Firma FixIT poinformowała o podpisaniu umowy na dostarczanie usług serwisowych dla produktów Creative na terenie Polski, Czech, Słowacji i Węgier. Porozumienie weszło w życie 1 września br. i powinno przełożyć się na lepszą jakość obsługi reklamacji.
FixIT oraz PowerSales International poinformowały również, że reklamacje wysłane do dnia 30 sierpnia br., do poprzedniego partnera serwisowego zostaną obsłużone w starym systemie. Pozostałe zgłoszenia będą przekazane do firmy FixIT, gdzie zostaną ponownie zarejestrowane.
Procedura serwisowa dostępna jest w aplikacji RMA. Aplikacja ta znajduje się pod adresem: rma.fixit.pl. Przy jej pomocy możliwa jest także rejestracja i śledzenie postępów reklamacji. Resellerzy posiadający konta w systemie nie będą musieli ponownie się rejestrować.
Obie firmy zobowiązały się dołożyć wszelkich starań, aby zmiana sposobu reklamowania produktów marki Creative nie spowodowała żadnych opóźnień i przyczyniła się do poprawy jakości obsługi klienta.
Pytania do nowego partnera serwisowego PowerSales International można kierować na dedykowany adres e-mail: creative@fixit.pl.