Bez kategorii
Like

O GMO – po raz ostatni?

13/04/2009
452 Wyświetlenia
0 Komentarze
34 minut czytania
no-cover

{~Sebek} usiłuje przekonać mnie o szkodliwości GMO proponując obejrzenie jakiegoś filmu. Więc najpierw uwaga ogólna: jak ktoś chce kogoś przekonać, to niech przedstawia ARGUMENTY. Filmami to „przekonuje się” kobiety i dzieci. Film nie jest żadnym argumentem, na filmie można obejrzeć dinozaury porywające ludzi na Marszałkowskiej, a „przekonuje” ten, kto ma lepszą prezencję, dykcję itp. Ale są Święta, czereda Dzieci i Wnuków oblewa się wodą w ogrodzie — mogę chwilę pooglądać. Pierwsza rzecz, jaka rzuca się w oczy, to tytuł: „Życie wymyka się spod kontroli”. Otóż, o ile wiem, „ekolodzy” to sekta narzekającą, że człowiek zanadto ingeruje w Naturę. Jeśli więc coś wymyka się spod kontroli człowieka, to taki ekolog powinien przecież patrzeć na to z sympatią!?! Jeszcze przed głównym tytułem […]

0


{~Sebek} usiłuje przekonać mnie o
szkodliwości GMO proponując obejrzenie jakiegoś filmu. Więc najpierw uwaga
ogólna: jak ktoś chce kogoś przekonać, to niech przedstawia ARGUMENTY. Filmami to „przekonuje się” kobiety i dzieci. Film
nie jest żadnym argumentem, na filmie można obejrzeć dinozaury
porywające ludzi na Marszałkowskiej, a „przekonuje” ten, kto ma
lepszą prezencję, dykcję itp.

Ale są Święta, czereda Dzieci i
Wnuków oblewa się wodą w ogrodzie — mogę chwilę pooglądać.

Pierwsza rzecz, jaka rzuca się w oczy,
to tytuł: „Życie wymyka się spod kontroli”. Otóż, o ile wiem,
„ekolodzy” to sekta narzekającą, że człowiek zanadto
ingeruje w Naturę. Jeśli więc coś wymyka się spod kontroli
człowieka, to taki ekolog powinien przecież patrzeć na to z sympatią!?!

Jeszcze przed głównym tytułem
pojawia się jakiś młody troglodyta i narzeka na „genetyczne
zaśmiecenie środowiska
” powodowane przez „kilku naukowców,
firmy i urzędników
” – i na to, że przy podejmowaniu decyzji
nie ma d***kracji”!!! „Te technologie stają się obowiązującym
prawem, mają większy wpływ na rzeczywistość, niż jakakolwiek
rządowa ustawa
”.

Przesada: nie „stają się
obowiązującym prawem
” – tylko się na nie zezwala. Samochody też
nie są obowiązkowe — acz, istotnie, wyparły powozy, landa,
linijki, karety, omnibusy, dyliżanse – i bardziej zmieniły Amerykę i świat, niż jakakolwiek rządowa ustawa. A pracę stracili kołodzieje,
lakiernicy, karetnicy, forysie, stangreci…

Ale konie nadal istnieją i wolno nimi
jeździć!

Znamy liczne „katastrofy
ekologiczne”. Samo sprowadzenie kartofli, które niewątpliwie
wyparły jakieś inne rośliny, było taką katastrofą — ale akurat
kontrolowaną. Natomiast jakimś cudem trafił był do Polski rak
amerykański, który wyparł raka polskiego (ja jeszcze pamiętam,
jak przyniesiono nam do domu wiadro wielkich raków, jakich dziś nie
uświadczy!). A jaką różnicę stanowi, czy był to naturalny rak,
który poprzez mutacje sam się stworzył w Ameryce — czy rak-GMO
stworzony przez złośliwych amerykańskich genetyków?

„Katastrofy genetyczne” na znacznie
większa skalę, mamy co pół roku. Np. króliki, które zasiedliły
Australię i obżerają, co się da. Rząd walczy z królikami „w
ramach przywracania naturalnej równowagi”… Ale gdyby króliki,
przywiezione przez jakiegoś tubylca z Nowej Gwinei, zasiedliły
Australię w XVII wieku, i gdyby rząd Dominium zaczął z nimi
teraz walczyć, to ekolodzy podnieśliby wrzask, że „zakłóca
środowisko”.

