Bez kategorii
Like

Homopropaganda się nie opłaca

25/07/2012
417 Wyświetlenia
0 Komentarze
1 minut czytania
no-cover

Amerykańska firma J.C. Penney (JCP) ponosi konsekwencje agresywnego promowania układów homoseksualnych. Akcje tego koncernu w zaledwie sześć miesięcy straciły ponad połowę swojej wartości – informuje „Nasz Dziennik”.

0


Wszystko dzięki gigantycznej akcji Związku Amerykańskich Rodzin (AFA) oraz Milion Mamuś (One Million Moms), które wezwały do bojkotowania JCP za napastliwą kampanię antyrodzinną.

Z najnowszego ratingu agencji Standard & Poor,s wynika, że pomiędzy lutym a lipcem 2012 roku wartość akcji J.C. Penney zmniejszyła się o ponad 50 procent. Jak ocenia agencja, wkrótce papiery wartościowe tego koncernu mogą osiągnąć status "śmieciowych".

Jak odnotowuje S&P, największe spadki cen akcji przypadały na miesiące, w których JCP coraz intensywniej angażowała się w promowanie układów homoseksualnych.

W lutym, kiedy spółka mianowała na stanowisko swojego rzecznika prasowego Ellen DeGeneres, znaną prezenterkę telewizyjną, lesbijkę oraz działaczkę na rzecz homoseksualistów, wartość akcji wynosiła 41,32 USD.

Kiedy w maju firma wypuściła na rynek katalog swoich produktów reklamowanych przez dwie "mamusie", cena jej walorów spadła do 35 dolarów.

Jeszcze większy spadek kursów akcji, bo aż o 10 dolarów, koncern zanotował w czerwcu, kiedy opublikowano podobny folder, tym razem z dwoma "tatusiami".

Dziś akcje JCP kosztują 20 USD, a ich wartość cały czas spada.

Więcej: http://naszdziennik.pl/swiat/5518,homopropaganda-nie-poplaca.html

0

Jan Pi

938 publikacje
0 komentarze
 

Dodaj komentarz

Authorization
*
*
Registration
*
*
*
Password generation
343758