Wzywamy wszystkie organizacje i środowiska patriotyczno-narodowe w Polsce do podjęcia niezbędnych działań dla zwołania Kongresu Narodowego
Apel Konwentu Narodowego Polski
o zwołanie KONGRESU NARODOWEGO
wobec próby zmiany ustroju polityczno-gospodarczego Polski
na tle kryzysu Unii Europejskiej
Drodzy Rodacy!
Polacy!
Obywatele Rzeczypospolitej Polskiej!
Stojąc na gruncie Konstytucji Rzeczypospolitej Polskiej, jako praw podstawowych dla państwa i narodu,
w trosce o byt i przyszłość naszej Ojczyzny,
wierni i wdzięczni naszym przodkom za ich pracę dla dobra Polski, za walkę o niepodległość, okupioną daniną krwi milionów ofiar,
zakorzenieni w słowiańskiej ziemi i tradycji, ukształtowani przez dziedzictwo kultury polskiej i chrześcijańskiej kultury europejskiej,
mając świadomość, że Naród Polski posiada niezbywalne, naturalne prawo samodzielnego, demokratycznego stanowienia o sobie i własnym państwie, o jego suwerennym bycie,
stwierdzamy stan najwyższego zagrożenia naszego wielowiekowego dorobku materialnego i duchowego,
stwierdzamy sprzeniewierzenie się naczelnych władz państwa polskiego- prezydenta, rządu, parlamentarzystów Rzeczypospolitej Polskiej – obowiązkom jakie przyjęli na siebie, i które potwierdzili przysięgą wymaganą przez Konstytucję.
Dlatego odwołując się do art.1 Konstytucji ”Rzeczypospolita Polska jest dobrem wspólnym wszystkich obywateli” i art. 4, pkt.1 „Władza zwierzchnia w Rzeczypospolitej Polskiej należy do Narodu”, a szczególnie pkt.2 „Naród sprawuje władzę przez swoich przedstawicieli lub bezpośrednio”, w powiązaniu z art. 82 „ Obowiązkiem obywatela polskiego jest wierność Rzeczypospolitej Polskiej oraz troska o dobro wspólne”, art. 85, pkt.1 „Obowiązkiem obywatela polskiego jest obrona Ojczyzny”, oświadczamy, że – wobec sprzeniewierzenia się najwyższych przedstawicieli władzy państwowej przysiędze konstytucyjnej, a także ich działań na szkodę Rzeczypospolitej Polskiej – Naród Polski ma prawo przejść do procedur demokracji bezpośredniej dla obrony Ojczyzny, której trwałość i suwerenny byt jest zagrożony.
Wzywamy wszystkie organizacje i środowiska patriotyczno-narodowe w Polsce do podjęcia niezbędnych działań dla zwołania Kongresu Narodowego i wyłonienia Konstytuanty, przyjęcia nowej Konstytucji Rzeczypospolitej Polskiej i powołania Rządu Ocalenia Narodowego dla obrony niepodległości Państwa Polskiego oraz zabezpieczenia praw Narodu Polskiego, Jego egzystencji materialnej i duchowej tożsamości.
Uzasadnienie
W dniu 12 listopada 2010r. prezydent Bronisław Komorowski złożył do marszałka Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej projekt ustawy – o zmianie Konstytucji RzeczypospolitejPolskiej, który jest aktem samolikwidacji odrębności państwowej Rzeczypospolitej i jej inkorporacji do Unii Europejskiej. Zarazem jest to akt umożliwiający ostateczną finansowo-gospodarczą destrukcję i rabunek Polski przez ponadnarodowych spekulantów finansowych, niepodlegających jakiejkolwiek kontroli instytucji państwa polskiego .
W dniu 28 listopada 2011r. miało miejsce wystąpienie ministra spraw zagranicznych Rzeczypospolitej Polskiej Radosława Sikorskiego w Berlinie „Polska a przyszłość Unii Europejskiej”. Zawarte w wystąpieniu tezy są sprzeczne co do diagnozy przyczyn kłopotów strefy euro, zawierają propozycje szkodliwe dla pożądanej ewolucji UE i de facto dla jej rozwoju oraz intencję i gotowość pozbawienia suwerenności państw członkowskich na rzecz urzędników UE, proponując centralizację istotnych gospodarczo, finansowo i społecznie decyzji, poszczególnych państw, w tym Polski, w biurokratycznych, niewybieralnych strukturach UE, z dominacją Niemiec.
