Bez kategorii
Like

V-BLOG pt.: „Kolektyw mężczyzn – czyli: marxiści jeszcze żyją”

23/10/2008
666 Wyświetlenia
1 Komentarze
33 minut czytania
no-cover

http://tiny.pl/sd9h (link do strony odnoszącej się do obrazka) = =============================================== już jest na YT; w lepszej jakości pod adresem: http://pl.youtube.com/watch?v=RH-luNZTJhE&fmt=18 a wariancie szybciej ściągalnym: http://pl.youtube.com/watch?v=RH-luNZTJhE oraz na UPR TV (także w wersji dla komórek i odtwarzaczy MP3) : http://www.uprtv.pl/uprtv/uprtv_play.php?id=0000000327       O Ś W I A D C Z E N I E (osobiste) Według konserwatystów emerytura – to wypłacany z opóźnieniem odłożony zarobek. Według liberałów to hazard; „składka” to kupowany bilet na loterię: jeśli dożyję, to co miesiąc przynoszą mi na raty wygraną pochodzącą ze składek moich… i tych, co „przegrali” (czyli: zmarli). Tak czy owak: odebrać jej nie można. Nawet mordercom nie odbiera się ani zarobków, ani wygranej w „Toto-lotka”… Natomiast socjaliści, komuniści i inne szuje uważają, że emerytura […]

0


http://tiny.pl/sd9h (link do strony odnoszącej się do obrazka) =

===============================================

już jest na YT; w lepszej
jakości pod adresem:

http://pl.youtube.com/watch?v=RH-luNZTJhE&fmt=18

a wariancie szybciej
ściągalnym:

http://pl.youtube.com/watch?v=RH-luNZTJhE

oraz na UPR TV (także
w wersji dla komórek i odtwarzaczy MP3
) :

http://www.uprtv.pl/uprtv/uprtv_play.php?id=0000000327


      O
Ś W I A D C Z E N I E
(osobiste)

Według konserwatystów emerytura
– to wypłacany z opóźnieniem odłożony zarobek. Według
liberałów to hazard; „składka” to kupowany bilet na
loterię: jeśli dożyję, to co miesiąc przynoszą mi na raty
wygraną pochodzącą ze składek moich… i tych, co „przegrali”
(czyli: zmarli). Tak czy owak: odebrać jej nie można. Nawet
mordercom nie odbiera się ani zarobków, ani wygranej w
„Toto-lotka”…

Natomiast socjaliści, komuniści i
inne szuje
uważają, że emerytura to „świadczenie socjalne” –
które państwo może dać — a może i zabrać; zwiększyć —
lub zmniejszyć. Teraz w ZUS-ie brak pieniędzy — to testują na
byłych SB-kach. Jak nie będzie protestów – to będzie się
odbierać emerytury dalszym grupom…

Sama dyskusja nad tym to kolejny dowód,
że żyjemy w komuniźmie. Ja jednak oświadczam:

Kto głosuje za
zmniejszeniem — lub zwiększeniem – emerytur
komukolwiek,
ten stawia się poza nawiasem cywilizacji. A w wolnej Polsce — bo
kiedyś wyjdziemy spod okupacji „III Rzeczypospolitej” – ci
Senatorowie i Posłowie, którzy za tym głosowali, będą też
mieli zmniejszone emerytury. Za to, że przez nich
od tej chwili nikt nie
jest już pewny swojej emerytury!

Kto mieczem wojuje – od miecza ginie…

====

PS. Gwoli wyjaśnienia: JA
nie pobieram — ani nie oczekuję specjalnie — żadnej
emerytury.

Komentarze:

Nienawidzę komuchów!!!! Niech Pan żyje 200 lat Panie …
… Januszu!!!

