Bez kategorii
Like

Dość gadania – bierzemy się znów do roboty!

01/09/2011
448 Wyświetlenia
0 Komentarze
36 minut czytania
no-cover

Trwają dyskusje n/t tego, kto jest winny blamażu. Dyskusje te są bez sensu. Szef Sztabu podał się dodymisji — bo, oczywiście, to na nim spoczywa odpowiedzialność. Również na tym, kto go mianował — czyli na mnie. Na mnie spoczywa i inna odpowiedzialność. Do tej pory — i to mi zarzucano — wtrącałem się we wszystko i niemal przejmowałem obowiązki Szefa Sztabu. W tych wyborach postanowiłem się w ogóle nie wtrącać — wykonywałem tylko to, o co mnie proszono i czasem coś sugerowałem. Jak widać: nie było lepiej, bo w wielu Okręgach mieliśmy do czynienia z pełnymi dobrej woli, ale niedoświadczonymi działaczami. Nie ma sensu o tym teraz dyskutować. Wybory trwają. Będzie batalia prawna o interpretację, co to jest „21 zarejestrowanych […]

0


Trwają
dyskusje n/t tego, kto jest winny blamażu. Dyskusje te są bez
sensu. Szef Sztabu podał się dodymisji — bo, oczywiście, to na
nim spoczywa odpowiedzialność. Również na tym, kto go mianował —
czyli na mnie.

Na
mnie spoczywa i inna odpowiedzialność. Do tej pory — i to mi
zarzucano — wtrącałem się we wszystko i niemal przejmowałem
obowiązki Szefa Sztabu. W tych wyborach postanowiłem się w ogóle
nie wtrącać — wykonywałem tylko to, o co mnie proszono i czasem
coś sugerowałem. Jak widać: nie było lepiej, bo w wielu Okręgach
mieliśmy do czynienia z pełnymi dobrej woli, ale niedoświadczonymi
działaczami.

Nie
ma sensu o tym teraz dyskutować. Wybory trwają. Będzie batalia
prawna o interpretację, co to jest „21 zarejestrowanych okręgów”
– i o daty.

A
nawet jeśli ją przegramy — walczymy dalej. Jak słusznie zauważył
v-Prezes
Stanisław Żółtek

(vide http://korwin-mikke.pl) i
tak, by wprowadzić posła do Sejmu trzeba mieć w okręgu ok. 9% –
więc musimy te 9% mieć teraz w skali kraju, i tyle. To znaczy: w
skali połowy Polski. A ja przecież zapowiadałem, że o to
walczymy.

Więc
trzeba wygrać!

Co
robimy w reszcie Polski? Pogadamy, pomyślimy. Na pewno nie poprzemy
nikogo z Bandy Czworga!

Komentarze:

Poprze pan panie JKM poprze! Już kilka razy pan poparł …
… ludzi z tzw.bandy! Spadaj pan ze swoim mniejszym złem! Jak panu bliżej do najbardziej socjalistycznej partii,czyli PiS,to ja wysiadam!

~Radosław
2011-09-01 09:45

UWAGA !!!  Proba przejecia kontroli nad dostepnoscia …
… zywnosci w Polsce i na Swiecie! Y0utube: swinski patent m0nsant0

~prometheus
2011-09-01 09:48

 < A polsce poslowie juz rwia sie do otwarcia rynku dla …
… … <  A polsce poslowie juz rwia sie do otwarcia rynku dla zywnosci GMO  czyli genetycznie modyfikowanej, ktora jest opatentowana.  <  <  <

~dominik
2011-09-01 09:51

Najnowszy sondaż przeprowadzony wśród odbytowców: KNP – …
… 89%, Ruch Palikota – 6%, PIS- 2%, SLD-1%, PO-1%, inne 1%* *Badanie przeprowadzono na reprezentatywnej grupie odbytowców

~Żelik
2011-09-01 13:01

To powinien być dla wszystkich wzór do naśladowania. …
… Odbytowcy, jako jedni z nielicznych, spisali się przy zbiórce podpisów na medal.

~sztab wyborczy …2011-09-01 14:19

No to teraz Janusz zobaczy prawdziwą potęgę internetu.  …
… PS. Diośc  – dwa błędy w czteroliterowym wyrazie, to chyba tylko cybernetycy potrafią.

~hakaan
2011-09-01 15:27

A tak wogóle to o co chodzi z tą bandą czworga ?

