Posłanka Scheuring – Wielgus powiedziała: „polski teatr po 18 lutego to już inny teatr. Kupujcie bilety, bo zabraknie. Ja już byłam. Pójdę jeszcze raz” .Pójdzie nie jeden raz jeszcze w sprawie zbiórki pieniędzy na morderstwo Jarosława Kaczyńskiego.
BOLSZEWICKIEJ BANDY AKTORSKIEJ CIĄG DALSZY
POLICMAJSTER FRANCA TIMMERMANS GŁÓWNY REŻYSER OBU SPEKTAKLI
W TEATRZE BYDGOSKIM SYN BOŻY JEZUS CHRYSTUS SCHODZI Z KRZYŻA ŚWIĘTEGO BY ZGWAŁCIĆ MUZUŁMANKĘ.
SEANS NIENAWIŚCI W TEATRZE POWSZECHNYM W WARSZAWIE
KLĄTWA NA TEATR POWSZECHNY W WARSZAWIE
KTO WYCIERA DUPĘ FLAGĄ WATYKAŃSKĄ?
Skończyły się czarne i białe marsze, dla wypełnienia luki wyszły na ulice bandy prezenterów kultury polskiej, reżyserów, dyrektorów teatrów polskich, aktorów pierdolących się na scenach polskich teatrów w Warszawie Wrocławiu, Bydgoszczy, Krakowie z udziałem m.in. Krystyny Jandy, nadwornej komunistycznej szczekaczki, Jerzego Treli, czy też posła Nowopierdolącej się Nowoczerskiej , z pierdolcem po szkole powszechnej Krzysztofem Mieszkowskim wrzeszczącym na ulicach, iż I sekretarza PZPR zastąpił Jarosław Kaczyński.
A w teatrze bydgoskim Syn Boży Jezus Chrystus schodzi z Krzyża Świętego, by zgwałcić muzułmankę.
Teatralni dżihadyści działają nadal. W Teatrze Powszechnym w Warszawie zbierają pieniądze na zabójstwo Jarosława Kaczyńskiego, w międzyczasie uprawiając seks oralny z figurą św. Jana Pawła II i przygotowują szubienicę do powieszenia Ojca Świętego Jana Pawła II. Teatralne kurwisko reżyseruje niejaki i nijaki Oliver Frljić chorwacki sukinsyn, nawołując do zbrodni śladami towarzysza Lenina, który mordował duchownych w cerkwiach, a ciała z grobowców cerkiewnych żołnierze radzieccy wrzucali do Newy w Leningradzie. Później założono w Polsce Stalinogród i towarzysz premier Srankiewicz obiecywał robotnikom odcięcie ręki. Następca Srankiewicza Szetyna (pseud. Schetyna) w akcji „Widelec” wygniatał jaja wyznawcom wiary chrześcijańskiej .
Posłanka nowojebskiej Scheuring – Wielgus powiedziała: „polski teatr po 18 lutego to już inny teatr. Kupujcie bilety, bo zabraknie. Ja już byłam. Pójdę jeszcze raz” .Pójdzie nie jeden raz jeszcze w sprawie zbiórki pieniędzy na morderstwo Jarosława Kaczyńskiego.
Jeden z widzów, który miał już okazję obejrzeć sztukę, nagrał jej część. Film pojawił się już w sieci. Widać na nim m.in. scenę, w której jedna z aktorek imituje seks oralny z figurą papieża Jana Pawła II. W kolejnej scenie na jego postaci pojawia się napis „obrońca pedofili”, a jeden z aktorów zakłada mu na szyję szubienicę. W innej części sztuki pada propozycja przeprowadzenia zbiórki pieniędzy na zabójstwo Jarosława Kaczyńskiego, przy czym jednocześnie aktorka cytuje art. 255 kodeksu karnego, mówiący o odpowiedzialności karnej za publiczne nawoływanie do popełnienia zbrodni lub pochwalaniu popełnienia przestępstwa, który to artykuł zabrania jej dokonać tej zbiórki.
„Manifest piramidalnej głupoty”
W spektaklu jest też jeszcze wiele innych kontrowersyjnych scen, które oburzyły przedstawicieli środowisk prawicowych i katolickich. „Co to ma wspólnego ze sztuką? Jakkolwiek pojmowaną? Czy ideologiczno-polityczny happening pozostaje nią nadal? (…) Przypomina mi to radość małego chłopca z powodu tego, że na złość rodzicom udało mu się najpierw zwymiotować na obrus, a potem na bis nasikać w nocy do łóżka. To równocześnie pochwała inwazji barbarzyństwa, ale i manifest piramidalnej głupoty. Głupoty doraźnego mordobicia przebranego za sztukę” – grzmi na łamach portalu polityce.pl prawicowy publicysta Piotr Zaremba, który sam przyznaje, że sztuki jeszcze nie widział.
Można powiedzieć, że Frljić nie występuje przeciw Bogu, tylko jego urzędnikom, którzy oprócz słów głębokich, przepojonych troską i miłością, głoszą czasem prawdy dalekie od ducha miłosierdzia, będące przejawem własnej pychy i zadufania.
Tylko czy akurat św.Jan Paweł II, o którym miliony ludzi nie tylko w Polsce myśli z szacunkiem, który stał się niewątpliwym architektem społeczno-politycznych przemian w tej części Europy, upominał się o prawa człowieka, powinien być stawiany na równi z księdzem pedofilem z sąsiedniej wioski?” – pyta z kolei na łamach „Rzeczypospolitej” Jan Bończa-Szabłowski.
Są też bardziej entuzjastyczne recenzje. „Aktorzy Teatru Powszechnego w Warszawie razem z reżyserem Oliverem Frljiciem przypominają, w jak dusznym i zablokowanym kraju żyjemy – nie od półtora roku, ale od wielu, wielu lat. »Klątwa« według Stanisława Wyspiańskiego to awangardowa polityczna rewia” – pisze w żydowskiej gazecie dla Polskow”Gazecie Wyborczej” Witold Mrozek.
Oliwy do ognia dolał wpis na Twitterze Tomasza Thun Janowskiego, dyrektora Biura Kultury m.st. Warszawy. „Wspaniałe i ważne przedstawienie” – ocenił „Klątwę”.
Ratusz: nie ingerujemy w treść spektakli.
Nikt już nie chce zgwałcić HGW. Podobno już śmierdzi przed gniciem w pierdlu.
Franca Timmermans ( pseud. Frans) jest głównym reżyserem obu spektakli w zastępstwie żydobolszewika Martina Schulza, przyszłego kanclerza NRD (pseud. Niemiecka Republika Federalna) celem obalenia faszyzmu w Polsce Jarosława Kaczyńskiego.
Według Franca, Jarosław Kaczyński osobiście dziurawi opony sędziom i wycina im hamulce, wszystko w czasie pobytu Rzeplińskiego w Chinach Ludowych.
Komu wyciąć jaja pytam szetyńską akcję 'Widelec” ?
Kto wyciera dupę flagą watykańską? Która kurwa wyjmuje z cipy polską flagę na deskach Teatru Powszechnego w Warszawie?
Aleksander Szumański dziennikarz niezależny