Bez kategorii
Like

Andrzej Czuma w rolach dwóch

10/02/2009
469 Wyświetlenia
0 Komentarze
45 minut czytania
no-cover

Sensacja w’okół JE Andrzeja Czumy jest mocno dęta. To, że będąc w USA ledwo wiązał koniec z końcem i jechał na pożyczkach, które z trudem spłacał — to absolutna prawda. Coś o tym wiem — bo w 1986 byliśmy razem w Chicago. Jego stacja radiowa też w końcu splajtowała. Jeśli jednak wszystkie długi spłacił — to nie rozumiem, o co „POLITYCE” chodzi? Oczywiście, jeśliby się okazało, że zgłosili się jeszcze jacyś wierzyciele — to sytuacja Andrzeja Czumy stałaby się tragiczna. Nie dlatego, że jest winien pieniądze (ostatecznie otrzymuje pensję i dostał 90.000 zł odszkodowania: ma z czego płacić) lecz dlatego, że właśnie zapewnił, że już nikomu nic nie jest dłużny. A tak nawiasem: wzajemne oskarżanie się o bycie agentem SB, […]

0


Sensacja w’okół JE Andrzeja
Czumy
jest mocno dęta. To, że będąc w USA ledwo wiązał koniec z
końcem i jechał na pożyczkach, które z trudem spłacał —
to absolutna prawda. Coś o tym wiem — bo w 1986 byliśmy razem w
Chicago. Jego stacja radiowa też w końcu splajtowała. Jeśli
jednak wszystkie długi spłacił — to nie rozumiem, o co
POLITYCE” chodzi?

Oczywiście, jeśliby się okazało, że
zgłosili się jeszcze jacyś wierzyciele — to sytuacja Andrzeja
Czumy stałaby się tragiczna. Nie dlatego, że jest winien pieniądze
(ostatecznie otrzymuje pensję i dostał 90.000 zł odszkodowania: ma
z czego płacić) lecz dlatego, że właśnie zapewnił, że już
nikomu nic nie jest dłużny.

A tak nawiasem: wzajemne oskarżanie
się o bycie agentem SB, a czasem i KGB, jest wśród
chicagowskiej Polonii powszechne. Co nie znaczy, że nie są
często prawdziwe. Sądzę jednak, że gdyby Andrzej Czuma był agentem, to
Jego radiostacja by nie splajtowała…

Nieprawda-ż?

Moje uwagi co do działań w sprawie
najprawdopodobniej zamordowanego (czy już znaleziono ciało?)
inżyniera oparte są oczywiście o założenie, że (jak powiedział
JE Andrzej Czuma właśnie) wywiad polski rzeczywiście zna nazwiska
i miejsce zamieszkania morderców. Tak czy owak: podtrzymuję
twierdzenie, że zemścić się musimy — by nie stracić twarzy (co
jest w tamtych rejonach bardzo ważne). Natomiast jeszcze lepiej było
nie mścić się teraz, nie negocjować przez 4 miesiące — tylko
od razu wysłać wojsko… Liczenie na to, że władze Pakistanu coś
wynegocjują, było pójściem po najmniejszej linii oporu.

Natomiast stwierdzenie Ministra
Sprawiedliwości, że winni mordu na polskim geologu „będą
ścigani międzynarodowym listem gończym
” to bezbrzeżna naiwność.
Zdaje się, że p.Ayman Az-Zawahiri jest ścigany takimi listami od lat — i
co? Rozlepienie plakatów, że zdjęciami terrorystów,
tylko by im w Waziristanie zrobiło reklamę.

Inna sprawa, gdyby zaoferować po
$100.000 za ich głowy. Jak pisałem: tam jedno plemię nienawidzi
drugiego — więc może ktoś by się na to połaszczył. Ale
najpierw trzeba się tam pojawić — by mordercy morderców
mieli komu te głowy wręczyć…

A jeszcze trzeba by dołożyć do
nagrody paszport zagraniczny — bo mordercy tych morderców na
pewno w Waziristanie długo by pożyć nie mogli.

Komentarze:

JKM na krula Polski!

~Hodyn
2009-02-10 23:54

ZAGADKA: Pewien Erudyta napisal w gazecie "Dziennik …
… Polski" oraz na swoim blogu cyt.: "Augiasz nie był fachowcem od stajen – a jednak je oczyścił." PYTANIE: Czy mozgownica Erudyty jest wypelniona tym samym czym stajnia …

~
2009-02-11 00:04

I am writing to you from abroad. I have decided to blog …
… for the Americans, because I wanna join the North American Free Trade Agreement (NAFTA). Would you let me in? http://tinyurl.com/SDick

~Januszek the Di…2009-02-11 00:04

Oye el puto mikke: No tenias nunca los cojones, entonces …
… no necesitas la pinga. La vamos a cortar.

~Donald Castro
2009-02-11 00:06

W najblizsza sobote UPR oranizuje wiec przeciw EU. …
… Informacje na stronie: http://tiny.pl/6sfd

~Biały Człowiek
2009-02-11 00:11

"gdyby Andrzej Czuma był agentem, to Jego radiostacja by …
… nie splajtowała" Wie Pan co to blef ?

~myslec !
2009-02-11 03:51

Czy jest agentem, to sie moze jeszcze okaze. W kazdym …
… razie PO-wskim… A tak na prawde mozesz wymienisz paru gosci z tego rzadu, ktorzy na 100% nie sa agentami? (Taki Sikorski pewnie?) A w sejmie? Na razie to wyglada, …

~Byly funkcjonar…2009-02-11 04:18

Czuma Radio Show nie splajtowalo. Nadal ta firma …
… funkcjonuje i nadaje program radiowy.

