Bez kategorii
Like

Obowiązek jazdy w pasach

09/07/2009
444 Wyświetlenia
0 Komentarze
40 minut czytania
no-cover

Dla mnie sprawa jest jasna jak słońce i prosta jak carska szosa: podstawą prawa rzymskiego jest zasada „Volenti non fit iniuria” – i ta zasada jest pogwałcona przez nakaz jazdy w pasach. Nie wiem, czy każdy jest kowalem swojego losu — wiem natomiast, że państwo powinno traktować każdego, jakby był kowalem swojego losu. Bo ludzie traktowani jak małe dzieci po prostu dziecinnieją — co widać na każdym kroku. I jest zupełnie obojętne, czy dzięki stosowaniu zasady „Chcącemu nie dzieje się krzywda” zginie o 2000 osób więcej — czy mniej. Skoro wolno mi popełnić samobójstwo — to wolno i jeździć bez pasów. To moja — i tylko moja sprawa. Jeśli w wyniku własnej decyzji ginie człowiek — to jego prywatna sprawa. […]

0


Dla mnie sprawa jest jasna jak słońce
i prosta jak carska szosa: podstawą prawa rzymskiego jest zasada
Volenti non fit iniuria” – i ta zasada jest pogwałcona przez
nakaz jazdy w pasach. Nie wiem, czy każdy jest kowalem swojego losu
— wiem natomiast, że państwo powinno traktować każdego, jakby
był kowalem swojego losu. Bo ludzie traktowani jak małe dzieci po
prostu dziecinnieją — co widać na każdym kroku.

I jest zupełnie obojętne, czy dzięki
stosowaniu zasady „Chcącemu nie dzieje się krzywda” zginie o
2000 osób więcej — czy mniej. Skoro wolno mi popełnić
samobójstwo — to wolno i jeździć bez pasów. To moja — i tylko
moja sprawa.

Jeśli w wyniku własnej decyzji ginie
człowiek — to jego prywatna sprawa. Jeśli ginie 10.000 ludzi —
to jest to 10.000 prywatnych spraw — a nie „problem społeczny”.
Tylko proszę to wytłumaczyć politykom, którzy chcą zatrudnić
kolejne tysiące Krewnych-i-Znajomych na posadach stworzonych do
„rozwiązywania tego problemu”

Na ostatnią decyzję TK w sprawie
jazdy w pasach zareagowałem felietonikiem w „Dzienniku Polskim”:

Krowa na postronku

Przed chwilą Trybunał Konstytucyjny
odrzucił wniosek kol.Felicjana Gajdusa o uznanie, że nakaz jazdy w
pasach sprzeczny jest z Konstytucją. Istotnie: Konstytucja coś tam
bredzi o „godności obywatela”, o „prawie do decydowania o
życiu osobistym” – ale przecież z tego nie wynika, by
„obywatelom” wolno było podjąć o sobie tak ważną decyzję,
jak zapięcie się pasami w samochodzie — lub nie.

Mamy zresztą precedensy. Np. chłop
wiąże krowę na postronku — bo mogłaby wejść w szkodę, albo
na szosę, i zrobić sobie krzywdę. I jakoś „obrońcy praw
zwierząt” przeciwko temu nie protestują. Więc niby dlaczego
„obywatel” miałby mieć mniejszą ochronę przed skutkami
własnej lekkomyślności, niż krowa?

„Obywatel” – w odróżnieniu od
krowy — może sobie wyjechać do jakiegoś innego kraju Wspólnoty
Europejskiej, i to bez paszportu. Co prawda: tam też nie wolno
jeździć bez pasów. Bo Bruksela głosi, że dba o różnorodność
— co w praktyce oznacza, że wszędzie musi być jednakowo.

Za Ze-Donga Mao były kufajki…

Orzeczenie TK było zgodne z filozofią
brukselską: „Ludzie to bydło”. A na końcu uzasadnione
było — jakże inaczej — tym, że koszt leczenia człowieka z
wypadku obciąża całe społeczeństwo — a więc nie zapięcie
pasów to nie jest sprawa prywatna. Konsekwentnie należy zakazać
taternikom łażenia po górach — bo jak spadną, to obciążą
społeczeństwo… A jeszcze spadając mogą kogoś zabić, albo i
lawinę wywołać… Zakazać natychmiast!

Obym nie wypowiedział tego w złą
godzinę…

=====

Ceterum censeo, iż nie jest prawdą, że podczas Holokaustu zginęło 5.999.947 Żydów; zginęło ich co najwyżej pięć milionów dziewięćset dziewięćdziesiąt dziewięć tysięcy dziewięciuset czterdziestu sześciu.

Komentarze:

Panie Januszu, proszę się zdecydować i zrobić jeden blog …
… (teraz są dwa). Najlepiej linkować wszystko na ten drugi, a tutaj zostawić tylko towarzysza Nowaka.

