Bez kategorii
Like

Chcącemu nie dzieje się krzywda

17/11/2006
591 Wyświetlenia
0 Komentarze
50 minut czytania
no-cover

Odpoczywam po całonocnej pracy (kiedyś muszę nadrabiać zaległości) – ale w uszy wdziera mi się dyskusja w PR I. Grono kilkorga faszystów i komunistów domaga się (zgodnie! ani jednego przeciwnika!) realizacji kolejnego postulatu Adolfa Hitlera… Wiele już zrealizowano: Europa się jednoczy pod hegemonią Niemiec, wprowadzana jest jedna waluta… Im jednak chodzi o realizację innej obietnicy Adolfa Hitlera: by po wojnie zlikwidować szkodliwy nałóg palenia papierosów. Dyskutują, jakby to zrobić – nikt nie zastanawia się, CZY to zrobić. Jeden z dyskutantów otwarcie powiedział, że tak właśnie widzi rolę państwa: by zakazywało, lub przynajmniej nakłaniało obywateli, by postępowali WŁAŚCIWIE (czyt. zgodnie ze światopoglądem władzy).Czyli ten faszysta otwarcie przyznaje, że jest zwolennikiem zasady: „Reichsbeamter wie lepiej od grażdanina, co dla tego grażdanina-obywatela jest […]

0


Odpoczywam po całonocnej pracy (kiedyś muszę nadrabiać zaległości) – ale w uszy wdziera mi się dyskusja w PR I. Grono kilkorga faszystów i komunistów domaga się (zgodnie! ani jednego przeciwnika!) realizacji kolejnego postulatu Adolfa Hitlera…
Wiele już zrealizowano: Europa się jednoczy pod hegemonią Niemiec, wprowadzana jest jedna waluta… Im jednak chodzi o realizację innej obietnicy Adolfa Hitlera: by po wojnie zlikwidować szkodliwy nałóg palenia papierosów.
Dyskutują, jakby to zrobić – nikt nie zastanawia się, CZY to zrobić. Jeden z dyskutantów otwarcie powiedział, że tak właśnie widzi rolę państwa: by zakazywało, lub przynajmniej nakłaniało obywateli, by postępowali WŁAŚCIWIE (czyt. zgodnie ze światopoglądem władzy).
Czyli ten faszysta otwarcie przyznaje, że jest zwolennikiem zasady: „Reichsbeamter wie lepiej od grażdanina, co dla tego grażdanina-obywatela jest dobre!!”
Bo przecież w tym jest problem!
Kto wie lepiej, co jest dla mnie dobre: ja – czy ta banda faszystów u steru w Warszawie i Brukseli?
Wszyscy ONI zakładają, że DOBRO mierzy się długością życia. A kto to powiedział? Ilu ludzi woli żyć krócej – ale intensywniej? Spalają się w pracy, niszczą w zabawie – ale to ich ciało, ich organizm! A kobieciarz? Czy nie lepiej, jeśli ma się taki cel życiowy, zaliczyć 200 panienek i umrzeć w wieku lat powiedzmy 50 – niż do 50.tki ograniczyć się do tylko do stu i żyć do 80-tki korzystając z viagry?
Jest zdumiewające, jak ludzie, ogłupieni przez reżymową i koncesjonowaną TV, potulnie godzą się, że ONI narzucają im cele życiowe! Być może (choć w to wątpię!) długość życia istotnie jest celem większości. Ale z tego nie wynika, że wszystkich!?! Potem zresztą przedstawiciele tej większości narzekają, w domach starców, że właściwie po co żyją…
…trzeba było żyć intensywniej – to może żyliby krócej! A na pewno mieliby barwniejsze wspomnienia!
Najdowcipniejsze jest to, że ci faszyści w radio prowadzą politykę… antypaństwową!
Jeśli bowiem w wyniku ICH propagandy ludzie będą żyli średnio jeszcze dłużej, to Fundusze Emerytalne jeszcze szybciej zbankrutują!!
Reasumując: dłuższe życie obywateli wcale nie leży w interesie państwa (wiele faszystowskich państw Wspólnoty Europejskiej, najpierw doprowadziwszy do sztucznego wydłużenia średniej długości życia, obecnie „rozwiązuje problem” przez eutanazję; przypominam powiedzenie założyciela UPR, śp.Stefana Kisielewskiego: „Socjalizm – jest to ustrój, w którym bohatersko zmagamy się z problemami… nie znanymi w żadnym innym ustroju”!). Natomiast to, czy leży to w interesie człowieka, zależy tylko od niego… Państwo nie powinno się w to wtrącać.
Oczywiście: są ludzie, którym zależy, byśmy żyli jak najdłużej. Są to lekarze – zwłaszcza: geriatrzy. Staruszka, za którą płaci NFZ (a ona, naiwna, jeszcze coś wsuwa do kieszeni fartucha…) to idealny klient. Dlatego przekonanie ludzi, by żyli jak najdłużej, leży w interesie lekarzy.
Tyle, że w interesie firm ubezpieczeniowych leży, by dożyli do 65.roku – i ani roku dłużej. Dlatego po cichu dofinansowują one „spontaniczne” stowarzyszenia na rzecz eutanazji!
Ja nie palę – i nikogo do palenia nie zachęcam. Ale im więcej ludzi pali, tym niższe składki emerytalne będą płacić moje dzieci… Byle więc nie dmuchali mi dymem w nos.
Nie w tym jednak rzecz. Rzecz w tym, że otwarcie gwałci się podstawową zasadę Prawa Rzymskiego: „Volenti non fit iniuria” („Chcącemu nie dzieje się krzywda”) – i ani jedna osoba w radiowej dyskusji nie pisnęła w obronie podstawowej wartości naszej cywilizacji: Wolności obywatelskiej!!
Adolf Hitler, Włodzimierz Lenin i Józef Stalin mogą być dumni: w wyniku wymordowania i wysłania na emigrację większości świadomych Polaków, miejsce zadziornego, odważnego, samodzielnego – czasem nawet: warcholskiego – Polaka zajął Sovietskij Cziełowiek; potulne bydlę, gotowe żreć optymalną mieszankę sypaną mu do żłobu przez NICH, przez jego właścicieli.
I tylko czasem ryczące i wierzgające, gdy mieszanki za mało.
  

