Pół roku po padnięciu Amber Gold i OLT Express, zaczyna padać ukraińska część wizjonerskiej układanki finansowo-lotniczej. Linie lotnicze AeroSvit, należące do oligarchy Igora Kołomojskiego, złożyły wniosek o upadłość.
Trwa demontaż międzynarodowej układanki finansowo-lotniczej, której częścią były Amber Gold i OLT Express. Media podają, że ukraińskie linie lotnicze AeroSvit złożyły 29 grudnia wniosek o upadłość:
www.ch-aviation.ch/portal/news/15681-aerosvit-airlines-ceases-operation-and-files-for-bankruptcy
Właścicielem AeroSvitu jest oligarcha Igor Kołomojski, człowiek który wraz ze swoimi kolegami stoi za dziwnie niewyjaśnioną do dzisiaj sprawą Amber Gold / OLT Express. Wcześniej Kołomojski rozłożył dwie małe skandynawskie linie lotnicze:
monsieurb.nowyekran.pl/post/69533,olt-odlecial-na-ukraine
Jaką rolę miał odgrywać LOT w tej układance ? Warto zauważyć, że flota AeroSvitu i LOT-u jest identyczna, obie linie lotnicze używają takich samych modeli samolotów: Boeing 767 i 737 oraz Embraer 190. Czy LOT miał być najpierw oslabiony przez OLT Express a następnie przejęty przez AeroSvit ? Ludzie Kolomoyskiego już obstawili taktycznie spółkę pracowniczą LOT AIR, która ma udziały w LOT. Kołomojski dysponuje także byłymi specami z polskich służb specjalnych. Plan osłabienia LOT-u się udał, spółka leży i ogłoszono właśnie redukcję floty i połączeń lotniczych.
Dlaczego OLT Express został skasowany tak szybko ? Nie wiemy. Ale ta układanka nie mogła powstać w głowie młodego prowincjonalnego oszusta Marcina P.
Tęgie głowy, które z reguły mają odpowiedź na wszystko w naszych mediach mainstreamu, milczą uparcie na ten temat. Czy ogarnęła ich nagle dziwna niemoc ?
Przypominamy więc naszą własną analizę układanki Amber Gold / OLT Express:
monsieurb.nowyekran.pl/post/68170,lot-igora-kolomoyskiego
Aktualizacja prasowa 10.01:
Ukraińska linia lotnicza Aerosvit odwołała wszystkie swoje loty od 11 stycznia do 31 marca na trasie Warszawa-Kijów. Powodem są kłopoty finansowe przewoźnika. Samolot Aerosvitu zatrzymany przez Polską Agencję Żeglugi Powietrznej nadal stoi na płycie lotniska.
W związku z problemami finansowymi Aerosvit odwołuje od początku roku loty międzynarodowe i krajowe, jednak zaprzecza informacjom, jakoby zbankrutował. Od kilu dni maszyny Aerosvitu nie są obsługiwane w portach lotniczych Europy.
Pod koniec grudnia w Sądzie Gospodarczym w Kijowie złożono wniosek o upadłość Aerosvitu. Według mediów zadłużenie ukraińskiego przewoźnika wynosi równowartość ok. 1,6 mld zł. Pierwsze posiedzenie sądu w sprawie upadłości zostało zaplanowane na 23 stycznia. Właścicielem linii jest jeden z najbogatszych Ukraińców, Igor Kołomojski.
Źródło: PAP/ RMF24.pl
Teoria domina: najpierw OLT Express, teraz AeroSvit
Z Panamy przez PRL do III RP, czyli o wplywie Wizjonerskiej Strategii Inwestowania (WSI) na Polske -- czytaj cala prawde calodobowo -- na www.wsi24.pl oraz Facebook / Goodbye ITI -- i mysl samodzielnie, bez TVN24 !!