Bez kategorii
Like

Dowód smoleński

24/03/2012
656 Wyświetlenia
0 Komentarze
15 minut czytania
no-cover

motto: Jeden ze świadków mówi: „Ja tam katastrofy nie widziałem, ja inne rzeczy widziałem”.

0


Początek. Polana smoleńska.

Jest zasadnicza kwestia. Nie możemy mówić o upadku samolotu TU-154m i o "katastrofie lotniczej w tym miejscu, jeżeli tuż po rzekomym upadku, "w chwilę potem" w charakterystycznym i opatrzonym ogonie przypisywanym jednostce Tu 154M nr boczny 101 w rozprutym jego boku wystaje łańcuch a sama jego końcówka jeszcze nie jest wgnieciona tak jak później w charakterystyczny sposób do wewnątrz.

Jest to jeden z głównych dowodów na sfałszowanie przez służby rosyjskie tzw. "Katastrofy smoleńskiej".

Ogon z filmu jest nie wgnieciony do środka i z rozprutego poszycia wisi łańcuch.

Ten poniższy zestaw dodany do artykułu 27marca nie pozostawia złudzeń.

 A nawet mamy jego 2 wersje. (zdj. mozna powiększyć)

Sławomir Wiśniewski przybył za wcześnie.

Dzięki niemu mamy dokumentację, za pomocą której możemy porównać istotne szczegóły dotyczące tej mistyfikacji. Możemy porównać zmiany zachodzące w czasie na obrotowej scenie jaką się okazuje omawiane miejsce, czyli smoleńska polana znana nam z mediów. Przed Wiśniewskim, jeszcze wcześniej, dyndały tam zawiesia z rosyjskiego helikoptera, operowała grupa specjalna ….  przypomni to film "Ostateczne rozwiązanie kwestii smoleńskiej".
Punkt wyjścia to kierunek położenia ogona. Zwrócony jest w kierunku przeciwnym do kierunku z którego jakoby miał przylecieć samolot. (Wspominał o tym już dawno Krzysztof Cierpisz). 

proszę sobie powiększyć panoramę, prawy klik, pokaż obrazek – i zobaczyć ile części brakowało na "początku katastrofy".

Także silniki odwrócone były w przeciwnym kierunku niż powinny (czyli wg wersji MAK) przyleciał więc od strony zachodniej i wypadł poza pas startowy. Ale i ta opcja odpada. Dlaczego? Pokazują to zdjęcia w zestawach porównawczych.

Powyżej wylot ogona "wgnieciony" i nie wgnieciony z łańcuchem.

Mamy powyżej zestawy bliźniaczych elementów w różnych sceneriach. Części, które przypisuje się tupolewowi.

Który z nich jest tym właściwym? Jeden leciał, ale się sklonował na identyczne?  Byłoby szaleństwem twierdzić, że dwa bliźniacze samoloty, tak samo pomalowane, spadły w dwóch różnych miejscach, rozbiły się tak samo, na identyczne części, prawie identycznie rozłożyły się na ziemi. Jeśli widzimy dwa identycznie rozbite samoloty to musimy zapytać którego ścieżkę podejścia zapisano i analizowano? Który z nich wybuchł 200 metrów nad ziemią? Ocieramy się o absurdy…

Ale to taka  "kacapska symbolika".
Dwupienna brzoza, dwa miejsca (Smoleńsk Bliznaki). Wspominałem w jednej z poprzednich notek o kodzie-kluczu "Bliźniaki". Dwa prawie identyczne samoloty, dwóch Braci, którzy mieli tam zginąć, dwie brzozy, dwa stateczniki jednego samolotu, dwa ogony, itd. Zresztą, doskonale widać to na dalszych zdjęciach.

Gdzie jest dwupienna brzoza na niższym zdjęciu z zestawu wyżej?

Kolejne różnice:

Różnica terenu i przestrzeni. Zdjęcie pierwsze w zestawie – ogon nie wgnieciony do środka

Rozładunek, czy załadunek?


Zdjęcie wykonane 10.03.2010

I dwie brzozy………….

 

Gdzie jest reszta części? Blachy, silniki, skrzydła, odłamki itd?

Polana smoleńska z filmu Sł. Wiśniewskiego i drugie miejsce

Kompletnie nie pasujące miejsce do tego podanego przez MAK w słynnym raporcie:

Dwa stateczniki jeden z rosyjskiej tv (film Wiśniewskiego) i z raportu MAK:

"Scena" sie kręci…  lub dokładnie dwa miejsca….