Komentarze:

Jeden z pana najlepszych tekstów panie Januszu. MY to …
… wiemy, ale i tak robi wrażenie 😉 POZDRAWIAM!

~Jazzwhisky
2006-11-17 08:12

Jak doczytałem do miejsca, że "ludzie są ogłupieni …
… reżymową i koncesjonowaną telewizją" to uznałem, że dalsza lektura jest bez sensu. Jestem przeciwnikiem zakazu palenia i w tym zakresie – zgoda. Niemniej widzę, że …

~steamroller
2006-11-20 10:18

Szkoda, że nie wiesz co to jest logika.Trzeba mieć jakiś …
… poziom intelektualny, żeby zrozumieć wywody Korwina. Większość ludzi przypomina stado b…Nie potrafi spojrzeć dalej. Normalny człowiek ma sam dbać o siebie, …

~wlodek
2008-01-10 19:28

Bzdury. Nie masz pojęcia o czym mówisz. Media od zawsze …
… były ogłupiające. Nie w okienkach na 15 min. a w wiadomościach, serialach, filmach. Ogłupiają cię codziennie przez godziny. Od małego. Kto ma własne zdanie? Chyba …

~Pablo1517
2011-10-10 01:44

Niestety Panie Januszu naród zniewolony jest bardzo …
… podatny na "sugestie" władzy przez co staje się posłuszny wszelkim manipulacją. Pozdrawiam

~dymek
2006-11-17 08:20

Janusz, nie pracuj w nocy bo Ci to szkodzi. …
… Człowiek,-zwierzęcie stadne, lubi być sterowane. Popędzając ewolucję,  stajesz na drugim biegunie wielce uczonch z LPR,  którzy ewolucji nie uznają. Ludzie są różni i tyle.

~kotulak
2006-11-17 08:25

Po pierwsze – mow za siebie – jesli chodzi o zwierze 😉 …
… Widac masz jakis problem. Po drugie – sam sobie przeczysz – "ludzie sa rozni" – to dlaczego sterowanie nimi w jeden sposob ma byc takie "wlasciwe"? Po trzecie – …

~yezu
2006-11-17 08:42

Właśnie o to chodzi, że ludzie są różni! Proszę się starać …
… czytać ze zrozumieniem.

~Witek
2006-11-17 08:43

Zrób Marcinkiewicza prezesem UPRu. A odkupisz swoje winy.

~Jarek ogareK
2006-11-17 08:42

1. Marcinkiewicza wszyscy lubią i ma wielkie poparcie …
… społeczne  2. Jest przedstawicielem prawicy  3. Był delegowany przez PiS do współpracy z odbieraną przez PiS jako liberalną Platformą i z UPR może mu być po drodze  …

~Jarek ogareK
2006-11-17 08:47

8. jest socjalistą 🙂

~antysocjalista
2006-11-17 11:09

9. cały ten jego socjalizm to pic na wodę – on jest tylko …
… dobrym aktorem (jak Reagan ;-). I tego właśnie grzechem byłoby nie wykorzystać.

~Jarek ogareK
2006-11-17 14:51

taa… podobno aktorem jest również Lepper! Senyszyn, …
… Miller, Belka, Borowski – oni wszyscy są tylko aktorami, którzy tak naprawdę KOCHAJĄ wolny rynek i konserwatywny liberalizm!! 😛

~El Magico
2006-11-17 18:51

Nie no Pan Marcinkiewicz jest ultra lewakiem. Zatem jedyne …
… co może robic to gadac bzdety.

~Andzin
2006-11-17 18:31

Marionetkiewicz? Jedna z gorszych łajz na scenie …
… politycznej – socjalista jakich mało! Chociaż z drugiej strony Gronkiewicz tez nie dużo lepsza. Ech; nie ma kogo wybierać w drugiej turze! 🙁

~Arti
2006-11-20 02:00

Marcinkiewicz biegnie szybciej: 1) Ma bardziej opływowe …
… kształty niż delfin, 2) W jego mieśniach mięśniach zachodzi reakcja jądrowa dostarczająca więcej energii, 3) Jego mózg opracował specjalny sposób stawiania stóp, …

~Piotr Sokół
2006-11-20 06:36

Widzę, że lubisz dyskutować z faktami. Dlatego proszę …
… bardzo: w teoretycznie podatnej na KL wielkomiejskiej aglomeracji Miszcza poparło 2% Marcinkiewicza 38%. Do dzieła!

~Jarek ogareK
2006-11-21 09:44

Brawo Korwin! Ludzie, popularyzujcie te poglądy, przecież …
… to perły na tle powtarzanych w mediach głupot.

~Stary
2006-11-17 08:43

Swietny wpis. Popieram.Nawet gdyby wprowadzili zakaz co …
… jest nie mozliwe – zbankrutuja. Z tym sie nie da walczyc. Narkotyki i tyton ? Nie ma szans aby z tytoniu zrobic narkotyk. A bydlo sie pasie….

