Bez kategorii
Like

Prezes TVP, Juliusz Braun, nie zna się na mediach publicznych!

21/04/2012
447 Wyświetlenia
0 Komentarze
5 minut czytania
no-cover

Zarząd i Rada Nadzorcza TVP, rząd Tuska … wolą kłamstwa w HD i w 2.0, niż prawdę w „analogu”!

0


"Listy do ministrów: finansów – Jacka Rostowskiego oraz skarbu państwa – Mikołaja Budzanowskiego zaprezentowali na wspólnej konferencji prasowej prezes TVP Juliusz Braun oraz przewodniczący rady nadzorczej spółki Stanisław Jekiełek. Władze spółki zaapelowały o „skuteczne działania” w sprawie finansowania TVP ze środków publicznych."

tvp.info/informacje/polska/tvp-do-ministrow-w-sprawie-abonamentu/7109072

Nie tylko w liście, ale i w innych wypowiedziach medialnych panowie Braun i Jekiełek rozwodzili się na temat planów inwestycji, rozwoju mediów i uskarżali się jednocześnie na malejące wpływy z abonamentu:

"- Chcemy wykorzystywać ważne wydarzenia do tego, by wdrażać nie tylko cyfryzację, ale w ogóle nowe technologie. Decyzja o tym, że od chwili rozpoczęcia Euro, TVP1 i TVP2 będą nadawane w HD, to jest przykład, że telewizja publiczna korzystając ze swoich możliwości programowych, chce unowocześnić rynek – mówi Juliusz Braun.
źródło: satkurier.pl
źródło: satkurier.pl Dzięki takiej decyzji zarządu spółki, widzowie będą mogli obejrzeć w HD nie tylko czerwcowe Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej, ale również Letnie Igrzyska Olimpijskie w Londynie, które odbędą się w lipcu i w sierpniu."

satkurier.pl/news/73752/juliusz-braun-chcemy-szybkiej-cyfryzacji-wideo.html

Panowie zapomnieli o jednym, o czymś najistotniejszym:

Polska Telewizja i Polskie Radio powinny przede wszystkim służyć Polakom rzetelną informacją! A skoro z własnego wyboru przeszli na stronę kłamstwa, to skąd to zdziwienie i płacz? Jeśli nie wiedzą, że pieniądze, które dostają na działalność, powinny być spożytkowane głównie (oprócz krzewienia kultury) na informację a nie na indoktrynację, to należałoby się poważniej zastanowić, co ci panowie robią w tych władzach radia i telewizji. Wystarczy popatrzeć na to kto występuje w reklamach telewizyjnych i radiowych, niekiedy na treść tych reklam… A gdyby dokładniej się przyjrzeć powiązaniom personalnym sponsorów tych reklam, to widać jak na naszych oczach odbywa się perfidny spektakl lobbowania określonego środowiska o określonych poglądach i określonym systemie wartości (a właściwie ich braku – bo wartość zastąpili ceną … ceną, za ile można się sprzedać!), spektakl systemowego okłamywania ludzi – i to za pieniądze tych ludzi!

Najwyższy Czas z tym skończyć – kieruję ten apel także do pana Juliusza Brauna, by przestał się zachwycać i podniecać silikonowymi kształtami! Dotknięcie prawdy, nawet tej skromniejszej, jest o wiele bardziej cenne i frapujące.

Mowię to także do pana ministra Michała Boniego, który w rozmowie z Jackiem Żakowskim w TOK FM, nie tylko kłamał, ale rżnął głupa, udając zdziwienie, dlaczego spada ściągalność abonamentu radiowo- telewizyjnego. Michał Boni twierdził, że tak się dzieje dlatego że:

"… kiedyś zaprzestano płacenia abonametu, by nie płacić na upartyjnienie …" – Jak widać, jakoś "zapomniał" o apelu swojego szefa. A obecnego upartyjnienia mediów już zupełnie nie zauważył.

Następnie dodał:

"… a teraz widzę, jak to się rozwija, obiektywizuje, ulepsza … Czas więc wrócić do płacenia"

No cóż, chyba tylko jego przeszłość usprawiedliwia aż taką bezczelność!

A na koniec Michał Boni poinformował słuchaczy:

"W poniedziałek będę prezentował projekt "Państwo 2.0" – by porządkować tę stajnię Augiasza."

No, no. Ciekawe czy dotrze do premiera opinia jego ministra, co uczynił z Polską przez 5 lat swoich rządów!

 

Link do zdjęcia wprowadzającego:

tinyurl.com/d98k9o7

 

0

1normalnyczlowiek

Nie musisz komentować. Wystarczy, że przeczytasz ... i za to Ci również dziękuję.

351 publikacje
9 komentarze
 

Dodaj komentarz

Authorization
*
*
Registration
*
*
*
Password generation
343758