Bez kategorii
Like

Vis insulae – para bellum!

15/02/2011
435 Wyświetlenia
0 Komentarze
27 minut czytania
no-cover

Jak powiedział był śp.Karol Filip Bogumił von Clausewitz: „Wojna – to kontynuacja polityki innymi środkami„. Z czego wynika, że polityka – to prowadzenie wojny innymi środkami. Innymi? Ostatnio ChRL upomniała się o Wyspy Pinaklowe, zaanektowane przez Japonię w 1895 r. Do tej pory ten spór prowadziła ChRN, bo to blisko Tajwanu – ale obecnie stosunki między – hmm, hmm: obydwiema postaciami chińskiego mocarstwa – się polepszyły i Cesarstwo ma kłopoty… Niedawno grupa ochotników z Taiwanu próbowała je zająć – ale japońska straż przybrzeżna ich odgoniła. Tokio upomniało się o Kuryle Południowe, uzyskane przez Japończyków 1885 r. Japończycy zresztą twierdzą, że te wyspy w ogóle nie sa częścią Kurylów, tylko przedłużeniem Hokkaido. Moskwa odpowiedziała na to, że mogą się wypchać, bo […]

0


Jak powiedział był śp.Karol Filip Bogumił von Clausewitz:
Wojna – to kontynuacja polityki innymi środkami„. Z czego
wynika, że polityka – to prowadzenie wojny innymi środkami.

Innymi? Ostatnio ChRL upomniała się o Wyspy Pinaklowe,
zaanektowane przez Japonię w 1895 r. Do tej pory ten spór
prowadziła ChRN, bo to blisko Tajwanu – ale obecnie stosunki między
– hmm, hmm: obydwiema postaciami chińskiego mocarstwa – się
polepszyły i Cesarstwo ma kłopoty…

Niedawno grupa ochotników z Taiwanu próbowała je zająć – ale japońska straż przybrzeżna ich odgoniła.

Tokio upomniało się o Kuryle Południowe, uzyskane przez
Japończyków 1885 r. Japończycy zresztą twierdzą, że te wyspy w ogóle nie sa częścią Kurylów, tylko przedłużeniem Hokkaido. Moskwa odpowiedziała na to, że mogą się
wypchać, bo „trzeba uznać wreszcie wynik II wojny światowej„.
Z tym, że Japonia dotrzymała paktu Berlin-Rzym-Moskwa-Tokio, a
Sowieci zdradziecko go zerwali i zaatakowali Cesarstwo od tyłu.

W
czym problem Tokio? Japończycy nie mają armii, a Chińczycy i
Rosjanie, jak najbardziej.

Jak się chce prowadzić pokojową
politykę, to trzeba mieć silne wojsko – proszę „naszych”
polityków!

Komentarze:

http://tiny.pl/hcvsq  <===  Masoński  pogrzeb

~
2011-02-15 23:46

Panie Januszu – czy to nie kpina, że silniejsza …
… ekonomicznie Korea Południowa, która liczy prawie 2 x więcej mieszkańców od KRLD musi szukać u Jankesów wsparcia militarnego ?

~Kazik
2011-02-15 23:55

Co do wynikania – to ono nie zachodzi. ""Wojna – to …
… kontynuacja polityki innymi środkami". Z czego wynika, że polityka – to prowadzenie wojny innymi środkami."  Wynika, że są czymś innym, choć są czy mogą być …

~robertw18
2011-02-16 02:41

(A => B)  (B => A)

~Stryj Świekry
2011-02-16 07:16

Zapraszam do mojego V-Bloga. Przeprowadziłem w nim analize …
… możliwego konfliktu który mógł by się przerodzić w 3 wojne światową.  Dziękuje.  

~FSJ Southampton
2011-02-16 11:29

FIKUS MIKUS JAK ZWYKLE W OBLOKACH BUJA. NAWET JESLI POLSKA …
… KILKUKROTNIE ZWIEKSZY WYDATKI NA ZBROJENIA I WYBUDUJE LODZIE PODWODNE JAK TO SIE MIKKUSIOWI MARZY, TO Z MAJACA KIKADZISIAT TYSIECY GLOWIC ATOMOWYCH W WYPADKU …

~TREP
2011-02-16 13:48

P. S ROSJA

~TREP
2011-02-16 13:50

FILMIK JAK W …
… RUSKIEJ ARMI JEST COOL

~FJS Southampton
2011-02-16 18:53

Panie Korwin, coś słabo u Pana z logiką? Co?

