Problem z tak zwana reklama jest podwojny
Notorycznie szowinistyczna amerykanska Inicjatywa Obronna zamiescila nowy zestaw reklam w wielu stacjach metra w Nowym Jorku. Pani Pamela Geller jest prawicowym dzialaczem anty-muzulmanskim kierujacym organizacja AFDI.
Nowe reklamy w ktore zainwestowano podobno 70 tysiecy dolarow pokazuja zdjecie WTC ktore eksploduje w plomieniach, obok jest cytat z Koranu. Nowojorczycy przyklejaja jednak nalepki, ze "To jest propaganda wojenna, i ty jestes celem" – to sa znaki ostrzegawcze przypominajace zeby byc ostroznym i myslec co sie czyta.
Problem z tak zwana reklama jest podwojny.
* W jezyku arabskim werset w pytaniu zawiera rzeczownik w liczbie mnogiej co oznacza balwochwalcy (polyteisci) – tak wiec ani islam ani zapisy w Koranie, ani Mahomet nie uwazaja ze Zydzi i chrzescijanie to "niewierzacy".
Pani Geller nie tylko przekrecila tlumaczenie z arabskiego tekstu, ale pozwolila sobie zagrywac ze jest "orientalista" i decyduje za muzulmanow i islam, kto jest "niewierzacy" a kto nie.
** W Starym Testamencie sa stwierdzenia, ktore nie sa calkiem "kontrowersyjne", ale najwyrazniej ludobojcze.
Na przyklad w jaki sposob Zydzi tacy jak Geller czuja sie, gdy ktos umiesci reklamy cytujace fragmenty z Ksiegi Jozuego i porowna polityke spalonej ziemi do dzialan armii izraelskiej w ciagu ostatnich 65 lat?
Ironia jest jednak to, ze jedyny terror ktoremu udalo sie zadzialac w USA i wplywac na rzad amerykanski na wielka skale i tak dlugo – to nikt inny tylko Lobby Izraela. Ze wzgledu na Lobby Izraela zaden polityk amerykanski, zaden general, zadna gwiazda lub artysta nie osmiela sie kwestionowac wymuszen za ktorymi stoi Izrael. I to jest prawdziwy terror, czy to atak na amerykanski USS Liberty, czy nieustanne skrzeczenie o "anty-semityzmie".
Lobby Izraela sieje strach w sercach "niewiernych" – w porzadku. Jednak jedyna "zbrodnia" tych "niewiernych" jest to, ze nie wierza w klamstwa.
We'll be right back folks, we're just doing a bit of work on Ranger Project