Berlińskie wystąpienie ministra Sikorskiego w najbardziej interesującym nas kontekście polskim uznajemy za akt samodelegalizacji rządu premiera Donalda Tuska, Sejmu, Senatu i Prezydenta RP, gdyż treść wystąpienia musiała być uzgodniona w zakresie założeń i tez z w/w organami w Polsce, o czym świadczy fakt, że wystąpienie nie spotkało się z żadnym zasadniczym sprzeciwem, bądź reakcją personalną(żądaniem dymisji ministra Sikorskiego) ze strony wymienionych naczelnych władz państwowych.
Analiza tekstu wystąpienia Ministra Sikorskiego
Teza o jedynej odpowiedzialności państw zadłużonych w strefie euro za zaciągnięte zewnętrzne zobowiązania jest nieprawdziwa. Państwa te zostały uzależnione od MFW, banków i instytucji finansowych zależnych od MFW, należących do prywatnej grupy Rothschilda. Instytucje te nie mają żadnego powiązania z jakąkolwiek instytucją międzynarodową, są prywatną organizacją o strukturze charakterystycznej dla mafii, globalnym monopolistą podporządkowującym bezkarnie państwa, społeczeństwa, obywateli. W wielu krajach świata, w tym w USA, ludzie protestują przeciwko niemoralnemu systemowi opartemu na lichwie, manipulacji, politykom i mediom, tworzeniu niewolnictwa społeczeństw. Głównym oszustwem gangsterów finansowych jest świadoma emisja pieniędzy nie mających żadnego pokrycia, o wartości papieru i nadruku oraz kreowanie kredytu w oderwaniu od ekonomii fizycznej. Żądanie realnych wartości, jak np. wysp Grecji czy zasobów Polski za pusty pieniądz wydany przez prywatną firmę, jest nieuzasadnione i powinno być ścigane prawem. Uzależnienie polityków europejskich (i nie tylko) od takich nieformalnych instytucji, zaciąganie (celowe?) przez polityków u tych instytucji zobowiązań finansowych bez zgody społeczeństwa, często na poziomie oprocentowania wyższego niż możliwość regulacji zobowiązań, uzależnienie państwowych banków i instytucji finansowych od banków z klucza MFW, daje uzasadnione powody do konkluzji, że główni politycy i urzędnicy gremiów decydenckich UE są korupcyjnie zależni od ponadnarodowych instytucji finansowych.
Powstaje pytanie, dlaczego Pan Sikorski znający doskonale realia finansowego lobby żydowskiego w USA, nie wymienił w swoim wystąpieniu tak istotnych „korzyści”?(w rzeczywistości strat!!!) UE, zależności EBC, polityków i instytucji unijnych od tego lobby i tych instytucji? Krytykując tylko jedną, poszkodowaną stronę konfliktów finansowych, pan minister Sikorski jest świadomym zwolennikiem dalszego uzależniania UE od niemoralnego systemu narzuconego przez MFW i instytucje zależne.
W tym kontekście „ściślejsza integracja UE” daje jedynie większe możliwości korumpowania urzędników przez żydowskie lobby finansowe. Pomysł „fiskalnej unii”, to w istocie oderwanie decyzji i możliwości monitorowania działań finansowych, społecznych i gospodarczych od kontroli państw i ich obywateli.
Wniosek
Przytoczone wyżej zjawiska uzależnienia państw od finansowych gangsterów dotyczą także Polski, bowiem zaciąganie zobowiązań przez polski rząd i banki nie jest ujawnione społeczeństwu co do zasadności, warunków i celu. Stan zadłużania i ukrywanie przed obywatelami tego stanu (nawet w Sejmie), kreatywna księgowość Ministra Finansów na krawędzi bankructwa, nie może być kontynuowana, wymaga intensywnej interwencji NIK i organów ścigania.