Tak — czy nie?

Mamy też przykład wielkiej „katastrofy
ekologicznej” spowodowanej świadomie przez jednego

naukowca, bez żadnej kontroli d***kratycznej , parlamentarnej, ani
rządowej. Śp. dr Paweł Armand-Delille 14-VI-1952 zaszczepił —
by pozbyć się dzikich królików, obgryzających Mu sadzonki,
jednemu z nich wirusa myksomatozy. Choroba ta powoduje obecnie śmiertelność
90% królików — ale wtedy populacja nie była na nią odporna, więc
ginęło ich 99,5% ( dla ciekawych głębsze rozważania są na moim blogu
na portalu http:/korwin-mikke.pl ) – więc wyginęły króliki w całej
południowej i środkowej Francji!!

Dr Delille wcale się z tym nie krył —
i opisał swoje doświadczenie w czasopiśmie naukowym. Zrobił się
niezły szum: myśliwi polujący na króliki, przemysłowcy futerkowi
i inni wyliczyli swoje straty na paręset milionów obecnych €uro —
ale plantatorzy murem stanęli za drem Delille wyliczając zyski na
taką samą sumę!!

Sprawa trafiła przed sąd, który…
uznał się za niekompetentny
.

Tak oto jeden człowiek jednym
zastrzykiem przesunął sporo pieniędzy z kieszeni jednych ludzi, do
kieszeni innych ludzi. Bez d***kratycznej kontroli.

Ale jaka jest gospodarcza różnica
między przypadkowym zarażeniem się królika — a celowym? Skoro
wirus myksomatozy istnieje, to prędzej czy później jakiś królik
by się zaraził…

A teraz wyobraźcie sobie Państwo
dyskusje w Parlamencie nad wstrzyknięciem jednemu królikowi
wirusa…

…niemożliwe? Ale-ż właśnie w
Australii to przedyskutowano — i zrobiono!

Twórcy filmu – po postraszeniu, że
rzepak GMO lepszy i tańszy od klasycznego wyprze go — zmieniają
front: w Indiach okazuje się, że bawełna f-my „Monsanto” daje
niższe plony, a wcale nie jest odporna na szkodniki; no, to o co
chodzi? Bawełna klasyczna (BT) wygra w konkurencji z tą odmianą
„Bolgart”…

Oskarżanie (w tym filmie) firmy, że rozumuje:
Dobrze, że plony będą niższe, bo rolnicy jeszcze raz przyjdą
i kupią bawełnę GMO!!!
” świadczy, że twórcy filmu dokładnie na
główki poupadali: dlaczego człowiek zrujnowany kupnem pięć razy
droższego ziarna miałby – po sprawdzeniu, że się ono nie opłaca
– po raz drugi to uczynić???!!??

I na tym (po obejrzeniu 1/5 )
skończyłem oglądanie tego popisu demagogii.

=====

PS. Proszę łaskawie zajrzeć
na Post Scriptum po wpisie sprzed kwadransa!

Komentarze:

1.

~michael
2009-04-14 00:16

JESTEŚCIE O-KŁA-MY-WA-NI. Co zaraz udowodnię. Jeśli …
… chcecie być dalej okłamywani, nie czytajcie ciągu dalszego. Przede wszystkim, czy partia popierająca socjalizm jest liberalna? Każdy z was odpowie bez namysłu: NIE, …

~myślcie!!!
2009-04-14 00:39

Poznam uległego chłopca. Może być parka (z dziewczynką). …
… Parafia Świętgo Archanioła, Przenajświętszej Maryi Dziewicy Niepokalanej Bogurodzicy i Chrystusowego Serca w Demoniewie.

~Ks. Franciszek
2009-04-14 00:54

Wielki Cybernetyk jest duzy. Kobety i dzieci sa male. Nie …
… do glosowac, ale sluchac Wielkiego Cybernetyka.

