Szwedzka firma wycofuje reklamę, która rozwścieczyła klientów. Zdaniem sloganu Stena Line, który miał zachęcać do podróży do Polski i Niemiec „w latach 40. wydarzyło się wiele fajnych rzeczy” – podaje dziennik.pl.
Brawo dla tych, którzy urodzili się w latach 40.! To było naprawdę wspaniałe dziesięciolecie, kiedy wydarzyło się wiele fajnych rzeczy – głosi reklama Stena Line, zachęcająca Szwedów do odwiedzenia promem Niemiec i Polski. Ofertę otrzymały osoby urodzone w latach 40. w Szwecji. To część kampanii przewoźnika promowego skierowanej do ludzi urodzonych w poszczególnych dekadach. Ma ich zachęcić do obchodzenia swoich urodzin wraz z rodziną na pokładzie promu.
Do Stena Line napłynęły sygnały od osób oburzonych niestosownym brzmieniem reklamy. To jest oczywiście niefortunne sformułowanie, to nasz błąd. Do 1 stycznia zmienimy tę reklamę – powiedział Jesper Waltersson ze Stena Line.
Więcej:
http://wiadomosci.dziennik.pl/swiat/artykuly/413072,skandaliczna-reklama-w-szwecji-w-latach-40-bylo-wiele-fajnych-rzeczy.html
"Szef Dzialu Ekonomicznego Nowego Ekranu. Dziennikarz z 10-letnim stazem. Byly z-ca szefa Dzialu Biznes "Wprost"."