.

0


Liderem zestawienia pozostał “Gość Niedzielny” (Wydawnictwo Kurii Metropolitalnej “Gość Niedzielny”). Średnia sprzedaż ogółem tego tygodnika w lutym 2012 roku wyniosła 139 298 egz. i była o 4,41 proc. niższa niż rok wcześniej – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez Wirtualnemedia.pl.

Na drugą pozycję z trzeciej awansował tygodnik ”Uważam Rze” (Presspublica). W analizowanym miesiącu sprzedawał się on średnio w liczbie 136 546 egz., notując wzrost aż o 19,64 proc. względem lutego 2011 roku, gdy tytuł zadebiutował na rynku.

Na trzecie miejsce z drugiego spadła “Polityka” (“Polityka” Spółdzielnia Pracy), która w lutym br. osiągnęła średnią sprzedaż ogółem na poziomie 123 485 egz., notując spadek o 8,30 proc.

Na początku lutego br. ze stanowiska redaktora naczelnego “Wprost” (AWR “Wprost”) odwołany został Tomasz Lis (zastąpił go Michał Kobosko, więcej na ten temat). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma wyniosła w tamtym miesiącu 84 622 egz., czyli była niższa o 11,24 proc. niż rok wcześniej. Tytuł utrzymał się na pozycji piątej.

Największy spadek średniej sprzedaży zanotował ponownie “Przekrój” (Presspublica), którego wynik zmalał aż o 36,40 proc. i wyniósł już tylko 23 930 egz., co było najniższym wynikiem w historii. Magazyn ten utrzymał się na miejscu siódmym.

Więcej na ten temat tutaj.

(www.wirtualnemedia.pl)

 

0

Aleksander Pi

"Szef Dzialu Ekonomicznego Nowego Ekranu. Dziennikarz z 10-letnim stazem. Byly z-ca szefa Dzialu Biznes "Wprost"."

1837 publikacje
0 komentarze
 

Dodaj komentarz

Authorization
*
*
Registration
*
*
*
Password generation
343758