~taktylkopytam
2011-09-01 21:00

dokładnie! Odbytowcy są nie tylko pełni dobrej woli i …
… bardzo doświadczeni ale również otwarci na wszelkie propozycje.

~Riki-Anal
2011-09-02 02:05

MISTRZU !  ŻADNA SELEKCJA NATURALNA  ANI  GENY TYLKO  …
… ŻYWIENIE OPTYMALNE JEST PODSTAWĄ MĄDROŚCI. POLACY MAJĄ BYĆ CHORZY I GŁUPI ! ! !  DR.KWAŚNIEWSKI

~DR.KWAŚNIEWSKI
2011-09-02 18:24

MISTRZU !  ŻADNA SELEKCJA NATURALNA  ANI  GENY TYLKO  …
… ŻYWIENIE OPTYMALNE JEST PODSTAWĄ MĄDROŚCI. POLACY MAJĄ BYĆ CHORZY I GŁUPI ! ! !  DR.KWAŚNIEWSKI

~DR.KWAŚNIEWSKI
2011-09-02 18:25

Jedziemy na Maxa!!!

~Ryszard
2011-09-01 10:33

PYTANIE CZY JEZELI W KTORYMS OKREGU NIE BEDZIEMY MOGLI …
… WYSTAWIC KANDYDATOW TO CZY LUDZIE Z TYCH OKREGOW MOGA POJECHAC DO SASIADUJACEGO OKREGU W KTORYM MAMY ZAREJESTROWANA LISTE I KANDYDATOW I CZY MOZE TAM ZAGLOSOWAC?  …

~prometheus
2011-09-01 10:56

Tak, należy pójść do urzedu gminy/miasta i pobrać …
… zaświadczenie o wyrejestrowaniu sie z głosowania w okręgu, w którym jest się zameldowanym (to nic nie kosztuje). Pobierając takie zaświadczenie możemy głosować w całej …

~Edward
2011-09-01 12:59

tak, na pewno pojadą, podpisu "nie potrafili" oddać ale …
… teraz będzie im się chciało wyrejestrować – zarejestrować-pojechać do innego miasta

~już to widzę
2011-09-02 02:07

Poparcie było … w drugiej turze. Wybór między dwoma …
… bandytami z Bandy Czworga.

~Grzegorz
2011-09-01 10:39

Ciekawa ordynacja jak i całe prawo w Polsce. Zakładając …
… hipotetycznie, że to co spotkało KNP mogło spotkać wszystkie komitety. Wtedy na pewnych częściach kraju nie odbyłyby się wybory albo co ciekawiej głosowano tylko …

~Ryszard
2011-09-01 10:42

Partie ktore sa obecnie w sejmie nie musza zbierac podpisow.

~prometheus
2011-09-01 18:13

Co by było gdyby. Wszyscy zebrali tylko wy nie …
… zebraliście. Nie płacz więc.

~bwbbsb
2011-09-01 19:18

Co do poparcia kogoś z Czworga, chciałbym przypomnieć …
… punkt z programu KNP o polityce zagranicznej, by nie kierować się uprzedzeniami i emocjami, ale pragmatyzmem. Można poprzeć PO lub PIS, bo więcej głosów na nich, to …

~2000
2011-09-01 11:29

Kalkulować czy nie? Kogo lepiej poprzeć? Kogo osłabić? Czy …
… chcemy aby oprócz bandy jeszcze ktoś wszedł To nie takie proste. Wariantów jest wiele. Każdy zaczyna się od założenia. Trzeba śledzić wiarygodne sondaże no i …

~Ryszard
2011-09-01 18:05

UWAGA!!! Proba przejecia kontroli nad zywnoscia w Polsce i …
… na Swiecie Y0utube: swinski patent m0nsant0

~prometheus
2011-09-01 09:46

No tak poslowie PSL magicznie zmieniaja zdanie na temat …
… opatentowanej zywnosci GM0. Jeszcze miesiac temu byli przeciw a teraz juz mowia ze bedziemy respektowali prawo Unii Jewropejskiej

~Dominik
2011-09-01 09:54

Siedzą chłopaki i przebierają nogami ale każdy boi się …
… pierwszy wychylić. A kasa pewnie czeka i to nie mała. Krok wielki poczynił p. minister oznajmiając, że i tak 98% to co jemy ma związek z GMO. Oczywiście poprzez …

~Ryszard
2011-09-01 18:29

Teraz zostana tylko Ci którzy naprawde zaglosowaliby na …
… NP. Ci co mieli zrezygnować przed postawieniem krzyżyka wyłamali się. Może to i dobrze??