~Chodyn
2009-04-14 01:15

Droga mikkolubna klakiernio ruskiego lobbysty – Mikke …
… traktuje was jak ubezwłasnowolnione bydło: Udający liberała zamordysta Mikke, widząc fiasko swojego namawiania do dobrowolnego przeniesienia się na cenzurowany po …

~Mikke antyliberał
2009-04-14 06:58

Poprzyj ZBIGNIEWA ZIOBRĘ do Europaralamentu JEDYNY …
… prawdziwy POLAK godny tej funkcji. POLACY dawajcie mu najwyższą ocenę bo na to zasługuje jedyny: www.nasz-parlament.pl/euro_posel?id=392

~terlik
2009-04-14 08:42

A na filmie to niby co jest jak nie ARGUMENTY??? ale …
… idiota z tego Mikke…

~chowa łeb w pia…2009-04-14 15:08

a zdychające pszczoły w USA na pewno nie ma nic wspólnego …
… z GMO ? tak uprawiają prawie tylko GMO i już nie ma wogóle pszczół,  w Europie zachodniej jeszcze nie tylko GMO ale za to już bardzo dużo pszczół wygineło , GMO …

~robiocsasda
2009-04-14 18:04

nie ma sensu wdawać sie w dyskusje z idiotami, bo by to …
… było bez korzyści dla idioty i dla mnie! Tak pieprzysz sam z siebhie ,czy ktoś ci za to płaci.

~kotletschabowy
2009-04-14 11:01

Jestem zwolennikiem nie tyle pana JKM co prawdy.Z zasady …
… prubuję przyłapać pana JKM na kłamstwie i z przykrością dla pana stwierdzam, że informacje podawane przez p. JKM są sprawdzone (np. podaje zawsze żródło z …

~KotletSchabowy
2009-04-14 02:21

Pan Janusz jest nałkofcą. Wie Fszystko.

~fanatyk JKMa
2009-04-14 03:09

Mikkoluby kłamią i manipulują! Bez sensu jest porównywanie …
… liberalnej przedwojennej SD z koncesjonowaną SD powojenną, z której liberałowie zostali wyrzuceni, a pozostali tylko zaufani ludzie władzy ludowej, do których …

~obiektywny
2009-04-14 03:16

Mądre słowa. Ja jeszcze dodam, że KotletSchabowy kłamał, …
… że emerytura hołubionego przez J.Mikke esbeka to jego pieniądze. Jego pieniędzmi są tylko te wypłaty emerytury które już otrzymał. Te przyszłe – to jedynie …

~Mikke komuch
2009-04-14 07:14

Dostajecie premie przedwyborcze?

~Biały Człowiek
2009-04-14 13:57

Nie warto.

~mikkolub
2009-04-14 14:07

oh jak czysto :))))

~jazz
2009-04-14 00:22

http://rozmowy.onet.pl/3,sondy.html

~Głosujemy na Ko…2009-04-14 11:55

Potrafi Pan przypomniec sobie swiat 60 lat temu? Wozy …
… konne, telefony na korbe… metoda leczenia raka. Dzis swiat wyglada troche inaczej, a metoda leczenia raka jest taka sama. Z reguly wychodze z takiego zalozenia, …

~jjj
2009-04-14 00:24

metody leczenia raka rzeczywiście "bardzo" zmieniły się.. …
… metoda ta to wyciecie chirurgiczne! od 50 lat!

~w
2009-04-14 15:04

JKM na krula Polski! Liberaliz to choroba psychiczna a …
… ekolodztwo to poganska wiara socjalistyczna.

~Hodyn
2009-04-14 00:31

"dlaczego człowiek zrujnowany kupnem pięć razy droższego …
… ziarna miałby – po sprawdzeniu, że się ono nie opłaca – po raz drugi to uczynić???!!??" Ponieważ, żadne inne ziarno nie będzie istnieć. Wystarczy, że roślinki …

~shark555
2009-04-14 00:31

jak się skrzyżuje GMO z zwykłą roślina to tylko 50% będzie …
… miało dodatkowy gen. A jeśli bezie dawał gorszą roślinę to wkrótce dodatkowy gen wyginie. Darwina i Mendla czytać a nie lewicowe agitki to będziesz lepiej …

~Artur
2009-04-14 00:49

Nie czytam żadnych lewicowych agitek – nie mam na to …
… ochoty ani czasu. Staram się jedynie  wyciągać wnioski. Nie jestem biologiem, wiem jednak na czym polega krzyżowanie zatem za referencje do literatury dziękuję.  Po …

