Właśnie ZKDP podał wyniki sprzedaży tygodników za marzec br. Potwierdzają one wręcz nieprawdopodobny debiut wydawanego przez Presspublikę tygodnika Uważam Rze.
W porównaniu z lutym jego sprzedaż wzrosła o 23%, do poziomu ponad 140 tys. egzemplarzy! Daje mu to drugie miejsce, tuż za Gościem Niedzielnym. Warto przy tym zauważyć, że prawie wszystkie pozostałe tygodniki są w spadkowym trendzie sprzedaży (przy porównaniu miesiącami), a nowy tytuł uzyskał ponad 17% udział w rynku tygodników opinii, deklasując Newsweeka czy Wprost.
Spadek sprzedaży – i to wyraźny – dotyka też Gazetę Polską, od początku roku jej sprzedaż zmniejszyła się o ponad 20%.
Ciekawe czy branża dziennikarska zauważy i należycie doceni ten ewenement przyznając nowemu tytułowi jakąś nagrodę za debiut roku?
Troche przemyslen nt. biezacej polityki, ludzi, konfliktów. Widziane z perspektywy Krakowskiego Przedmiescia, z którym sympatyzuje, ale sie nie do konca utozsamiam.