~Żyd-logik
2011-02-16 13:12

Dlaczego J(K)M odcina się od PiS-u ? Są dwa powody ku …
… temu:  1) W ten sposób podbija swoją stawkę w ewentualnych rozgrywkach z PiS, bo nic pewnego; 2) Chce odciągnąć od PO "młodych, wykształconych i z wielkich miast", …

~Jarek ogareK
2011-02-16 07:32

A konkretniej co zarzuca JKM naszemu podejściu do armii? …
… Teoretycznie następuje spełnienie jego marzeń-uzawodowienie.

~obiektywny
2011-02-16 00:09

JKM znając powiedzenie Napoleona, zrzuca "rządowi" …
… marnotrawienie pieniędzy na tzw pomoc socjalną zamiast podnieść co najmniej dwukrotnie budżet Polskiej Armii!!!  Co jest też następnym dowodem, kim jest JKM!!! – …

~FJS Southampton
2011-02-16 00:31

PZRZYPOMINAM, że Napoleon był niebezpiecznym socjalistą ! …
… Udowodnił to w roku 1812 !!!

~JKM
2011-02-16 09:32

Panie Januszu, nie ma Pan chyba racji – nazywając naszych …
… nadzorców – "naszymi politykami" nawet w cudzysłowie.   Po drugie chciałbym się odnieść do oświadczenia w sprawie niemożliwości współpracy z PiSem, popieram w …

~FJS Southampton
2011-02-16 00:23

WCz.c JKM jak najbardziej może nie współpracować z PiS-em …
… ale nie powinien atakować PiS-u i jego polityków jak to się już zdarzało.

~JJS Łódz
2011-02-16 00:29

O ile się orientuję, polityka między innymi polega na …
… "atakowaniu" słownym swoich przeciwników – politycznych oczywiście.Dla Wolnościowca hasła PiSu – są całkowicie nie do przyjęcia, nawet jeśli okrasi się je hasłami …

~FJS Southampton
2011-02-16 00:44

Największym wrogiem zwykłych ludzi jest PO i SLD więc …
… przed wyborami lepszą zasadą byłoby:wróg mojego wroga nie jest moim wrogiem".

~JJS Lodz
2011-02-16 01:00

Największym wrogiem zwykłych ludzi jest socjalizm – …
… etatyzm!!! Każda partia, która w swoim programie nie odrzuca etatyzmu – jest wrogiem Wolnościowca!!!  PiS nie tylko nie odrzuca socjalizmu, ale ubiera je w szaty …

~FJS Southampton
2011-02-16 01:10

Wolność jest stanem całkowitego niezdeterminowania więc …
… jest niemożliwa w świecie fizycznym 🙂

~JJS
2011-02-16 01:23

Robinson na bezludnej wyspie cieszył się prawdziwą …
… wolnością.

~PS
2011-02-16 01:29

i to jest powód aby popierać ruchy całkowicie …
… anty-wolnościowe?!!!  Czy to, że nie ma nadziei na normalność na tym świecie – mamy ten Świat zniszczyć???  Nie rozumiem o co Ci chodzi!!!

~FJS Southampton
2011-02-16 01:34

Nie popieram PiS-u tylko walke o prawde i walke z …
… "poprawnością polityczną" zgotowaną nam przy okągłym stole.Jednym słowem jestem za normalnością.

~JJS
2011-02-16 01:41

Tym bardziej nie rozumiem obiekcji w sprawie atakowania …
… PiSu!!!  Dla mnie i myślę że dla JKM – PiS nie dąży do normalności – Ty masz inne zdanie???

~FJS Southampton
2011-02-16 01:50

Np.ta lewacka banda "sprywatyzowała" banki oddając je w …
… obce ręce i dzięki temu mogą dyktować co chcą.PiS chce odzyskać nasze banki i nie rozumiem dlaczego JKM tak się o to wścieka.

~JJS
2011-02-16 02:06

Trzeba rozróżnić prywatyzację między innymi banków(zawsze …
… dobra!!! – choćby i w "obcych rękach") od zakazu otwierania nowych. Normalnych, zwykłych ludzi nie interesuje komu wpłaca na konto – o ile dadzą większy …

~FJS Southampton
2011-02-16 02:16

i jeszcze jedno, czy "przypadkiem" przy okrągłym stole nie …
… było śp.Lecha???!!!

