Pijesz te napoje? Jesteś satanistą!

(fot. AKPA)

"Hasło kampanii brzmi: "Nie szukaj diabła w Demonie. Poszukaj demona w sobie. Twój demon jest blisko. Gdy robisz coś, co cię jara, czujesz jak twój demon działa". Jednocześnie przedstawiciele Agros-Nova zastrzegają, że przesłaniem akcji promocyjnej Demona jest w rzeczywistości to, aby obudzić w sobie demona dobroczynności. "


Nasze ptysie miętowe zawęziły "przesłanie" do… dobroczynności (kawalarze!). A przecież w szerszej wersji byłoby ono bardziej czytelne…

"Nie szukaj diabła w Demonie. Poszukaj Demona w sobie. (…) Twój Demon jest blisko! Gdy robisz coś, co Cię jara, czujesz, jak Twój Demon działa! (…) Zawsze marzyłeś o tym by je spotkać. Poznać bliżej. Tak blisko, jak tylko można… Mamy dla Ciebie super wiadomość! Demony Seksu są dziś z nami! Demon seksu to kawałek nieba na ziemi. (…) Przedstaw nam swojego Demona. A może masz ich w sobie kilka? Super!"


Zamiast bzdurnego tytułu mogliby napisać coś co miałoby sens np. "Kupujesz te napoje? Wspierasz promocję satanizmu"…

Ale nie wymagajmy zbyt wiele od dziennikarzy. Są w pracy! Muszą udawać, że nie rozumieją.

Taki dżob.




 

image