~shark555
2009-04-14 01:53

JESTEŚCIE O-KŁA-MY-WA-NI. Co zaraz udowodnię. Jeśli …
… chcecie być dalej okłamywani, nie czytajcie ciągu dalszego. Przede wszystkim, czy partia popierająca socjalizm jest liberalna? Każdy z was odpowie bez namysłu: NIE, …

~myślcie!!!
2009-04-14 00:39

  Jestem zwolennikiem nie tyle pana JKM co prawdy.Z …
… zasady prubuję przyłapać pana JKM na kłamstwie i z przykrością dla pana stwierdzam, że informacje podawane przez p. JKM są sprawdzone (np. podaje zawsze żródło z …

~KotletSchabowy
2009-04-14 02:20

Mikkoluby kłamią i manipulują! Bez sensu jest porównywanie …
… liberalnej przedwojennej SD z koncesjonowaną SD powojenną, z której liberałowie zostali wyrzuceni, a pozostali tylko zaufani ludzie władzy ludowej, do których …

~obiektywny
2009-04-14 03:18

Aż mnie ciarki przechodzą:http://tiny.pl/ztwl 2 …
… http://tiny.pl/ztw4 3 http://tiny.pl/ztwk  Ojciec Aleksander Posacki o kulcie szatana.Końcówka 2 części jest ciekawa zacząłem słuchać trzeciej,w 2 w pewnym momencie …

~Wojownik
2009-04-14 00:47

Oczywiście nie podejrzewam by wśród czytelników JKM były …
… osoby chodzące do wróżek 🙂 jednak uważajcie np. na Mamy bo moja raz kiedyś była ,bo pewnie namówiła ją koleżanka i poszła z ciekawości.

~Wojownik
2009-04-14 01:20

Ja regularnie czytam wróżby wróżki, która przybrała …
… pseudonim "Korwin". Bardziej dla śmiechu, bo jej wróżby się nie sprawdzają

~Grzechu
2009-04-14 07:38

Do końca 2008 roku miał Pan zwerbować 10.000 nowych …
… członków UPR. Pewnie się nie udało, prawda?

~?
2009-04-14 01:25

Ostatnio jak przyszedłem się zarejestrować, to dostałem …
… numer 641.

~na zdrowie
2009-04-14 02:39

Ok 10 tys to dużo jak na Polską partie,pis liczył w 2005 …
… chyba 13 tys.,ale np. ira liczy tylko ok. 500 osób a rodziny mafijne w USA czasem ok 50,rodzina gambino za czasów gottiego liczyła 150 a przed jego rządami 250 i …

~Wojownik
2009-04-14 10:45

Luksusowe życie europejskich polityków Od czerwca …
… eurodeputowani będą latać klasą biznesową. To niejedyny luksus, na jaki pozwalają sobie w czasach kryzysu. Wycieczki na egzotyczne wyspy, safari w Afryce, luksusowe …

~Bacz
2009-04-14 01:26

Witam! Powiem krótko – czerwona świnia pozostanie czerwoną …
… świnią nawet gdy założy muszkę i zacznie bredzić o liberalizmie.

~liberał
2009-04-14 03:19

http://prawy-sierpowy.pl/ Szanowny Panie Bracie Dawnom do …
… Ciebie nic nie pisał, bom na Dzikich Polach przebywał na podjeździe kolejnym. Ale nam tu Wielkanoc nastała, tedy na stanicę zjechałem i już mogę Ci pisma …

~Brat Szlachcic
2009-04-14 06:43

GMO a sprawa polska… Więc tak. Proszę zwrócić uwagę, że …
… nie chodzi o to, czy GMO jest szkodliwe dla zdrowia, ale czy jest szkodliwe dla GOSPODARKI…!!! No bo tak. Wyobraźmy sobie, że WE zmusza nas dyrektywą do …

~UPR walczy!!
2009-04-14 07:07

Antyzachodnia, antyliberalna politgramota UPRowców opiera …
… się nie na faktach, tylko albo na UPRowskich 1. Konfabulacjach:  czyli jak zawsze – nie mogą łgarze UPRowscy napisać, że UE ich zmusiła – to chrzanią, ze mamy …

~mikkiści łgarze
2009-04-14 07:56

Wciskasz kity podając kłamstwa. >1. czyli jak zawsze – nie …
… mogą łgarze UPRowscy napisać, że UE ich >zmusiła – to chrzanią, ze mamy to sobie wyobrazić. UE nie istnieje, więc nie pisz mi tu o UE… Zatem – kłamstwo …

~UPR walczy!!!
2009-04-14 10:56

1) Czy ONZ istnieje? 2) Na jakiej podstawie UE nie istnieje?