~obserwator
2009-02-11 17:02

Nic dziwnego że postkomuchy zamordyści z UPR organizują …
… akcje przeciwko UE, czyli najberdziej liberalnej gospodarczo części świata. W pierwszej 30-stce rankingu wolności ekonomicznej aż połowa to państwa UE …

~Mikke komuch
2009-02-11 07:12

Ranking ten jest budowany na podstawie uśrednionych …
… punktach za wolność na kilkunastu płaszczyznach. Państwa z pierwszej trzydziestki tego rankingu mają wysokie wyniki będące średnią z poszczególnych ocen. Dlatego nie …

~mikkista osiołek
2009-02-11 14:47

PANIE MIKKE!  Po linii najmniejszego oporu, a nie po …
… najmniejszej linii oporu. Drabinę można oprzeć o ścianę, ale uwagi są oparte na założeniu albo: uwagi poczyniono w oparciu o założenie. Proszę pisać nieco uważniej, …

~mikkista osiołek
2009-02-11 00:08

no teraz Nowak zaczyna wytykać błędy gramatyczne znalazł …
… się prof. Miodek

~HOBAK
2009-02-11 00:13

Żebyś wiedział, że przykład z drabiną wziąłem z "Ojczyzny …
… polszczyzny". A Nowakiem nie jestem.

~mikkista osiołek
2009-02-11 00:36

jezus maryja to ilu was jest?

~HOBAK
2009-02-11 00:43

Przeciwników Janusza Mikke jest znacznie więcej, niż …
… zwolenników.

~mikkista osiołek
2009-02-11 00:52

Jest nas dwóch: ja i mój brzuch.

~Mistrz Kung-Fu
2009-02-11 01:02

Trzech..Wątroba to też osoba.

~Alojzy Wątróbka
2009-02-11 05:24

K O M U N I S T Ó W   DZIECI  TO  TĘPAKI  A  TAKŻE  …
… ZBOCZEŃCY

~prof.Senyszyn
2009-02-11 06:38

No, we wouldn’t. See you later, alligator.

~mircea
2009-02-11 10:37

Sam to wymysliles, czy oficer prowadzacy? Jezeli tak, to …
… przekaz mu, zeby sie podciagnal w "dowcipnosci".

~Okrutnik
2009-02-11 03:10

http://tnij.org/cu6y zobaczcie koniecznie!!!!

~Arek.
2009-02-11 00:07

Ciekawe, ze mi od razu odpowiedz nie weszla… Dobrze, ze …
… to przypomniales! Chwala Internetowi! Widzialem juz wczesniej ten material, jeszcze bez komentarza kamerzysty. Bede sie cieszyl, widzac jak ktos nabija tego …

~Okrutnik
2009-02-11 04:49

Chodynowi podzienkójmy a na droge bat podwujny!!!

~lolo123
2009-02-11 00:20

głupoty p.Korwin wypisujesz, jak ktoś spłaca dlugi, to g …
… opo sądach nie ciągają!!!! widać, najwyraźniej wyłudzał te pieniądze, musiał się uchylać od spłaty, więc nie było innej drogi, ministrem nie powinien być i …

~MacMarc
2009-02-11 17:54

po linii najmniejszego oporu…

~PowGun
2009-02-10 23:56

a jaki paszport? bo my tu tych śmierdzieli nie chcemy

~?
2009-02-11 00:00

A co, fijołkami majo woniać?

~pepe
2009-02-11 00:06

Panie Januszu, proszę skończyć już z tymi hasłami jak to …
… pan nie nawidzi demokracji, albo chociaż akcentować że nie jest to pogląd UPR. Tak będzie lepiej dla dobra partii , gdyż ludzi do monarchii pan nie przekona , …

~sympatyk
2009-02-11 00:00

Milcz wywrotowcu, JKM jest jedyna nadzieja Polski jako …
… krul a ty szoruj kojce moim psom.

~Hodyn
2009-02-11 00:10

Chodynowi podzienkójmy a na droge bat podwujny!

~lolo123
2009-02-11 00:27

Hodyn! Na prawde mozna cie ogladac w knajpie na Helu, ul …
… Wiejska 100? Juz sie nie moge doczekac, zeby takiego modela zobaczyc! Masz u mnie piwo!!!

~Troll
2009-02-11 05:37

u mnie łomot….za niewinność.

~skin
2009-02-11 10:04

Panowie! Dyskusja w sprawie p. Czumy jest zupelnie …
… bezprzedmiotowa: 1. Albo swoje dlugi splacil i nie ma o czym gadac. 2. Albo sklamal, mowiac ze splacil – i wtedy nie ma o czym gadac… podwojnie!

~Okrutnik
2009-02-11 03:23

TAK JEST POGŁASZCZMY GO JESZCZE  PO GŁÓWCE, JAKI ON BIEDNY …
… ZAATAKOWANY NIEWINNIE.

~aNNA
2009-02-11 08:32

TAK JEST POGŁASZCZMY GO JESZCZE  PO GŁÓWCE, JAKI ON BIEDNY …
… ZAATAKOWANY NIEWINNIE.