~FJS Southampton
2011-02-16 02:02

I jeszcze sprowadził loże masońską Binai-Brit czy jakoś …
… tak.Ale pomimo wszystko robili dużo dobrego przynajmniej na początku np.rozwiązanie WSI,z mediami się nie udało ale CBA z Kaminskim było super.

~JJS
2011-02-16 02:16

Mam "swoją" teorię na temat socjalizmu, myślę – że nie …
… rozwinąłby się tak bardzo – gdyby nie harcerstwo – to a propos Kamińskiego, a także Piłsudskiego . Nie CBA nie było "super", SUPER jest Wolny Rynek, Wolność, …

~FJS Southampton
2011-02-16 02:28

Wam się wolny rynek kojarzy w masą sklepików, straganów, …
… pojedynczych przedsięiorców, szcześliwych ludzi robiących w własnych firmach bez większej biurokracji i ingerencji rządu. Ale to co chce Mikke tak naprawdę …

~TnT
2011-02-16 08:55

Dokładnie tak jak mówisz – dlatego JKM od ponad dwudziestu …
… lat, zamiast dołączyć choćby do KLD, UW, PO itd, itp – które to z zamiłowaniem budują "kapitalizm" opisany przez ciebie – uczy Wolnego rynku, pokazuje drogę do …

~FJS Southampton
2011-02-16 09:39

Nie rozumiem, insynuujesz że obecna prawica do tego dąży ? …
… Nie wiem, może to ja nie rozumiem postulatów JKM (…), więc jak możesz to rozwiń..

~TnT
2011-02-16 10:09

A aby mieć silne wojsko trzeba mieć silną gospodarke …
… prosze lewackich polityków.

~Don Pedro
2011-02-16 00:24

To raczej wojsko ma zadanie chronić obywateli przed …
… wrogiem, aby mogli bezpiecznie i swobodnie prowadzić swoją aktywność – w tym: gospodarczą, dzięki czemu, gospodarka się umocni.

~Nos nie dla tab…2011-02-16 00:56

Bez silnej gospodarki nie będzie silnego wojska.

~Nie dla psa kie…2011-02-16 01:03

Słuszna uwaga. Grunt, to nie myśleć tak, jak u Ruskich, że …
… najpierw silne wojsko, a z gospodarką to się zobaczy. Najpierw silna gospodarka stanowiąca źródło finansowania, oraz zaplecze technologiczne dla wojska, potem …

~liberał
2011-02-16 07:52

To oczywiste.

~koptok
2011-02-16 15:00

Dżenaralnie ruski mają już problemy z modernizacją armi, …
… gdzie słaba gospodarka robi problemy w budrzecie. Zaczynają głęboko odstawać do kraji rozwiniętych

~FJS Southampton
2011-02-16 18:44

1) W Polsce nie ma demokracji  2) Rządzi oligarchia 3) …
… Ewentualnym monarchą może zostać ktoś z oligarchii – np. gen . Petelicki (gen.Polko raczej nie ma pleców w armii) 4) W tej sytuacji monarchia (dyktatura) niewiele …

~conan
2011-02-16 01:18

Ad1.  w Polsce demokracja niestety jest  Ad2. co …
… rozumiesz jako oligarchię – o ile się orientuję – najbogatsi Polacy uciekają z Kraju, lokują swoje firmy za granicą i raczej nie mają zbytniego wpływu na rządzących – …

~FJS Southampton
2011-02-16 01:46

a oto co wyczynia ten liberał Komorowski: …
… http://biznes.gazetaprawna.pl/artykuly/487602,prezydent_podpisal_ustawe_skarb_panstwa_pomoze_instytucjom_finansowym.html

~ws
2011-02-16 01:20

Bo On jest liberałem inaczej.

~xzc
2011-02-16 02:22

Wstyd za piatke. Niby Pan studiowal matematyke, a logiki …
… na poziomie szkoly sredniej Pan nie zna. Ze z A wynika B to  wcale nie znaczy, ze z B wynika A. Prawo kontrapozycji mowi, ze jesli z A wynika B to z nieB wynika …

~Jack Mac Lase
2011-02-16 02:12

Podobnie rzecz sie ma z  twierdzeniem Komphtsada; jezeli …
… wypornosc ciala stalego w funkcjii dodatniej wyprzedza objetosc materialu cieklego, to nie znaczy iz ten drugi ma taka sama mase. Trudno jest jednak oczekiwac od …

~Tuz
2011-02-16 02:39

Jezu, chyba już późno – trzy razy przeczytałem artykuł i …
… za grosz nie rozumiem o co chodzi temu matematykowi od wikipedii. Może tylko to – że z tego, że JKM napisał artykuł – nie wynika mądry komentarz???   Czy stara …

~FJS Southampton
2011-02-16 03:06

Według mnie analogia nie jest dobra. Właściwą byłoby a=kb …
… => b=a*1/k czyli JKM ma rację.

