"Według oficera BOR, który zna relację chorążego, chodziło o to, że Protasiuk nie chciał lecieć, bo nie miał informacji o sytuacji pogodowej nad lotniskiem w Smoleńsku, a wiedział o pogarszających się warunkach" wiadomosci.onet.pl/raporty/katastrofa-smolenska/swiadek-potwierdza-gen-blasik-zwymyslal-kapitana-t,1,4194962,wiadomosc.html Podobnież kłócili się ok g.7 rano… Zajrzyjmy do stenogramu: "10:16:34 – Ale 10-ta i mgła?" -dziwi się II pilot… Ok. 7-mej rano I pilot rzekomo kłóci się z generałem o złą pogodę, pewnie o to, że nie chce lecieć, bo w Smoleńsku mgła, a raptem godzinę po tym zdarzeniu – II pilot nic nie wie o mgle oraz nic nie wie o incydencie I pilota z generałem? Wolne żarty, lemingi… 🙂 A… w takim razie pewnie pokłócili się, bo pilot nie tyle nie wiedział o złej pogodzie, […]
"Według oficera BOR, który zna relację chorążego, chodziło o to, że Protasiuk nie chciał lecieć, bo nie miał informacji o sytuacji pogodowej nad lotniskiem w Smoleńsku, a wiedział o pogarszających się warunkach"
wiadomosci.onet.pl/raporty/katastrofa-smolenska/swiadek-potwierdza-gen-blasik-zwymyslal-kapitana-t,1,4194962,wiadomosc.html
Podobnież kłócili się ok g.7 rano… Zajrzyjmy do stenogramu:
"10:16:34 – Ale 10-ta i mgła?" -dziwi się II pilot…
Ok. 7-mej rano I pilot rzekomo kłóci się z generałem o złą pogodę, pewnie o to, że nie chce lecieć, bo w Smoleńsku mgła, a raptem godzinę po tym zdarzeniu – II pilot nic nie wie o mgle oraz nic nie wie o incydencie I pilota z generałem? Wolne żarty, lemingi… 🙂
A… w takim razie pewnie pokłócili się, bo pilot nie tyle nie wiedział o złej pogodzie, ale nie wiedział jaka jest pogoda, prawda – po prostu nie dostał raportu pogodowego, tak?
"Jak zapewnił nas płk Wiesław Grzegorzewski z MON, piloci dostali raport pogodowy, który "pozwalał na wykonanie zadania", czyli przelot i lądowanie w Smoleńsku."
http://www.emetro.pl/emetro/1,85648,7756849,Pytania_o_lot_i_pogode.html
(Emetro – rozdawane za darmo, zbrojne ramię Gazety Wyborczej)
Jak mawiał Jan Tadeusz Stanisławski:
I to by było na tyle…