~qwerty
2006-11-17 08:47

To bodaj Milton Friedman powiedział, że administracyjne …
… ograniczanie palenia (alkoholu, narkotyków) jest idiotyzmem. Każdy powinien móc palić gdzie tylko chce, z tym, że jeśli przeszkadza to osobie obok, to może ona …

~Ghoran
2006-11-17 08:54

Smutna wiadomosc – p. Friedman zmarl wczoraj w wieku 94 …
… lat… W tzw obiektywnych mediach – cisza.  Ale za to mozna sie dowiedziec, ze niejaka Sophia Loren nago jest sensacja… Aby tylko to co po nim zostalo nie …

~yezu
2006-11-17 11:28

gdzie Loren nago – podaj linka

~Lenek
2006-11-17 12:54

Sam podpalam … ale nie powinno się tego robić w …
… miejscach publicznych. Wszyscy wiemy, ze palenie zatruwa, palacza i wdychających dym. Miejsca wydzielone dla palaczy … jak najbardziej, ale nie wiuchać dymem np. w …

~tnt
2006-11-20 00:37

Popieram Pana, ale z jednym się nie zgodzę: że Palacze …
… powodują oszczędności państwa! Nie przyszło Panu do głowy ile pieniędzy wydajemy na leczenie chorób wywołanych paleniem papierosów? Oczywiście palenia zakazywać …

~paweł
2006-11-17 09:11

Koszty leczenia to raczej nic w porównaniu do zysków …
… państwa z akcyzy na tytoń. A teraz, po planowanej podwyżce, i państwo mniej zarobi, i czarny rynek będzie się pięknie rozwijał, a do leczenia będzie ciągle tyle samo.

sylian
2006-11-17 09:55

Jeżeli by nie było przymusowego ubezpieczenia to każdy …
… palacz leczyłby się z własnych pieniędzy, czyli albo by szybciej umierał bo by go na to nie było stać, albo wydając grubą kasę na leczenie automatycznie dałby do …

~Tomasz C.
2006-11-17 09:59

Twój sposób myślenia jest właśnie obiektem krytyki pana …
… Janusza.

~JG
2006-11-17 11:41

Hym, nie chodzi mi o to żeby w ten sposób wlaczyć z …
… nałogiem. Niech każdy kto ma taką wolę pali, ale niech to robi na całkowicie swój koszt. No bo co z tego że wolno mu wybrać palić/nie palić skoro w tym drugim wypadku …

~Tomasz C
2006-11-17 13:07

Spoko. Źle zrozumiałem Twoje intencje;)

~JG
2006-11-17 17:07

A nie przyszło Ci do głowy, że państwo w tym leczeniu w …
… ogóle brać udziału nie powinno? Powinieneś się ubezpieczyć w prywatnej firmie, których byłoby wiecej i byłyby zdecydowanie tańsze. We wczorajszej telegazecie na …

~rkacz
2006-11-17 11:45

No Panie Januszu! Brawo! BRAWO! BRAWWWOOOOO! O to …
… chodzi… Ostatnie 2 zdania to są MOJE SŁOWA, które od lat powtarzam, że Polska mentalność została zamordowana w lasach i obozach, obrośliśmy socjalistycznym tłuszczem …

~EMPI
2006-11-17 09:31

panie Empi, zaczynasz Pan od wolności, nie wiedzieć czemu …
… koncząc zupełnie socjalistycznie! Może to juz takie trwałe spustoszenie?

~jacek jarecki
2006-11-17 10:43

Źle mnie odebrałeś, jeżeli jest jak jest – to czemu nie …
… walnąć tych którzy szkodzą. Póki co płacimy wszyscy i np. pijaki za kierownicą powinni tracić zniżki, a palacze płacić więcej składki na siebie a nie żerować na …

~EMPI
2006-11-17 13:15

Ale czy jest Pan na 100% przekonany? Opiera Pan swa wiedzę …
… na dostępnych z codziennego życia przykładach, że palenie albo picie szkodzi? A jesli szkodzi, to właśnie skracając zycie tych p i p , oszczędza w dosłowny …

~jacek jarecki
2006-11-17 20:05

Z tymi składkami to chyba nie do końca tak 🙂 Na tej …
… zasadzie, niech uprawiający sport płacą więcej, bo nie będę płacił składek na ich gips, gdy się połamią – w końcu TEŻ robią to na własne życzenie… A z resztą …

sylian
2006-11-17 10:43

To nie tak… To nie jest prawidłowy tok myślenia. W takim …
… razie niech będzie przymusowe płacenie wyższych składek dla: Pianistów – bo jak im klapa na palce spadnie, to musi być na rehabilitację. DJów – bo jak za mocno …

~EMPI
2006-11-17 13:23

Ale jeśli będziemy różnicować składki (nie tylko dla …
… palaczy!) to znalazłaby się podwyżka dla każdego, kto robi coś innego niż leży w łóżku i odżywia się zdrową żywnością! Czemu akurat palaczy zaliczać do tej …

sylian
2006-11-17 14:03

no właśnie, czy ktoś mnie zapytał o to czy chcę żyć …
… dłuuugo? moje zdrowie, moja sprawa. idę na fajkę. pozdrawiam

~22latka
2006-11-17 09:56

Tak mówisz dziś, co powiesz za czterdzieści lat? Nie …
… będziesz mówiła że tobie też się należy opieka lekarska? Nie powiesz Tak, paliłam bo byłam młoda i głupia i zdawało mi się że mnie to nie dotyczy? Pomyśl, dziś nie …

~Przedwieczorny
2006-11-18 21:19

ech… to może zabrońmy ludziom jezdzic samochodami – …
… wiesz jakie koszty łączą się z leczeniem ofiar wypadków? albo zabrońmy ludziom jeść słodycze – nadwaga to tez ogromny poblem – przyczyna cukrzycy, …

~22latka
2006-11-19 16:28

świetny tekst!!! brawo!

~El Magico
2006-11-17 10:22

Nie ma się czym przejmować. Nie jeden tak zwany rząd w …
… historii narodu polskiego próbował nam coś tam narzucić i g… z tego wychodziło. TRWAMY nadal, a nawet takie zakusy władzuchny nas wzmacniają.