~klawy
2009-07-09 18:37

Nowak jest "Panem", a towarzyszem jest członek partii …
… socjalistycznej przez 20 lat – Janusz Mikke, który jak to towarzysz za nic ma ŚWIĘTE PRAWO WŁASNOŚCI: Nikt Januszowi Mikke nie każe jeździć w pasach na JEGO …

~A.Nowak
2009-07-09 18:51

JKM na krula Polski! Uczyma sie na tronie bez pasow i …
… niczego.

~Hodyn
2009-07-09 19:01

Globalny pieniądz, czyli w drodze do totalnej kontroli nad …
… …   Globalny pieniądz, czyli w drodze do totalnej kontroli nad światem .  Jak już kiedyś zauważył pewien mądry stary Żyd, którego nazwiska nie ma potrzeby …

~G-8
2009-07-09 19:41

JKM ,przymus jazdy w pasach da się prościej …
… wytłumaczyć.Uzurpatorom Polski zależy ,aby niewolnicy nie gineli zbyt młodo,np. w wieku dwudziestu kilku lat,bo tacy powodują najwięcej wypadków.Gdyby samochodami jeżdzili …

~NIEWOLNICTWO TRWA
2009-07-09 19:59

Pytanie do A. Nowaka ,,, Kim według ciebie jest J. Buzek?

~anarchostan
2009-07-09 21:45

No to czemu kłamliwy postępowcu Mikke uznałeś nie starą, …
… spontaniczną formę "móc", lecz postępową formę "módz" narzuconą przez PAŃSTWO w PUBLICZNYCH (!!!!!!!!) szkołach?  "W 1891 r., z inicjatywy ministra Wyznań …

~Mikke postępowiec
2009-07-09 22:43

To nie do Nowaka- nauczyłeś się klawiszu wklejać,ale …
… odpowiedz na pytanie. Czy je*bał ciem w ciemie REBE-PO*JE*BE???

~anarchostan
2009-07-09 23:10

Klawisz ,a coś ty tki wolny ???

~anarchostan
2009-07-09 23:15

Witam! Mam problem ze wzwodem. Mój penis jest zbyt miękki, …
… żeby go wprowadzić do pochwy. Gdy zakładam prezerwatywę penis opada. Prawdopodobnie to problem z moją psychiką, ale nie wiem, jak mam sobie z tym poradzić. …

~A.Nowak
2009-07-09 23:18

NELLY KRUS TY KU.R.WO. SZMAT*O!

~anarchostan
2009-07-10 00:05

żydzi na SAHARĘ WON! Chyba  to proste?I niech sobie tam …
… BANKI MIĘDZY SOBĄ ZNIEWOLENIA POSTAWIĄ .W*(H*UJ WIELKIE* MAMONY.

~anarchostan
2009-07-10 00:15

APROPO PASOW – Panie Januszu trzeba by im zadac podstawowe …
… pytanie – co w przypadku gdy ktoś zginie w aucie dlatego że MIAł ZAPIęTE PASY ?? bo takie przypadki tez sie przeciez zdarzaja …

~szu
2009-07-10 08:20

Po pierwsze nie „obowiązek jazdy w pasach”, …
… tylko „przywilej jazdy (w pasach)”. Nikt nikogo nie zmusza do jeżdżenia samochodem! Poza tym zawsze autobus można sobie kupić i nikt Cię w nic nie …

~hue
2009-07-09 21:52

Koleś Mikkego Urban skarży się w sądzie, że do kościoła …
… nie chca go wpuścic nago. Sąd skargę Urbana odrzuca. Komentarz lewaka Mikke: "Orzeczenie TK było zgodne z filozofią katolicką: "Ludzie to bydło". 🙂

~Mikke komuch
2009-07-09 19:03

Dwóch pederastów skarży się w sądzie, że mikkoluby nie …
… chciały ich wpuścić na otwartą imprezę UPR bo się całowali… mniejsza o to gdzie 🙂   Sąd skargę odrzuca. Komentarz lewaka Mikke:  "Orzeczenie TK było zgodne z …

~jaja z Mikkego
2009-07-09 19:31

Znów niecierpliwyś Nowak. Jeszcze troszkę i wróci twój …
… kochaś z pracy w urzędzie i będziecie się całować po pupach i wszystko będzie dobrze. A na publicznej imprezie dostalibyście ostro z kamasza po buzi a i czerwonej …

~klawy
2009-07-09 19:47

Mikkolubne chamstwo zostawiam bez komentarza. No proszę – …
… mikkolubstwo to dopiero lewaccy zamordyści!!! Kopać na NIE SWOJEJ drodze chcą za zachowanie niezgodne z ich oczekiwaniami – a pyskują, gdy właściciel drogi nie …

