Bez kategorii
Like

ITI hoduje Sikorskich

09/09/2011
414 Wyświetlenia
0 Komentarze
1 minut czytania
no-cover

Widzowie ogladajacy dziejsza salonowa debate u pani Moniki w TVN24 dostrzegli kampanie marketingu cross-selling prowadzona przez specow z ITI. Rownolegle do meza stanu Sikorskiego w TVN24 lansowano takze jego malzonke, poprzez organ prasowy ITI.

0


Lata sprzedawania polskim rodzinom reklam jogurtow i proszkow do prania zaowocowaly wypracowaniem dobrze sprawdzonych technik marketingu cross-selling. Poniewaz zblizaja sie wybory, cross-selling zostal aktywowany do sprzedawania ludowi namaszczonych pierwszych rodzin (first families).

W dzisiejszej debacie, podczas uprzejmej konwersacji z ministrem Sikorskim, pani Monika rzucila w pewnym momencie na wizje referencje wywiadu udzielonego Tygodnikowi Powszechnemu przez zone pana ministra, pania Anne Appelbaum.

Tak sie akurat szczesliwie sklada ze Tygodnik Powszechny nalezy do grupy ITI.

Oczywiscie osoby kupujace Tygodnik Powszechny (wydanie z 6 wrzesnia 2011) nie znajda zadnej referencji w opublikowanym krotkim zyciorysie pierwszej damy na temat jej koneksji malzenskiej z panem ministrem.

TVN24 to co innego, to stacja komercyjna i spec od plasowania produktow. Nie dosc ze ladnie wpieto w domniemana debate wyborcza organ prasowy ITI – czyli Tygodnik Powszchny – do tego jeszcze zrecznie wpieto w debate wyborcza pierwsza dame – pania Anne Appelbaum. Jako piatego goscia debaty. Brawo pani Moniko !

I to na pewno nie koniec skoordynownej kampanii marketingowej cross-selling powyzej wspomnianego produktu pod brandem First Family Sikorski. 

 

 

0

Stanislas Balcerac

Z Panamy przez PRL do III RP, czyli o wplywie Wizjonerskiej Strategii Inwestowania (WSI) na Polske -- czytaj cala prawde calodobowo -- na www.wsi24.pl oraz Facebook / Goodbye ITI -- i mysl samodzielnie, bez TVN24 !!

676 publikacje
0 komentarze
 

Dodaj komentarz

Authorization
*
*
Registration
*
*
*
Password generation
343758