Bez kategorii
Like

TVN na kacu

04/01/2012
353 Wyświetlenia
0 Komentarze
1 minut czytania
no-cover

Nie tylko Grzegorz Miecugow leczy kaca. W 2011 roku oglądalność kanału TVN w komercyjnej grupie docelowej (16-49 lat) spadła do 16,09 % (16,36 % w 2010). Czyżby ludzie młodzi i wykształceni z dużych miast nie lubili już „Tańca z Gwiazdami”?

0


Wieloletnie upajanie sie wlasna wyzszoscia i doskonaloscia doprowadzilo do kaca.

Nielsen podal wyniko ogladalnosci stacji telewizyjnych w roku 2011. Ogladalnosc TVN w grupie docelowej – ludzie w wieku 16-49 lat, na ktorych czyhaja reklamodawcy – spadla i TVN wyladowal na drugiej pozycji, za Polsatem.

Do tego, na 20 najbardziej popularnych programow telewizyjnych w 2011, tylko jeden zostal wyemitowany przez TVN i chodzilo do tego o polska kopie licencjowanego w calej Europie programu "X-Factor". Czyli zero kreatywnosci.

Za to opluwana przez salon publiczna TVP1 wyemitowala 14 programow w najlepszej dwudziestce, a TVP2 cztery.

Prawdopodobnie TVN uderzyla w gorny limit swoich mozliwosci polegajacych na zalewaniu wizji kopiami zagranicznych programow rozrywkowych i bezustanne przerywanie tego odgrzanego bigosu halasliwymi reklamami.

Watpimy tez ze lansowanie nowych programow rozrywkowych na zywo, takich jak np. "Rozmowy w Sztoku" Grzegorza Miecugowa, zwiekszy widownie TVN.

  

16-49 2011 2010
Stacja AMR  SHR %  AMR  SHR % 
Polsat  411 493 16,45% 417 135 16,03%
TVN  402 548 16,09% 425 677 16,36%
TVP1  341 079 13,64% 412 593 15,86%
TVP2  296 588 11,86% 351 504 13,51%
TV4  69 363 2,77% 64 203 2,47%
TVP INFO  55 523 2,22% 67 345 2,59%
TVN7  55 130 2,20% 50 854 1,95%
TVN24  55 105 2,20% 68 649 2,64%
PULS  48 526 1,94% 39 568 1,52%
Polsat2  36 377 1,45% 25 200 0,97%
VIVA Polska  26 334 1,05% 29 575 1,14%
Discovery  25 989 1,04% 26 655 1,02%
AXN  24 969 1,00% 29 455 1,13%
Disney Channel  22 581 0,90% 27 594 1,06%
TVN Turbo  17 489 0,70% 16 591 0,64%
Comedy Central  17 420 0,70% 19 720 0,76%
Polsat News  16 594 0,66% 13 573 0,52%
Polsat Sport  16 182 0,65% 14 445 0,56%
Cartoon Network  15 581 0,62% 15 495 0,60%
Disney XD  15 239 0,61% 18 891 0,73%

                           Tabela za Nielsenem i www.wirtualnemedia.pl

 

0

Stanislas Balcerac

Z Panamy przez PRL do III RP, czyli o wplywie Wizjonerskiej Strategii Inwestowania (WSI) na Polske -- czytaj cala prawde calodobowo -- na www.wsi24.pl oraz Facebook / Goodbye ITI -- i mysl samodzielnie, bez TVN24 !!

676 publikacje
0 komentarze
 

Dodaj komentarz

Authorization
*
*
Registration
*
*
*
Password generation
343758