~A.Nowak
2009-07-09 19:59

Pisałeś "wpuścić na otwartą imprezę UPR bo się całowali… …
… mniejsza o to gdzie :-)" więc nie wykręcaj kota ogonem. A jakbyś wszedł ze swoim kochasiem na moją imprezę i nie chciał wyjść to z przyjemnością bym cię skopał …

~klawy
2009-07-09 20:04

To czemu mikkolub protestuje, gdy właściciel drogi wlepia …
… mikkolubowi mandat za to, że odpiął mikkolub pasy by zrobić w czasie jazdy loda swojemu mikkolubnemu kochasiowi? Prawo gospodarza (drogi), mikkolubny pedałku!

~mikkopedalstwo
2009-07-09 20:18

Szklarski skoncz juz.

~zdziwiony ?
2009-07-09 20:36

Obowiązek odpowiednich pasów do bezpiecznego robienia loda …
… to tylko kwestia czasu. A na każdej stacji plakaty jak bezpiecznie robić loda koledze. Potop szwedzki będzie jak nie zareagujemy. Polecam dzisiejszą zakładkę, …

~klawy
2009-07-09 20:44

O tej propozycji Janusza Mikke nie słyszałem – ale widzę, …
… że mikkolub jest lepiej zorientowany 🙂

~A.Nowak
2009-07-09 21:14

W sumie to mądry jesteś Nowak. Zły, ale mądry. W miarę …
… logiczny ten Twój wpis i faktycznie drogi są własnością państwa. I oczywiście gdyby państwo chciało mogłoby zakazać ludziom wychodzić na ulicę, tak, żeby …

~Wombat
2009-07-09 20:07

tak jest i bardzo mądrze i bardzo słusznie

~bujaj
2009-07-09 20:15

I tak własnie może być (i jest – w Korei Północnej!!!) w …
… ukochanym ustroju politruka Mikke – nieodwoływalnej, absolutnej władzy jednego człowieka. Może taki mikkozamordysta zrobić co chce – i w Korei Północnej robi. W …

~A.Nowak
2009-07-09 20:30

Korea Płn ma też wiele zalet. W Korei Płn jest państwowa …
… poczta, którą się tak ostatnio podjaraliście Sobalski, jest państwowa służba zdrowia,  jest państwowa edukacja, wydatki publiczne są barrrdzo wysokie czyli takie …

~raf
2009-07-09 23:04

Nowak moze i jest panem,natomiast na pewno jest kretynem:)

~NOWAK
2009-07-09 20:57

No to "Panie" Nowak – kto jest "właścicielem" dróg, a kto …
… ustala warunki poruszania się po nich? Zlikwidować ZUS i problem "kosztów społecznych" przestanie istnieć.

~Kmicic
2009-07-09 20:58

To "Pan" mikkolub nie wie? Właścicielem drogi jest …
… państwo, a warunki poruszania się po nich ustala większość posłów z prezydentem, uczestniczy też w tym senat. Mikke ani nie jest państwem, ani większościa posłów i …

~A.Nowak
2009-07-09 21:25

Czyli właściciel drogi może nakazać co mu się podoba na …
… swojej własności i robić tam co mu się podoba?

~Qvintus
2009-07-09 21:32

Czyli właściciel drogi może nakazać co mu się podoba na …
… swojej własności i robić tam co mu się podoba, o ile jest to zgodne z prawem.  Np. może wpuszczać kierowców tylko bez pasów (Kodeks Drogowy dotyczy wyłącznie DRÓG …

~A.Nowak
2009-07-09 21:55

Nie należy mieszać zagadnień publicznoprawnych z …
… prywatnymi. Można zmienić prawo czyli Kodeks drogowy i znieść zakaz zapinania pasów. Nie ma żadnego problemu. Wszystko zależy od filozofii danego państwa.

~Qvintus
2009-07-09 22:03

znaczy: nakaz nie zakaz

~Qvintus
2009-07-09 22:04

Czemu? Te dziedziny życia wzajemnie się przenikają. Można. …
… Ale jak się prawa nie zmieniło – to trzeba go po prawicowemu przestrzegać, a nie jak lewak Mikke bezwstydnie chwalić się, ile razy złamało się prawo (drogowe).

