Bez kategorii
Like

MARKETING PARTYZANTCKI… Inaczej Guerilla Marketing!

17/07/2011
640 Wyświetlenia
0 Komentarze
1 minut czytania
no-cover

Od kilku dni na ulicach Warszawy i w innych miastach „wyrosły” billboardy informujące, zapowiadające „w imieniu Jarosława Kaczyńskiego”, że „Czas na odważne decyzje!”.

0


                                                                        -"Niesforne Dziecię Gutenberga".

Bemowo – Jelonki – ulica Górczewska nieopodal Ratusza i skrzyżowania z ulicą Powstańców Śląskich.

Dworzec Zachodni – plac i parking przed dworcem.

Dworzec Zachodni – zestaw billboardowy, ze zdjęcia powyżej, od strony Ochoty.

http://2.s.dziennik.pl/pliki/2280000/2280055-banner-300-227.jpg

Praga.


Premier z Krakowa

Premier z Krakowa  i  Prezydent z zasadami…

Prezydent Tusk - człowiek z zasadami
 

http://d.wiadomosci24.pl/g2/51/54/f4/202798_1310738592_ffd8_p.jpeg

d.wiadomosci24.pl/g2/51/54/f4/202798_1310738592_ffd8_p.jpeg

http://d.wiadomosci24.pl/g2/51/54/f4/202798_1310738341_fa35_p.jpeg

 www.wiadomosci24.pl/artykul/premier_kaczynski_pis_prowadzi_kampanie_informacyjna_202798.html

Pamiętam pomysły innych "przeszłych" kampanii:

http://5.s.dziennik.pl/pliki/650000/650615.jpg

5.s.dziennik.pl/pliki/650000/650615.jpg

http://www.antykwariat-bazar.pl/pub/produkty2/0/0/0/5/3/7/3/1/54683_big.jpg

http://d.wiadomosci24.pl/g2/a8/5d/74/42048_1189148123_5425_p.jpeg

d.wiadomosci24.pl/g2/a8/5d/74/42048_1189148123_5425_p.jpeg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0

Budzyk

"- "Z wielka wprawa znajdujemy dla SIEBIE wymówki i z niezwyklym talentem zrzucamy wine na INNYCH." Laurence J. Peter"

1092 publikacje
0 komentarze
 

Dodaj komentarz

Authorization
*
*
Registration
*
*
*
Password generation
343758