~tmk
2011-09-01 09:48

PiS traktuje pan ulgowo panie JKM! I dlatego już nigdy nie …
… poprę pana partii! 20 lat wystarczy! Dość hipokryzji,albo antysocjalizm,albo nic!

~Stary naiwniak
2011-09-01 09:48

Widzę ze plotki o pana śmierci były mocno przesadzone

~kika
2011-09-01 09:50

Potentaci medialni do końca manipulowali aby nie ogłosić …
… prawdziwego stanu rzeczy z KNP. Oglądałem wszystkie stacje i nic z tego nie można było zrozumieć. Doniesienia były sprzeczne nawet w tej samej stacji. Zostaje …

~Ryszard
2011-09-01 10:51

< A polsce poslowie juz rwia sie do otwarcia rynku dla …
… zywnosci GMO czyli genetycznie modyfikowanej, ktora jest opatentowana. < < <

~dominik
2011-09-01 09:50

"z jakim przestajesz …" ,no cóż nie wyszła panu na …
… zdrowie "koalicja z Palikotem i Biedroniem " ,może pan do nich wstąpi ? Przyjmą pana i swojej "etyki" nauczą już dziś,jak pisze na blogu Palikot:-))))Ktoś kiedyś …

~memento
2011-09-01 09:51

"z jakim przestajesz …" ,no cóż nie wyszła panu na …
… zdrowie "koalicja z Palikotem i Biedroniem " ,może pan do nich wstąpi ? Przyjmą pana i swojej "etyki" nauczą już dziś,jak pisze na blogu Palikot:-))))Ktoś kiedyś …

~memento
2011-09-01 09:52

w jakich okręgach zarejestrowana jest Nowa Prawica? Lub w …
… jakich nie jest, bo nigdzie nie ma takiej informacji

~maciek
2011-09-01 10:04

Panie Januszu. Czasu powinno starczyć, wiec proponuję żeby …
… pan odwiedził przynajmniej po 2 miejscowości w każdym z zarejestrowanych okręgów. Praktycznie nie będzie nas w mediach, wiec trzeba postawić na spotkania z …

~Tomasz
2011-09-01 10:11

To juz jest koniec!!…. :)))))))))))))))

~Dr Oj-Boli
2011-09-01 10:18

Panie Januszu, przy całej życzliwości dla Pana powiedzmy …
… sobie wprost – to co się stało to klęska, klęska nowej formacji, klęska tych ludzi którzy się zaangażowali i uwierzyli i pana osobista klęska. Pamiętam jak …

~gość
2011-09-01 10:42

Nie dramatyzujmy. Prawica p. Jurka też miała problemy. …
… Palikot, który organizował struktury już w tamtym roku nie wypadł wcale olśniewająco. Z podpisami w czasie wakacji to niezły numer. Trzeba się uczyć "ichnej" …

~Ryszard
2011-09-01 10:56

Takich numerów było już kilka. jedne z wyborów były we …
… wrześniu. UPR zarejestrował wtedy się w całym kraju ale słaby wynik JKM tłumaczył tym, że studenci nie wrócili jeszcze ze zmywaków, by na niego zagłosować. Nie ma …

~Obserwator
2011-09-01 11:58

"Módz"? Co za oszołom…

~
2011-09-01 12:09

Emerty Mikke znowu przerżnął wybory…. Te jego starty, to …
… falstarty i fiksacja… Chyba, że z tego zyje???? :)))))) a jelenie płacą!!!

~Dr Oj-Boli
2011-09-01 13:11

A co płacisz? Socjalistom i kłamcom łatwiej dostać się do …
… sejmu. Na PO psl SLD i PIS płacisz nawet jak nie popierasz. to dopiero kretynizm.

~pit
2011-09-01 18:30

Tamtym małpom płacę, bo muszę… A płacenie na Mikkego to …
… głupota – lepiej przepić tę kasę, albo dać potrzebującym.

~Dr Oj-Boli
2011-09-01 18:52

Przyłączam się do tej wypowiedzi. Uważam dokładnie tak …
… samo. JKM jest niepowtarzalnym zjawiskiem publicystycznym, którego "filipek" słucha (czyta) się przyjemnie, ale który (JKM) nie był , nie jest, i nigdy już nie …

~NB
2011-09-01 13:39

PYTANIE CZY JEZELI W KTORYMS OKREGU NIE BEDZIEMY MOGLI …
… WYSTAWIC KANDYDATOW TO CZY LUDZIE Z TYCH OKREGOW MOGA POJECHAC DO SASIADUJACEGO OKREGU W KTORYM MAMY ZAREJESTROWANA LISTE I KANDYDATOW I CZY MOZE TAM ZAGLOSOWAC?  …

~prometheus
2011-09-01 10:58

Mogą ale to trzeba załatwić.