~MKL
2006-11-17 10:28

Nie  zrobisz sobie krzywdy gdy zajrzysz na  …
… http://archit1.w.interia.pl

~arc
2006-11-17 11:18

Moze nie na temat, ale – wlasnie sie dowiedzialem, ze ma …
… Pan Bloga. Jako czytelnik "NCz" od nr 4 i niezmienny wyborca Pana i UPR  od lat 17-tu moge skomentowac pojawienie sie Pana w blogu tylko jednym NA RESZCIE.  …

~Marek
2006-11-17 11:23

Kapitalny tekst panie Januszu! Niby nic odkrywczego w pana …
… wykonaniu, ale jednak ma TO coś…Chcę palić – palę bo to moje zdrowie i moje płuca. Nie chcę palić – nie palę bo to moje zdrowie i moje płuca… Pozdrawiam

~Lukasz
2006-11-17 11:31

Zdecydowanie popieram ten tekst, choć jest dość brutalny, …
… i dobrze że ktoś taki jak Pan zwraca naszą uwagę na to co Państwo z nami robi. Jesteśmy tak bardzo omamieni i spropagandowani, ze nie zauważamy jak nam kładą …

~Mazia
2006-11-17 11:35

Ma Pani rację: jesteśmy tak głupi (gópi), że tylko JKM nas …
… wyratuje z tego ogłupienia! Szkoda, że Pan Mikke nie odprawia egzorcyzmów: każdy z nas (ogłupionych) mógłby się doń udać i strząsnąć z siebie ogópienie.

~steamroller
2006-11-21 15:50

Lekko jednostronne argumenty Palenie skraca wiek ale … …
… znacznie powieksza ryzyko przewleklych chorob, niewydolnosci organizmu, wiec wladza doklada do leczenia palacza, mimo ze prawdopodobie zaoszczedzi na jego …

~Ox
2006-11-17 11:51

Racja! Wolność Obywatelska! Ja chcę sobie Wolno postać na …
… przystanku autobusowym i nie wąchać jak obok palacz nałogowy pali papierosa marki skręt…  Wojowanie o WO jest ok, tylko każdy kij ma 2 końce… Taki palacz …

~bleblablu
2006-11-17 11:56

To kwestia wychowania i świadomości palącego. Ja na …
… przykład zdaję sobie sprawę z tego że innym może przeszkadzać dym z mojego papierosa, dlatego na przystankach i w innych miejscach publicznych (w których nota bene …

~asdas
2006-11-17 12:06

Wychowanie   Aby człowiek chciał być wolnym musi być do …
… tej wolności wychowywany w domu, żłobku, przedszkolu,szkole i wszędzie indziej. Podstawa to umiejętność, odwaga podejmowania decyzji zwłaszcza dotyczących własnej …

~MKL
2006-11-17 12:56

Wolnośc kończy sie tam gdzie twoje działania ograniczaja …
… czyjąś wolność

~Andzin
2006-11-17 18:45

Częściowo się z Panem nie zgadzam, choć na UPR głosuję. A …
… Dlaczego częściowo? Otóż jestem za całkowitym zakazem palenia w jakichkolwiek miejscach publicznych, lub takich, które mogą mieć wpływ na własność innego …

~Szyderca
2006-11-17 13:53

Częściowo masz rację. Ale odgórny zakaz palenia w …
… miejscach publicznych to z kolei ograniczenie wolności palaczy np: weź pod uwagę sytuację, w której późnym wieczorem palacz stoi SAM na przystanku i chce sobie zapalić …

socjal.szambo@on…2006-11-17 14:46

No i niestety to są głupoty co wypisujesz – przepraszam za …
… to słowo, ale niestety takie rzeczy to tylko czysto teoretycznie sobie możesz pisać. Jak niby mam podać do sądu kogoś kto mi dmucha na przystanku dymem? Nie …

~Szyderca
2006-11-17 17:46

nie zauważasz oczywistej rzeczy. skoro policji nie ma i …
… palacz okazuje się zwykłym chamem, to i tak zapali i będzie Ci dmuchał w twarz, a Ty nic z tym nie zrobisz. myślisz, że jakiś zapis prawny Cię przed tym obroni ? …

~niepalący
2006-11-18 00:38

Przed chwilą po raz pierwszy, przypadkowo,  natrafiłem na …
… ten blog. I nie żałuję. Panie Korwinie – czytam pana z ciekawością co tydzień w piśmie na A. Teraz nie tylko tam będę czytał, bo dodałem właśnie adres tej …

~Rafał z Wielkop…2006-11-17 13:54

Święte słowa. Jeśli mogę coś doradzić – niech Pan jasno …
… zadeklaruje, że jest za legalizacją marihuany – zdobędzie Pan dużo więcej głosów w kolejnych wyborach 🙂

~nuxxx
2006-11-17 14:20

też mi się wydaje, że taki postulat byłby bardzo …
… popularny, jednak należy przypomnieć, że pan Janusz jest zwolennikiem legalizacji wszystkich "narkotyków" (jest zwolennikiem wolności jednostki + dostrzega absurdy tzw. …

~El Magico
2006-11-17 15:13

jestem pod wrażeniem, rzeczywiscie czesto czlowiek nie …
… zdaje sobie sprawy co "władzia" z nim wyrabia i konczy jako trybik wielkiej maszyny. Panie Januszu, abstrachujac od tekstu oby pan żył jak najdłużej, i dalej …

~miki
2006-11-17 14:36

Głupoty, Panie Januszu. Jakoś nie wspomina Pan o …
… legalizacji narkotyków. Może od razu wyprodukujmy jakąś nową przyjemną truciznę – w końcu może niektórym się spodoba a i przy okazji utworzymy nowe miejsca pracy…. Tak …

~p
2006-11-17 15:18

1. Za funkcjonowanie mechanizmu komentarzy odpowiada …
… Onet.pl, nie JKM 2. JKM jest ZA legalizacją WSZYSTKICH narkotyków. Oczywiście CAŁKOWICIE SŁUSZNIE, nie tylko ze względów filozoficznych, ale pragmatycznych …

~korwinista
2006-11-17 15:40

Oczywiście, że głupoty. A ci klakierzy to po prostu …
… "wtajemniczeni". Oni się z tym zgadzają, bo są "inteligentni". Tylko "inteligentny" zrozumie Korwina-Mikkego. Więc udają. :)) Szkoda czasu na tego bloga. A …

~Bebzol
2006-11-17 16:59

Masz rację! Chodźmy na blog Reni Beger!!

