Prezes UOKiK wyraziła zgodę na przejęcie przez BRE Bank kontroli nad spółkami Call Center Poland, ContactPoint i Communication One Consulting
BRE Bank oprócz świadczenia usług bankowych jest udziałowcem spółki prowadzącej centrum telefoniczne, które zajmuje się telemarketingiem. Call Center Poland, ContactPoint i Communication One Consulting z Warszawy m.in. prowadzą centra telefoniczne oraz wykonują badania marketingowe i opinii publicznej. Ich właścicielem jest będąca w stanie upadłości spółka Internet Group.
W wyniku koncentracji BRE Bank przejmie m.in. wszystkie akcje i udziały spółek Call Center Poland, ContactPoint oraz Communication One Consulting jako rozliczenie wierzytelności z tytułu kredytów i obligacji.
Po przeprowadzeniu postępowania antymonopolowego Prezes Urzędu uznała, że koncentracja nie doprowadzi do istotnego ograniczenia konkurencji. Zgodnie z przepisami transakcja podlega zgłoszeniu do urzędu antymonopolowego, jeżeli biorą w niej udział przedsiębiorcy, których łączny obrót w roku poprzedzającym przekroczył 1 mld euro na świecie lub 50 mln euro w Polsce.
Źródło: UOKiK
Wiadomości z banków i o bankach, dla klientów i pracowników, entuzjastów i sceptyków. Ubezpieczenia od A do Z. Gospodarka, finanse i giełda.