~aNNA
2009-02-11 08:32

Drogi 'Okrutniku’. Nawet jeśli długi spłacił to JEST o …
… czym mówić bo z pewnością spłacił je po terminie i zmusił wierzycieli do szukania sprawiedliwości w sądach. Lista spraw sądowych jest całkiem długa. Zastanów się, …

~Andrzej Dudzins…2009-02-11 15:42

Przekona, czy nie, ale obawiam sie, ze jak juz dojdzie do …
… tej cywilizacyjnej pustyni, gdzie (jak glosi przepowiednia) "jeden drugiego slady calowac bedzie", to szybciutko monarche jakiegos powolaja, nawet jezeli mialby …

~Okrutnik
2009-02-11 04:53

Zimbabwe School Of Economic – Marc Faber w wywiadzie dla …
… CNBC: http://tinyurl.com/dj6tpo .

~Marcin
2009-02-11 00:01

Może i powinniśmy wysłać wojsko, ale czy my bysmy chcieli, …
… żeby obce wojsko działało na naszym terenie? Mam lepsze rozwiązanie tej sprawy.USA powinno ogłosić, że za 3 dni zostanie zrzucona bomba atomowa na tereny …

kovarainen@op.pl
2009-02-11 00:04

czy o to chodzi polityce?     http://tnij.org/cvh4

~o co chodzi
2009-02-11 00:05

I co to komu ma pokazać??? Morderców Olewnika szukali lat …
… 5, zabójcy Papały nie znaleźli, nie mówiąc o innych zabójstwach: Falzmana, Bartoszcze. Zbankrutowane i spis.działe państwo. Skutek d***kracji? Prawdopodobnie.

~grucha
2009-02-11 00:19

Ja do siebie sam czy razy szczeliłem!

~Sekuła
2009-02-11 00:29

I gut, zes wreszcie zdech!

~Byly funkcjonar…2009-02-11 03:13

I gut, zes wreszcie zdech!

~Byly funkcjonar…2009-02-11 03:13

Widac ze o co chodzi to kompletnie nie wiesz ,to sa …
… prywatne sprawy p.Czumy i jego dluznikow. Widac jak lewacka mafia pluje po kazdym a glosuje na tuska co mowi ze zniesie finansowanie partii z budzetu a je podnosi i …

~misiek
2009-02-11 01:23

misiek, ty sie ucywilizuj albo poczytaj co inni mysla. Na …
… przyklad za granica, mozna zbankrutowac legalnie i za to ponosi sie odpowiedzialnosc w postaci szlabanu na pewne posady i przyszle kredyty. Kiedy sprawa trafia …

~sedesik
2009-02-11 05:02

Ich liebe Johannes Mücke! http://tinyurl.com/6qa56o

~Jörg Haider
2009-02-11 00:05

Jorg! Robia tu ciebie za kompletnego pedala i pedofila, …
… ale nie szkodzi! I tak cie lubimy!

~Troll
2009-02-11 05:40

Jorg! Robia tu ciebie za kompletnego pedala i pedofila, …
… ale nie szkodzi! I tak cie lubimy!

~Troll
2009-02-11 05:40

http://tnij.org/cu6y Zobaczcie koniecznie

~Arek
2009-02-11 00:07

DOBRE! Chwala Internetowi! Fajnie, ze to przypomniales – …
… widzialem sprawe ze 2 miesiace temu jeszcze bez komentarza kamerzysty. Bede sie baardzo cieszyl, jak ktos wreszcie nabije tego "autoryteta" i jego dwor na gruby …

~Okrutnik
2009-02-11 04:44

naprade warte obejrzenia

~jhhjkh
2009-02-11 14:27

panie Januszu – "po linii najmniejszego oporu"! linia nie …
… może być "mała" ani "duża".

~asdf
2009-02-11 00:09

Nagrodę wyznaczono – na 1 mln bodaj. Tak więc nie jest źle.

~ziemmowit
2009-02-11 00:11

nim go złapią złotówka już nic nie będzie warta

~zak
2009-02-11 13:20

co do zemsty zgadzam sie calkowicie, to powinna byc sprawa …
… priorytetowa a co do listu gonczego – mysle ze to taka zaslona dymna – takie oficjalne dzialanie, mam jednak nadzieje ze nieoficialne dzialania bedą prowadzone

~lukie
2009-02-11 00:13

polska polityka jak kurtyzana , to tyle

~filozof z sld
2009-02-11 00:13

Ja jestem zdania,że ta sytułacja dobrze wpłynie na osobe …
… Adrzeja Czumy.Dla mnie polityk z zaciągniętym kredytem to uczciwy facet. Widziałem różne sposoby ukrywania finansów przez urzędników ale co do kredytów nikt nie …

~Sokrates
2009-02-11 00:20

to powolac komisje sejmowa do spraw czumy,jak do spraw …
… ziobro, czemu nie !

~tw bolek
2009-02-11 00:29

DURNIU PLATFRMIANY CzUMA TO KOLEJNY ZLODZIEJ U PLATFUSOW Z …
… pARTII  Oszustów.

~any PO
2009-02-11 08:26

swój swojemu platfus oka nie wykole, a robienie z …
… adwersaryzy kłamcow to norma i standard w Parti Oszustów./PO/

~DA
2009-02-11 08:30

Witam! …

Doskonale tłumaczy co i dlaczego w "kryzysie. Ciekaw jestem Pańskiego zdania. A to wywiad z autorem i reżyserem …

~Joz
2009-02-11 00:29

Panie Januszu, owszem jest nagroda… 1 000 000 złotych, …
… tylko czy jest sens? Gdzie proporcjonalność? Czy za takie pieniądze jedno z plemion nie rzuci na pożarcie swoich ludzi, którzy są niewinni?