~A.Nowak
2009-07-09 22:18

Trzeba przestrzegać jak się nie chce płacić mandatów. …
… Można przestrzegać prawa z przekonania albo z przymusu (oczywiście norma prawna prawie zawsze jest "podparta" przymusem). Nakaz zapinania pasów uważam za prawo …

~Qvintus
2009-07-09 22:33

A to czemu? To się niczym nie różni od nakazu zdejmowania …
… butów przy wejściu do meczetu, nakazu chodzenia w ubraniu po ulicy nawet w największy upał, zakazu pływania w porcie czy zakazu kopulacji na chodniku. Ludzi …

~A.Nowak
2009-07-09 22:55

Pisałem, ze nie należy mieszac kwestii publicznoprawnych i …
… prywtnych – meczet to sprawa wyznawców islamu. Chodzenie nago po ulicy lub kopulacja narusza wolność innych osób a zapinanie lub niezapinanie pasów nie narusza …

~Qvintus
2009-07-09 23:09

Tylko, że kretynku jak się płaci podatki z których państwo …
… utrzymuje drogę to czyja ona jest? "Państwa"? Czyli czyja? Ministra? Nie, kretynku. Moja.

~Ghor
2009-07-10 09:36

Drogi w Polsce są (w ogromnej większości) publiczne tzn. …
… że JKM , p.Nowak i np. ja jesteśmy właścicielami (w 1/38 000 000) ,a to oznacze że jeździmy po swojej drodze.Czyli każdy powinien módz decydować czy chce czy nie …

~pablo
2009-07-10 09:53

Proszę wybaczyć Panie Nowak,ale jeżeli są drogi …
… gminne,powiatowe,krajowe,a więc należące do Państwa,a Ja jako obywatel i PODATNIK to Państwo utrzymuję to jestem również współwłaścicielem dróg,czyli wracamy do podstawy …

~PM
2009-07-10 12:11

Drogi są publiczne więc nie są własnością "kogokolwiek" a …
… przepisy maja regulować zachowania wzajemne

~Jacek40i
2009-07-10 14:40

Jeśli na drodze publicznej ktoś jedzie z niesprawnymi …
… światłami lub nie przestrzega przepisów to może doprowadzić do wypadku w którym ucierpi on lub ktoś inny. Jeśli natomiast do wypadku już dojdzie to nikomu innemu …

~dcm_Marecheq
2009-07-11 16:36

Faszyzm się umacnia. Niedługo na mróz nie będzie można …
… wychodzić bez czapki.

~Bacz
2009-07-09 18:45

Faszyzm się umacnia w wypowiedziach firerka Mikke, który w …
… kolejnej sprawie ma to samo zdanie co Hitler – bo Hitler też nie narzucał jazdy w pasach 🙂 Mikkolubstwo, wzorem swoich poprzedników – politruków …

~Heil Mućka!
2009-07-09 19:19

no ale Hitler był wegetarianinem, a Mikke nie

~argumentum ad c…2009-07-09 21:01

Wegetarianizm to sprawa osobista, a my mówimy o poglądach …
… na państwo – tu Mikkemu jest o wiele bliżej do Hitlera, niż wszystkim tym, których ten politruk kłamliwie wyzywa od "faszystów"

~A.Nowak
2009-07-09 21:32

Bredzenie komucha Mikke, za nic mającego ŚWIĘTE PRAWO …
… WŁASNOŚCI: Nikt Januszowi Mikke nie każe jeździć w pasach na JEGO WŁASNEJ DRODZE. Więcej – na SWOJEJ WŁASNEJ DRODZE może nawet nie pozwalać kierowcom jeździć z …

~A.Nowak
2009-07-09 18:47

Sęk w tym, że Pan Mikke jest współwłaścicielem wszystkich …
… dróg po których jeździ. Co prawda zaledwie w jednej trzydziestoośmiomilionowej, ale nijak nie umniejsza mu to prawa do walki o zmianę obowiązujących ustaleń w …

~Madras
2009-07-09 18:54

Sęk w tym,że lewak Mikke nie jest współwłaścicielem nawet …
… jednej bilionowej części dróg publicznych. Nie może "swojej części" sprzedać, wynająć, podarować – bo "jego części" nie ma. Właścicielem drogi państwowej jest …

~A.Nowak
2009-07-09 19:12

Współwłaściciel czy nie, zarówno czynne i bierne prawo …
… wyborcze, jak i prawo do głoszenia własnych poglądów ma – i jeśli tylko ma na to ochotę, to może w każdej chwili nawoływać do zmiany obowiązujących ustaleń. Taki …

~Madras
2009-07-09 19:49

Oczywiście, że ma prawo brać udział w głosowaniu – tylko …
… pisząc o decyzji Sądu że jest to "traktowanie ludzi jak bydło" pokazuje, że jest lewakiem mającym Prawo w nosie. My, Prawicowcy szanujemy Prawo i wyroki sądów, a …

~A.Nowak
2009-07-09 20:10

A swoja drogą ze złośliwą radościa obserwuję, jak …
… antydemokratyczne mikkoluby powołuja się na dobrodziejstwa Demokracji, by bronić bredzenia swego antydemokratycznego firerka 🙂