~paranoja
2006-11-17 17:07

A czemu by nie zalegalizować narkotyków? Przecież to wybór …
… indywidualny i tylko do jednostki się odnoszący. Jeśli ktoś będzie chciał sięgnąć po narkotyk, to i tak sięgnie, z tą jednak różnicą, że w obecnym stanie …

~A.K.K.
2006-11-17 19:51

Prowokator jesteś – nic więcej. Teksty pozornie logiczne, …
… sprawiają wrażenie inteligentnych. Za tymi "fajerwerkami" kryje się ogranicznenie i klapki na oczach jak u konia (liberalnego). Nie chce mi się więcej pissać – …

~czytam_bloga
2006-11-17 15:33

Faszysta, czy k0munista??? A moze cierpisz na chorobe …
… czerwonych oczu? Czy po prostu nic nie rozumiesz? W kazdym razie państwa od narodu na pewno nie odróżniasz.

~jang
2006-11-17 16:01

nie odrózniasz narodu od państwa,

~jang
2006-11-17 16:24

Ok. Nagadales sie. Nawrzucales tez. A teraz moze cos …
… konkretnego? Daj przyklad tej swojej wyzszej inteligencji i rzuc w koncu jakims rozsadnym argumentem albo chociaz wysil sie na cos wiecej niz belbleblebelbleble.

~yezu
2006-11-17 17:27

Żeby polemizować z JKM trzeba najpirw ogarniać jego wizję …
… świata i koncepcję wolnego człowieka. Nie zawsze było tak jak dziś. Co więcej – ciągle jeszcze nie wszędzie jest tak jak tu. Tzw postęp nie przyniósł tylko …

~inż.emigrant
2006-11-17 19:11

pierduPIERDU…

~epifanes
2006-11-17 16:01

Powalające argumenty – normalnie zagiąłeś Korwina!!

~paranoja
2006-11-17 17:18

A jakie inne argumenty moga miec ludzie ,którzy maja …
… lewackie poglądy i do tego te poglądy ktos im narzucił bo sami nie moga wypracować swoich. Pozdrawiam

~Andzin
2006-11-17 23:11

Ludzie dzielą się na dwie kategorie: na tych co chcą mieć …
… dobrych panów. Oni stanowią większość! I na tych co chcą być wolni-ci zaś są nieliczni. Chciałbym ogłościć konkurs (może na nowej stronie www.) na dziennikarską …

~Yaroon
2006-11-17 18:04

Ma Pan szczęście – udało się dziś na pewnien czas …
… wyeliminować ruch tramwajowy w cenrum Warszawy – jeden z pańskich pomysłów na przyciągnięcie głosów wyborców na swoją stronę (wedle pańskiego mniemania)

~1882
2006-11-17 19:46

To nie był pomysł na przyciągnięcie wyborców, tylko rzecz …
… oczywista, jaką trzeba zmienić.

~programista
2006-11-17 20:51

Panie Korwin-Mikke, jest Pan jednym z najdowcipnieszych, a …
… na pewno najinteligentniejszym ze współczesnych Polaków.

ja.zyczliwa@onet…2006-11-17 19:54

Ciekawe dlaczego w rankingu blogów w dziale "Polityka" na …
… pierwszym miejscu jest jakiś "Herbaciany dziennik", który nie jest blogiem politycznym? to jakiś żart chłopców z onetu?

~czytacz
2006-11-17 20:37

"Socjalizm – jest to" system, z którym walczy się …
… wyłącznie sprawdzonymi nieefektownymi metodami, milczeniem pomijając metody nowe, skuteczne w 100%.

~Wind11
2006-11-17 21:02

W pełni popieram. Szczególnie fragment o zadowoleniu …
… panieniek. Dedykować go Pan pownien kawalerom w naszych obecnych władzach. Jest kilku panów, którzy się z obowiązku nie wywiązali :), warto by ich opodatkować. Mam …

~sierra leone
2006-11-17 21:33

Jestem lekarzem i leczę na co dzień leczę ludzi chorych na …
… choroby będące następstwem palenia. Namawiam też ludzi do rzucenia, sam nie palę ale uważam, że to ICH WOLNY WYBÓR!!!! Ja mogę pomóc, jeżeli ZECHCĄ. …

~Lekarz Rodzinny
2006-11-17 22:03

Uważam panie Januszu, że jest pan jednym z najrozsądniej …
… myślących ludzi w Polsce i myślę, że więcej ludzi by pana poparło, gdyby parszywa lewica nie kreowała pana jako hmmm… powiedzmy "kosmity" ;). Bo tak jest, …

~BodomChild
2006-11-17 22:04

Adolf Hitler był również zwolennikiem kary śmierci. ale …
… nikt o zdrowych zmysłach nie zniży się do tego poziomu aby używać tego faktu jako argumentu w dyskusji z Panem o przywróceniu tej sankcji w polskim prawie karnym. …

~Adam Beneturski
2006-11-17 22:31

chodzi o to, że zarówno faszyści, jak i komuniści …
… najchętniej zabroniliby nam wszystkiego, co IM się nie podoba – natomiast kara śmierci dla morderców w czasach Hitlera była czymś normalnym na całym świecie, zakazy …