Teraz różnice w układzie szczątków samolotu, lokalizacji. Dochodzi nam do scenerii (skupiamy się na większych detalach) duży fragment kadłuba z okienkami (wybijanymi potem łomem – film A. Gargas)

Tutaj, i na filmie Wiśniewskiego opisanego kadłuba brak. Leżące części różnią się znacznie. Poniżej dodałem celowo pierwsze dwa, małe zdjęcia, by jeszcze raz pokazać różnicę. Jak ten statecznik tam wleciał?

Czyli z "małej katastrofy" robi się duża… ale niestety zdjęcie najniższe jest fotomontażem:

i 3 powiększenia wybranych fragmentów z tego zdjęcia:

wyrażne "wstawki kadłuba, ułamanych kikutów drzewek..

Przygotowania przed tragiczną datą 10.04.2010 r.

Brakujące części – spadł ale nie do końca? Gdzie jest duży, równo przycęty wzdłuż kątówką fragment kadłuba z okienkami (wybijanymi na filmie A. Gargas)? Jest, na zdjęciu powyżej, które jest jednym wielkim oszustwem bo fotomontażem. Omawianego fragmentu kadłuba nie znajdziemy na płycie lotniska, gdzie złożony jest wrak.


To inny fragment niż ten analizowany wyżej.

Zapytany miejscowy powie: to nie nasza sprawa, jedni widzieli to, drudzy tamto. Straszna tragedia.
Patrzymy na zdjęcia i porównania i dostajemy wręcz kręćka. W końcu gdzie "to" się stało? Na jakim lotnisku jak nie na sławetnej oficjalnej polanie?
Gdzie?
Drepczemy w kółko, kręcimy się… i tak wszystkie zdarzenia rozmywają się, nakładają.

– Władymir Safonienko,zdjęcie górne-"Bo to lotnisko nie jest ogrodzone, zwykłe pole i pas"
Michaił Osipienko-"Widzieliście że nasze lotnisko jest ogrodzone betonowym płotem"

A co mówi i pokazuje lokalna smoleńska telewizja REN? Zdjęcie z lokalnej telewizji. Jest zbocze, tabliczki z numerkami, ale brak części samolotu,  jest czysto. Na zdjęciu z filmu REN tv pokazane (migawka) miejsce katastrofy jest praktycznie bez części samolotu, oprócz fragmentu skrzydła widocznego poprzez drzewa.
lotnisko o współrzędnych 54.825N 32.025E wybudowano po 1955 roku.

Także inne zeznania się różnią. Pan Sasin mówił o zadziwiająco małym miejscu. Wierzchowski o dużej przestrzeni. Odległości pomiędzy lotniskami bliźniaczymi są niewielkie, zaledwie kilka minut geograficznych.
Jarosław Kaczyński wspominał o lotnisku "prawie w centrum miasta".

Krzysztof znalazł taki film: http://www.aviasar.ru/video?start=2   trzeci od góry w kolejności. Mamy tam świetnie pokazane lotniska smoleńskie.

Mapa i zachodnie media pokazywały tak jak na poniższych mapach, czyli inaczej niż oficjalnie u nas.

Spójrzmy na mapę znalezioną przez Krzysztofa, na której w okolicy Smoleńska jest lotnisko prawie w identycznej odległości od Warszawy jak XUBS

EPWA-POCHINOK-789.459km
EPWA-XUBS-790.341km
Odległość do Katynia
Katyń-POCHINOK-63.579km
Katyń-XUBS-56.639km
lotnisko XUBS 54.825N 32.025E leży koło miejscowości Bliźniaki.

ta symbolika….. przy okazji mamy podane namiary na lotniska:

Lotnisko JUŻNY,kod UUBS-54.449N,32.042E
Lotnisko SIEWIERNY1 ZZZZ-54.495N,32.016E
Lotnisko SIEWIERNY2 XUBS-54.825N,32.025E

Współrzędne lotniska Smoleńsk XUBS według SKYbrary
54.825 N 32.025 E

Mapa do której dotarł Krzysztof pokazuje rejon Pochinok, którego dane odległości od Warszawy odpowiadają odległości do Smoleńska. Z kolei media zachodnie pokazywały Jużnij jako miejsce katastrofy. Dziwne, że gdy oglądam mapę satelitarną chętnie pokazuje dokładnie Smoleńsk, a dalej w kierunku rejonu Pochinok obraz jest zamazany. Jednak za miastem jest lotnisko wskazane na mapie Krzysztofa. Dyskusja na forum u FYM’a nt Briańska jest uzasadniona, ale to rejon Pochinok leży w tej samej odległości od Waszawy co Smoleńsk.
Na mapie widzimy lotnisko a w pobliżu czteropasmówkę A141. W okolicy Pochinok w czasie wojny były dwa lotniska, Schatałowka i Borowskoje , teraz na mapie widoczne jest jedno, Szatałowo.

powyższą mapę można powiększyć klikając prawym przyciskiem, wybierając – pokaż obrazek

Czasy musiały się zgadzać.