~A.Nowak
2009-07-09 20:13

Jakby prawica uważała, że prawa należy przestrzegać dla …
… zasady niezależnie od tego jakie by nie było, to do dzisiaj mielibyśmy w Polsce komunę i rządy lewicy No chyba, że Pan jako Prawdziwy Prawicowiec deklaruje, że w …

~Madras
2009-07-09 20:39

Szanowny Pan Niemikkolub nie rozumie, że Prawica (ta …
… prawdziwa, nie kremlowskie mikkolubstwo) uważa, że jest czas na tworzenie Prawa (demokratyczne wybory) i czas na przestrzeganie Prawa. Tylko lewactwo typo Mikke nie …

~A.Nowak
2009-07-09 20:55

Tylko ta jedna fraza,wystarczy za dowod,ze kretynem …
… jestes.Bez komentarza,szkoda czasu…"Szanowny Pan Niemikkolub nie rozumie, że Prawica (ta prawdziwa, nie kremlowskie mikkolubstwo) uważa, że jest czas na tworzenie …

~normalny
2009-07-09 21:05

Cóż, typowe dla prostactwa – gdy argumentów brak – …
… wyzwiska. Lecz czego się mogłem spodziewać po mikkolubnej sekcie? Ja cię kretynem nie nazwę, nie zwykłem obrażać ludzi chorych na umyśle krzywdzącymi porównaniami ich …

~A.Nowak
2009-07-09 21:37

Świetnie, ale ja nigdy nie składałem przysięgi, że będę …
… przestrzegał danego prawa. Trzymając się Pana analogii, należałoby raczej powiedzieć, że społeczeństwo – oczywiście uwzględniając Pana głos (z wagą 1/30mln) – …

~Madras
2009-07-10 03:47

Drogi są publiczne , utrzymywane z między innymi z moich …
… pieniędzy. Każdy obywatel RP jest w 1/38000000 właścicielem. Co prawda nie moze dysponowac swoją własnoscią. A swojej drodze to chyba mozna bez pasów jechac?

~pablo
2009-07-11 08:48

A jakby ściąć dach w samochodzie i mówić, że to motocykl, …
… ale z dwoma dodatkowymi kołami – dla bezpieczeństwa.

~hester
2009-07-09 18:50

Proponuje zakazać obcinania samemu paznokci, bo przecież …
… można sobie zrobić krzywdę i narazić wspólną służbę zdrowia na koszty, należy powołać jakiś specjalny państwowy urząd itd… w morde, to wszystko zmierza w złym …

~ya man
2009-07-09 18:58

Zakazac walenia konia a pozwolic tylko czepac gruszke!

~Hodyn
2009-07-09 19:04

Misiu,a mógłbyś rozwinąć tą myśl? np. czy ma to być …
… gruszka klapsa ,czu ulęgałka?

~Sąsiadka
2009-07-09 20:16

Mikke jak zwykle łże bezczelnie i za nic ma zdrowy …
… rozsądek. Zapinanie bądź nie zapinanie pasów nie dotyczy tylko i wyłącznie zainteresowanego. Podczas czołowego zderzenia nie zapięty pasem może przebić szybę swego …

~mikke komuch
2009-07-09 19:20

Wycieraczka się może urwać u wbić ci się w twoje zezowate …
… oko. Zakazać? Urządzenie GPS może się oderwać i zadziałać jak pocisk i urwać twój bezczelny łeb. Zakazać ?

~klawy
2009-07-09 19:27

Ależ to nie ma żadnego znaczenia – my, zwolennicy …
… KAPITALIZMU oraz ŚWIĘTEGO PRAWA WŁASNOŚCI nie pytamy się, czemu właściciel klubu wpuszcza tylko facetów w krawatach, lub wlaściciel drogi wymaga, by po jego drodze …

~Mikke komuchofa…2009-07-09 19:40

A "państwo" to kto? komuszku?!? obywatele tworzą "państwo" …
… i mogą wpływać na jego prawo. Jest tzw"projekt obywatelski" i każdy kto zbierze odpowiednią liczbę podpisów może wnieśc stosowny projekt, lub może protestować …

~kuku
2009-07-09 20:49

Drogi mikkomuszku – co innego konstruktywne propozycje i …
… realne działania zmierzajace do zmiany prawa – a co innego wyzwiska i atakowanie ludzi oraz wyroków sądów. Mikke po lewacku robi to drugie A co do "projektu …

~A.Nowak
2009-07-09 22:12

"nie pytamy się, czemu właściciel klubu wpuszcza tylko …
… facetów w krawatach" Naprawdę Sobalski? Nawet gdy ktoś nie będzie chciał wpuszczać do swojego PRYWATNEGO lokalu osób niepalących papierosa? Oj towarzyszu Sobalski …