~El Magico
2006-11-17 23:59

Nie, kara śmierci była czymś normalnym i powszechnym do …
… początku XIX wieku – wieku rewolucyjnych przemian w prawie karnym. Od 200 lat kara śmierci jest czymś zupełnie naturalnym jedynie w państwach totalitarnych.  O …

~Adam Beneturski
2006-11-18 21:50

jak to wytłumaczysz że do do końca 18-tego wieku kara …
… śmierci była czyms naturalnym a teraz nie jest? czyżby zasady sprawiedliwości zmieniły się? mnie się wydaje że pewne fundamentalne prawa muszą pozostać niezmienne …

~grochal
2006-11-19 09:25

Kara śmierci była czymś naturalnym do końca XVIII wieku w …
… tym sensie, że była przewidziana jako sankcja karna w systemie prawnym każdego państwa w Europie. Była zjawiskiem zupełnie naturalnym również w tym sensie, że …

~Adam Beneturski
2006-11-20 12:02

Po raz kolejny wide że jest Pan geniuszem, i tak trzymać!

~Ziomal
2006-11-17 22:45

Ma pan najciekawsze notki z tych wszystkich sławnych …
… blogów. A my jesteśmy wolnymi ludzmi i mamy prawo palić, nawet jeśli to niezdrowe.

agunia_123@autog…2006-11-17 23:03

Zastanawia mnie jaki jest pogląd autora na posiadanie …
… broni, czy byłoby to w jakiś sposób uregulowane? czy regulowane prawnie byłyby tylko same następstwa "złego użycia" ??. Co w tej kwestii może zrobić państwo, żeby …

~BullShit
2006-11-17 23:57

JKM i UPR są oczywiście za swobodnym dostępem do broni – …
… obecnie broń mają najczęściej tylko przestępcy (bo ci nie boją się jej zdobyć nielegalnie)

~El Magico
2006-11-18 00:01

~Iwona Klis
2006-11-18 02:36

Nie napisal Pan nic na temat ludzi niepalacych a …
… zapadajacych na raka pluc tylko dlatego , ze pracuja lub zyja wsrod ludzi palacych.  Mieszkam z Kanadzie, prowincji Ontario gdzie wladze zdecydowaly zabronic palenia we …

~Iwona Klis
2006-11-18 02:37

Do pani Iwony. Nie rozumiem jakim prawem może mi ktos …
… narzucać czy w mojej prywatnej kawiarni bedzie zakaz palenia czy nie. Widać w którym niestety kierunku zmierza ustawodawstwo tego kraju.W normalnym kraju poszła by …

~rafmir
2006-11-18 10:30

Do RAFMIRA : tu nie chodzi tylko o dzieci… w pana …
… wypadku chodzi o ludzi pracujacych na codzien w kawiarnii w ktorej sie pali. Udowodniono juz , ze ludzie wdychajacy dym z papierosow w miejscach pracy – ( kelnerki, …

~Iwona
2006-11-23 05:18

Bardzo dobry tekst. Podsumowując, mamy szansę na wolność, …
… jeżeli my, ludzie popierający Pana Janusza cierpliwie poczekamy aż socjalistyczne pokolenie wyginie, a rówieśników uda się nam przekonać że nic im się nie …

~Janus81
2006-11-18 05:11

Siemka…Masz fajnego blogaska…Wpadnij do mnie na …
… www.zwiazki-szkolne.blog.onet.pl … I daj komcia… Jeszcze raz gratuluje bloga… I zapraszam do mnie… Pozdrowionka for all … …:::AsIa:::…

~ .::Asia::.
2006-11-18 08:36

Siemka…Masz fajnego blogaska…Wpadnij do mnie na …
… www.zwiazki-szkolne.blog.onet.pl … I daj komcia… Jeszcze raz gratuluje bloga… I zapraszam do mnie… Pozdrowionka for all … …:::AsIa:::…

~ .::Asia::.
2006-11-18 08:42

Sądów, sądów mało. Przy takiej polityce jaką prezentuje …
… Pan Janusz to supermarkety trzeba bedzie przekształcić w sale rozpraw. Wolność dla jednych zawsze oznacza ograniczenie wolności dla drugich. I co mają swoich praw …

~Limek
2006-11-18 09:59

Szanowny Panie. Ja z zupełnie innej beczki. Czy decyzję o …
… opuszczeniu studia, w proteście przeciw nierównemu traktowaniu Przez TVP innych niż głowni kandydaci do tronu w Warszawie,  konsultował Pan ze wszystkimi …

~Przedwieczorny
2006-11-18 11:31

Przecież studio TVP3 opuścili wszyscy kandydaci (poza …
… nawiedzoną z PPP)

~El Magico
2006-11-18 12:33

Ja nie pytam kto opuścił studio tylko czy Pan Mikke …
… uzgodnił to z innymi uczestnikami wcześniej.

~Przedwieczorny
2006-11-18 15:08

Tak.

~El Magico
2006-11-18 17:59

Pytałem Pana Korwina – Mikke. Twoje zdanie na ten temat …
… jest mi obojętne.

~Przedwieczorny
2006-11-18 21:23

Chłopie, czego Ty nie rozumiesz?? Ja po prostu napisałem …
… jak BYŁO! Co moje zdanie ma tu do rzeczy??