~mccoval
2009-02-11 00:31

Po linii najmniejszego oporu, jak sądzę?

~mic
2009-02-11 00:49

Dlaczego nie porywają Rosjan?Raz islamiści porwali dwóch …
… ;pracowników;Aerofłotu,to za dwa miesiące nieznani sprawcy porwali jednego z szejków.Ale go puścili wolno,tylko że z genitaliami w gębie.Od tej pory Rosjanie są …

~Elwer G Ślonsk.
2009-02-11 01:02

twój koleżka to zwykły krętacz jak na ministra …
… sprawiedliwości z PO przystało Ż E N A D A !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! p.s ponoć windykator z USA już się do niego wybiera

~wyborca
2009-02-11 01:28

To znaczy, ze jeszcze raz ma zaplacic te splacone kredyty? …
… Rzeczywiscie – zgroza!

~Okrutnik
2009-02-11 03:15

Pan taki konserwatysta językowy i zawiódł mnie tym razem – …
… powinno być po linii najmniejszego oporu, bo to nie linia jest mniejsza, a opór właśnie… Nie zmienia to faktu, że wyrazy szacunku ślę

~bg
2009-02-11 01:35

W sądzie Cook County w Illinois zapadło kilkanaście …
… wyroków przeciwko ministrowi sprawiedliwości Andrzejowi Czumie. Najwięcej spraw wytoczyły banki, którym minister nie spłacał zadłużenia z kart kredytowych.  Dwa …

~szybko zdjete z…2009-02-11 01:58

Jezeli splacil, to o co chodzi? A jezeli sklamal, ze …
… splacil – to go ryzy kaczan zredukuje, to tez o co chodzi? Jakos nie widac zadnego info, ze komus jest jeszcze winien, nie? Wszystko to – trzepanie piany w nadziei, …

~Okrutnik
2009-02-11 03:57

rok w rok zadłuzał się tak ze go sadownie scigano klamal …
… ze dom sprzedal dobrowolnie bo to bank zmusił go

~g
2009-02-11 21:34

Wiemu juz na 100% ze Tusk wiedział kto porwał, gdzie …
… mieszkają i wiemy tez na 100% że wojska polskie stacjonują w odległości 150km od tego miejsca! Jesli do tego dodac konferencje Tuska, po której scieli Polaka to …

~bez odbioru
2009-02-11 02:05

A tak naprawde JEST. Jeno po cichu jedzie w czarny …
… Pakistan… …iii tam dopiero…!

~Okrutnik
2009-02-11 04:57

Cyt: "jeszcze lepiej było nie mścić się teraz, nie …
… negocjować przez 4 miesiące – tylko od razu wysłać wojsko…" Pan oczywiście raczy żartować. Państwo polskie pozwoliło zginąć porwanemu Olewnikowi, a cóż dopiero …

~lkg
2009-02-11 02:31

Na stronie "Przekroju" znalazłem ciekawy fragment …
… podważający często głoszoną przez JKM tezę, że dziewczynki są z natury gorsze od chłopców  z przedmiotów ścisłych: "Ostatnio problem ten badała profesor Paola Sapienza, …

~rax
2009-02-11 02:49

I co z tego wszystkiego? moja Sw. Pamieci Tesciowa byla z …
… wyksztalcenia fizykiem… …i spelniala sie dopiero (chwala Bogu) przy pierogach! A jaka pyszna "gesia szyjke" potrafila upiec. Uuuch! Fizyka NA PEWNO wiele …

~Okrutnik
2009-02-11 05:35

Mordercy morderców? Chyba raczej zabójcy (wykonawcy wyroku …
… śmierci) morderców – tak tylko z ciekawości pytam;) I z czystego czepialstwa – nie najmniejsza linia oporu tylko linia najmniejszego oporu;)

~szpeQlant
2009-02-11 02:54

W konkursie blogów wygrał blog czerwonej szyszki, a nie …
… p.Michalkiewicza! Po raz kolejny sprawdziło się czerwone porzekadło, że nie ważne kto jak zagłosował, ale kto policzył głosy..

~Lech
2009-02-11 03:25

Panie JKM,dlaczego pański przyjaciel,wielki patriota …
… wrócił do swej Ojczyzny dopiero 16 lat po uzyskaniu niepodległości.A i tak dopiero gdy wierzyciele zaczęli mu deptać po piętach.Jak widać w rejestrze spraw sądowych …

~Elwer G Ślonsk.
2009-02-11 03:27

Znaczy, ze jak ci jakis dziennikarzyna napisze, ze d. jest …
… blada, to nie zagladasz do lustra, czy rzeczywiscie, ale od razu na msze dajesz za nieboszczke? Oj bidny ty i twoje dziecka!

~Okrutnik
2009-02-11 03:36

Dziennik zamieszcza linki do sadowych dokumentow z …
… Chicago, ktore maja byc, zekomo, dowodem na przestepstwa Czumy. A tam, na kazdym z tych dokumentow, wyraznie jest napisane: This data is not an official record of the …

~Emigrant
2009-02-11 03:32

Zaznaczam, ze mnie p. Czuma ani grzeje, ani ziebi! Moze …
… napad na niego, to reakcja tajniakow/policai na Jego ochoty na przywrocenie broni Polakom? Policaje tajne i inne maja niezly szmal z krecenia wokol pozwolen i …

~Okrutnik
2009-02-11 05:14

A moze ktos, gdzies widzial ostatnio "Jarka Ogarka"? …
… Przebrali go za Nowaka, czy moze rzucili na zupelnie inny odcinek pracy operacyjnej?