Proponowane przez ministra Sikorskiego rozwiązania dotyczące „unii fiskalnej” są krypto działaniem na rzecz globalnego, prywatnego lobby finansowego, ułatwieniem przejęcia rynku finansowego Niemiec, Wielkiej Brytanii i innych państw, w tym Polski, pozbawiając je możliwości samoobrony oddzielnie lub wspólnie przed zagarnięciem przez bezkarnych, finansowych gangsterów. Instytucje UE, jeśli jeszcze nie są zupełnie uzależnione od obecnego „systemu finansowego”, powinny zweryfikować zaciągnięte zobowiązania, wiarygodność źródeł finansowania, intencje i potrzeby zaciągania zobowiązań przez polityków. Przypadki stwierdzonych nieprawidłowości (pusty pieniądz, celowe zadłużanie, zadłużanie powyżej realnej możliwości spłaty) muszą być ścigane prawem.
Teza o ratowaniu strefy euro przez utratę suwerenności państw członkowskich
UE powstała dla wspólnego rynku, swobodnego przepływu handlu i usług, rozwoju regionów wewnątrz unii, wzajemnej pomocy, poszanowania suwerenności, solidarnej realizacji wspólnych projektów. Praktyka pokazała, że wewnątrz UE istnieją twarde, mało solidarne warunki współistnienia. Podstawy traktatowe są nagminnie łamane i zastępowane w procesie niekończących się nowelizacji i nie respektowania woli narodów europejskich wyrażanej w referendach, a kiedy i to nie wystarcza wdrażana jest praktyka powoływania do życia nowych Traktatów zmierzających do sukcesywnego pozbawiania państw suwerenności, a narodów prawa do samostanowienia o ich przyszłości.
Fundusz Spójności UE, tzw. „dotacje unijne” 2007-2013, nie rekompensują np. polskiej składki w wysokości 75% tych dotacji i strat wymuszonych przez UE (głównie przez Niemcy), wynikłych z likwidacji polskich stoczni, przemysłu cukrowego, rybołówstwa, przejmowania ziemi na terenach tzw. Ziem Odzyskanych, itd. „Dotacje” w Polsce w znacznej części „zjadane” są przez firmy zagraniczne, wygrywające największe kontrakty inwestycyjne, w części przeznaczonej dla konsultantów unijnych i dla „swoich”, jedynie słusznych zwolenników UE.
Utrata suwerenności w decyzjach ekonomicznych Polski na rzecz urzędników UE stwarza możliwość dalszych manipulacji przez urzędników dominujących państw, z korzyścią wyłącznie dla tych państw, a w istocie dla globalnych gangsterów finansowo-politycznych, posługujących się samowolnie i póki co bezkarnie atrybutami państw narodowych.
W przypadku Polski grozi to kontynuacją działań skrajnie dla państwa i obywateli niekorzystnych i niebezpiecznych, jak np. zatłaczanie spalin energetycznych w pokłady geotermalne (tzw. CCS), czy deponowanie materiałów rozbiórkowych, radioaktywnych z zamykanych elektrowni jądrowych w Niemczech. Ewidentnym przykładem „solidarności” i „integracji” europejskiej jest Nord Stream, a także przejmowanie sektora paliwowo-energetycznego w Polsce w drodze wrogich przejęć przedsiębiorstw polskich oraz gwarantowanego przez koncesje przejmowania zasobów naturalnych i władztwa nad terytorium Polski.
Wnioski
Centralizacja, biurokratyzacja, antydemokracja UE proponowana przez ministra Sikorskiego, a zatem rząd, posłów, prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej, stwarza dodatkowe możliwości manipulacji przez globalne, „europejskie” i pozaeuropejskie siły, którym zależy na niekonkurencyjności UE. Może to być ukryty cel sił zewnętrznych, korupcji bezpośredniej i politycznej urzędników UE.
