W warszawskiej restauracji Va Bank rozmawiają Paweł Pietkun (NE) i Michał Trochimczuk z Sollers Consulting.
Firma doradcza Sollers Consulting przeprowadziła badanie polskiego sektora bankowego pt. „Zarządzanie informacją o kliencie w polskim sektorze bankowym”.
W badaniu wzięło udział 14 banków reprezentujących ponad 50% całego sektora bankowego pod względem sumy bilansowej, w tym 8 banków z pierwszej dziesiątki (wg danych na koniec 2009 roku).
Wyniki wskazują bardzo duże dysproporcje między największymi i małymi instytucjami. Najciekawsza część badania dotyczy tematu dostępności danych klientów dla pracowników oddziałów bankowych oraz część poświęcona znaczeniu jakości danych w bankach i jej wpływie np. na przygotowanie bezpośrednich kampanii reklamowych.
Z Michałem Trochimczukiem z Sollers Consulting, jednym z autorów badania rozmawia Paweł Pietkun.
„Rozmowy Va Banque” odbywają się w restauracji Va Bank mieszczącej się w Warszawie przy ul. Świętokrzyskiej 5.
Wiadomości z banków i o bankach, dla klientów i pracowników, entuzjastów i sceptyków. Ubezpieczenia od A do Z. Gospodarka, finanse i giełda.