~wentyl
2008-10-23 22:54

Projekt "Młodzi senatorowie". Sprawdź czy twoja szkoła …
… bierze w nim udział: http://www.ceo.org.pl/portal/b_mlodzi_senatorowie

~Div037
2008-10-23 23:09

Proszę o napisanie czegoś o najnowszej historii polskiego …
… fiskalizmu. Tzn. kiedy ostatnio został wprowadzony jakiś podatek? Z jakiego powodu? Czy w Polsce podatki są zwiększane czy zmniejszane? O ile i przez kogo? Z …

~Div037
2008-10-23 23:13

Odnośnie emerytur to twierdzi Pan że umowa o emeryture to …
… tak sformuowana umowa, że jedna strona może warunki umowy w dowolny sposób modyfikować. Podnośić wiek emerytalny, zmniejszać wysokość wypłacanych emerytur. …

smupr.pulawy@op.pl
2008-10-23 23:45

To przecież nie umowa. Od poczatku jest ustawa, na …
… podstawie której to państwo zabiera łobywatelowi, ile chce, a potem daje -ile chce. Przy tym "państwo" tj.p/osły "wybierani" przez l*d mogą zmieniać swoja ustawę …

~Natasza
2008-10-25 09:04

Po pierwsze, to, znając życie i tych, co zabierają to …
… g…. im zabiorą i to jest najważniejsze w tym wszystkim. Chodzi wyłącznie o wywołanie tumultu w tumultycznej prasie. Po drugie, to, czy Pan wie, jakie składki …

~panMarek
2008-10-24 07:52

Problem w tym TW Mikke, że Twoi UBeccy mocodawcy żadnych …
… składek emerytalnych nie odprowadzali, a teraz jedynie bezprawnie żerują na emeryturach tych, którzy uczciwie je sobie wypracowali i to w przeciwieństwie do …

~minarchista
2008-10-24 08:09

Warto w tym miejscu jeszcze dopowiedzieć, że właśnie przez …
… takie de facto skrajnie antyprawicowe jazdy JKMa cały UPR popada w niełaskę ruchów wolnościowych, a lewactwo wszelkiej maści dostaje tą drogą znakomity …

~minarchista
2008-10-24 08:14

Także z w/w względów UPRowcy nigdy nie powstaną z kolan …
… nieprzychylności wyborczej, jeśli się za wczasu nie zdekorwinizują, odstawiając de finitywnie tow. Mikke na boczny tor, co by im już nigdy samodestruktywnie nie …

~minarchista
2008-10-24 08:16

Kazdy falsz wyjdzie na jaw wczesniej,czy pozniej.Teraz,po …
… x kolejny  wyszlo,jak falszywy jest JKM!

~…
2008-10-24 09:13

WYDZIAŁ DEZINFORMACJI SLD CIERPI NA INTELEKTUALNĄ …
… IMPOTENCJĘ.

~żenua
2008-10-24 09:59

mikke to glupi c**j co do bledu sie nie przyzna nigdy i …
… bedzie uparcie wymyslal bzdurne argumenty aby udowodnic ze zawsze mial racje w sprawie ubekow.  Tak samo jak jego kompan od kieliszka michalkiewicz. Baknal cos …

~jasio
2008-10-24 15:14

+++  http://korespondent.pl  +++

~=================
2008-10-24 01:44

Po pierwsze, to, znając życie i tych, co zabierają to …
… g…. im zabiorą i to jest najważniejsze w tym wszystkim. Chodzi wyłącznie o wywołanie tumultu w tumultycznej prasie. Po drugie, to, czy Pan wie, jakie składki …

~panMarek
2008-10-24 07:51

Panie Januszu odpowiadam panu.Jest to rzeczywiście bardzo …
… ciekawe postawienie sprawy, skoro sądy się mylą to ilu uznanych za niewinnych było winnych.To o czym pisałem nie dotyczyło spraw ludzi straconych tylko …

~Wojownik
2008-10-24 10:57

Panie Januszu dzisiaj w salonie politycznym trójki była …
… pani prof.Staniszkis.Mówiła o Chinach chwaląc rozwiązania rynkowe i o Miltonie Friedmanie że miał racje w sprawie wprowadzenia euro mówiąc że okaże się błędem w …

~Wojownik
2008-10-24 11:48

…pozdrawiam serdecznie a w "chwili wolnej" prosze wejsc …
… w ponizszy link…..http://mises.org/story/3165