Utrata suwerenności krajów członkowskich i uzależnienie ich od biurokratycznych scentralizowanych struktur UE, jest sprzeczna z zasadami zrównoważonego rozwoju UE i poszczególnych państw, jest pogwałceniem podstaw, dla których UE powstała i w żadnym stopniu nie może spowodować jakiejkolwiek korzystnej zmiany. Ma na celu skonfliktowanie państw, regionów i narodów. Proponowana przez ministra Sikorskiego utrata suwerenności Polski na rzecz biurokracji UE, z założoną dominacją Niemiec, ma na celu skonfliktowanie państw sąsiadów, umożliwienie Niemcom roli hegemona dla gospodarczego i terytorialnego wykorzystania Polski. Projekt Nord Stream, na który cichą aprobatę dał rząd RP z wiedzą o możliwości zablokowania gazoportu w Świnoujściu oraz projekt D.Tuska przyłączenia Pomorza do Niemiec (1992r.), jest ilustracją antypolskiego stanowiska osób, które obecnie reprezentują władze Polski
Podsumowanie analizy
Analiza tekstu wystąpienia ministra Sikorskiego, akceptowanego przez obecne władze, prowadzi do sformułowania wniosków:
1. Prawdopodobnym celem wystąpienia, o wysokim stopniu pewności, była propozycja osłabienia UE, w wyniku dalszej integracji, jako struktury biurokratycznej, niedemokratycznej, złożonej z niesuwerennych, a więc podległych i niezadowolonych państw członkowskich.
2. Unia Europejska, uzależniona obecnie na własne życzenie od globalnych struktur finansowych, w wyniku osłabienia (jak w pkt.1), stanie się łatwym łupem dla tych struktur, co może być prawdziwą intencją „lekcji” Sikorskiego, (zgodnie z przepowiednią „guru” tzw. liberalizmu, M. Friedmana z 1999r.)
3. Projekt dominacji Niemiec w UE, sformułowany przez polskiego ministra, z jednoczesną propozycją utraty suwerenności kraju członkowskiego, w sposób jednoznaczny ujawnia, że rząd premiera D.Tuska i ministra R. Sikorskiego działa na rzecz Niemiec, a nie Państwa Polskiego.
4. Propozycja obecnych władz RP przekazania suwerenności Polski na rzecz biurokratycznej administracji UE jest niezgodna z Konstytucją RP i Racją Stanu RP. Władze w ten sposób uległy (automatycznie) samodelegalizacji.
5. Wystąpienie ministra R. Sikorskiego, stanowisko rządu, Prezydenta i większości Parlamentu RP w tej sprawie, krańcowo różne od interesu UE, Państwa Polskiego i Obywateli RP, w powiązaniu z innymi zdarzeniami wymaga gruntownej, całościowej analizy i zapoznania obywateli z jej wynikami.
6. Przytoczony ciąg działań Prezydenta, Premiera, Ministra Spraw Zagranicznych oraz większości parlamentarzystów Rzeczypospolitej Polskiej kwalifikuje te działania najwyższych urzędników państwowych jako przestępstwa przeciwko Rzeczypospolitej Polskiej w myśl art. 127 i art. 129 Kodeksu karnego, które winny być niezwłocznie przedmiotem postępowania prokuratorskiego.
Działania narodowe
Samodelegalizacja obecnych władz, stwierdzających w przemówieniu ministra Sikorskiego, że są w Polsce niepotrzebne, deklaracja serwilizmu i podporządkowania państwa polskiego i jego obywateli podmiotom zewnętrznym – uzasadniają wyłonienie Konstytuanty i powołanie Rządu Ocalenia Narodowego.
P o d p i s a l i :
Przewodniczący
I Konwentu Narodowego Polski (KNP)
Paweł Ziemiński
Rada Przedstawicieli
I Konwentu Narodowego Polski (KNP)
Teresa Adamska
Przedstawiciel KNP na Okręg Łódzki
Dariusz Kosiur
Przedstawiciel KNP na Okręg Mazowiecki
Zdzisław Jankowski
Przedstawiciel KNP na Okręg Wielkopolski
Łódż-Warszawa-Poznań, 8 grudnia 2011r.
narodowiec, realista, wielopokoleniowy lodzianin, demaskator antypolskiej obludy