~x
2011-09-01 11:36

NO WLASNIE. TO OZNACZA ZE MOZNA JESZCZE TO TAK NAPRAWDE …
… OBROCIC W KORZYSC. JEZELI LUDZIE Z SASAIDUJACYCH OBWODOW W KTORYCH NIE MA KWNP DORZUCA GLOSY DO TYCH GDZIE JEST TO W TYCH OKREGACH KANDYDACI ZDOBEDA WIEKSZY …

~prometheus
2011-09-01 11:54

Wierzysz w to, że jak się ludzie nie pofatygowali, żeby …
… złożyć podpis, to pojadą do innego okręgu zagłosować? Nie w tym kraju, nie przy tej mentalności ludzi. Pójdą do swojego obwodu, zaznaczą kogoś z PO, bo uznają że …

~Majkkel
2011-09-01 13:00

wierze

~prometheus
2011-09-01 13:40

wierze. ja bym pojechal. a ty? pojechalbys? Ja jechalem …
… 200km zeby zaglosowac w UK. to juz ostatnie wybory. teraz juz sie wszystko sypnie. jezeli dalej beda wysprzedawac majatek narodowy, pozwalac na wykup ziem za …

~prometheus
2011-09-01 13:58

Ja bym pojechał, Ty byś pojechał i jeszcze paru ludzi, …
… którzy mają świadomość tego co się dzieje, pojechałoby. Niestety, zebranie podpisów pokazuje, jak podchodzą do tego inni niż my. Może ja jestem pesymistą, a Ty …

~Majkkel
2011-09-05 11:18

 Tak, należy pójść do urzedu gminy/miasta i pobrać …  …
… Tak, należy pójść do urzedu gminy/miasta i pobrać zaświadczenie o wyrejestrowaniu sie z głosowania w okręgu, w którym jest się zameldowanym (to nic nie …

~Edward
2011-09-01 13:01

popieram! to jest rewelacyjny pomysł do tego trzeba ludzi …
… namówić ja tak zrobię jeśli Gdynia się nie zarejestruje

~aga samba
2011-09-01 15:29

Trzeba namówić zwolenników JKM z niezarejestrowanych …
… okręgów, żeby pojechali głosować tam, gdzie udało się zarejestrować!!!

~Fafik
2011-09-01 11:07

Popierałem UPR przez 20 lat! Ale pańskiego,panie JKM …
… poparcia dla Kaczyńskich i łagodności wobec PiSu nie trawię! Basta!

~Wyleczony z UPR
2011-09-01 11:17

Kiedy poparł pis? Poparł Kaczynskiego w wyborach …
… prezydenckich  ze względów taktycznych i tyle. Jak tworzył się PiS wielu sympatyków UPR robiło sobie nadzieję, JKM od razu twierdził, że ta partia to nic dobrego. Jej …

~Edward
2011-09-01 13:34

Nie napisałem,że poparł PiS! Tylko,ze ich traktuje zbyt …
… łagodnie,a to chyba różnica!

~Wyleczony z UPR
2011-09-01 13:40

Zauważ, że PiS ma przynajmniej jedną rzecz wspólną z KNP w …
… odróżnieniu od innych partii z "bandy czworga" – jest konserwatywny społecznie.

~sin
2011-09-01 19:18

http://tiny.pl/h58bq  <=== Oto,  co  JKM  myśli  o  PiS

~
2011-09-01 18:21

http://www.youtube.com/user/WojciechMirowski …

~b/k
2011-09-01 11:29

dogadajcie się z Jurkiem i poprzyjcie się wzajemnie w …
… okręgach w których nie startujecie

~dzielny
2011-09-01 11:54

Panie Januszu Prawdziwy Gospodarz nie spuszcza z oka …
… Gospody y choćby na krok w ważnym dla Niej momencie !!!