~?
2009-04-14 15:15

1) ONZ istnieje, tylko nie wiadomo, po co… 2) A na …
… jakiej podstawie Unia istnieje??? Zalecam przeczytać ze zrozumieniem: http://pl.wikipedia.org/wiki/Unia_Europejska "8. Podmiotowość i osobowość prawna. Obecna Unia …

~UPR walczy!!!
2009-04-14 15:25

Gratuluję, wpadłeś w pułapkę. ONZ też NIE MA osobowości …
… prawnej wyrażonej bezpośrednio. Czyli NICZYM nie różni się od UE. Zatem: jeżeli twierdzisz, że UE nie istnieje, nie możesz też uznawać istnienia ONZ. Jeżeli …

~?
2009-04-14 15:32

Co do dowodu rejestracyjnego. Wystarczy zajrzeć do …
… paszportu, a tam na pierwszej stronie co? Unia Europejska. W dowodach rejestracyjnych UE nie ma. Dlaczego? To jest oczywiste dla kogoś, kto ma trochę rozeznania w …

~?
2009-04-14 16:35

Cytuje dalej: "Aspartam, główny składnik powszechnie …
… stosowanych słodzików jest jednym z najniebezpieczniejszych związków chemicznych dodawanych do żywności. W skład aspartamu wchodzą trzy związki: kwas asparaginowy, …

~UPR walczy!!!
2009-04-14 12:26

Jedziemy dalej. Kup se Plussssa i sprawdz skład. Aspartam. …
… Wolny rynek? Wolny wybór? Spadaj.

~UPR walczy!!!
2009-04-14 12:40

Co też ten bezimienny bezpieczniak wypisuje? Chorzy na …
… cukrzycę nie powinni spożywać cukru?

~Biały Człowiek
2009-04-14 12:51

"…dlaczego człowiek zrujnowany kupnem pięć razy …
… droższego ziarna miałby – po sprawdzeniu, że się ono nie opłaca – po raz drugi to uczynić???!!??" – banalnie proste Panie JKM. Bo rolnik wziął kredyt i musi go spłacić …

~kulturoznawca
2009-04-14 08:04

Prosze Pana, traktuje PAn nas jak śmieci. Zebrałem podpisy …
… poparcia dla PJKM, ale )Panu zmieniła sie koncepcja, moja praca poszła na marne, a teraz chce mnie znów Pan naciągnoć na zbieranie podpisów dla UPR? Sam niech …

~JurekJ.
2009-04-14 08:20

A on dalej pieprzy.

~mando
2009-04-14 08:24

GŁOSOWAĆ!!!!!!!!!! http://wiadomosci.onet.pl/komentarz.html

~BESSA
2009-04-14 08:46

Można przeznaczyć 1% podatku na JOW Mariusz Wis Szanowni …
… Darczyńcy,  Rok 2009 to piąty rok możliwości odpisu 1% podatku na rzecz Fundacji im. J. Madisona – Centrum Rozwoju Demokracji – Jednomandatowe Okręgi …

~JOW
2009-04-14 08:54

Partie polityczne powinny być finansowane z 1% podatku …
… dochodowego,a nie z budrzetu.

~Jarosław
2009-04-14 14:13

Demokracja w praktyce: po tragicznym w skutkach pożarze w …
… Kamieniu Pomorskim, premier z prezydentem, na wyścigi, zasuwają na pogorzelisko. Trzeba pokazać "wrażliwość na ludzką niedolę" no i zdobyć (lub stracić) parę …

~kura-nioska
2009-04-14 08:56

  http://tiny.pl/ztfw

~pozdrawiam
2009-04-14 09:11

ŻAŁOBA?!? Dlaczego?!?!? Juz Pan o tym pisał przy okazji …
… katastrofy samolotu wojskowego. I znowu to samo!!! W pożarze zginęlo ~21 osob (cześć ich pamięci [i starczy]). Kaczy ogłosił 3 dni żałoby…. W Swięta na drogach …

