Robi się coraz dziwniej i straszniej
Samolot rządowy Tu154M-101 wykonał swój ostatni lot nie do Smoleńska tylko na lotnisko zapasowe, znajdujące się na Białorusi o nazwie ,,Borowcy” :
Аэродром Боровцы – 10км севернее Полоцка (район Боровуха-1)
Индекс: UMWB
Находится в ведении Минобороны
КТА: N55°36’33" E28°40’41"
ВПП 10/28: 2500×40 бетон
Hаэр: 145.00м
276 отдельный батальон охраны и обслуживания (аэродрома)
Бывшее место дислокации 276 ОВП
Odczytany stan komputera pokładowego FMS z samolotu Tu154M numer boczny 101, jak twierdzi komisja KBWL, przedstawiony w raporcie KBWL pod przewodnictwem Jerzego Millera w załączniku numer 4 :
http://mswia.datacenter-poland.pl/protokol/ZalacznikNr4-TechnikaLotniczaIJejEksploatacja.pdf
strona 495-496, 3.3.1.6.4 tabela 3-10 FMS Serial Number 281 DME/VOR/TACAN Inputs, przedstawia stan pamięci przed jej ,,zamrożeniem”. Tabela zawiera dane dotyczące pozycji samolotu względem urządzeń nawigacyjnych znajdujących się na lotniskach w Witebsku (VOR) i Siauliai ( TACAN ) na Litwie. Przecięcie się prostych wyznaczonych poprzez kierunki i odległości względem tych nadajników wskazują aktualną pozycję samolotu, znajdującego się na lotnisku na Białorusi.
Pozycja samolotu względem lotniska w Witebsku :
VOR Station Identifier VTB
VOR Station Position N 55:07.534 E 30:21.080
VOR Bearing 277.7°
Computed distance to VOR station 114169 m (61.65 NM)
VOR Frequency 112.70
VOR Station Declination E 8.1°
Pozycja samolotu względem lotniska w Siauliai
TACAN Identifier SQQ
TACAN Position N 55:53.427 E 23:24.143
TACAN Bearing 119.4°
Computed distance to TACAN station 325575 m (175.8 NM)
TACAN Frequency 116.30
TACAN Declination E 4.9°
http://www.byavia.net/forum/preview/topic.php?page=1&id=1114892
http://www.ourairports.com/navaids/SQQ/Siauliai_TACAN_LT/
http://www.ourairports.com/navaids/VTB/Vitebsk_VOR-DME_BY/
http://heading.pata.pl/dme.htm
http://heading.pata.pl/vor.htm
http://heading.pata.pl/tacan.htm
http://flanker20.livejournal.com
Wnioski :
System nawigacji samolotu, na pokładzie którego był zainstalowany komputer pokładowy poddany badaniom przez NTSB (FMS Data Extraction for NTSB Identification: ENG10SA025) , zmierzył powyższe parametry ( kierunki i odległości ) i zanotował je w pamięci komputera pokładowego FMS wskazując pozycję samolotu j/w, zaś znaczeniem tej informacji niech się zajmuje prokuratura.
http://blogpress.pl/node/12190
A jak to ruska wrzuta na blogpress????
http://flanker20.livejournal.com/19790.html
To ładnie byśmy wyglądali co??
"My musimy komunizm wyniszczyć, wyplenić, wystrzelać! Żadnych względów, żadnego kompromisu! Nie możemy im dawać forów, nie możemy stwarzać takich warunków walki, które z góry przesądzają na naszą niekorzyść. Musimy zastosować ten sam żelazno-konsekwentny system. A tym bardziej posiadamy ku temu prawo, ponieważ jesteśmy nie stroną zaczepną, a obronną!". /Józef Mackiewicz dla mieniących się antykomunistami/