Wraz z letnim sezonem wyjazdów urlopowych i weekendowych przychodzi sezon dla włamywaczy …
Jednym z elementów, przygotowanego włamania, jest rozpoznanie kto i kiedy bywa w domu.
Jak to najprościej zrobić ? A no, wieszamy na klamce ulotkę i monitorujemy kiedy zniknie. Zniknięcie ulotki oznacza iż lokator powrócił. Wisząca przez kilka dni pod rząd sugeruje dłuższy urlop. Proste, prawda ? Można też oszacować o której godzinie, mniej więcej, ktoś wychodzi z domu i wraca.
W sukurs włamywaczom przychodzi pewna firma rozsyłająca pizzę. Na obrazku wprowadzającym rozmyłem numer telefonu, aby nie robić im zbędnej promocji. O reklamę skrzętnie dbają sami, rozpychając się łokciami.
Dodam tylko, iż moim zdaniem jest to nieudolne naśladownictwo renomowanej sieci Dominos. A projektant ich logo chyba nigdy w życiu nie grał w szachy …
Aby nikt się nie pomylił załączam oryginalne logo: www.yadig.com/uploads/biz-logo/domino8_ph_alb_270320110311.jpg W każdym razie nie jest to nagryzmolona figura skoczka na szachownicy 13×9 pól (!). images.franchising.pl/e81/7be/pizza-dominium-logo-1.gif
Zdumiewające iż DOMINO’S Pizza nie wystąpił do sądu o nieuczciwą konkurencję. A może i nawet coś próbowali, natykając się na firmę z tak zwanymi „plecami”. C’est la vie en Pologne …
Nie jest to ich jednostkowy wybryk. Pomimo wielokrotnych skarg, upierdliwie wracają na początku nowego sezonu. W blokach zaopatrzonych w domofony ulotkarze podszywają się pod pocztę.
Po powrocie do domu stwierdziłem iż wszystkie drzwi zostały przyozdobione. Teraz wystarczy co jakiś czas przespacerować się, pod byle jakim pretekstem, zanotować dzień i godzinę oraz które ulotki jeszcze wiszą, które już nie …
Zachowajcie czujność !
Apentula niewdziosek, te bedy gruwasne W koc turmiela weprzachnie, kostra bajte spoczy, Oproszedly znimeci, wyswirle uwzroczy, A korsliwe porsacze dogremnie wyczkasnie!