Bez kategorii
Like

Porażka wydawcy „Wprost”. Bloomberg Businessweek znika z rynku

25/09/2012
2906 Wyświetlenia
0 Komentarze
49 seconde czytania
no-cover

Cała redakcja dwutygodnika „Bloomberg Buisnessweek Polska” została zwolniona. Tytuł znika z rynku – wynika z informacji Presserwisu

0


Jak donosi Presserwis, dziennikarze i redaktorzy pracujący dla dwutygodnika „Bloomberg Buisnessweek Polska" otrzymali dziś wypowiedzenia. Z nieoficjalnych informacji wynika, że Platforma Mediowa Point Group SA, która wydaje dwutygodnik, wypuści jeszcze jeszcze tylko jeden numer gazety.

Polska edycja „Bloomberg Businessweek" debiutowała rok temu we wrześniu w nakładzie 60 tys. egz. Dwutygodnik wydawany jest na licencji udostępnianej przez Bloomberga. Mimo zapowiedzi wydawca nie przekształcił dwutygodnika w tygodnik.

Do Platformy Mediowej Point Group SA należy także tygodnik opinii "Wprost" i miesięcznik "Film".

0

Jan Pi

938 publikacje
0 komentarze
 

Dodaj komentarz

Authorization
*
*
Registration
*
*
*
Password generation
343758