~Okrutnik
2009-02-11 04:21

Co ten JKM wypisuje,  czepiaja sie w Ameryce dlugow ale …
… tylko idiota albo polski cwaniaczek ryzykuje z bankami wojowac.  O ile sie nie zbankrutowalo, to znaczy ze pan Czuma kombinowal co jest karalne. Z zapisami w …

~sedesik
2009-02-11 04:37

Zaznaczam, ze GDZIES mam p. Cz i to, czy jest ministrem, …
… czy nie. ALE: czy kilka lat temu KTOS sie interesowal solidnie; finansowym, moralnym, politycznym, spolecznym, sexualnym, psychicznym etc. zyciem TEGO …

~Okrutnik
2009-02-11 05:05

sedesik, tuman jestes do kwadratu.

~matematyk
2009-02-11 06:16

   K O M U N I S T Ó W     DZIECI   TO   TĘPAKI   I    …
… ZBOCZEŃCY

~prof.Senyszyn
2009-02-11 06:42

dlaczego sedesik jest tumanem?  A jak tak to jak …
… wyliczyles ze do kwadratu a nie szescianu czy ktorejs tam potegi?

~humanista
2009-02-11 09:05

Caly gabinat rudzielca to hieny.

~AK
2009-02-11 05:22

KAZDY kolejny gabinet.

~Okrutnik
2009-02-11 05:43

A jo na mych włościech,łorganizujem chłopski batalion z …
… widłamy na wojne z talibamy!

~Chrabia Valgode…2009-02-11 05:42

Kosy mogom byc tepe, bo sie z tej gupoty jeszcze …
… pokalecyta, ale nogow nie myjta, to ich wykonczyta nowoczesnie – gazem!

~Mizio
2009-02-11 05:48

Jo,łod gazu bedziem mieć tyż polowo wytwórnia ,bierzem …
… groch i kapusta,sto furmanek!-dowódca bataliona-

~Chrabia Valgode…2009-02-11 06:50

czytam juz kolejny wywod Pana JKM na powyzszy temat i …
… odnosze wrazenie ze to wlasnie Pan JKM nic nie kuma z tego co sie w tym temacie dzieje..Czasowo mieszkam i pracuje na Dalekim Wschodzie, mam ta watpliowa …

~STARY MARYNARZ
2009-02-11 07:16

Zgadza się…

~W temacie
2009-02-11 10:30

"pójściem po najmniejszej linii oporu" Może jednak raczej: …
… "po linii najmniejszego oporu" – Panie Mistrzu Języka Polskiego.

~Arcymistrz
2009-02-11 08:02

Nie zgadzam się na przeznaczanie $100,000 na jakąś nagrodę …
… z moich podatków. Pozdrawiam.

~Meijin
2009-02-11 08:03

Zemścić się musimy bo TAM jest taki zwyczaj??? To czemy …
… jadąc tam nie bierzemy ze sobą po 4 żony??? przecież tam jest taki zwyczaj…

~oj oj goj
2009-02-11 08:14

Czy gdyby rzecz (chodzi o najprawdopodobniej zamordowanego …
… inżyniera) działa się w Chinach, to także należałoby wysłać wojsko?

~Krzysiek
2009-02-11 08:21

Euro do kibla!

~Hodyn
2009-02-11 08:28

cZUMA TEN OBLESNY NIERUCHAWY PLATFUS O PODWOJNEJ …
… MORALNOSCI TO KOLEJNY ZLODZIEJ W PO.

~ga
2009-02-11 08:28

Nie czepiaj sie bochaterow socjalisto.

~Hodyn
2009-02-11 08:29

skaczcie do góry jak kangury

~antyhodyn
2009-02-11 08:34

Dęta sprawa daj se Pan siana. Pan mi coraz bardziej …
… wygląda na dętego. Pokazują Pana w TVN jako kontrast dla Ikonowicza. Po co Pan tam idzie przecież wie Pan, że wytną i zrobią co zechcą z Pana wypowiedzi. Pan mi coraz …

~freemen
2009-02-11 08:33

Niczego matole czerwony nie rozumiesz z wielkiej polityki, …
… szoruj do Moskwy.

~Hodyn
2009-02-11 08:41

no zrozum że wielką polityką kręcą skorumpowane kangury i …
… pingwiny po przejściach

~antyhodyn
2009-02-11 08:52

Łysa glaca w muszce wie co czyni, miesza,mąci,uszami …
… rusza,oczka puszcza do kogo trzeba,palnie bzdurę… i UPR 0,004% zyskuje.

~ZRYTYDEKIELJKM
2009-02-11 10:42

Czy w ABW wpierniczają pączki?

~z-ca członka
2009-02-11 11:14

twój nick wszystko wyjaśnia

~zak
2009-02-11 13:16

Wstyd panie JKM: chyba linii najmniejszego oporu ???

~Bernard Inkwizy…2009-02-11 08:47

wstyd to kraść i z du.py spaść

~Andrzej Nowak
2009-02-11 09:28

Wstyd – to wierzyć telewizji. Nowicjusze nie kumają, że …
… człowiek może się pomylić np. ze zmęczenia.

~Biały Człowiek
2009-02-11 11:09

Tak p. Januszu, ale to wszystko, jeśli chodzi o naszego …
… rodaka, to musztarda po obiedzie, albo raczej obrzydliwa hipokryzja naszych polityków. Rzygać się chce.

