Ten post nie jest o odbytym dzisiaj śniadaniu, powiedzmy… mistrzów.
Nie mam ochoty zajmować się tym, czym chcą PR-owcy platformy, abym się zajmował. Ten post jest o czymś innym; czymś, czego ma nie być widać zza opychających się frykasami celebrytów.
Proszę to zresztą samemu ocenić:
TU154 – nie będzie już używany do lotów o statusie HEAD – B.Klich 25.03.2011
TU154 – niemal się rozbił 17-tego lutego – wiadomości 24.03.2011
Tusk13.03.2011 PAP:
"Nie mam w żadnym przypadku intencji, aby raport komisji był przez kogokolwiek używany instrumentalnie, a już na pewno nikt z nas nie ma zamiaru w najmniejszym stopniu zakłócać powagi uroczystości w pierwszą rocznicę katastrofy smoleńskiej".
TU154 – prokuratura w połowie eksperymentu (nagrywanie odgłosów w kabinie) – marzec 2011
TU154 – jest już sprawny 01.03.2011 – rzecznik DSP ppłk R.Kupracz
TU154 – czeka na uszkodzony wyświetlacz – luty 2011
TU154 – prace nad raportem będą przedłużone – J.Miller 10.02.2011
TU154 – eksperyment z TU w najbliższych tygodniach – Prok. Parulski 10.02.2011
TU154 – eksperyment mógłby się odbyć mimo usterki – E.Klich 10.02.2011
TU154 – awaria wyświetlacza 09.02.2011
TU154 – UWAGA! usterka*
Publikacja raportu MAK – 12.01.2011
TU154 – jest już sprawny 31.12.2010 wiadomości RMF
TU154 – posłuży do przeprowadzenia eksperymentu – media październik – grudzień 2011
TU154 – powtórzy tragiczny lot – E.Klich 01.10.2011
TU154 – wrócił z remontu 21.09.2010
TU154 – będzie służył do przewożenia najważniejszych osób w państwie –B.Klich 6.09.2010
Jerzy Miller wyraża przekonanie, że uda się opublikować raport zarówno rosyjski, jak i polski jeszcze w tym roku – 04.08.2011 PAP
* UWAGA! usterka – proszę uważnie przeczytać tę informację:
„Jedyny pozostały w 36. Specjalnym Pułku Lotnictwa Transportowego Tu-154M przeszedł w ubiegłym roku w Samarze gruntowny remont, który kosztował kilkadziesiąt milionów złotych. W sumie w Rosji spędził 9 miesięcy, a do Polski wrócił 21 września. Kolejny remont był przewidziany dopiero za 6 lat, jednak dziś MSWiA poinformowało o usterce samolotu. Póki nie zostanie usunięta, samolot może być używany jedynie do szkoleń, ale nie do przewozu VIP-ów.
– Tu154M ma usterkę polegająca na tym, że wyświetlacz pewnych informacji nie funkcjonuje tak jak powinien. Zamówiliśmy tę część i jak zostanie sprowadzona, to samolot będzie poddany oblotowi weryfikacyjnemu i uzyska ponownie status HEAD. Jak na razie możemy go wykorzystywać tylko do szkolenia pilotów – mówił w TVN24 ppłk Robert Kupracz, rzecznik sił powietrznych.”
http://www.tvn24.pl/0,1692128,0,1,tu_154-m-nr-102-9-miesiecy-w-remoncie-za-miliony,wiadomosc.html
Dlaczego tytuł notki „Teoria chaosu wg Tuska”?
Wystarczy uruchomić logiczne myślenie.
Dla ułatwienia dodam, że Pan B.Klich i Pan J. Miller to ministrowie rządu Pana Tuska.
Dlaczego chaos?
Bo chaos informacyjny służy zaciemnianiu sprawy wyjaśnienia Tragedii Smoleńskiej; być może to zaciemnianie potrwa nawet do Listopada 2011.
Tak tak, do wyborów.
Przynajmniej do wyborów; bo może się okazać, że polskiego raportu, przynajmniej w części, nie zobaczymy nigdy (ostatnie wystąpienia Tuska).
Panu Premierowi chaos nie przeszkadza.
Przeszkadza nam, którzy próbują dotrzeć do prawdy o tym, co się naprawdę wydarzyło. „Zaprzyjaźnione” media ewidentnie pomagają aktualnym władzom w „konstruowaniu” sytuacji chaosu; nie będę przytaczał wszystkich WRZUTEK MEDIALNYCH dotyczących Tragedii Smoleńskiej, bo wszyscy się orientujemy, ile ich było. I będą kolejne.
W notce starałem się pokazać tę sprawę w sposób ogólny, na przykładzie TU154 102 ; gdyby wejść w szczegóły, chaos na ten temat wydaje się być niewyobrażalnie wielki, nie do opisania w krótkiej notce.
Celowo pokazałem sytuację czasowo od tyłu, od najnowszych wiadomości; wtedy jasno widać, jaki był cel tego informacyjnego chaosu wyprodukowanego przez „zaprzyjaźnione” media, urzędników obecnego rządu, jak również urzędników prokuratury (niezależnej…) i innych instytucji (niezależnych…).
Chaos pomaga w kierowaniu uwagi osób próbujących dojść do prawdy, co się zdarzyło w dniu 10.04.2010, na narrację od tej prawdy oddalającej.
Jak napisał marektomasz w swoim bardzo interesującym tekście:
http://marektomasz.nowyekran.pl/post/8117,polityczne-skutki-obalenia-hipotezy-katastrofy-lotniczej
Tusk musi przetrwać, bo na razie nie wiadomo, kim go zastąpić, aby jednocześnie nie wzrosła siła Jarosława Kaczyńskiego. Przynajmniej do wyborów.
Zastanówmy się więc: komu sprzyja chaos, a komu prawda?