Amerykańska firma J.C. Penney (JCP) ponosi konsekwencje agresywnego promowania układów homoseksualnych. Akcje tego koncernu w zaledwie sześć miesięcy straciły ponad połowę swojej wartości – informuje „Nasz Dziennik”.
Wszystko dzięki gigantycznej akcji Związku Amerykańskich Rodzin (AFA) oraz Milion Mamuś (One Million Moms), które wezwały do bojkotowania JCP za napastliwą kampanię antyrodzinną.
Z najnowszego ratingu agencji Standard & Poor,s wynika, że pomiędzy lutym a lipcem 2012 roku wartość akcji J.C. Penney zmniejszyła się o ponad 50 procent. Jak ocenia agencja, wkrótce papiery wartościowe tego koncernu mogą osiągnąć status "śmieciowych".
Jak odnotowuje S&P, największe spadki cen akcji przypadały na miesiące, w których JCP coraz intensywniej angażowała się w promowanie układów homoseksualnych.
W lutym, kiedy spółka mianowała na stanowisko swojego rzecznika prasowego Ellen DeGeneres, znaną prezenterkę telewizyjną, lesbijkę oraz działaczkę na rzecz homoseksualistów, wartość akcji wynosiła 41,32 USD.
Kiedy w maju firma wypuściła na rynek katalog swoich produktów reklamowanych przez dwie "mamusie", cena jej walorów spadła do 35 dolarów.
Jeszcze większy spadek kursów akcji, bo aż o 10 dolarów, koncern zanotował w czerwcu, kiedy opublikowano podobny folder, tym razem z dwoma "tatusiami".
Dziś akcje JCP kosztują 20 USD, a ich wartość cały czas spada.
Więcej: http://naszdziennik.pl/swiat/5518,homopropaganda-nie-poplaca.html