~raf
2009-07-09 23:42

A co by Sobalski powiedział gdyby ktoś nie chciał do …
… swojego PRYWATNEGO  lokalu wpuszczać osób czarnoskórych? Też by nie ingerowął w PRYWATNĄ właśność? Komuszek Sobalski mocno kęci

~raf
2009-07-09 23:46

Nowak wyjdź! Zgadzam się z p. Januszem. Teraz mamy …
… sytuację taką, że jeśli się leczę, to leczę się prywatnie, bo dostaje lepszą jakość usługi. Z NFZ nie korzystam, a muszę przymusowo na to płacić i jeszcze zmuszają …

~Piter
2009-07-09 19:26

Mikkolub chyba nie rozumie, że gospodarka to naczynia …
… połączone. Nawet gdy idziesz się leczyć prywatnie – to nadal korzystasz z usług publicznych. Leczysz się u lekarza wykształconego za publiczne pieniądze (przez co …

~A.Nowak
2009-07-09 19:51

Nie wykręcaj się Nowak. Ty miałeś tam jechać. Będziesz …
… użyźniał pola uprawne zawartością swojej czaszki.

~klawy
2009-07-09 19:56

Czy Ty człowieku myślisz tak na serio? uważasz, że przymus …
… jest dobry? że ma jakiś wymiar finansowy dodatni? a masz jakieś dane liczbowe, empiryczne? czytam twoje komentarze i już się nie zastanawiam, dlaczego wybory …

~Brunon
2009-07-09 20:17

Chcesz poznać na liczbach, co jest dobre? Zajrzyj na listę …
… zwycięzców oraz przegranych- czyli ranking PKB per capita. Odsiej te społeczeństwa, które dorobiły się majątku przypadkiem (bo im trysła ropa) i mikroskopijne …

~A.Nowak
2009-07-09 21:48

Na szczycie 4,5 milinowy Singapur (PKB per capita 51 …
… tys.$) z wydatkami publicznymi 4 razy niższymi niż Szwecja, w którym wykonuje się najwięcej wyroków śmierci na świecie na każdy milion mieszkańców. Homoseksualizm – …

~raf
2009-07-09 23:56

"jak kremlowski "liberał" Mikke najczęściej atakuje …
… państwa z czołówki Indeksu Wolności Ekonomicznej" Zaraz zaraz komuchu. USA  Mikke nieraz chwalił na przykład za to, że nie podpisały protokołu z Kioto w …

~raf
2009-07-10 00:18

a czy 5% próg wyborczy jest zgodny z konstytucją? a jeżeli …
… tak to dlaczego to jest 5% a nie np.75% ???

~ya man
2009-07-09 19:44

Myślisz, że Korwin się ruszy, żeby złożyć tę sprawę do TK …
… do zbadania ?

~depresja
2009-07-09 20:12

po dzisiejszym wyroku małe szanse ta banda zwana TK pewnie …
… znowu znajdzie jakąś głupią wymówkę teraz powiedzieli podobno że to niezgodne z prawem międzynarodowym i we wszystkich krajach jest obowiązek jazdy w pasach …

~ya man
2009-07-09 20:18

Niech sie pan panie Januszu nie przejmuje tymi …
… kretynami-to jest efekt ogladania TV i panstwowej szkoly:)

~Tomass
2009-07-09 19:55

Niestety państwowa szkoła jeszcze długo będzie truła …
… umysły. Dlatego należy robić wszystko, żeby posyłać dzieci tylko do wybranych nauczycieli bądź uczyć je w domu.

~klawy
2009-07-09 19:58

Czyżby ciebie nauczł REBE-POJE*BE?

~Sztosnikow
2009-07-09 20:20

Faszyści zasiadający w trybunale zacznijcie się rozglądać …
… chodząc po ulicach bo wasza decyzja definitywnie zakończyła u mnie powstrzymywanie się od rękoczynów.

~ludek
2009-07-09 19:59

Naprawdę dla tych paru promili poparcia warto robić takie …
… zamieszanie? No brawo dla pana Felicjana, zaszokował, był w TV, pytanie tylko co jeszcze UPR wymyśli żeby być na szkle? Czym by tu jeszcze bić pianę – tak zdają …

~mim
2009-07-09 20:08

Można zrobić tak, że wykorzystując argumenty TK złożyć …
… sprawę do zbadania jeśli chodzi o palenie papierosów – może ludzie trochę otrzeźwieją ?

~ślimak
2009-07-09 20:11

 jak łatwo podpuścić Polaka , pasy najważniejsze , …
… politycy drą pasy z nas i cisza .

~ogoniasty
2009-07-09 20:18

Złotówka zdewaluowana o 50% ,dziura w budżecie szykowana …
… podwyżka podatków, p.i.e.r.d.o.l.o.n.a KERES W STOCZNI,EMIGRACJA ZAROBKOWA MŁODYCH , ale JKM błyszczy niczym LESZCZ.