Poznając zestawienia zdjęć widzimy, że efekt iluzji osiągnięto kilkoma metodami. Albo te same części brały dwukrotnie udział w dwóch "przedstawieniach" , w innym czasie, w innym miejscu.

Zachowały się jednak i te zdjęcia, dzięki którym widzimy, że "katastrofę" przygotowywano pieczłowicie wcześniej.

np te z 9.04.2010. co pokazuje przeglądarka Picasa.

lub z datą 18.02.2010. jak fotografia powyżej. Mylnie zaznaczonemu zdjęciu poniżej, przypisuje się datę 10.04. Zdjęcie wykonano 7 kwietnia 2010

Dzień 7 kwietnia jest bardzo istotny dla zrozumienia przebiegu wydarzeń. Wiele pisał o tym Intheclouds. Przypominam jeszcze raz różnicę w oprawie okien, które zmieniają się na filmie Lilientala.

Dotąd nie ma odpowiedzi od żadnej komisji nt: kokpitu i kadłuba. CO się z nimi stało? I dlaczego samolot nr boczny 102 ma kabinę nr 101.

Co z ciałami zabitych Ofiar?

Pewną odpowiedź daje prof. Michael Baden.
Zastanawiające według niego jest to, że obrażenia tak się różniły. Jedne ciała były niemal nieuszkodzone, natomiast inne okaleczone w wysokim stopniu. Nie były to obrażenia typowe dla katastrof lotniczych.

http://clouds.salon24.pl/249947,tu-154-ladowal-9-04-w-smolensku-w-takiej-samej-mgle

http://arturb.salon24.pl/250027,bo-tu-juz-jest-delegacja

Podsumowaniem mogą być słowa Krzysztofa:
Katastrofy nie było, samolot który z Warszawy wystartował o 5:00 wylądował na lotnisku gdzie kontrolerami lotów byli Plusnin i Ryżenko . Gdzie lądował JAK z dziennikarzami wie Wosztyl. Samolot z Prezydentem według mnie lądował na jednym z lotniskw Pochinok. Dlaczego tak myślę, satelita namierzający samolot podaje tylko koordynaty latidude, longitude , czyli szerokość i długość geograficzną, dlatego dla śledzących lot służb na przykład amerykańskich wszystko było w porządku.
Można więc przyjąć taki plan wydarzeń:

Godzina 5:00 z lotniska EPWA startuje samolot TU154M z generałami i urzędnikami Kancelarii Prezydenta.
Ląduje na lotnisku XUBS o współrzędnych 54.825022N 32.054838-odczyt z TAWS
Oficerowie idą na spotkanie ze sztabem rosyjskim ,urzędnicy jadą do Katynia.
Godzina 7:00 z lotniska EPWA startuje samolot TU154 z Panem Prezydentem i Resztą delegacji.
Ląduje na lotnisku UUBS o współrzędnych 54.49492N 32.03157E-odczyt FMS
Samolot JAK40 pilotowany przez Wosztyla ląduje według mnie na lotnisku 54.825N 32.05E
To suche fakty,Wosztyl doskonale wie gdzie lądował.

To byłoby wytłumaczenie na pytanie prof. Badena.

To co zrobiono później to tylko polityka.  (Krzysztof P.)

Jednak szturm na jedenz samolotów i uzycie gazów trujących?

Trzeba się śpieszyć…..

 

Zobaczmy dziwne zachowanie Komorowskiego i Jaruzelskiego przy kamieniu upamiętniającym miejsce znalezienia ciała Pana Prezydenta Lecha Kaczyńskiego. Oni wiedzą jak było …  Dziwne jest też miejsce witania Komorowskiego przy szosie A141, czteropasmowej. Przy polanie smoleńskiej wiedzie dwupasmówka.


 

film wazny, ze względu na pokazane bardzo dobrze Zawiesie…….

Specjalne podziękowania dla Krzysztofa P.  Bez jego pracy artykuł nie ukazał by się w takim kształcie,

a na koniec omawiany dowód w ciągu dnia, bez mgły i "pikselozy".

Wgniecenie do wewnątrz prawdopodobnie powstałe podczas dalszej zmiany pozycji o te 30 m, o których wspominał pan Macierewicz. Łańcuch nadal twi w rozprutym poszyciu.

 Uwaga techniczna. Teraz zdjęcia są w pełni wodoczne.

0

Yurko

Cud wcielonego ducha, pierwsze slowa z wiersza Cypriana Norwida pt. PISMO, czyli nie szermowac, krzyczéc, Lecz cala sila dzialac

111 publikacje
3 komentarze
 

Dodaj komentarz

Authorization
*
*
Registration
*
*
*
Password generation
343758