~jacek konarzewski
2008-10-23 23:07

…w wolnej chwili niech Pan przejrzy ten …
… artykol….http://mises.org/story/3165 …pozdr

~jacek konarzewski
2008-10-23 23:10

Nieprawda!!! Za PRL-u wszyscy dostawali emerytury ,moze …
… dlatego, ze nie bylo zadnej "komuny" bo komuna jest tam gdzie przywodca przyjezdza do tlumu n.p. 200.000 ludzi tak samo ubrany jak wszyscy i na rowerze. W Prl-u …

~StrusUSA
2008-10-23 23:11

a gdzie pisze ze nie dostawali… umiesz czytac??

~invictus_pl
2008-10-23 23:29

a odnosnie tej komuny… ty sie puknij w glowe gosciu bo …
… zakres twojego myslenia jest tak szokujacy ze nie wiem czy do normalnego liceum by cie przyjeli

~invictus_pl
2008-10-23 23:30

Zakres Twej kultury, natomiast, jest poniżej krytyki. Co …
… do 'poziomu myślenia’ (jak to określiłeś) lubianego przeze mnie pana JKM  — lepiej nie wypowiadaj prezentując takie prostactwo umysłowe…

~eMJay
2008-10-23 23:40

czy ty czytales komentarz strusUSA…?, nie wiem za bardzo …
… do kogo sie odnosissz w wypowiedzi powyzej bo ja nie krytykuje pana JKM tylko komentuje strusUSA który zadziwia mnie stwierdzeniem – do którego sie odnisłem – …

~invictus_pl
2008-10-23 23:46

Tak wlasnie tym…. co napisalem,charakteryzuje sie  …
… komunizm. W polsce panowal socjalizm nawet do 56 roku. Pamietam jak w 1952 mowilo sie pacierz przed lekcjami w szkoloe. Po 56 zniesiono modlitwe, ale zawsze byl …

~StrusUSA
2008-10-24 00:47

Nie widzę problemu – pod warunkiem, że odebranie czy …
… zmniejszenie emerytur przetestuje się najpierw na dzisiejszych posłach – jak tylko przestaną nimi być.

~Krzysztoff
2008-10-23 23:12

tak jest ,uciąć,logiczną niewygodną dyskusję to …
… styl,cienkiego łonetu,widzę jkm,starasz się , i CI WYCHODZI PODOBIEŃSTWO DZIAŁANIA.

~anarchostan
2008-10-23 23:21

A zasady wyliczania wysokości emerytury też ktoś musiał …
… ustalić. Zwykle nie mają one uzasadnienia w wysokości płaconych przez całe życie składek. Równie dobrze można by przeprowadzać inne modyfikacje odbierając przez …

~Pietia
2008-10-23 23:33

Popieram. Skoro w 1989 roku ustrój upadł , to w ogole nikt …
… nie powinien otrzymywac emerytur lub powinien je teraz dostawać w PRL-owskiej walucie.

~jac
2008-10-24 10:39

skończyła się PRL, skończyła się PZPR, miałem dziadka …
… kryminalistę to mam iść za niego siedzieć?Chyba, że nie skończyła się PRL….?

~niepamiętam
2008-10-23 23:37

a kto odpowiada za umowy pracy podpisane z rzadem PRL/RP z …
… ktorych nie wynika nic poza płacą i emeryturą? Czy naprawdę powinienem płacić (w systemie jaki jest) składki na uposażenie i późniejszą emeryturę za synekury o …

~Grzegorz Sobole…2008-10-23 23:40

czy można w ogóle nie pobierać emerytury? ( sensie …
… technicznym, nie moralnym)

~krystyna z gazo…2008-10-23 23:53

Szlag człowieka trafia jeśli co miesiąc jest okradany z …
… min.np.1000 zł.Lepiej byłoby zainwestować.

~Gośc.
2008-10-24 00:15

Powtarzam z uporem: system emerytalny składki przepuścił i …
… ich NIE MA. Obecne emerytury są "świadczeniem społecznym" właśnie dlatego, że czy dawne składki były odłożonym świadczeniem, czy też biletem na loterię, to …

~Tajemniczy don …2008-10-24 00:48

Czy funkcjonariusze SB płacili jakieś składki emerytalne ?

