Juz wcześniej pisaliśmy, że konstrukcja OLT Express pachnie nam wizjonerskim talentem ukraińskiego oligarchy Igora Kolomoyskiego i jego kolegów. Przypominamy że 3 maja 2012 zbankrutowała równie czerwona linia lotnicza Cimber, należąca do oligarchy.
3 maja 2012 zbankrutowała duńska linia lotnicza Cimber Sterling, kontrolowana przez ukraińskiego oligarchę Igora Kolomoyskiego, poprzez cypryjska spółkę Mansvell Enterprises Limited. Cimber ogłosiła ze wszystkie loty zostały zawieszone i że bilety zakupione przez pasażerów są bezwartościowe.
22 maja 2012 zbankrutowała też szwedzka linia lotnicza Skyways Express AB, będąca również pod kontrola Igora Kolomoyskiego, także poprzez cypryjska spółkę Mansvell Enterprises Limited.
Jak widzimy kolory i nazwy bankrutów zostały z sukcesem wprowadzone do efemerycznej linii OLT Express.
Igor Kolomoyski sam lata sobie swoim prywatnym Boeingiem 767, jak na porządnego oligarchę przystało.
O OLT Express i Igorze Kolomoyskim pisaliśmy już wczesniej:
http://monsieurb.nowyekran.pl/post/68170,lot-igora-kolomoyskiego
http://monsieurb.nowyekran.pl/post/65154,agora-i-amber-airlines
Przed Michałem Tuskiem, synem Donalda, który dostał robotę w relacjach z liniami lotniczymi w porcie lotniczym w Gdańsku Rębiechowie w momencie kiedy OLT Express zaczął swoje latanie z Gdańska, staną wiec nowe wyzwania biznesowe:
http://monsieurb.nowyekran.pl/post/59691,lotna-kariera-syna-premiera
OLT Express odleciał, co pocznie teraz Michał Tusk ?
Z Panamy przez PRL do III RP, czyli o wplywie Wizjonerskiej Strategii Inwestowania (WSI) na Polske -- czytaj cala prawde calodobowo -- na www.wsi24.pl oraz Facebook / Goodbye ITI -- i mysl samodzielnie, bez TVN24 !!