Bez kategorii
Like

PJN – w internecie jak ryba w wodzie

03/11/2012
374 Wyświetlenia
0 Komentarze
5 minut czytania
no-cover

PJNto partia mała, ale bardzo sprawna. Systematycznie zdobywamy około 2% głosów, czyli potwierdzamy nasz wynik z wyborów parlamentarnych 2011 roku.

0


Czym to jest spowodowane? Między innymi naszą umiejętnością poruszania się w Internecie. Sieć jest naszym naturalnym środowiskiem i wielokrotnie byliśmy za o doceniani. Okazuje się więc, że można, że da się robić dobrą politykę, komunikować w wyborcami, zainteresować ich swoim programem bez milionów z państwowej kasy i ogromnych aparatów partyjnych. Chcecie na to dowodów? Proszę bardzo – oto kilka z nich:

Paweł Kowal – najlepiej twitujący polski polityk – w rankingu miesięcznika PRESS.
"Wzorowe konto prowadzone osobiście", "Press" dostrzega same plusy aktywności Kowala na Twitterze: chwali polityka za to, że "dobrze rozumie Twittera", "traktuje go poważnie", "nie boi się dialogu z czytelnikami", "linkuje sporo ciekawych informacji i robi to w sposób intrygujący".
Źródło: http://www.wprost.pl/ar/354876/Wsrod-polskich-politykow-najlepiej-cwierka-Kowal/

Marek Migalski – najlepsza strona www wśród polskich polityków – raport „Personal Top 20. Politycy w sieci”.
„Ranking osobistych internetowych stron najbardziej popularnych polityków. […] Kryteria oceny były następujące: maksymalnie po 20 punktów można było otrzymać za aktualność serwisu, zakres tematyczny, używane narzędzia, styl komunikacji i utrzymywanie relacji z wyborcami”. Zwycięzcą rankingu został Marek Migalski – zdobywając 89 punktów. „Niekwestionowany lider rankingu. Kompletna strona. Aktualności – aktualne. Blog – ciekawy i pisany żywą ręką. Projekty polityczne – dobrze opisane. Sekcja prywatna – naprawdę na poziomie, z polotem i dowcipem. Dobre hasło na stronie głównej: Wiedza i odwaga. Widać, że Migalskiemu zależy na relacjach z odbiorcami jego komunikatów. Jest przebojowy, konsekwentny, systematyczny. Bardzo dobra sekcja „Mój dzień w Europarlamencie”. Na jego stronie można spędzić dużo czasu i w ogóle się nie znudzić. Dodatkowo duża aktywność na Twitterze”.
Źródło:
http://przesluga.pl/blog-tresc-glupcze/personal-top-20-politycy-w-sieci#.UGPxuq0MhFY.facebook

Paweł Kowal – pierwsze miejsce, Marek Migalski – dziewiąte miejsce – pod względem wskaźnika aktywności internetowej wśród polskich eurodeputowanych – raport „Polacy w Parlamencie Europejskim. Podsumowanie pierwszej połowy 7. Kadencji” Instytutu Spraw Publicznych.
„Wskaźnik Aktywności Internetowej (WAI) zbiera wykorzystanie wszystkich narzędzi komunikacji internetowej, promując przede wszystkim częstotliwość ich wykorzystania, nie zaś samo założenie konta”. Warto przypomnieć, że w tym samym raporcie Marek Migalski zajął pierwsze miejsce w kategorii posłów najczęściej korzystających z prawa do interpelacji oraz czwarte miejsce w kategorii posłów najczęściej zabierających głos w debatach parlamentarnych.
Źródło (z linkami do pełnej wersji raportu):
http://www.stronapjn.pl/partia/aktualnosci/dr-marek-migalski-w-czolowce-polskich-europoslow/

PJN najlepsza w Internecie podczas kampanii do Sejmu 2011 r. – wg raportu agencji interaktywnej Autentika.
„W raporcie "Wyborcza Walka Witryn" przeanalizowanych zostało 6 serwisów największych komitetów wyborczych. Najlepsze oceny otrzymały Platforma Obywatelska oraz Polska Jest Najważniejsza […] za duży plus serwisu internetowego PJN uznano jego przejrzystość. Tutaj warto również odnotować, że Komitet Wyborczy PJN jako jedyny udostępnia na swojej stronie listę źródeł finansowania kampanii”.
Warto podkreślić, że PJN wygrała w każdej z czterech kategorii – sumarycznie zdobywając o punkt więcej od drugiej PO. (PJN-20, PO-19, PSL-14, PiS-16, RPP-8, SLD-13). Warto podkreślić, że PJN zwyciężyła we wszystkich kategoriach, w których przyznawano oceny.
Źródło: http://media2.pl/internet/83610-Wybory-PO-i-PJN-najlepsze-w-Internecie.html

www.PJNMovie.pl – w ocenie gazeta.pl – PJN to partia z najbardziej kreatywnymi spotami.
Na witrynie PJNmovie.pl PJN zamieszczała podczas zeszłorocznej kampanii wyborczej oficjalne spoty reklamowe, spoty przygotowane przez sympatyków oraz „demotywatory”. W ocenie gazeta.pl "gdyby wybory wygrywała partia z najbardziej kreatywnymi spotami, PJN-owcy mieliby zwycięstwo w kieszeni". Praktycznie większość materiałów zamieszczanych na portalu była chętnie udostępniana w największych mediach internetowych.
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114912,10294711,_DZIEN_NA_ZYWO__Aniolki_Kaczynskiego__Jestesmy_w_partii.html?as=3

0

Marek Migalski

283 publikacje
0 komentarze
 

Dodaj komentarz

Authorization
*
*
Registration
*
*
*
Password generation
343758