~ana
2008-10-24 01:14

Socjalizm, komunizm i kapitalizm umówili się na spotkanie. …
… Kapitalizm i komunizm czekają w umówionym miejscu. Wreszcie wpada socjalizm i mówi: – Przepraszam za spóźnianie, ale stałem w kolejce po mięso. – A co to jest …

~Kajtek
2008-10-24 01:22

Myślę, ze na to spotkanie mógł się również spóźnić …
… kapitalizm – ugrzązł w korku (czyli kolejce samochodów oczekujących na pewien specyficzny towar, którego brakuje w kapitaliźmie – tym towarem jest CZAS). A komunizm …

~marcin
2008-10-24 08:17

Bo "myślenie kolektywne" to… bezmyślenie!

~orwell.blog.pl
2008-10-24 03:17

Niech Pan zmieni link do strony ze zdjęciem na tiny.pl !!! …
… Zawiera złośliwy kod 🙁 właściwa strona to: http://freemasonsfordummies.blogspot.com/2008/01/french-president-to-meet-with-grand.html Pozdrawiam

~eirikk
2008-10-24 03:38

Amen

~rem
2008-10-24 04:19

Czy KTOS pomyslal o tych,ktorzy obecnie wyliczaja nam …
… emerytury?.Pluskaja sie w basenach (na dachu domu PZU).Za nasze ciezko zarobione pieniadze bawia sie na Wyspach Kanaryjskich w ramach szkolenia.

~emeryt
2008-10-24 05:50

Po 1-e zajac sie nami!!,zebysmy zyli w koncu jak LUDZIE.To …
… nie pod publiczke co Panie Korwin.

~emeryt
2008-10-24 05:53

Po pierwsze, to, znając życie i tych, co zabierają to …
… g…. im zabiorą i to jest najważniejsze w tym wszystkim. Chodzi wyłącznie o wywołanie tumultu w tumultycznej prasie. Po drugie, to, czy Pan wie, jakie składki …

~panMarek
2008-10-24 07:53

Panskie Oswiadczenie jest nieuzasadnione logicznie.  …
… Wszystkie emerytury powinny byc finansowane ze skladek wypracowanych przez czlonkow danego "klanu". W 99 % politycy i funkcjonariusze panstwowi nie oplacaja zadnych …

~karzo
2008-10-24 06:48

UWAGA! UWAGA! Wiarygodny link potwierdzajacy teorie JKM o …
… globalnym ocipieniu, czapa lodu na arktyce powiekszyla sie przez ostatni rok: …

~DIVER
2008-10-24 06:50

Po pierwsze, to, znając życie i tych, co zabierają to …
… g…. im zabiorą i to jest najważniejsze w tym wszystkim. Chodzi wyłącznie o wywołanie tumultu w tumultycznej prasie. Po drugie, to, czy Pan wie, jakie składki …

~panMarek
2008-10-24 07:51

A do kogo odnosi się to zdanie: "Kto mieczem wojuje – od …
… miecza ginie…".Przecież przez komunistów mój wujek zwariował,bo go ścigali jak psa,w ogóle nie mógł dostać pracy.Żył dzięki ostatnim przyjaciołom na tej …

~uni
2008-10-24 08:06

Czy gangster, który zrabował pieniądze i zamiast ulokować …
… je w banku gdzieś na Karaibach wpłacił je jako składkę do ZUS ma prawo żądać wypłatę emerytury?

~marcin
2008-10-24 08:09

Właśnie—>http://tiny.pl/sdd9

~pozdrawiam
2008-10-24 08:20

Halloween pod znakiem Obamy. Wiem, że nie na temat, ale …
… świetna ilustracja do "spreading the wealth". 🙂 http://noquarterusa.net/blog/wp-content/uploads/2008/10/image0011.jpg

~Tajemniczy don …2008-10-24 08:25

echo…echo… ,,Problem w tym TW Mikke, że Twoi UBeccy …
… mocodawcy żadnych składek emerytalnych nie odprowadzali, a teraz jedynie bezprawnie żerują na emeryturach tych, którzy uczciwie je sobie wypracowali i to w …

~echo
2008-10-24 08:39

Jednak poziom propagandy Komsomołu nie chce się …
… podwyższyć. A tyle napi*prza o nich telewizja. Bez TVP są niczym.