~Nowa Prawica H….2011-09-01 12:32

MOJA EKSCELENCYJA KORWIN KOMENTAŻY L**DU NIE POCZYTÓJE!!:)

~januszek
2011-09-01 12:39

ja bym proponował w innych okręgach w ogóle nie głosować! …
… Dzięki temu zaniżamy frekwencję i zwiększamy nasze szanse w innych okręgach, albo jak ktoś może to niech weźmie zaświadczenie i głosuje w okręgu obok w którym …

~Dany
2011-09-01 12:45

Dokładnie. Nie głosować w ogóle albo odbierać świstek i …
… głosować gdzie knp startuje …

~bankier
2011-09-01 13:01

Wydaje się, że najlepszym rozwiązaniem jest głos na PSL, …
… żeby przypadkiem nie doszło do koalicji PO-SLD, która to byłaby najgorszym rozwiązaniem dla konserwatystów. Pozdrawiam.

~Piotr
2011-09-01 13:02

Może dla konserwatystów tak! Ale czy najgorszym dla …
… Polski? Woli pan piso-rydzykowy socjalizm?

~Taksówkarz
2011-09-01 13:18

Głos na PSL? Im więcej dostanie PSL tym rosną szanse na …
… kontynuację aktualnej koalicji!

~Realista
2011-09-01 13:21

PANIE JANUSZU  W A Ż N E ! ! ! Proszę sprostować 2 pomyłki …
… kol. Żółtka. 1. Otóż rejestrując się w przynajmniej 2 okręgach mamy "WSPÓLNY NUMER". 2. Rejestrując się w 21 okręgach (co niemal pewne), mamy "OGÓLNOPOLSKI …

~Mikołaj Grzeszk…2011-09-01 13:09

Czyta Pan te komentarze w ogóle, Panie Januszu? Otóż tak …
… się złożyło, że Okręgowe Listy Wyborcze Nowego Ekranu mają 7 dodatkowych dni na złożenie podpisów. Zapewne już Pan o tym usłyszał. Jest to precedens w …

~t-rex
2011-09-01 13:19

Ludzie! Jak podpisy są trudnością,to z czym do Sejmu? O …
… głosy będzie łatwiej? JKM to kryptopisofil! Cofam poparcie!

~Nawrócony
2011-09-01 13:25

Wycofanie poparcia nie rodzi skutków prawnych.

~Mikołaj Grzeszk…2011-09-01 14:39

Nieudacznikom politycznym mówię stanowcze nie! Trzy razy …
… głosowałem na UPR i co? Zawsze klęska! To nie jest opcja,która trafi do Polaków,to utopia!

~Wyleczony z UPR
2011-09-01 13:31

Tak ten system działa. Aby dostać się do sejmu trzeba …
… kłamać. Wolę stracić głos niż głosować na złodziei. I tyle.

~co za różnica
2011-09-01 18:25

Polityk,który swe nadzieje wiąże z rzekomo nadchodzącym …
… kryzysem,jest dla mnie zerem i polityczną świnią,zaprzeczeniem patrioty! Cofam wszelkie poparcie dla JKM!

~Polak
2011-09-01 13:36

Najlepiej nadzieje wiązać z prosperity, wtedy będzie jak …
… powiększyć podatek (np. z 22 na 23%) i próbować za to spełniać irlandzkie cuda, a gdy te okażą się jeszcze droższe – dopożyczyć resztę np. z Banku Światowego.

~Ryży Marzyciel
2011-09-01 21:05

GOOD NIGHT NET FIGHT !

~ddada
2011-09-01 13:41

Najpierw cytat z wpisu JKM, który mnie poruszył: W tych …
… wyborach postanowiłem się w ogóle nie wtrącać &#8211; wykonywałem tylko to, o co mnie proszono i czasem coś sugerowałem. Jak widać: nie było lepiej, bo w wieli …

~NB
2011-09-01 13:57

mam pytanie: o ile złożenie w komisji list z polowy …
… okręgów uprawnia do złożenia reszty list bez podpisów to czemu cały czas się pisze o tym, że Nowa Prawica nie wystartuje ze wszystkich okręgów. Jak to możliwe? I …

~Patryk
2011-09-01 14:09

Jak się uzbiera w połowie okregów (21) to otrzymuje się …
… zaświadczenie, które umożliwia zarejestrowanie pozostałych list bez zbierania podpisów. Problem polega na tym, że nie zarejestrowano 21 okręgów odpowiednio …

~Edward
2011-09-01 18:17

http://tiny.pl/h58sd

~ciii…czekać..
2011-09-01 14:24

Jak polityk z utęskieniem czeka na Wielki Kryzys,który da …
… mu szansę zaistnienia,to jest zwykłą szmatą polityczną,a nie kandydatem na męża stanu! Tfu! A kysz ty JKMie!