~UPR walczy!!!
2009-04-14 09:12

Właśnie. Po prostu ZE ŚMIERCIĄ IM DO TWARZY! Zrobię wrys …
… na ten temat ale dopiero za jakies 3h na jurcio.blogspot.com ZAPRASZAM

~jurcio.blogspot…2009-04-14 10:02

P. Januszu, GMO jest szkodliwe głównie z tego powodu, że …
… rolnicy nie mogą mieć nasion z tych roślin, tylko muszą je kupować co roku. Jest to uzależnienie się od tych wielkich korporacji nasiennych i może stać się …

~tosia
2009-04-14 09:41

Kiedy wreszcie będziemy jeździć bez świateł. Światła STOP …
… to alarm na drodze. Teraz są mniej widoczne. O innych aspektach nie wspomnę. W Austrii zniesiono ten obowiązek w 2008 roku. Może coś lub ktoś dotrze do …

~Olsztyn
2009-04-14 10:17

Czytalem, ze w USA na jakims obszarze wyginely pszczoly bo …
… zywily sie pylkiem z kwiatow GMO. Aby ratowac rolnictwo "zaimportowano" pszczoly z Australii. Nauka wie jeszcze zbyt malo o dzialaniu genow, skutki GMO moga …

~pp
2009-04-14 10:18

Podczas Świąt podano informację, że z powodu wybuchu …
… wulkanu na Galapagos zagrożone są rzadkie gatunki zwierząt. To ja już nie wiem – jeżeli wybuch wulkanu nie jest NATURALNYM zjawiskiem, to co nim jest?

~Aelita
2009-04-14 10:22

Mam pytanie: czy jeśli genetycy wyprodukują GMO drzewa, …
… które przy spalaniu nie produkują CO2, to wtedy ZIELONI będą takie uprawy popierać?

~Aelita
2009-04-14 10:26

Nie wojna na depozyty wykańcza banki, ale niskie stopy NBP …
… twierdzi Mariusz Karpiński, prezes Meritum Banku.  http://www.pb.pl/Default2.aspx?ArticleID=a63ff423-4376-4575-ad98-69203fa5c87  Komentarz mój  Utrzymywanie …

~Bacz
2009-04-14 10:28

Bawełna BT to inymi słowy Bawełna Bollgard w …
… przeciwieństwie do bawełny tradycyjnej lub nietransgenicznej. Tutaj myli Pan pojęcia Panie Januszu! Następny błąd jaki Pan popełania to niedostrzeżenie prób zmonopolizowania …

~Arkadiusz
2009-04-14 10:32

Ot czym się zajmują politycy – GMO… Ja mam to w nosie i …
… tak nie mam wpływu jakim świństwami karmią nas koncerny spożywcze. W razie co mogę się żywić tylko warzywami z targu.  Wolałbym, zeby Pan poruszał bardziej …

~tokida
2009-04-14 11:02

Nie wiem co lakierowali lakiernicy, ale obecnie lakierują …
… samochody, i mają się całkiem dobrze. A w ich interesie jest, by ludzie mieli jak najwięcej stłuczek!

~Azarien
2009-04-14 11:04

Na Onet pojawiła się sonda "kto na prezydenta" i Pana …
… nazwisko jest na liście !

~Paweł
2009-04-14 11:06

Ogłoszono Żałobę Narodową z powodu śmierci w pożarze 21 …
… mieszkańców domu komunalnego. W weekend zginęło na drogach więcej ludzi niż w tym pożarze, ale to trochę mało jest medialne i urzędowej żałoby na tę okoliczność …

~Biały Człowiek
2009-04-14 11:15

Popieram. to samo napisałem wcześniej!

~UPR walczy!!!
2009-04-14 12:42

Ciekawsze jest samo istnienie całej masy domów …
… komunalnych. W stolycy neokomuniści mają urządzić manifestację przeciw zwrotom starych kamienic spadkobiercom właścicieli i oczywiście za budowaniem domów komunistycznych. …

~Biały Człowiek
2009-04-14 13:28

na onecie znowu kanty lecą strumieniami. głosowałem na …
… p.Mikke w sondażu prezydenckim i miał on ok 1800 głosów. za moment, może po minucie kliknąłem na ten sondaż, aby sprawdzić jak wyniki – i p.Mikke miał już circa …

~władeczek
2009-04-14 11:47

Onet należy do GTW, więc nie można się dziwić, że wyniki …
… podaje fałszywe.