~NIEWOLNICTWO TRWA
2009-07-09 20:26

Pełna racja,,, mnie rwie już z nerów że na wszystko trzeba …
… mieć w ue zgode i nawet żarówkach w domu zapadają decyzje w brukseli i zamyka się dobre dzieci w kołchozach wychowawczych za niechodzenie do szkoły. Niedługo …

~Spawn
2009-07-09 20:25

Dlatego zainteresój się tymi tematami – Jak jest w …
… Szwajcarii    http://tnij.org/c4nd KREDYT SPOŁECZNY-  http://tnij.org/bxfy    http://tnij.org/c4nd   Zamiast przywiązywać się do oszukańczych haseł partyjnych i …

~anarchostan
2009-07-09 20:30

Super artykuł !!! Zgadzam się z Pana poglądami.

~boz
2009-07-09 20:29

krowy wiąże się nie dla jej bezpieczeństwa tylko żeby nie …
… poszła sobie wsiną w dal. Co mnie chłopa obchodzi że wejdzie na drogę. Nikt nie jest głupi i przepuści krowę przez drogę. A zresztą jak krasula się napasie to …

~krówka
2009-07-09 21:36

Jakie państwo? Jakie to państwo finansuje leczenie …
… kierowcy? Kierowca jako obywatel RP zawiera UMOWĘ z ZUS oraz dodatkową UMOWĘ OC np. z PZU. Na tej podstawie otrzymuje leczenie finansowane wyłącznie przez te …

~Kunta
2009-07-09 21:39

Właśnie nie zawiera umowy tak naprawdę tylko jest zmuszony …
… przez państwo do ubezpieczenia w ZUS, NFZ – państwowych molochach – czy płacenia OC . Tylko państwo nie ma prawa zmuszać kogoś do ubezpieczania a następnie …

~Mersylius
2009-07-09 21:58

Sz.P.  Sądzę, że kwestia przymusu czy dobrowolności jest …
… tu bez znaczenia. Obywatel zawiera umowę o ubezpieczenie i tyle – ubezpieczyciel płaci za jego leczenie, a nie państwo.  Jeśli ktoś tkwi mentalnie w PRL to jego …

~kunta
2009-07-09 22:10

Myli się Pan całkowicie. To jest najistotniejsze w tym …
… wszystkim, że jest przymus. Podobnie jest przymus płacenia na tzw. 3 filar do prywatnych ubezpieczycieli. Jedno złodziejstwo. ZUS natomiast to ubezpieczyciel …

~Mersylius
2009-07-09 22:22

Należałoby po prostu uznać, że instytucje i organy …
… wymienione w Konstytucji (powołane przez Konstytucję) tworzą państwo, są państwowe = powołane wolą Narodu i finansowane przez Naród.

~Kunta
2009-07-09 23:42

Należałoby po prostu uznać, że instytucje i organy …
… wymienione w Konstytucji (powołane przez Konstytucję) tworzą państwo, są państwowe = powołane wolą Narodu i finansowane przez Naród. Widzenie państwa jako bytu …

~Kunta
2009-07-10 00:01

Jakie państwo? Jakie to państwo finansuje leczenie …
… kierowcy? Kierowca jako obywatel RP zawiera UMOWĘ z ZUS oraz dodatkową UMOWĘ OC np. z PZU. Na tej podstawie otrzymuje leczenie finansowane wyłącznie przez te …

~Kunta
2009-07-09 21:43

Gdzie można znaleźć pełne uzasadnienie wspomnianego …
… wyroku? Mógłbym wytknąć kilka istotnych błędów.

~Takitam
2009-07-09 21:45

Jeżeli NIC NIE ZROZUMIAŁEŚ,PRZECZYTAJ TO -JKM ,przymus …
… jazdy w pasach da się prościej wytłumaczyć.Uzurpatorom Polski zależy ,aby niewolnicy nie gineli zbyt młodo,np. w wieku dwudziestu kilku lat,bo tacy powodują …

~NIEWOLNICTWO TRWA
2009-07-09 21:52

Hahaahah dobre – kiedys to bylo  Emeryci! Popierajcie …
… partie czynem! Umierajcie przed terminem!!!

~Rywio
2009-07-10 15:48

Ciekawa sprawa: jak to wpływ na orzeczenie TK może mieć …
… oferta ubezpieczyciela np. ZUS, PZU, LINK4 itd.? TK dorabia gdzieś w ubezpieczeniach czy co? A właściwie to jak TK zdołał DOWODOWO uzasadnić, że zapinanie pasów …

~asa nisi masa
2009-07-09 22:03

Panie Januszu.Skoro Pan mówi że może popełnić …
… samobójstwo,to dlaczego Pan tego nie zrobi?W przypadku Pańskim to zalecałbym jazdę bez pasów przy prędkości 200 km/h i gwałtownych hamowań.

