Bez kategorii
Like

NA ROGU… Placu Trzech Krzyży i Nowego Światu obok dawnej redakcji „Szpilek”!

16/01/2012
609 Wyświetlenia
0 Komentarze
3 minut czytania
no-cover

16.01.2012. Za mojej pamięci były tu KSIĄŻKI, potem CIUCHY i DODATKI, a teraz będzie KAWA… -„Niesforne Dziecię Gutenberga”.

0


źródło; zdjęcie wprowadzające

– sieć * file:///C:/Documents%20and%20Settings/Tata/Pulpit/2_121250241_IMG_2221_.jpg

Paulina Mroziak, portalspozywczy.pl
03-01-2012, 11:02
Rok 2011 był dla nas wyjątkowo udany. W pełni zrealizowaliśmy nasze plany biznesowe. W ciągu minionych 12 miesięcy podwoiliśmy liczbę kawiarni Starbucks na polskim rynku – mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Izabela Winsztal, Starbucks Brand Manager na rynek Europy Środkowo-Wschodniej.
W Polsce marka Starbucks należy do holdingu AmRest, który zarządza obecnie siecią 20 kawiarni

Pierwsza lokalizacja sieci przy ul. Nowy Świat w Warszawie została otwarta w kwietniu 2009 roku. Do końca 2010 roku w Polsce funkcjonowało już dziewięć kawiarni Starbucks.

– Od początku tego roku otworzyliśmy dziewięć nowych lokali, z tego trzy w takich miastach, jak Szczecin, Gdańsk i Gdynia, w których nasza marka nie była dotychczas obecna. Nasze kawiarnie można już znaleźć w siedmiu największych miastach Polski. Poza wymienionymi wcześniej są to Warszawa, Wrocław, Kraków i Poznań.  – podała Izabela Winsztal. W ostatnich dniach grudnia sieć powiększyła się o kolejne dwie lokalizacje w stolicy.

Dodaje, że zgodnie z polityką AmRestu, który zarządza kawiarniami w Polsce, Czechach i na Węgrzech, nie ujawniane są dane inwestycyjne dla poszczególnych rynków.

– Bardzo zachęca nas potencjał rozwoju rynku w Polsce. Od początku obecności w Polsce deklarowaliśmy, że będziemy otwierać nasze kawiarnie krok po kroku, po jednej w starannie wybranych lokalizacjach, tam, gdzie chcą nas znaleźć klienci. Mogę powiedzieć, że planujemy dalszy rozwój w dużych miastach, zarówno na nowych rynkach, jak również tam, gdzie marka jest już obecna – komentuje menedżerska marki Starbucks.

Przedstawiciele marki pokładają spore nadzieje związane z Euro 2012. – Niezmiernie cieszy nas fakt, że we wszystkich miastach, w których rozgrywane będą mecze w ramach Euro 2012, czyli w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu i w Gdańsku, znajdują się kawiarnie Starbucks. Liczymy na to, że fani piłki nożnej, którzy w czerwcu przyszłego roku przyjadą do Polski, w czasie swojego pobytu w naszym kraju chętnie odwiedzą kawiarnie Starbucks, zwłaszcza, że większość z nich z pewnością zna naszą markę ze swojego rodzimego rynku. Spodziewamy się, że najwięcej osób będzie przychodzić do naszych lokali, które znajdują się przy najbardziej reprezentacyjnych ulicach oraz na rynkach miast, gdzie kibice będą gromadzić się, aby wspólnie dopingować swoje drużyny narodowe – podsumowuje Izabela Winsztal.

* www.portalspozywczy.pl/horeca/wiadomosci/starbucks-bardzo-zacheca-nas-potencjal-rozwoju-rynku-w-polsce,63069.html

Ciekawe kto pamięta CZAS…

Kiedy była tu niewielka KSIĘGARNIA? ??? ???

0

jakk

Czlek rozmowny... Negocjator, mediator, arbiter! Dzieki GEOLOGII.

895 publikacje
0 komentarze
 

Dodaj komentarz

Authorization
*
*
Registration
*
*
*
Password generation
343758