~L
2011-02-16 03:07

Nieprawda, logika Janusza sprowadza się do A=(K) przy czym …
… B zachowuje swój czynnik a C=(G).  Musimy wziąść pod uwage że iloczyn ilorazów sum wspułczynników wykładnej A,B,C jest tylko częścią zachowawczą dla liczb …

~Gerolikus Mikus…2011-02-16 15:58

Zgadzam się. Lubię Korwina, ale to też od razu rzuciło mi …
… się w oczy i zakontrastowało z jego wykształceniem i niezwykle częstym powoływaniem  JKM na logikę.

~kpfnmu(mójkod)
2011-02-16 03:32

Zapraszam do mojego V-Bloga. Przeprowadziłem w nim analize …
… możliwego konfliktu który mógł by się przerodzić w 3 wojne światową.  Dziękuje.  

~FSJ Southampton
2011-02-16 11:30

Heh, JKM już się starzeje. Mój pies lubi mięso. Wynika z …
… tego że mięso lubi psa.  Gratulacje panie Korwinie. Gdy widzę takie błędy, wiarygodność dalszego wywodu jest dla mnie wątpliwa.

~Logika
2011-02-18 20:26

Czy Korwin pójdzie do więzienia ? : http://tiny.pl/hcbqj

~Tor
2011-02-16 08:23

Wolność słowa właśnie przedada..

~FJS Southampton
2011-02-16 18:47

Londyn przeciwko Trybunałowi Praw Człowieka …
… http://goniec.com/wiadomosci/wielka-brytania/4798,londyn-przeciwko-trybunalowi-praw-czlowieka/

~tkf
2011-02-16 08:40

Bo k*rwa odcieli mi TV bo nie płaciłem i teraz ni mam BBC, …
… a na necie zanim przeczytam jakieś wiadomości to już są nowe. Cholera Jasna..

~FJS Southampton
2011-02-16 18:14

Z tego, co kojarzę z historii to nie Sowieci zerwali pakt …
… Berlin-Rzym-Moskwa-Tokio, tylko hitlerowskie Niemcy. Tokio niezmiennie trzymało z Berlinem, i dlatego Sowieci Cesarstwo zaatakowali.

~tosak
2011-02-16 08:43

Japonia ma wojsko. 300 000 żołnierzy, 7 co wielkości …
… budżet wojskowy na świecie, potencjał technologiczny by wyprodukować broń jądrową w ciągu roku; buduje myśliwiec najnowszej generacji. Zakres użycia sił zbrojnych i …

~znawca
2011-02-16 09:07

Rusków nie można lekceważyć, ale Korwin już ich przecenia. …
… Japończycy mają armie i USA za sojusznika. A ponadto Chinczycy mają chrapke na Syberie którą uważają za swoje terytorium pod chwilową autonomią Rosyjską.  …

~FJS Southampton
2011-02-16 12:39

Nowy historyk nam sie narodził. Do osi Rzym, Berlin, Tokio …
… dorzucił Moskwę. Przyjmij Pan do wiadomości Towarzyszu Mikke, że Japonia nigdy nie zaatakowała ZSRR nie dlatego, że dotrzymała jakiegoś wymyślonego przez …

~Michał K.
2011-02-16 09:08

Jak Niemcy zaatakowali ZSRR w 41, to ruski cofali się w …
… popłuchu.

~FJS Southampton
2011-02-16 18:08

Uważam iż aby uzyskał pan satysfakcjonujące poparcie …
… społeczeństwa, musi najpierw nastąpić rozpad UE. To byłby taki czynnik który mógłby przekonać wyborców na pana korzyść. A skoro pan wie kiedy to ma nastąpić, to może …

~TnT
2011-02-16 09:09

Rozmawiałem z Mikke przedwczoraj na skype i mówił mi że …
… przewiduje rozpad Uni Europejskiej na grudzień 2012, dokładnie wtedy gdy rozpocznie się przebiegunowanie ziemi.