~tosia
2009-02-11 09:12

Ja widzę dwie możliwości jeśli chodzi o temat długów: 1. …
… Albo nasze słuzby nie pracują jak należy i są do d…, że nie wiedziały o długach zanim A. Czuma został mianowany ministrem, przecież powinien zostać …

~Gwidon
2009-02-11 09:24

Jakie "nasze" służby?

~Biały Człowiek
2009-02-11 10:36

Rzecz w tym, że nie wiadomo, czy spłacił wszystkie długi. …
… Najprawdopodobniej nie. Wiele na to wskazuje, więc Mikke, jak zwykle, broni kogoś nieuczciwego tylko dlatego, że to jego kumpel. Tyle, a propos tzw moralności …

~Jacek zarazek
2009-02-11 09:35

Człowieku poszukaj sobie wreszcie jakiegoś czerwonego …
… bloga, jesteś zbyt głupi, żeby cokolwiek zrozumieć…

~tedyx
2009-02-11 09:50

JKM i UPRymitywy nie wiedzą gdzie wpaśc czy w gó.o czy w …
… maść. Koorrwwin wlazł jak koszula w du.ę do pałacu prezydenta na nominację -CIUMY- to musi go teraz bronić. Niech napisze o POczynaniach Platfusów i Cieniasów-o …

~m
2009-02-11 09:49

Człowieku poszukaj sobie wreszcie jakiegoś czerwonego …
… bloga, jesteś zbyt głupi, żeby cokolwiek zrozumieć…

~tedyx
2009-02-11 09:53

Naiwny ograniczony ślePOwronie przemyj oczy wywietrz głowę …
… bo zrozumienie tak istotnych i ewidentnych spraw cię PRZERASTA.

~m
2009-02-11 10:09

Człowieku poszukaj sobie wreszcie jakiegoś czerwonego …
… bloga, jesteś zbyt głupi, żeby cokolwiek zrozumieć…

~tedyx
2009-02-11 10:26

Odnośnie Czumy,  CZY nie jest Korzystnie mieć POdwladnego …
… na ,którego ma sie HAKA? POtem wykonuje POsłusznie ,bez sprzeciwu to co każą.  może pułtusk nie przewidział wpadki.

~GUMA
2009-02-11 10:12

http://jurcio.blogspot.com/ >>>> ZMIANA ADRESU! Nowy blog …
… po prawej łączący wpisy z wrysami – UWIERZCIE W JURCIOPANA!

~jurciopan
2009-02-11 10:12

http://jurcio.blogspot.com/ >>>> ZMIANA ADRESU! Nowy blog …
… po prawej łączący wpisy z wrysami – UWIERZCIE W JURCIOPANA!

~jurciopan
2009-02-11 10:13

Za zabójców geologa już wyznaczono nagrodę. Sikorski …
… oferuje  1 000 000(nie pamiętam czego) za ich głowy. "Po linii najmniejszego oporu" tak jest logicznie!

~bartos
2009-02-11 10:20

Milion brutto. Po zapłaceniu ZUS-ów, PIT-ów i innych …
… haraczy zostanie im na coca-colę.

~Biały Człowiek
2009-02-11 10:34

To zostaje 900 tys., a połowa to koszty przeprowadzenia …
… akcji. Raczej śmieszne. Taka nagroda to się może pakistańskim tubylcom spodobać. Za taką kasę to się nikt z Polski nie ruszy.

~Margherita
2009-02-11 21:00

Panie Januszu, pan Czuma mógł być agentem kiepskim, bez ja …
… lub spalonym i dlatego pozwolono mu splajtować i ewakuować się do Polski. Nieprawdaż???

~kalikst
2009-02-11 10:25

ciekawe czemu p. JKM nie pisze o opcjach walutowych, …
… czyżby to był zbyt kłopotliwy temat? Gdyby p. JKM stanął po stronie banków zgodnie ze zdrowym rozsądkiem, to wziąłby stronę Żydów, przynajmniej w opinii polskiej …

~Czarna Chmura
2009-02-11 10:25

Czyż ludzie nie pozawierali z bankami umów, a banki z …
… ludźmi? Już o tym było.

~Biały Człowiek
2009-02-11 10:31

"Liczenie na to, że władze Pakistanu coś wynegocjują, było …
… pójściem po najmniejszej linii oporu". Jak to jest z tą linią oporu? Jak powinno się napisać? Pójść po najmniejszej linii oporu, czy pójść po linii …

~felieton102.blo…2009-02-11 10:31

Trzeba zapytać Miodka.

~Biały Człowiek
2009-02-11 10:32

my wiemy,my wiemy….

~Białe Myszki
2009-02-11 10:51

Linia najmniejszego oporu, jestem tego pewna. Linia nie …
… może być najmniejsza, tylko najcieńsza.

~Margherita
2009-02-11 19:42

Czy skrót JKM to  JAN  KONTRA  MYŚLENIE ???

~MIODEK
2009-02-11 11:05

Nie. Pisze się "contra".

~z-ca członka
2009-02-11 11:12

Czy skrót JKM to JAN KAPUŚCIANY MŁOT ?

~MIODEK
2009-02-11 11:21

jak masz coś madrego to chetnie cię wszyscy przeczytaja, …
… ale jak piszesz aby obrazić to ….  no to sam się zastanów .

