HYDE PARK
Like

5 sposobów na skuteczną reklamę i pozycjonowanie sklepu internetowego z zabawkami

13/05/2019
1291 Wyświetlenia
0 Komentarze
6 minut czytania
5 sposobów na skuteczną reklamę i pozycjonowanie sklepu internetowego z zabawkami

Pozycjonowanie sklepu internetowego z zabawkami nie jest łatwym zadaniem. Zwłaszcza, że branża dziecięca jest mocno specyficzna i jej reklama w Internecie wiąże się z dużą konkurencją wśród firm zajmujących się handlem internetowym. Dlatego promocję sklepu z artykułami dziecięcymi należy wzmocnić narzędziami stosowanymi w marketingu internetowym – między innymi poprzez pozycjonowanie.

0


Skuteczna reklama w Internecie: Jak przeprowadzić pozycjonowanie sklepu internetowego z zabawkami?

Poznaj 5 sposobów, dzięki którym unikniesz podstawowych błędów:

1. Pozycjonowanie sklepu, a sezonowość sprzedaży

Jednym z najważniejszych wyzwań, jakie stoją przed nami podczas pozycjonowania sklepu internetowego z zabawkami jest sezonowość sprzedaży – to właśnie z jej powodu niektóre słowa kluczowe znacznie zwiększają swoją popularność w poszczególnych momentach w ciągu roku (takich jak Święta Bożego Narodzenia, czy też Dzień Dziecka). Istotnym jest, aby tę sezonowość wykorzystać i rozpocząć proces pozycjonowania strony internetowej z zabawkami odpowiednio wcześniej

2. Frazy kluczowe dla sklepu internetowego z zabawkami

Kolejnym niezwykle istotnym zadaniem podczas prac SEO jest budowa odpowiedniej mapy słów kluczowych określających daną stronę WWW lub sklep internetowy. Warto skupić się na:

  • doborze odpowiednich fraz kluczowych dla strony głównej sklepu,
  • wybraniu fraz kluczowych dla podstron kategorii i podstron produktowych,
  • stworzeniu treści poradnikowych, zoptymalizowanych pod określone słowa kluczowe.

Mając na uwadze wysoką konkurencyjność w Google dla branży zabawek dziecięcych należy skupić się na wyborze takich fraz kluczowych, które pozwolą nam na zwiększenie widoczności sklepu internetowego w sieci. Przydatnym narzędziem do osiągnięcia tego celu jest Google Trends.

3. Stosuj precyzyjne frazy kluczowe powiązane z Twoim sklepem

W przypadku branży artykułów dziecięcych niezwykle istotnym jest, aby podczas charakteryzowania fraz kluczowych zwrócić uwagę na tak zwane „frazy precyzujące wyszukiwania” – czyli słowa kluczowe, które poza podstawowym opisem produktu (jak np. „maskotka pluszowa”) dookreślają markę producenta tej zabawki, bajkę lub film, z której dana zabawka może pochodzić. Dzięki taki frazom jesteśmy w stanie znacznie zwiększyć ruch na stronie sklepu internetowego, a ponadto przyciągać na stronę użytkowników bardziej zdecydowanych na zakup danego produktu.

4. Optymalizacja SEO pod kątem wyszukiwarek internetowych

Poza stworzeniem treści na stronie sklepu internetowego należy również skupić się na zapleczu technicznym witryny. Taki proces należy rozpocząć od zrobienia audytu SEO strony WWW. Następne zadania jakie należy wdrożyć, to:

  • optymalizacja nagłówków H1 i H2-H6,
  • sprawdzenie błędów 404 mogących występować na stronie WWW,
  • opracowanie przekierowań 301
  • ulepszenie znaczników title i meta tagów
  • zwiększenie prędkości ładowania strony
  • optymalizacja grafik (zmniejszenie ich wagi) oraz opisanie ich odpowiednimi parametrami „alt”.

5. Pozycjonowanie sklepu z zabawkami – stworzenie zaplecza linkowego

Pozycjonowanie sklepu internetowego z zabawkami, to proces, który wymaga realizacji wielu zadań. Kolejnym jest stworzenie zaplecza linkowego dla witryny, czyli pozyskanie odnośników prowadzących na stronę WWW naszego sklepu internetowego. Takie odnośniki najlepiej pozyskać z:

  • artykułów sponsorowanych,
  • wpisów gościnnych na blogach,
  • postów na forach internetowych,
  • z mediów społecznościowych,
  • katalogów stron.

Istotnym jest, aby podczas pozycjonowania sklepu z zabawkami i tworzenia linkowania zewnętrznego, prowadzić na stronę WWW z wielu różnych źródeł.

Jakie są efekty skutecznego pozycjonowania sklepu internetowego?

Poprzez efektywne pozycjonowanie sklepu internetowego z zabawkami jesteśmy w stanie osiągnąć bardzo dobre wyniki, przede wszystkim w zakresie uzyskania większej liczby wizyt od prawdziwych użytkowników, zainteresowanych konkretnymi produktami. Im większa liczba wizyt tym większa szansa na pozyskanie nowych zamówień pochodzących nie tylko z działań reklamowych.

Pozycjonowanie, które przynosi efekty. Poznaj historię sukcesu pozycjonowania w home.pl

Aby lepiej  zobrazować pozytywny aspekt pozycjonowania, warto przytoczyć przykład jednego z klientów firmy home.pl. Specjaliści od pozycjonowania stron WWW podjęli się zadania zwiększenia widoczności sklepu internetowego w branży dziecięcej. Już po miesiącu prac udało się osiągnąć wzrost widoczności witryny w Internecie o 25% w stosunku do poprzedniego okresu, co przełożyło się na większą liczbę wizyt i zamówień. W kolejnych miesiącach ruch na stronie głównej sklepu zwiększył się o ponad 100% umożliwiając właścicielowi podjęcie kolejnych działań promujących ofertę sklepu i zwiększenie obrotów.

Firma home.pl oferuje darmową wycenę działań pozycjonowania, wystarczy przesłać formularz i czekać na kontakt specjalistów.

0

kampanieonline

252 publikacje
0 komentarze
 

Dodaj komentarz

Authorization
*
*
Registration
*
*
*
Password generation
343758