~Olo
2011-09-01 14:32

38 DNI POZOSTAŁO DO UZYSKANIA PRZEZ "BANDĘ CZWORGA" …
… MAKSYMALNIE 50% GŁOSÓW w wyborach parlamentarnych – według przepowiedni Pana Janusza. Zobaczymy, czy trafność przewidywań Pana Janusza podskoczy do poziomu dennego …

~liczydło
2011-09-01 14:35

Pożyjemy,zobaczymy &#12456;&#12523;&#12532;&#12451;&#12521;

~pokój z Tobą
2011-09-01 14:38

Oczywiste jest,że B4 zbierze ok 85% głosów! Wątpią w to …
… tylko niepoprawni marzyciele!

~Ankieter
2011-09-01 14:58

http://tiny.pl/h58s8

~dedykuję i dzię…2011-09-01 15:00

Wszystkie "kanapy",razem wzięte nie zdobędą razem nawet …
… 10% głosów! Najlepiej wypadnie Palikot i PJN,reszta po 0,8%!

~Statystyk
2011-09-01 15:07

Zawiodłem się niemiłosiernie na Nowej Prawicy. Jeżeli nie …
… ma tam ludzi z doświadczeniem to jak chcieli zmieniać kraj? W sumie lepiej wcześniej niż później.

~Sexywomabat.
2011-09-01 15:40

Przykro chyba nam wszystkim. Moge tylko zacytować pana …
… panie Januszu "weźmy kije i pogońmy tych (pana) drapichrustów" skoro nie mogliśmy się dogadać z panem Markiem Jurkiem któremu też sie nie udało to coś jest tu nie …

~Michal
2011-09-01 15:45

Szanowny Panie Czas na opiekę nad wnukami….stary …
… jesteś…za stary…usmażyłeś się jak kogut z rożna, a tak właściwie to z Palikotem Panu nie wyszło. Polacy nie lubią by ktoś zabijał drugiego człowieka.

~IGOR
2011-09-01 15:51

Szanowny Panie Czas na opiekę nad wnukami….stary …
… jesteś…za stary…usmażyłeś się jak kogut z rożna, a tak właściwie to z Palikotem Panu nie wyszło. Polacy nie lubią by ktoś zabijał drugiego człowieka.

~IGOR
2011-09-01 15:52

bredzisz koleszko. zajmij się lepiej zdobyciem jakiegoś …
… zasiłku z opieki społecznej. bo jeśli nie NP-JKM, to niedługo wszyscy będziemy najpierw oddawać haracz dla 3RP a później otrzymywać zasiłki. Jak NP-JKM nie …

~TomK
2011-09-01 16:05

Byłby Pan w stanie poprzeć w reszcie kraju Palikota? …
… Jakkolwiek może się na pierwszy rzut oka wydawać absurdalnym pomysłem by Prawica poparła Lewica, to jednak w wielu kwestiach macie zbieżne poglądy. Bo kogo innego? …

~Duch
2011-09-01 15:58

tym bardziej trzeba ludzi mobilizować w wyborach aby na NP …
… głosowali. Bo to my wszyscy potrzebujemy dobrego Państwa.

~TomK
2011-09-01 16:01

Mikke "mobilizuje" czyli kanalizuje polską prawicę od 20 …
… lat. Gdyby nie Mikke już dawno mielibyśmy normalną prawicę w sejmie.

~terez
2011-09-01 16:25

Ma dobrego prowadzącego anioła stróża

~Konobles
2011-09-01 17:27

Ma dobrego prowadzącego anioła stróża

~Konobles
2011-09-01 17:31

pewnie tak jak w całej Europie (ZSRE) mamy w sejmach …
… prawice. albo jaki Pis czy PO

~TomK
2011-09-01 17:35

Na hasłach JKM PO doszło do władzy więc jak w …
… kształtowaniu "normalnej" prawicy on przeszkodził. To zarzut do PO, która walcząc o głosy stała się Unią Wolnośći bis

~Edward
2011-09-01 19:33

JKM ludzi od siebie odpycha durnymi wypowiedziami.  Ja …
… zwolennik JKMa nie będę na niego już stawiał. We wcześniejszych wyborach zbierałem dla niego podpisy i wśród bliskich zebrałem 20 podpisów. W tych wyborach i po …

~Zenon
2011-09-01 16:44

http://wyb2011.pl/images/jkm_zlikwiduje_koryto.png …
… http://wybory2011.pkw.gov.pl/kom/pl/komitety.html

~…
2011-09-01 16:49

Co za chory kraj. I co takiego powiedział??? Że powstanie …
… warszawskie to klęska i odpowiedzialnych powinno się postawić przed sąd? A o kobietach co? Że teraz muszą "zapieprzać" na 3 etatach? Bo mężowie są okradani …

~antydebil
2011-09-01 16:54

Jesteś głupi – to jest prawda prosta jak drut. Jak się …
… jest tumanie politykiem to trzeba sobie zdawać sprawę z tego że prawda ma swoje miejsce i czas, głąbie.