~Biały Człowiek
2008-10-24 13:47

Ważne,   http://tnij.org/b0n9

~ważne
2008-10-24 08:56

nasrałeś na siebie, jak nie zwiększyć renty 600zł dla …
… nauczycielki po 25 latach pracy? wkuwiłeś mnie i nie czytam więcej

~nikita
2008-10-24 09:02

wciskać kit to pan potrafisz finezyjnie, tylko mydła za …
… dużo,fe

~GEJ&GEJ
2008-10-24 09:13

Socjalisto JKM! Jak zwykle nie wie Pan o co chodzi, gdzieś …
… dzwonią ale nie wiesz w którym kościele.Niestety przyklaskuje panu równie słabo zorientowana część internautów. Rzecz nie jest o odbieraniu emerytur a o …

~czerwony_negatyw
2008-10-24 09:16

Alez JKM doskonale wie o co chodzi i co robi,to my, co …
… niektorzy,ludzilismy sie ,ze niby to jest walka o wolnosc.Tfu!

~…
2008-10-24 09:26

O dwóch takich – historia najnowsza Mało kto wie, ale …
… kiedy "dwóch takich" kradło księżyc zostali przyłapani przez czarownicę z kotem… no i cóż trzeba sprawę jakoś załatwić – "dwoje tacy" jako, że przedsiębiorczy …

~dowcip
2008-10-24 09:20

ale płycizna

~głębokościomierz
2008-10-24 09:26

Grupowy taniec brzucha ,zaprasza JKM na spotkanie …
… integracyjne,w programie m.in. kręcenie hula-hop

~famfatal
2008-10-24 09:27

Czyli w zgodzie z definicją konserwatystów, nie należą się …
… im żadne emerytury, bo te co otrzymują, nie pochodzą z odłożonych z ich zarobków, tylko z tych złupionych aktualnie z podatników. Poza tym używanie słowa …

~j23
2008-10-24 09:28

A gdzie definicja emerytury z czasów monarchii? Kaska …
… przyznawana za służbe wojskową u króla – to jest prawdziwei konserwatywna definicja emerytury.

~jac
2008-10-24 10:35

Nawet do tej pory system nie zakłada, że emerytury mają …
… pochodzić z odłożonej kupki. II filar już oficjalnie ukradło. Dokładnych sum wypłat emerytalnych nie ustalono, ale wymyśla się co roku inne, z tą jednak zasadą, …

~Biały Człowiek
2008-10-24 10:43

Panie Januszu.Ma Pan 66 lat czyli jest Pan w wieku …
… emerytalnym.Dlaczego nie pobiera Pan emerytury.Nie  płacił Pan składek na ZUS?

~1
2008-10-24 09:29

Gdybym zdobył władzę nieskrępowaną, z pewnością …
… wprowadziłbym liberalizm "(prawie)-pełną gębą". Prawie, bo przymusiłbym wszystkie szkoły (prócz żeńskich i zawodowych), do obowiązkowego omawiania jednej lektury… …

~komentator
2008-10-24 09:37

Ja bym dał "Boagctwo narodów" Adama Smitha, oczywiście pod …
… warunkiem,że kapitaliści potrafiliby wydrukowac tego białego kruka, w co akurat wątpię.