~elgreco
2009-02-11 11:57

Bolszewicy wyśmiewają się z UPR, że ma mało głosów …
… poparcia. Kiedy jednak wygrał Michalkiewicz, to głosy poparcia stały się nieważne i bolszewicy uznali, że idzie się po racji. Niby racji Żakowskiego, ale już przecież …

~Biały Człowiek
2009-02-11 11:17

Zapraszam na mój blog http://liberalizm.blog.pl/ dopiero …
… co się rozwija, ale dzięki Wam będę miał motywację do pracy. 🙂

~Lipi
2009-02-11 11:25

Korwinie a to znasz? i nic nie komentujesz,nie bronisz …
… kolesi?—  Ciekawostka z IPN o dwu "dzielnych" bojowcach z komuną Czumie i Myszkiewiczu. Teraz dotarło już do tego chyżego rója dlaczego Kaczyńscy tak cieszyli …

~Czarny Jastrząb
2009-02-11 11:29

JE R. Sikorski ogłosił nagrodę za pomoc w złapaniu tych …
… bandytów w wysokości miliona złotych.

~ff
2009-02-11 11:43

I oto Mikke zdradził się, że jest zwolennikiem …
… kolesiostwa. Otóż na świecie jest taka praktyka, że jeśli jakiś minister jest o coś podejrzany, to się go zawiesza i czeka, aż sprawa się wyjaśni. Jeśli zarzuty okazują …

~Jacek zarazek
2009-02-11 11:57

podejrzany ? czy ktos mu przedstawił jakiekolwiek zarzuty …
… albo przeciwko niemu prowadzi siie jakieś dochodzenie …. chyba z tym kolesiostwem trochę przesadzasz

~elgreco
2009-02-11 12:10

Chłopie bronisz tego Czumę, a nie spłacanie pożyczek, to …
… nie fair play, nie podoba mi się to. Taki człowiek niestety już jest spalony. Ośmieszyłeś się będąc na jego inauguracji. Poznaj dobrze ludzi zanim coś o nich …

~UPRowiec
2009-02-11 13:08

Bardzo pana cenię ,ale nie bronił bym p. czumy bo już jego …
… zarozumiałe występy w komisji d/s nacisków pokazują jego prawdziwy charakter . Mnie też było ciężko za granicą ,ale nigdy nie byłem niewypłacalny,i po tych …

~zak
2009-02-11 13:10

Bardzo pana cenię ,ale nie bronił bym p. czumy bo już jego …
… zarozumiałe występy w komisji d/s nacisków pokazują jego prawdziwy charakter . Mnie też było ciężko za granicą ,ale nigdy nie byłem niewypłacalny,i po tych …

~zak
2009-02-11 13:10

No coz glupie Goje, taki rzad wybieracie sobie od 1989, …
… ktory to was okrada jak rowniez sami okradali innych jeszcze jako zwykli zydokomunisci i agenci SB!!!

~ak47
2009-02-11 13:49

Jesli bydlaki nie zmadrzejecie zamiast wyjzdzac do Anglii, …
… budujac swoje wlasne polskie panstwo i polskie partie to czeka was smierdziele Auschwitz!!! Nikt tez po was bydlo nie bedzie plakal, skoro jako bydlaki …

~ak47
2009-02-11 13:53

co do Czumy ..to sie zgadzam akurat:)

pinokiostreet@vp…2009-02-11 15:11

Szanowny Panie Januszu, Będąc nieodmiennie od wielu lat …
… pańskim fanem i zwolennikiem, muszę się jednak niezgodzić z pańską tezą jakoby p. Czuma był niewinny i że 'nie ma sprawy’ w kontekście jego długów w USA. Nawet …

~Andrzej Dudzins…2009-02-11 15:26

Andrzej Czuma zaciągał kredyty z góry wiedząc że  go  nie …
… spłaci. Świadczy o tym ilość spraw sądowych o długi jakie miał. JCzy sprawa jest mocno  dęta? Trudno powiedzieć, ale  długi dopiero spłacił gdy musiał sprzedać …

~marwiac2
2009-02-11 15:39

P.Czuma mocno mnie – i chyba pana JKM rowniez rozczarowal. …
… Nie chodzi mi nawet o to , ze ma niesplacone dlugi i wyroki sadowe (bo ma i to jest fakt) ale o jego pokretne tlumaszenia i klamstwa w zywe oczy (a raczej w …

~cb
2009-02-11 15:41

jezeli byl Pan w chicago 1986 to powinien pan paqmietac ze …
… to wlasnie A,Czuma byl tym ktory oskarzal innych o agenturalnosc do tego stopnia ze w koncu sad zakazal mu dzialalnosci politycznej w USA. A.Czuma skrupulatnie …

~28lat w usa
2009-02-11 15:53

"Liczenie na to, że władze Pakistanu coś wynegocjują, było …
… pójściem po najmniejszej linii oporu." Pisze sie 'po linii najmniejszego oporu’

~finerbijkl
2009-02-11 16:40

Mnie napawają obrzydzeniem osoby które pożyczają a potem …
… nie oddają, bez względu na powody owego nie oddawania.Konsekwencje własnych czynów powinien ponosić dłużnik nie wierzyciel.Pan Czuma jako człowiek inteligentny …

~Krogulec75
2009-02-11 16:54

Panie Januszu, piszemy "po linii najmniejszego oporu" a …
… nie po "najmniejszej linii oporu". To nie linia tylko opór ma być najmnieszy 😉

~Pppp
2009-02-11 17:05

UPR wielka jest

~dgrtgf
2009-02-11 17:17

jeśli czuma padnie to pan pokazując sie na jego nominacji …
… dużo zyska. Ludzie będą pana pokazywać o to ten co był u tego co na kartach kantowal. Stanie sie pan popularny a może i nawet "kryształowo czysty" a stąd już …