~
2011-09-01 23:39

Sorry, ale ja Ci powiem co jest proste jak drut – albo …
… chcesz wygrać wybory, albo nie chcesz. Jeśli JKM w TRAKCIE KAMPANII WYBORCZEJ mówi o Piłsudskim, Powstaniu czy kosmitach (nie jest ważne o czym!!!) rzeczy, które …

~Łukasz
2011-09-07 04:08

Panie , te komentarze to pisze sobie pan sam , bardzo …
… dobrze ,że Polacy pokazali panu plecy

~obserwator2
2011-09-01 16:52

Większość ludzi żyjących w Polsce to ludzie urodzeni i …
… wychowani w PRLu! I to oni głosują! Prywatyzacja,odpaństwowienie gospodarki i oświaty,słuzby zdrowia wywołuje lęk! Takie hasła to porażka!

~Socjolog
2011-09-01 16:52

KORUPCJA – List otwarty  środa, 31 sierpnia 2011 22:30  …
… http://szachimat.bloog.pl/?pod=1&ticaid=6cf21

~Kibic
2011-09-01 17:07

Szanowni Państwo sympatycy knp-prawicy sam jestem …
… działaczem samoobrony jak na razie szału nie ma 8 list ale tam będziemy walczyć i działacze i sympatycy Pana Mikke powinni  walczyć o wynik w 20 okręgach narzekanie nic …

~młody
2011-09-01 18:24

sprawa wydaje sie prosta: wolnosciowiec i zwolennik …
… wolnego rynku glosuje na KNP – w okregu , gdzie jest lista KNP – na te liste, w okregu , gdzie nie ma tej listy  – zostajac w domu. Pozostanie w domu jest tez …

~gulu
2011-09-01 18:33

Menele spod budki z piwem też zostają w domu. Będziesz …
… taki sam, jak oni. Lepiej pójść na wybory i zabrać sobie listę poparcia na pamiątkę.

~Ziuk
2011-09-01 18:40

nie bede sie spieral, w sumie dobry pomysl, do kolekcji …
… kart do glosowania z czasow pierwszej komuny doloze nowe

~gulu
2011-09-01 18:44

A może by tak pomyśleć nad tym, że jak weźmie się …
… odpowiednie zaświadczenie z miejsca zamieszkania to można głosować w dowolnym okręgu w Polsce? Nieprzekonani tego nie zrobią, ale wierny elektorat ma szanse na …

~vot7ro
2011-09-01 18:48

Jeszcze lepszy pomysl! mysle , ze wart rozpropagowania z …
… podaniem prostej instrukcji i kalendarza do niej.

~gulu
2011-09-01 18:52

mysle, ze w instrukcji dodatkowo podac zalecane numery …
… komisji wyborczych z niskim prawdopodobienstwem "cudu nad urna"

~gulu
2011-09-01 19:00

Mam taki pomysł: 1) KNP powoła dyżurnych w okręgach, w …
… których nie zarejestrowała kandydatów. 2) Zwolennicy KNP, którzy nie mają reprezentanta w danym okręgu, pójdą do wyborów i zabiorą karty ze sobą. 3) Zakreślą …

~troll
2011-09-01 21:12

A może by tak pomyśleć nad tym, że jak weźmie się …
… odpowiednie zaświadczenie z miejsca zamieszkania to można głosować w dowolnym okręgu w Polsce? Nieprzekonani tego nie zrobią, ale wierny elektorat ma szanse na …

~vot7ro
2011-09-01 18:48

Witam. Czy ktos moglby wyjasnic kwestie glosowania poza …
… granicami Polski? Podobno w tych wyborach maila zaistniec taka mozliwosc. Dokladniej chodzi o osoby nie zameldowane w Polsce, stale mieszkajace poza granicami(w …

~SL
2011-09-01 18:53

Zgodnie z nowym kodeksem wyborczym, wyborcy mają możliwość …
… głosowania korespondencyjnego. W związku ze zbliżającymi październikowymi wyborami do Sejmu i Senatu warto wiedzieć kto może oddać w ten sposób głos oraz jakie …