~jac
2008-10-24 10:36

Można się wyrzygać od tego promowania Napieralskiego przez …
… TVP. Normalnie strach otworzyć lodówkę. Wczoraj napierniczało do znudzenia, że Olejniczakowi bliżej jest do PO, a Napieralskiemu nie za bardzo, a także raczyło …

~Biały Człowiek
2008-10-24 09:53

Pan JKM taki inteligentny człowiek, a czytać ze …
… zrozumieniem nie umie ? Nikt nie głosuje za odebraniem emerytur, tylko za odebraniem PZRYWILEJÓW . To nie doładnie to samo , Pozoru praworządniości za komuny nie stanowią …

~Bernard Inkwizy…2008-10-24 10:01

Kwestia emerytur jest dość specyficzna i w warunkach …
… przechodzenia z jednego socjalizmu do drugiego już potrafi się skomplikować, a co dopiero po wyjściu z socjalizmu. Socjalizm popełnia ciągle poważną zbrodnię przeciw …

~Biały Człowiek
2008-10-24 10:33

Skoro ciągle mamy socjalizm, to dlaczego panstwowe …
… emerytury nie są równe, jak w Australii? Widac socjalizm jest całkiem skuteczny jelsi jest się czlonkiem słuzb specjalnych danego panstwa – nagle kasy jest pod …

~jac
2008-10-24 10:43

Nawet w komunizmie mówiono, że każdemu według potrzeb, …
… czyli nie tak dokładnie po równo. A socjalizm nie zależy tylko od systemu emerytalnego. Poza tym, z racji swego totalnego charakteru, socjalizm musi po prostu mieć …

~Biały Człowiek
2008-10-24 11:02

No to JKM rozwścieczył komuchów, bo oni bardzo nie lubią, …
… kiedy się przypomina, że robotnicy z fabryki strajkują przeciw przyjęciu innych robotników, którzy akurat stoją w kolejce po posadę i żadnych podwyżek się nie …

~Biały Człowiek
2008-10-24 10:11

Cesarz Maksymilian I zwykł mówic "Pokażcie mi testament …
… Adama!". Nie ma? To Ameryka Płd, Moluki i Czechy są moje! Prosze nam pokazać odcinki wpłaty esbeków na ZUS.

~jac
2008-10-24 10:32

Czyli jednak skarpeta…?

~marlena55
2008-10-24 10:38

No, powiedzmy raczej, że materac  🙂  Ten materac może być …
… w kryjówce własnej, w banku w Vaduz, częściowo na jakimś normalnym funduszu pomnażania (nie wszystko na jednym!). Czasem nawet uruchomiony biznes jest …

~Biały Człowiek
2008-10-24 11:08

Panie Januszu odpowiadam panu.Jest to rzeczywiście bardzo …
… ciekawe postawienie sprawy, skoro sądy się mylą to ilu uznanych za niewinnych było winnych.To o czym pisałem nie dotyczyło spraw ludzi straconych tylko …

~Wojownik
2008-10-24 10:46

Gdyby było normalnie i ubecy odkładali sobie na emeryturę …
… do banku to debilni lewacy z nowego rozdania musieliby dzisiaj wynająć złodziei takich jak oni do okradania tych ludzi.

~yale
2008-10-24 11:07

Dzisiejszej lewiźnie jest wszystko jedno, czy okrada grupę …
… taką czy siaką. Zauważcie, że lewizna nakłada wysokie podatki także na siebie. Skoro jednak utrzymuje taki bajzel, to oznacza, że jednak jakoś na swoje …

~Biały Człowiek
2008-10-24 11:14

Panie Januszu. Świadczenie socjalne nie jest emeryturą. …
… Emerytura nie jest świadczeniem socjalnym. Zgadzam się że emerytury odebrać  nie można. Natomiast nikt nie uważa, że emerytura to „świadczenie …

~Zibi
2008-10-24 11:10

Socjal nazwano emeryturą, bo w systemie postępowym nie …
… nazywa się rzeczy po imieniu. Konserwa może się tylko domagać stosowania do swoich zasad.  Polski socjalizm zasadza się na demokracji, więc nie może polegać na …

~Biały Człowiek
2008-10-24 11:20

UPR: 2-dniowe wybory to marnowanie pieniędzy Propozycję …
… dwudniowych wyborów, nie tylko do Parlamentu Europejskiego, ale we wszystkich wyborach i referendach, zgłosiła "Koalicja 21 października", złożona z organizacji …

~apel
2008-10-24 11:22

Witam! Wszystkich {Konserwatywnych Liberałów}.

