Bez kategorii
Like

Lis przyciąga reklamodawców do „Newsweeka”. Wpływy z reklam o ponad 100 proc. w górę

01/10/2012
423 Wyświetlenia
0 Komentarze
29 seconde czytania
no-cover

W sierpniu br. polskie magazyny cennikowo zarobiły z reklam 5,1 proc. więcej niż rok wcześniej. Wzrosty wynoszące ok. 100 proc. osiągnęły „Newsweek Polska” i „Viva!” – podają wirtualnemedia.pl

0


Dane Kantar Media (poprzednia nazwa: Expert Monitor) przygotowane dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że cennikowe przychody reklamowe „„Newsweeka Polska” (Ringier Axel Springer Polska) – o 116,5 proc. wyższe. Natomiast wpływy reklamowe liderującego pod tym względem „Wprost” (AWR Wprost) wzrosły o 27 proc.

Więcej:

http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/newsweek-i-viva-dwa-razy-wiecej-z-reklam-mniej-polityka-i-tele-tydzien

0

Aleksander Pi

"Szef Dzialu Ekonomicznego Nowego Ekranu. Dziennikarz z 10-letnim stazem. Byly z-ca szefa Dzialu Biznes "Wprost"."

1837 publikacje
0 komentarze
 

Dodaj komentarz

Authorization
*
*
Registration
*
*
*
Password generation
343758