Terminal naftowy – największa tego typu inwestycja realizowana w Polsce –
powstanie na terenie gdańskiego Portu Północnego, na obszarze ok. 29 hektarów. Plan zakłada budowę około 20 zbiorników różnej wielkości, od 10 tys. do blisko 63 tys. metrów sześciennych. W ramach inwestycji powstanie także niezbędna infrastruktura towarzysząca: drogi, parkingi, a także rurociągi zewnętrzne łączące terminal z Naftoportem oraz bazą PERN Przyjaźńw Gdańsku.
Szacunkowy koszt budowy to ok. 750 mln zł.
Na kolejnym etapie, przetargu z zakwalifikowanymi uczestnikami zostanie przeprowadzony dialog, którego celem będzie omówienie kwestii związanych z realizacją inwestycji, w tym doprecyzowanie szczegółów technicznych. Następnie, uczestnicy dialogu otrzymają dokumentację ustalającą warunki realizacji inwestycji i zostaną zaproszeni do złożenia ofert zawierających m.in. oferty cenowe.
Kto odwołął poprzedniego Prezes PERN Soszyńskiego.
-
Projekt terminala Oiltank był zagrożeniem interesów Rafinerii LOTOS?
-
Projekt był zagrożeniem interesów rosyjskich dla terminali w Bałtijsku i Kalingradzie i przykładem działania agentów wpływu ??
-
Typowe dla Portu Północnego działanie tandemu Zarządu Portu MorskiegoGdańsk i władz Gdańska znanego z utrącenia kilku inwestycji np. elewator zbożowy w Porcie Północnym ,fiasku budowy terminala LNG w Gdańsku oraz tzw układ Prezydenta Miasta Gdańska w związku z otwargiem ofert na budowę zbiorników w Gdańsku.???
-
Działania zakulisowe sił z ul. Okopowej i resortów dla ochrony interesu portu Gdyńskiego i terminala Dębogórze oraz tzw. interesu strategicznego Odessa Brody Gdańsk
Co się naprawdę rozgrywa w Gdański , Płocku i gdzie jeszcze??
Kejow