~Hodyn
2008-10-24 11:43

Dziś piszą tak : Słowację, która od 1 stycznia będzie …
… posługiwać się euro, zawirowania na rynkach walutowych praktycznie omijają, ustalony jest sztywny kurs wymiany korony. – Dziś Polacy powinni się upewnić, że do …

~Tomasz
2008-10-24 11:47

Moja filiżanka kawy (mielona kopiata łyżeczka, cukier i …
… kwaterka gotowanej wody) kosztuje mniej niż 50 groszy. Jeśli będzie kosztowała 1 zł. po wejściu do strefy to wyjdę na tym jak na akcjach GPW. Ciekawe, że nikt nie …

~yale
2008-10-24 12:45

Drogi Panie Januszu, ale przecież pierwszą komuną była …
… hołubiona przez Pana arystokracja. Komuniści tylko chcieli rozciągnąć ich przywileje na resztę społeczeństwa. Swoistą komuną jest też Kościół Katolicki, a więc …

~Piotr I
2008-10-24 11:51

JKM i jego blog jest po to,zeby w prawie doskonaly sposob …
… robic nam wode z mozgu.Nigdy nie otrzymacie od niego odpowiedzi na istotne dla gospodarki,czy polityki pytania.To jest najwyzszej jakosci …

~…
2008-10-24 13:34

Jak to nie otrzymamy? Przecież ciągle o tym mówi. Tylko że …
… ludzie są przyzwyczajeni oczekiwać od polityków i od mówiących o polityce wciąż nowych rozwiązań, pomysłów, dokładania kolejnych warstw do socjalistycznego …

~janek
2008-10-24 13:53

"Rzeczpospolita" ciągle zachęca do brania unijnej …
… heroiny.       Narkotykiem, który się nam serwuje mają być dotacje, m.in. do "trwałych miejsc pracy".  Od kilku lat obserwuje się otępienie także w samorządach. Która …

~Biały Człowiek
2008-10-24 13:21

A może to jest powód spadku złotówki?: …
… http://wiadomosci.onet.pl/1849970,11,tajny_pakt_polskich_politykow_w_sprawie_euro,item.html

~(-)
2008-10-24 13:29

Świetny materiał!

~bonobo
2008-10-24 13:40

Bywają też informacje dziwne  😉  Liechtensteiner …
… Vaterland pisze o sprzedaży "Kapitału" Marxa. www.vaterland.li "News 24. Oktober 2008 – 10:20 – Kultur "Das Kapital" von Karl Marx für einmal ausverkauft …

~Biały Człowiek
2008-10-24 13:42

No i co pan powie o popieranym ongis przez pana …
… socjaliście z PiS-u? "Lech Kaczyński mówił przed spotkaniem, że jednym ze sposobów przezwyciężenia obecnego kryzysu gospodarczego jest odejście od przekonania, że …

~smokowiec
2008-10-24 13:47

Kaczyński dostał poparcie od części UPR-owców w II turze, …
… ale nie dlatego, żeby ktokolwiek u nas popierał jego poglądy. Może głosy tej części nie przeważyły, ale w sumie mamy sytuację lepszą niż rządy PO-Lewicy w obu …

~Biały Człowiek
2008-10-24 14:00

a co Szanowny Pan powie na pogloski o homoseksualizmie …
… Ś.P. Haidera? Czy to nagonka, czy prawda, a jesli to drugie to jak sie Pan do tego ustosunkuje?

~gggg
2008-10-24 13:50

Nie rozumiem tego obrazka. Ktoś ciągnie papieża na …
… sznurku, ktoś wymachuje toporem, pijaczyna leży z butelką a z chmurki bóg się wyłania – i o co z tym chodzi?

~Azarien
2008-10-24 14:04

Boś niekumata bestia.