~FJS Southampton
2011-02-16 18:11

hehe, Japończycy nie mają armii!!W Kure koło Hiroshimy …
… stacjonuje japońska flota z okretami o jakich ruskie kacapy mogą tylko pomarzyć! Kilkadziesiat nowoczesnych okretów podwodnych,helikopterowce,wszelkiej masci …

~Roman
2011-02-16 09:50

Zapraszam do mojego V-Bloga. Przeprowadziłem w nim analize …
… możliwego konfliktu który mógł by się przerodzić w 3 wojne światową.  Dziękuje.  

~FSJ Southampton
2011-02-16 11:31


… http://www.tvn24.pl/-1,1692906,0,1,politycy-dostana-3-mln-zl-wiecej,wiadomosc.html złodzieje i jak nie głosować na WiP i JKM

~dclxvi
2011-02-16 09:57

Przesłanie tekstu jest słuszne, ale myli się Pan co do …
… japońskiej armii – nie wliczając broni jądrowej ich lotnictwo i marynarka są znacznie potężniejsze(jakościowo i liczebnie) niż to co posiadają Rosjanie w tamtym …

~wjtk
2011-02-16 10:04

No właśnie tylko w tamtym rejonie, a przemieszczenie wojsk …
… potrwało by s kilka dni. I wtedy my byśmy ich z nienacka zaatakowali i znowu zajeli moskce, czyż to nie chytry plan ? Janusz dobrze to uknuł i potpuszcza …

~FJS Southampton
2011-02-16 18:20

http://tiny.pl/hcbm2

~monarchia konst…2011-02-16 10:06

http://tiny.pl/hcbgt

~monarchia konst…2011-02-16 10:12

http://tiny.pl/hcbgv

~monarchia konst…2011-02-16 10:19

http://tiny.pl/hcbgv

~monarchia konst…2011-02-16 10:19

http://tiny.pl/hcbtt 14.02.2011. też wyszli na ulicę…W …
… du**ch się poprzewracało?

~monarchia konst…2011-02-16 10:33

http://tiny.pl/hcbt9

~bAbcia pozdrawi…2011-02-16 10:44

Ostatni wpis prof. Senyszyn: …
… http://senyszyn.blog.onet.pl/MARSZ-W-OBRONIE-ZWIERZAT,2,ID421759575,n  Ludzie jak zwierzeta, nie kochasz zwierzat nie kochasz ludzi… tej starej towarzysce na starosc sie glupota poglebia

~Filip
2011-02-16 10:38

Płynie w nas ta sama krew co u zwierząd, tak samo umieramy …
… i tak samo cierpimy. To co nas najbardziej wyrużnia to to jak bardzo czujemy się doskonalsi. Prof. FJS Southampton  (Seminarium w Białej Podlaskiej 1987r)

~FJS Southampton
2011-02-16 19:06

 Niedługo spotkanie naszych w …
… israelu…http://tiny.pl/hcbtc

~hm
2011-02-16 10:53

http://tiny.pl/hcbt1

~taktaktoja…
2011-02-16 11:10

To Berlin zerwal os z Moskwa w 1941. Moskwa w 1945 mogla …
… najwyzej zerwac os Moskwa-Tokio, a nie Berlin-Rzym-Moskwa-Tokio!

~ryba
2011-02-16 11:11

Zapraszam do mojego V-Bloga. Przeprowadziłem w nim analize …
… możliwego konfliktu który mógł by się przerodzić w 3 wojne światową.  Dziękuje.  

~FSJ Southampton
2011-02-16 11:28

I na koniec… moi spotkali Go w …
… Egipcie…http://tiny.pl/hcbtj

~taktaktoja…
2011-02-16 11:12

http://tiny.pl/hcbtn

~poczekaj ,jeszc…2011-02-16 11:18

Zapraszam do mojego V-Bloga. Przeprowadziłem w nim analize …
… możliwego konfliktu który mógł by się przerodzić w 3 wojne światową. Dziękuje.

~FJS Southampton
2011-02-16 11:26

J.B. o tragedi …
… w Smoleńsku

~Yeti
2011-02-16 12:29

WCzc. JKM, wróć do szkoły i naucz się łaciny!

~adam
2011-02-16 13:50

Albo nie posłóguj się niom jak jej nie umiż !

~FJS Southampton
2011-02-16 18:03

tak nami manipulują : …
… http://img265.imageshack.us/i/43190907.png/

~www
2011-02-16 13:52

tak nami manipulują : …
… http://img265.imageshack.us/i/43190907.png/

~www
2011-02-16 13:53

Jak się chce prowadzić politykę, to trzeba mieć siłę. …
… "Silne wojsko", to możliwy, ale nie jedyny tej siły element.