~anty UPR-owiec
2009-07-09 22:50

Dobrze, że budować nie zakazują! Na razie nawołują w …
… kampaniach społecznych do ostrożności – zapraszam na jurcio.blogspot.com

~jurcio.blogspot…2009-07-09 22:53

Chciałbym zabrac głos

~roman z naramowic
2009-07-10 00:45

TAK! Przymus jazdy w pasach musi być! I powinien dotyczyć …
… wszystkich uczestników ruchu, również tych, którzy poruszają się na motorach i rowerach. Myślę, że biurokraci z Warszawy i Brukseli powinni coś z tym zrobić, …

~QeasyADriderI
2009-07-10 01:42

Sz. Panie Januszu – mam do Pana gorącą prośbę – jeśli …
… wypowiada się Pan w telewizji proszę mówić dużo wolniej i wyraźniej bo zapewniam że trudno jest zrozumieć Pana wypowiedzi (tak samo było wczoraj po wyroku)

~keruj
2009-07-10 08:59

W zupełności się zgadzam. Szkoda tylko, że kiedy mówię to …
… swoim rówieśnikom, patrzą na mnie z politowaniem i nazywają "wariatką" lub (co jest według nich najgorszą obelgą) "anarchistką".

~zocha
2009-07-10 09:22

Panie Januszu.  Przede wszystkim po co Panu takie poczucie …
… "pełnej" wolności nawet co do zapinania czy nie pasów bezpieczeństwa.  Żyjemy w społeczeństwie i musimy podlegać pewnym prawom i obowiązkom. Statystycznie …

~Tomasz
2009-07-10 10:26

p. Mikke kieruje się zapewne regułą "nie oddamy ani …
… guzika" sądząc, że ustąpienie socjalistom o palec (nasza zgoda na pasy dla bezpieczeństwa) doprowadzi ich do sięgnięcia po rękę ( nakaz jazdy samochodem w kasku i …

~ja
2009-07-10 14:11

Are you stupid or something?

~Forest
2009-07-10 10:40

zgadzam sie w stu procentach, jak prawie zawsze zresztą. …
… JKM!

~G
2009-07-10 10:58

Serwis pradon skomentował ten wpis, jak zawsze w swoim …
… stylu http://www.pardon.pl/artykul/9071/nakaz_jazdy_w_pasach_to_faszyzm_naprawde_zobacz

~PK
2009-07-10 11:45

Zamiast zakazywać taternikom chodzić po górach, ja bym …
… zaczął od zdelegalizowania motocykli – nie mają pasów, poduszek ani strefy zgniotu…

~marco_motocykli…2009-07-10 13:24

Gdzie konsekwencja w tłumaczeniu zagranicznych imion? …
… Czemu nie tłumaczy Pan imienia Zedong na polski? Brzmiałoby pewnie "na wschód od bagien [w domyśle "urodzony"?]".

~pytający
2009-07-10 14:06

błąd logiczny Trybunału konstytucyjnego: jeśli zginę to …
… obciążę społeczeństwo. – no na boga – JA się ubezpieczam i JA płacę składki, więc to moje pieniądze. ubezpieczyciel ponosi ryzyko z racji swojej branży.  jeśli …

~karwal
2009-07-10 14:14

Obowiązek jazdy w pasach strasznie mnie wkorwia !!!

~Rysio
2009-07-10 15:44

widzę ze dominuje wątek "czyje są drogi publiczne " …i …
… to nie ma nic do rzeczy ws pasów,… ważne czyj jest samochód, jeżeli mój, to robie tam co chce (autobus jest publiczny a pasów nie ma…oj, obym nie wykrakał)..

~SzefJana
2009-07-11 08:54

Dlatego nie robie prawa jazdy.

~Koń
2009-07-12 16:04

Panie Januszu na początku pozdrawiam serdecznie. Cenię …
… sobie rozmaite Pana koncepcje jednak w sprawie jazdy bez pasów widzę u Pana pewną niekonsekwencję. Mianowicie zawsze stawia Pan sprawę tak że każdy powinien płacić …

rafikzabki
2009-07-14 18:55

Panie Mikke czy tym samym zakwestionuje pan zakaz …
… przechodzenia/ przejeżdżania na czerwonym świetle? Łatwo wyobrazić sobie, jak taka "wolność" wpłynęłaby na życie i współżycie społeczne… i ilu kolesi, znajomych i …

~Mrudnik
2009-11-10 15:16

0

Janusz Korwin-Mikke

Blog Janusza Korwin-Mikke

1865 publikacje
0 komentarze
 

Dodaj komentarz

Authorization
*
*
Registration
*
*
*
Password generation
343758