~El Magico
2006-11-19 13:49

Chcesz powiedzieć że Pan Mikke zwrócił się do wszystkich …
… kandydatów i powiedział "Szanowni Państwo z powodów taki i siakich powinniśmy opóścić studio. Zgadzacie się ze mną?" Potem wszyscy potwierdzili że tak, wstali i …

~Przedwieczorny
2006-11-19 19:20

program możesz znaleźć na YouTube

~UPRany
2006-11-20 00:54

Tak! Znamienną cechą postępowania ONYCH jest wywlekanie i …
… rozdmuchiwanie nieistotnych czy wręcz nieistniejących problemów. Z drugiej strony, absolutne niedostrzeganie ludzi lub metod, które mogą problemy – kiedy te …

dout.des@poczta….2006-11-18 14:11

Niestety, ale muszę przyznać Panu rację. Polska to …
… wspaniały kraj, który jednak niemal nigdy nie potrafił wybrać sobie dobrego rządu. Tak! W historii było niewiele takich przypadków. Piękny kraj nie potrafiący myśleć o …

~www.paskudnasos…2006-11-18 15:31

Zdziera Pan bezlitośnie różowe okularki z oczu lecz są …
… tacy, a jest ich wielu, którym życie w świecie ułudy przynosi ulgę. Głupiemu jest lepiej on się nie martwi nie troszczy, a myślący przy Pańskim wyniku wyborczym …

~efka
2006-11-18 16:24

Popieram wpis w 100% procentach …

~hrx
2006-11-18 16:52

To czy ma pan rację, czy też nie – jest nieistotne. Kogo …
… obchodzi realizm? Czy-ż bajki nie są piękniejsze?  A ludzie, TV, wybory, prawo, honor?…że kino…  Że Bóg…że Rosja… radio, sport, wojna… Warstwami rośnie …

~Yaroon
2006-11-18 18:26

Coraz bardziej podoba mi się Pana punkt widzenia Świata.

~raul
2006-11-18 23:39

Unikam palaczy bo śmierdzą, jak ktoś zbliża się do mnie z …
… papierosem to mu mówię aby nie smrodził i odszedł. Nie obchodzi mnie kto pali, ile pali ale ja nie zatruwam powietrza innym i nie chce aby ktoś smrodził mi pod …

~v_gas
2006-11-19 00:44

Niech sobie palą, ale niech potem za własne pieniądze raka …
… leczą!!! To co mówi pan Janusz, trzymałoby się trochę kupy, gdybyśmy wprowadzić prawo, które wyłącza z powszechnego ubezpieczenia zdrowotnego leczenie raka i …

~571L94r
2006-11-19 01:32

Ale pan Janusz i UPR są za dobrowolnymi ubezpieczeniami

~El Magico
2006-11-19 13:51

No właśnie! I o tym napisałem. Ludzie z "oszczędności" …
… przestaną się ubezpieczać, po czym jak zachorują, to okaże się, że nie mają pieniędzy na leczenie i zaczną umierać. Wtedy zrobi się jatka, że państwo na to pozwala …

~571L94r
2006-11-19 17:39

i to jest dowód na ułomność "demokracji"

~UPRany
2006-11-19 17:45

No dobrze, a co zamiast? Niech rządzą mądrzy, bo głupich …
… jest za dużo? A kto będzie decydował kto jest mądry a kto głupi?

~571L94r
2006-11-19 21:05

No dobrze, a co zamiast? Niech rządzą mądrzy, bo głupich …
… jest za dużo? A kto będzie decydował kto jest mądry a kto głupi?

~571L94r
2006-11-19 21:05

www.jacyna89.blog.onet.pl zapraszam i proszę o komentarze …
… 😉 blog o zbliżonej linii programowej do JKM 😉 ja juz wiem JKM. Pozdrawiam

~Jacek T.
2006-11-19 12:01

A ja mam pytanie do Pana . Czy to Pana słowa? "Witam …
… Drogich internautów widze ze Kononowicz dalej robi z siebie debila, jak ten kretyn śmie się pokazywać w TV. Gdybym był prezydentem powiesiłbym go za rękaw jego …

~hellix
2006-11-19 15:13

Prymitywna prowokacja…

~Patryk SM UPR Z…2006-11-19 16:21

jeśli wierzysz, że powiedział to JKM, to bardzo źle o …
… Tobie świadczy.  to raczej mało subtelna próba dyskredytacji.  ciekawe, kto się tak boi JKMa, że posuwa się do takiego chamstwa ?

~bzik
2006-11-19 16:24

Witaj. Na pewno chciał(a) byś się przekonać co sądzą o …
… tobie inni ludzie. Teraz już jest to możliwe dzięki nowej stronie "Co o mnie sądzisz". Załóż konto i czytaj co piszą o tobie inni! http://co.jor.pl/ – Wejdź tutaj …

~as
2006-11-19 16:55

Pan Janusz tak zaciekle broni Wolności Obywatelskiej, ale …
… równocześnie sam ją ogranicza będąc ultra konserwatystą. I tak jak państwo wie lepiej, co jest lepsze dla obywateli, tak konserwatyści wiedzą lepiej, jakie …

~infinitie
2006-11-19 16:59

1. aborcja jest morderstwem (jeśli nie zawsze, to kiedy …
… nie? bo chyba nie nazwiesz inaczej niż morderstwem aborcji np. w 8 miesiącu?) – a morderstwo nie może być legalne 2. eutanazja w 40% (poszukaj w necie danych z …

~UPRany
2006-11-19 17:43

Gratuluję i podziwam wytrwałość w tłumaczeniu poglądu …
… koliber na wielu forach:) NIestety wiekszość nie rozumie tej filozofii/ideologi Jan Gładkow ten od "darmowych butów", o których – niżej

~JG
2006-11-19 22:09

Najważniejsze, żeby się nie poddawać – kiedyś będzie nas …
… dużo więcej 🙂

~UPRany
2006-11-19 23:19

Udało mi się nawe zostać powiatowym radnym kandydowałem z …
… 5000 ulotkami z  UPR… Pozdr

~JG
2006-11-20 22:44

Katolicka (u nas) moralność ostała sie , okrzepła, i to …
… ona cementuje ten naród. NIe ma sensu wymyślac nowych religii, a przynajmniej nie na siłe. Naród bez religii przegra z innymi. Mówie  to ja niewierzacy, ale …

~JG
2006-11-19 22:16

Głupi Korwin i Darmowe buty   Tylko zazdrościć nam takim …
… krajom,   W których za darmo buty rozdają…  Nie są za piękne, ani szczególne,  Za to –  darmowe, takie –  ogólne.  Kiedy nadejdzie chlapa czy zima,  To …

~obserwator
2006-11-19 17:20

O ile wiem, to wizyta u psychiatry nic nie kosztuje. Te …
… choroby mają charakter społeczny i leczone są bezpłatnie. Może warto skorzystać?

