Viamoda Industrial Szkoła Wyższa w Warszawie kilka dni temu poinformowała na swojej stronie internetowej, że wykładowcą została u niej córka premiera Donalda Tuska – Katarzyna, założycielka bloga modowego Makelifeeasier.pl – podaje rp.pl.
W rankingu branżowego miesięcznika „Press”, którego wyniki opublikowano we wrześniowym numerze, Makelifeeasier.pl został zakwalifikowany na ósmym miejscu wśród blogów modowych w Polsce.
– Katarzyna Tusk będzie prowadzić warsztaty dotyczące mediów społecznościowych w branży fashion – mówi dr Piotr Stefaniuk, rektor Viamoda Industrial. Podkreśla, że dotychczasowe sukcesy córki premiera w blogosferze oraz grono kilkudziesięciu tysięcy wiernych sympatyków pokazują, że Katarzyna Tusk doskonale zarządza swoim blogiem, który na rynku stanowi już markę samą w sobie.
– W branży odzieżowej w Polsce i na świecie standardem stało się zapraszanie do współpracy blogerek i blogerów, ponieważ stanowią oni jedną z najbardziej opiniotwórczych grup. Liczba sympatyków poszczególnych blogów często znacznie przewyższa liczbę czytelników tradycyjnych magazynów o modzie – tłumaczy rektor VMI. Dodaje, że od współpracy z blogerami nie odżegnują się takie ikony mody jak Karl Lagerfeld, a z polskiego rynku chociażby duet Paprocki & Brzozowski.
Dr Stefaniuk zauważa też, że moda jest jedną z najpopularniejszych kategorii w mediach społecznościowych. Z badań wynika, że na witryny z modą zagląda co trzeci internauta.
Jak tłumaczy rektor, zajęcia Katarzyny Tusk mają być nie tylko dyskusją akademicką, ale także „dyskursem prowadzonym z praktykami”.
Więcej:
http://www.rp.pl/artykul/131023,933927-Katarzyna-Tusk-wykladowca.html
"Szef Dzialu Ekonomicznego Nowego Ekranu. Dziennikarz z 10-letnim stazem. Byly z-ca szefa Dzialu Biznes "Wprost"."