W internecie ruszyła kampania społeczna pod hasłem ”Normalne życie po 60.”, której celem jest uświadomienie Polakom korzyści, jakie przyniesie podwyższenie wieku emerytalnego – informuje portal wirtualnemedia.pl.
Inicjatorami akcji, za której realizację odpowiadają agencje San Markos i Think Kong, są PKPP Lewiatan i Forum Młodych Lewiatana.
Kampania, która ma potrwać 4-6 tygodni, adresowana jest przede wszystkim do osób młodych. W ramach działań powstały profile akcji na Facebooku i Twitterze, gdzie internauci mogą odnosić się do poruszanej tematyki, zgłaszać własne propozycje i uzyskać odpowiedzi na pytania.
Dodatkowo w sieci rozpowszechniana będzie poniższa infografika pokazująca zalety podwyższenia wieku emerytalnego.
(www.wirtualnemedia.pl)
"Szef Dzialu Ekonomicznego Nowego Ekranu. Dziennikarz z 10-letnim stazem. Byly z-ca szefa Dzialu Biznes "Wprost"."