~Hodyn
2008-10-24 14:05

Wczoraj w TV PULS był Radosław Pyffel. Redaktorowi …
… prowadzącemu nie podobało się, że Pyffel nie chce inwazji Chińczyków na Polskę. To dlaczego nie zaprosił Senyszynowej? Widocznie TV PULS odkrywa się powoli – taka …

~Biały Człowiek
2008-10-24 14:05

W ostatnim NCzasie! jest dość prowokacyjna okładka. I …
… cisza. W żadnym przeglądzie prasy słowa nie powiedziano. Zresztą nigdy o NCzasie! w przeglądach prasy nie mówiono, ale przecież tu pada cień na kandydata na …

~Biały Człowiek
2008-10-24 14:12

WYZWANIE…WIEM,ZE LUBI PAN TAKOWE DLATEGO PROSZE ZAJRZEC …
… W WOLNEJ CHWILI NA PONIZSZY LINK I SIE DO NIEGO ODNIESC…CIEKAWY JESTEM CZY PORADZI PAN SOBIE Z ARGUMENTAMI TEGO PANA PRZECIWKO PROGRAMOWI UPR….POZDRAWIAM …

~LUKA…
2008-10-24 14:48

Panie Januszu – jest plan. Niedawno pojawił się projekt …
… kolejnego budżetu. Może przy tej okazji da się stworzyć jakiś krótki, ale dobitny dokument streszczający i komentujący go? Chodzą mi po głowie dwie tabelki: …

~chrzanowski_tom…2008-10-24 16:50

Nie ma tak dobrze. Nie żyjemy w komunizmie, tylko w czymś …
… co już bardzo zbliżyło się i ciągle się zbliża do tego co proponuje JKM i UPR. Jak już dojdzie to będziecie błogosławić komunę, ale wtedy JKM będzie wam …

~Jacek zarazek
2008-10-24 18:28

Takimi tekstami JKM tylko rujnuje ideę wolnorynkową i …
… liberalną. Już mi powoli brak sił aby czytać te BZDURY, które wypisuje. Skoro państwo ustaliło wg własnego "widzimisię" wysokość emerytur esbeckich – to wg tego …

~KST
2008-10-24 20:35

Chcę Założych Koło UPR w Krynicy Zdrój! Chętnych i …
… Zainteresowanych  z Krynicy i Okolic Proszę o kontakt Henryk Stawiarski 0-691-271-644 lub 0-885-478-945 lub email h.stawiarski@vp.pl

~h.stawiarskiKry…2008-10-24 23:13

Chcę Założych Koło UPR w Krynicy Zdrój! Chętnych i …
… Zainteresowanych  z Krynicy i Okolic Proszę o kontakt Henryk Stawiarski 0-691-271-644 lub 0-885-478-945 lub email h.stawiarski@vp.pl

~h.stawiarskiKry…2008-10-24 23:13

bo widocznie nie musisz pajacu

~x
2008-10-25 00:06

bo widocznie nie musisz pajacu

~x
2008-10-25 00:12

PANIE JANUSZU JA 44 LATA OD DOCHODU PłACIEłEM składkę — …
… NALICZONO OD 340  ZA 10 LAT — W 1992 ROKU WYPłACAJą  DO 250% –A władcy PRL DALI UBEKOM  Z MOJEJ nadwyżki—- UBECY NIGDY nie odkładali

~STARY CIAPEK
2008-10-25 01:25

Taaak….Kto mieczem wojuje – od miecza ginie… Znakomitą …
… ilustracją jest właśnie sprawa SBeckich emerytur. Całe życie gorliwie służyli czerwonemu kurestwu – teraz system, do którego budowy tak walnie się przyczynili …

~rewolucja pożer…2008-10-25 10:15

Owszem, dobrowolnie zawarte umowy trzeba honorować, ale …
… złodziejskich z zasady umów zawartych pod przymusem nie powinno się honorować, dlatego ZUS i KRUS należy jak najszybciej zlikwidować. Jak by przyszedł bandyta do …

~Bacz
2008-10-27 07:20

To z czego Jaśnie Wykształcona Eminencja JKM będzie żyła …
… na starość. Z tej jałmużny i nie mydl oczu społeczeństwu.

~luki
2008-10-27 15:41

0

Janusz Korwin-Mikke

Blog Janusza Korwin-Mikke

1865 publikacje
0 komentarze
 

Jeden komentarz

Dodaj komentarz

Authorization
*
*
Registration
*
*
*
Password generation
343758