~Biały Człowiek
2009-04-14 12:38

Gdyby JKM czul bol brzucha natychmiast po spozyciu GMO, …
… zapewne bylby przeciw, ale jesli poczuje ból za rok, to jeszcze przez 364 dni GMO sa OK. To tak apropos walenia sie mlotkiem w palec i konsekwencji tegoz. JKM! …

~olo
2009-04-14 12:44

Zmutowane są słabe!

~Hodyn
2009-04-14 12:49

Czytalem o tym kolesiu od krolikow. Jak zwykle Wodz cos …
… zle zapamietal, albo niedobrze uslyszal. Pan Armqand-Delille zostal przez sad skazany (kara: 5000 frankow), a wirus zaszczepil na swojej wlasnej dzialce i myslal, …

~Zenon Ziembiewicz
2009-04-14 13:16

Po przejrzeniu świątecznych komentarzy widzę, że bezpieka …
… nie odpuszcza. Jak oficerowie liczą, że ludzie dadzą się nabrać na te dyrdymałki nawet w sieci, to jest dla mnie ciągle zagadką. Toż tu nie jest telewizja. …

~Biały Człowiek
2009-04-14 13:54

Poparłem pana jako kandydata na prezydenta w sondzie na …
… onet.pl.Szkoda tylko,że prezydent nie ma prawie władzy,ale gdyby pan wygrał,to można by było  przynajmniej usłyszeć wolnorynkowy głos  z samej góry.

~Jarosław
2009-04-14 13:59

Mozna glosowac na Korwina …
… http://wiadomosci.onet.pl/1951890,11,item.html

~kleks
2009-04-14 14:01

Przypomina się, że obowiązkiem UPR-owców jest …
… monitorowanie wrogiej propagandy – szczególnie tej skierowanej do mas. To jest cholernie ciężki obowiązek i kosztujący sporo zdrowia, więc musimy się wymieniać. Kto się …

~Biały Człowiek
2009-04-14 14:03

Genetyczna modyfikacja będzie bronią biologiczną …
… przyszłości,można zaprojektować chwasty oporne na herbicydy,lub owady oporne na pestycydy.W dodatku bardziej żarłoczne i osiągające większe rozmiary.Następnie rozpuścić …

~Jarosław
2009-04-14 14:09

Onet podaje ludowi sejmowe sondaże Centrum Bałamucenia …
… Opinii Społecznej.  Ciekawostką jest, że towarzysz nie napisali, iż do Sejmu by nie weszła partia tow.Rosatiego. Tak go ostatnio wszędzie zapraszają, że musi być …

~Biały Człowiek
2009-04-14 14:19

W erze telewizora  jako wielkiego kreatora i manipulatora …
… oraz powszechnego równouprawnienia każdego do wszystkiego istnienie autentycznej demokracji jest po prostu niemożliwe.Dzisiaj demokracja to takie somoogłupianie …

~Jarosław
2009-04-14 14:26

Jeśli jednak nie istnieje ta prawdziwa demokracja, a …
… jednak na świecie uprawia się ją uparcie w wielu krajach, to by musiało znaczyć, że demokracja taka właśnie jest – pop*****lona ponad ludzkie pojęcie.

~Biały Człowiek
2009-04-14 14:37

Nie tylko w Siedlcach pozrywano plakaty UPR. Przez …
… ostatnie lata lewicowe bojówki zniszczyły całą masę naszych plakatów. Postępowcy bardzo nie lubią przekazu UPR na ulicy, gdzie może się z nim zapoznać byle telewidz.

~Biały Człowiek
2009-04-14 14:33

Przegląd prasy ukraińskiej – dzisiejszy wpis na blogu: …
… www.zabugiem.blogspot.com

~Anatol
2009-04-14 14:40

Przypomina się, że podstawowym zadaniem UPR i jej …
… sympatyków jest lobbowanie na rzecz Kremla przeciw liberalizmowi.