~tomasz w jednej…2009-02-11 18:06

Nie wiem, czy Czuma był agentem. Wiem, że jest pozbawionym …
… zasad idiotą. Dlaczego? To proste! 1. Nie oddawał długów na czas 2. Dopiero sprzedając dom miał potrącone z zapłaty należności 3. Ten kretyn chwalił się tym na …

~KJN
2009-02-11 18:11

Najmniejszej linii oporu??? Panie Mikke, spodziewałem się …
… po Panu czegoś więcej, taki 'purysta’ językowy… podpowiem, że chodzi o linię najmniejszego oporu, bo to opór może być najmniejszy, nie linia. Pozdrawiam 🙂

~michał 🙂
2009-02-11 19:37

Szanowny Panie Januszu. To Pan mienił ministra Sikorskiego …
… mężem stanu. Jak dla mnie to kolejny pieniacz, który kłamie i bredzi z przerwami.

~Zybi
2009-02-11 20:24

"(…) pójściem po najmniejszej linii oporu" – jak wygląda …
… NAJMNIEJSZA LINIA OPORU?

~crcv
2009-02-11 20:27

Andrzej Czuma czyli Zyd rewolucjonista i "dzialacz o wolna …
… Polske" nie placil swoich rachunkow nawet w kraju do ktorego wyjechal "aby tam popierac sprawe Wolnej i Niepodleglej Polski"!!!

~ak47
2009-02-11 20:39

A ja swoje rachunki place, chociaz "Wy" nazywacie mnie …
… nazista!!!

~ak47
2009-02-11 21:31

Nie pisze się "po najmniejszej linii oporu " tylko "po …
… linii najmniejszego oporu". To opór jest najmniejszy lub największy a nie jego linia. Nie żebym się czepiał…

~myslozbrodniarz…2009-02-11 22:30

Osobiście jestem tego samego zdania, co JE P. Putin: Że …
… terrorystów należy ścigać nawet w wychodku, do szóstego pokolenia w dół i w górę i do czwartego stopnia pokrewieństwa w bok. Niestety, mamy dziś humanizm. …

~Jerry
2009-02-11 22:48

"Liczenie na to, że władze Pakistanu coś wynegocjują, było …
… pójściem po najmniejszej linii oporu." Panie Januszu, z calym szacunkiem…"Po linii najmniejszego oporu". Chodzi o maly opor, a nie o grubosc linii.

~GandalfPl
2009-02-12 10:06

Jestem tego samego zdania Panie Januszu…  Gdyby były …
… jakieś wyroki sądowe, to rozumiem… Możnaby z jakichś względów czysto moralnych prawić o błędach Czumy.  Najśmieszniejsze jest to, że najgłośniej o dymisji mówią …

konkolewski@pocz…2009-02-12 10:16

"Liczenie na to, że władze Pakistanu coś wynegocjują, było …
… pójściem po najmniejszej linii oporu. " Powinno się pisać: "…po linii najmniejszego oporu." Pozdrawiam F79

~fringe79
2009-02-12 10:58

prawidłowo powinno być "linii najmniejszego oporu"

~Luk
2009-02-12 10:58

Po linii najmniejszego oporu, mądra głowo!

~JakiKurwaMądry
2009-02-12 14:27

Panie Korwinie, zamiast: "po najmniejszej linii oporu", …
… chyba powinno być: "po linii najmniejszego oporu". Zwracam uwagę na ten drobiazg, ponieważ ma Pan zamiłowanie do logiki. Pozdrawiam

~Leo
2009-02-12 17:35

Ups, widzę, że inni już wczesniej zwrócili na to uwagę, …
… więc niepotrzebnie się powtórzyłem

~Leo
2009-02-12 17:37

cała ta nagonka na Czume, jest mocno przesadzona. Komus …
… bardzo zależy żeby złożył dymisjie

~podpalacz
2009-02-13 11:49

a co do jednej z wypowiedzi, to myśle ze raczej JKM …
… straci, a nie zyska jesli p. Czuma upadnie. Wkońcu obdarzył zaufaniem człowieka "nieodpowiedniego". I proroctwo sie nie spełniło …

~podpalacz
2009-02-13 11:56

Zemścić się wysyłając wojsko – gdzie ? do Pakistanu ? Może …
… twarzy byśmy nie stracili ale ilu polskich żołnierzy by zginęło w imię tej zemsty?  Twierdził Pan, że Powstanie Warszawskie było złem, ja twierdzę że wysyłanie …

~ewik
2009-02-13 23:45

Zemścić się wysyłając wojsko – gdzie ? do Pakistanu ? Może …
… twarzy byśmy nie stracili ale ilu polskich żołnierzy by zginęło w imię tej zemsty?  Twierdził Pan, że Powstanie Warszawskie było złem, ja twierdzę że wysyłanie …

~ewik
2009-02-13 23:47

Panie Januszu – jest plan. Niedawno pojawił się projekt …
… kolejnego budżetu. Może przy tej okazji da się stworzyć jakiś krótki, ale dobitny dokument streszczający i komentujący go? Chodzą mi po głowie dwie tabelki: …

~chrzanowski_tom…2009-02-18 11:41

0

Janusz Korwin-Mikke

Blog Janusza Korwin-Mikke

1865 publikacje
0 komentarze
 

Dodaj komentarz

Authorization
*
*
Registration
*
*
*
Password generation
343758