~WW
2011-02-16 14:01

Tobie Jasiu naprawdę odbiło. Kogo to obchodzi?  Zaczynasz …
… uderzać dziaćka w archeologie. Abałdzieł ty na starość.

~Jarun
2011-02-16 14:04

Pro Czukczów, oleni /reniferów/  i tajmieni znowu nic.Moja …
… być rozczarowana, tylko pro Rosjan,a Czukcze to h*u*j?

~Czukcza
2011-02-16 14:09

http://tiny.pl/hcbdm

~paskuda…
2011-02-16 17:31

http://tiny.pl/hcbdm

~paskuda…
2011-02-16 17:33

Jesli się mówi: Si vis pacem, para bellum, to w tym …
… przypadku powinno być Vis insulam – para bellum seu Vis insulas – para bellum

~GwoliScislosci
2011-02-16 14:22

To by wszystko wyjaśniało!!! PO PROSTU myślałem, że "Vis" …
… znaczy "Wiesz". Dziękuję. PS. Katar mam już MNIEJSZY.

~JKM
2011-02-16 14:47

Przepraszam. Jak można wstąpić do Masonerii ?

~Alex
2011-02-16 15:48

Alex, jezeli jestes w stanie wylizac wlasnego rowka, …
… czytaj: siegniesz jezykiem miedzy wlasne posladki – nie martw sie, sami Cie znajda. Takich ludzi potrzebuja, cwicz wiec, cwicz dziecko.

~Czlonek
2011-02-16 16:21

Zależy mi na tym żebym to ja ich znalazł. Rozumisz.

~Alex
2011-02-16 16:54

Jak juz dorosniesz dziecko, zrozumiesz, ze nie chodzi o to …
… by gonic kroliczka, etc. Cwicz w godzinach porannych; postaw prawa noge na oparciu fotela i w tej pozycjii pochyl tulow mocno i staraj sie rozpoczac cwiczenie …

~Czlonek
2011-02-16 17:05

Jeśli nie można ich znaleść i do nich wstąpić bo to jest …
… nie możliwe, to jak zrekrutowali się ci co tam już są ? PS. Twoje ćwicznenia odpadają, może jesteś w tym dobry ale ja stanowczo nie lubie wstawać rano.

~Alex
2011-02-16 17:19

Logika godna , no właśnie …. Napiszę krótko "skoro każda …
… Amerykanka jest kobietą, to każda kobieta jest Amerykanką" CBDU. A Clausewitz wcale nie brzmi dumnie bowiem są tylko źle przesłuchani jako głosił śp. FED

~Uzzi
2011-02-16 16:59

Si vis pacem para bellum (dosł. "Jeśli chcesz pokoju, …
… szykuj wojnę") &#8722; przysłowie łacińskie. tak to brzmi dokładnie

~limak
2011-02-16 17:54

http://www.tinyurl.pl?HBoGBf7O -ciekawe czy państwo zwróci …
… vat od sms-ow.

~czarna bandera
2011-02-16 19:57

W PRL-u wosjko było silne … A jak strzelało do …
… protestujących:  http://antysalonowiec.wordpress.com/2011/02/16/czarny-czwartek/ To dzięki "różowiutkiemu Salonowi" Polska jest jaka jest. Bez dekomunizacji (którą …

~Mlodzian
2011-02-16 21:41

Mam do Pana pytanie: czy jak przyniosę Ludzkie Działanie …
… na wykład w Zielonej Górze to uraczy je Pan i mnie swoim podpisem?

~oxiha4
2011-02-16 22:23

Jasne ! Dostaniesz odemnie jeszcze kuszulke i 2 próbki …
… kału gratis !!

~JKM
2011-02-16 22:30

"Japończycy nie mają armii" ??? G. prawda. Mają ponad 200 …
… tysięcy żołnierzy w służbie czynnej. Owszem, chwilowo nie nazywają tego "armią", ale to tylko kwestia nazewnictwa.  Może to niewiele w porównaniu z armią …

~polish_lancer
2011-02-17 11:09

" wielkość dyplomaty zależy od kalibru armaty stojącej za …
… jego plecami"…  "lepiej na wojnę wysłać 10 wilków niż 100 owiec"… kraje atomowe mają najlepszą dyplomację 🙂

~Krzysztaf S
2011-02-25 20:45

0

Janusz Korwin-Mikke

Blog Janusza Korwin-Mikke

1865 publikacje
0 komentarze
 

Dodaj komentarz

Authorization
*
*
Registration
*
*
*
343758