Cytat z sieci -”ogolnie wszystkie reklamy z podlozonymi glosami tragedia a jak widze reklame proszku do prania to mi sie az srac chce ”
Taka reklama do ludzkości, ”świąteczna”.
Wszystko świąteczne, tyle że kręci sie wokół Coca-Coli zamiast Dzięciątka Jezus. "UWOLNIJ radość"- od czego uwolnij? w szystko jest mistrzowsko wyliczone, byśmy łyknęli to gładko i to bezkrytycznie. Cała kultura reklam to strasznie bezczelne kłamstwo, złodziejstwo symboli i podszywanie sie pod dobro, oraz uwodzenie maluczkich. Współczesne headhunterstwo, negocjacje, marketing oparte jest na tych sztuczkach diabła . Cel- uzycie ”zasobów ludzkich”
Gramsci .Falanga lemingów idzie do piekła wiedziona czarodziejskim fletem kultury korporacyjnej.
Lewacja narzeka, że Kościół jest chciwy, ale nie przeszkadza jej chciwe żerowanie korporacji na najczystszych uczuciach i symbolach, podstępne uwodzenie dzieci, wciskanie sie do domów z obłędną filozofią mamony, korumpowanie mediów i prawa.
Won żydy z Ameryki, Moskwy, Berlina, Brukselki i Warszawy! won, won.
Iza Rostworowska. Crux sancta sit mihi lux / Non draco sit mihi dux Vade retro satana / Numquam suade mihi vana Sunt mala quae libas / Ipse venena bibas