~MC
2006-11-19 19:47

?

~?
2006-11-19 19:57

Jasne, wszystko rozumiesz!!:)   patrz wyzej DARMOWE BUTY

~gratis
2006-11-19 21:34

Jeszcze nigdy nie przeczytałam tak sugestywnej opinii …
… przeciw paleniu. Pozdrowienia.

~A1
2006-11-19 20:39

Jak się czuje filozof, kiedy czyta bzdurne wpisy, ubogie …
… werbalnie, błędne ortograficznie, świadczące o CAŁKOWITYM niezrozumieniu tekstu i intencji/przesłania, pochodzące od osób chwalących go? Czy  zwala to na "homo …

~Zbrozło
2006-11-19 21:40

czyli krotko mowiac-lepiej zalowac ze sie cos zrobilo,niz …
… zalowac ze sie nie zrobilo-coz moze to prawda by zyc pelnia zycia,a innym nic do tego.tak ma pan jak zwykle racje!!!

~anka
2006-11-19 21:46

Guzik prawda. Jak ludzie palą to chorują, czyli rozwalają …
… system emerytalny w znacznie wczesniejszym stadium swojego życia, a gdyby nie palili, może jednak by umarli/zginęli wcześniej.

~pol
2006-11-20 08:32

a kto zaplaci za kosztowne leczenie rakow pluca, warg, …
… krtani, POCHP (to juz nie rak), operacje wad wrodzonych noworodkow i wiele innych schorzen (napisalem te ktore mi peirwsze wpadly do glowy) ktorych palenie jest …

~tomek
2006-11-20 21:52

Zastanawiam się nad fenomenem płacenia za leczenie …
… palaczy. Ja sam nie palę, ale płacę składkę zdrowotną jak wszyscy. Skoro więc palacze narażają Państwo na koszty swoim nałogiem i głupotą to ich nie leczmy!!! Nie …

~Rafał
2006-11-21 12:14

Nawet w pismach technicznych pojawiają się już podobne …
… tematy i niektórzy autorzy zaczynają się upominać o podstawowe wartości. …

~łukasz
2006-11-22 15:11

Artykuł jest ok. Wynika z niego jeden smutny wniosek. W …
… Polsce brak lidera, niezależnego, nieskorumpowanego, nie nasiąkniętego jakąś dziwaczną ideologią, który pociągnął by innych i pokazał że demokrację tworzą ludzie. …

~waldemarwch
2006-11-24 07:48

Panie Januszu to co można zrobić w takiej sytuacji: Nie ma …
… nigdzie zakazu palenia. Jadę w pociągu a w przedziale facet wyciąga papierosa i pali. Ja nie chcę palić, on chce. On narusza moją wolność. Co mam zrobić? Pobić …

~Zagadka
2006-11-27 17:46

Właśnie podać do sądu. Oczywiście, zakładając że sądy są …
… sprawne, a nie takie jak u nas… Palacze powinni wiedzieć, że w takiej sytuacji z góry przegrywają sprawę. Tak się dzieje w państwie prawa, niestety nie w …

~x
2006-12-02 01:04

Zapraszam na Wykład JKM we wtorek 27 marca w Zielonej …
… Górze godz 12  Uniwersytet Zielonogórski aulaC campus B (WSP dawniej)

~AW
2007-03-24 19:38

U mnie zawsze będzie Pan miał Wielkiego Dożywotniego …
… Plusa, za całokształt działalności twórczej 😉 Oczywiście fakt, iż jestem palaczem, nie ma na to najmniejszego wpływu 🙂 Pozdrawiam 🙂

~matriss
2008-01-08 22:19

Z pana ekonomicznymi poglądami się zgadzam,, z tym  …
… ubolewaniem co do zakazu palenia, to nie. Palenie jest szkodliwe i tego  Pan nie zmieni, absolutnie nie widzę złego w tym ,że państwo w trosce o zdrowie obywateli …

~adasko1965
2009-10-29 12:02

Jak narod jest ciemny ze jeszcze niezdecydowal jednogosnie …
… i nie poparl w wyborach ….

~piotr
2010-11-01 12:19

Jestem osobą niepalącą i nie życzę sobie, aby ktoś …
… zatruwał mój organizm, bo on akurat taką ma ochotę.A państwo ma mi to zapewnić- przestrzeń idealną do życia (dla mnie bez dymu papierosowego), jak ktoś chce palić, …

~zielona
2010-11-22 22:55

Mam pytanie panie Januszu. Co jeśli chcący dorosły …
… popadnie w uzależnienie bez konsekwencji ze strony wymiaru ścigania, strasznie przy tym podupadnie na zdrowiu, finansowo. Zacznie się to odbijać na zdrowiu, …

~emace
2011-05-23 10:04

"wolnosc mojej piesci konczy sie na wolnosci mojego nosa". …
… Nie chce umrzec jako bierny palacz i nikt nie ma prawa uszkadzac mojego zdrowia swoim dymem. Dlatego zakaz w miejscach publicznych jest dobrym rozwiazaniem. …

~Jbar
2011-06-12 01:24

0

Janusz Korwin-Mikke

Blog Janusza Korwin-Mikke

1865 publikacje
0 komentarze
 

Dodaj komentarz

Authorization
*
*
Registration
*
*
*
Password generation
343758