~…
2011-09-01 19:13

Dziekuje za wyczerpujaca informacje. Skontaktuje sie z …
… konsulatem/             Dobrze ze wprowadzono taka mozliwosc, nalezy naglosnic ja dla elektoratu poza granicami, wtedy calkiem spora grupa osob bedzie mogla …

~SL
2011-09-01 21:50

Warto przeczytać analizę przyczyn tej klęski: …
… http://tinyurl.com/3h7gvub

~islander
2011-09-01 18:55

przeczytalem, ale jezeli ktos chce glosowac zgodnie ze …
… swoimi pogladami i swoim sumieniem, to powinien to robic, a nie wbrew sobie kierowac sie "analiza", ktora jest pisowska agitka

~gulu
2011-09-01 19:09

CZYLI KRÓTKO: NIE PRZECZYTALIŚCIE UWAŻNIE ORDYNACJI …
… WYBORCZEJ. Przestań pan chrzanic o "batalii prawnej".

~raix
2011-09-01 19:18

Czytać ordynację barany. 5% musimy mieć w całym kraju. …
… Tylko wtedy moze kilku naszych kolegów sie załapie. jezeli jestesmy zarejestrowania w połowie okręgów to zeby w całości miec 5% to w tych okregach musimu mieć …

~lucek
2011-09-01 20:16

Tak, baco, nie czytam ordynacji wyborczej, jak wiekszosc …
… baranow nie studiuje zadnych zmian prawnych produkowanych przez panstwo i licze na instrukcje od madrych pastuszkow

~gulu
2011-09-01 20:24

Mój ojciec też. Jest przedsiębiorcą, …
… kapitalistą-wyzyskiwaczem. Haruje od 6 rano do 22, przychodzi do domu, żre i idzie spać. Nie ma czasu na czytanie prawnych dupereli.

~ka(3,14…)tali…2011-09-01 21:19

Kogo to obchodzi? Ignorantia iuris nocet. A jak sam nie …
… masz czasu śledzić ustaw to niech zapłaci 50zł za konsultacje z prawnikiem. Ale tego nie zrobisz, bo żaden z ciebie kapitalista tylko roszczeniowe zero.

~
2011-09-01 23:28

Tak, baco, nie czytam ordynacji wyborczej, jak wiekszosc …
… baranow nie studiuje zadnych zmian prawnych produkowanych przez panstwo i licze na instrukcje od madrych pastuszkow

~gulu
2011-09-01 20:24

no, moi drodzy koledzy sympatycy. oraz drogi Panie …
… Januszu. brzydko mowiac, dalismy d…  ;-/ KRETYNSKA BANGA UZYSKALA ILE TRZEBA A MY?

~dana
2011-09-01 20:25

Na szczęcie UPR opuściłem w 1996 roku. Ale jeżeli chodzi o …
… "sukcesy" polityczne JKM to nada są takie same.

~wpl
2011-09-01 21:59

Nie ma tu Warszawy: …
… http://wybory2011.pkw.gov.pl/kom/pl/117b8923d9148051352539e9d49ebed4.html A podobno jest zarejestrowana. Tam jest jak doliczyłem 20 okręgów – to stan faktyczny?

~ciekawy
2011-09-01 22:42

Nie ogladam wiadomosci i z tego co tu jest napisane WOGLE …
… nie wiem czy KNP startuje w wyborach czy nie? JKM ogarni styl pisania bo piszesz haotycznie i niezrozumiale.

~eart
2011-09-01 22:51

naprawde zabraklo 1 (jednego) okregu??

~zszokowany piopio
2011-09-01 23:09

GORZEJ. Nie zabrakło okręgów, w których zarejestrowano …
… listy, tylko zrozumienia przepisów wyborczych. Po prostu przed upływem stosownego terminu trzeba było w okręgowych komisjach wyborczych złożyć listy z wnioskiem o …

~makumba
2011-09-02 11:46

szanowny panie januszu zawiodlem sie na panu i na pana …
… partii !! od ponad pol roku przekonywalem moich znajomych zeby glosowali na knp i do cholery co ja mam im teraz powiedziec ? ze sie nie zarejestrowaliscie ? to …

~wojtek
2011-09-02 10:17

0

Janusz Korwin-Mikke

Blog Janusza Korwin-Mikke

1865 publikacje
0 komentarze
 

Dodaj komentarz

Authorization
*
*
Registration
*
*
*
Password generation
343758