~Biały Człowiek
2009-04-14 14:50

Ostrzega się, że aktywiści SLD poświadczają i podpisują …
… się za działaczy UPR. Wszelkie komentarze sygnowane nazwiskami lub pseudonimami działaczy UPR, a wrogie partii lub idiotyczne, są lewackimi fałszywkami.  ——– …

~Biały Człowiek
2009-04-14 15:14

Nie łżyj SLD-owski podszywaczu.

~Biały Człowiek
2009-04-14 16:01

Takiego samobójcy dawno nie spotkałem. Żeby tak głupio …
… narazić się wierchuszce, trzeba mieć trociny w miejsce mózgu. Zaczną cię namierzać towarzysze, to będziesz sikał ze strachu. A motywacji im nie zbraknie.

~Biały Człowiek
2009-04-14 16:08

Korwin komentuje jakiś filmik zamiast odnieść się do …
… argumentów jak to się dzieje, ze jakoby liberał promuje powstanie oligopolu na rynku dostawcow nasion.. Gwiazdowskiego rozumiem bo przy takim monopolu dostanie tam …

~w
2009-04-14 15:00

Coś dla prawicowych propagandystów: http://tiny.pl/zxw8

~.
2009-04-14 15:34

Kaczynski znowu podniecony oglosil zalobe narodowa.Nie …
… irytuje to Pana? Znowu mam udawac ze kogos zaluje jak ich zupelnie nie znalem.Hipokryzja wspolczesnej klasy politycznej nie zna granic

~realista
2009-04-14 15:36

Przypomina się, że obowiązkiem każdego UPR-owca jest …
… nieustanne wmawianie naszym pryszczatym sympatykom, że Rosja rozwija się szybciej niż Stany Zjednoczone i Unia Europejska.

~Biały Człowiek
2009-04-14 16:04

Jednak Komsomolcy inteligencją nie grzeszą. A ponadto …
… trudno sobie wyobrazić, że można niżej upaść.  Już go namierzają, a ten pacan leje benzynę do ognia.

~Biały Człowiek
2009-04-14 16:11

Mikke od razu wstąpił do partii, nawet nie zaczynał od …
… Komsomołu 🙂

~Biały Człowiek
2009-04-14 16:55

EKO-TERROR Jak długo jeszcze tzw. "ekolodzy" będą …
… traktowani jako strona sporu,a zaczną być ignorowani jako niegroźni i być może nawet sympatyczni hobbyści? Jako mieszkaniec Trójmiasta mogę przytoczyć przykład sporu o …

~Artur G.
2009-04-14 20:39

Wielce szanowny Panie Januszu, proponuję myśleć, myśleć to …
… naprawdę nie boli. Chodzi o GMO, nie neguję,że przeciwnicy zastosowali demagogię, w końcu taka argumentacja jest w d..kracji najlepsza – prawda? Nie oznacza to …

~Waldemar
2009-04-14 21:30

Panie Januszu szkodliwość GMO polega na tym, że …
… modyfikacje są niestabilne. Nie ma tak, że modyfikuje się organizm a on już taki pozostaje: Geny mieszają się losowo i nieprzewidywalnie co generacja. Rezultatem jest to, …

~Sedrick
2009-04-15 08:41

Odpowiedź Sedrikowi_ Pan Janusz tego nie czyta, jak …
… przypadkiem przeczyta to i tak nie zrozumie, a gdyby jakimś cudem zrozumiał to i tak ma to w d..u.

~Waldemar
2009-04-15 18:17

Panie Mikke – to wlasnie Bt jest wlasnoscia firmy …
… Monsanto!  Jej nasiona sa WLASNOSCIA! tej firmy, tzn., ze rolnicy musza je kupowac co rok! I bankrutuja. Czy wie Pan cos o setkach tysiecy rolnikow w Indiach, ktorzy …

~Maria Kwiec
2010-08-19 05:59

W wielu kwestiach idei konserwatywno-liberalnej środowiska …
… JKM’a zgadzam się, lecz fakt, że  sam prezes KNP aprobuje chore produkty korp. Monsanto sprawia, że nie mogę dłużej wspierać tej partii, ponieważ Moja godność …

~AntyNWO.pl
2011-10-15 19:58

0

Janusz Korwin-Mikke

Blog Janusza Korwin-Mikke

1865 publikacje
0 komentarze
 

Dodaj komentarz

Authorization
*
*
Registration
*
*
*
Password generation
343758