Bez kategorii
Like

Szminka – mroczny przedmiot pożądania

29/11/2012
516 Wyświetlenia
0 Komentarze
3 minut czytania
no-cover

Czy dziś, gdy globalne koncerny opanowały świat, można wystartować z nową marką? Oto historia pewnej szminki, którą pokochał cały świat.

0


 

Szminka LipSense to fenomem na światową skalę. Szminki zadebiutowały w czasie, gdy w kobiecych kosmetyczkach królowały błyszczyki. Szminki były passé: matowe, wysuszające usta, musiały oddać koronę błyszczykom, które dawały efekt “mokrych ust” i działały nawilżająco.

Jednak szminki w płynie LipSense łączące skuteczność i długotrwałość szminki z efektem, który daje błyszczyk, szturmem zawojowały kobiece kosmetyczki. Magazyn “Glamour” uznał je za “kosmetyczny debiut roku”. Lista gwiazd używająca szminek LipSense jest długa. Wymienię tylko Christinę Aguilerę, Jenniefer Aniston, Courtney Cox, Barbrę Streisand czy pierwszą damę USA Laurę Bush. Przy czym warto dodać, że żadna z nich nie otrzymała wynagrodzenia za reklamowanie szminek LipSense. Gwiazdy pokochały niezwykłe właściwości szminki LipSesne.

Szminki LipSense stały się także niezbędnikiem każdej panny młodej – które doceniły trwałość i niepozostawianie śladów. Sięgneły po nią również kobiety, które nie chcą poprawić makijażu co kilka minut np. stewardessy.

 

A jak to się zeczęło?

 

Wszystko zaczęło się odJoni Rogers-Kante założycielki firmy Senegence, która wymyśliła rewolucyjny produkt. Szminkę LipSence.Zapewniająca długotrwały efekt szminka LipSense szybko stała się kultowa. Firma SeneGence powstała w USA. Założycielce przyświecała idea tworzenia zdrowych, naturalnych kosmetyków dostosowanych do potrzeb wszystkich kobiet – niezależnie od tego ile mają lat, co robią i gdzie mieszkają.

Oprócz tego Jonie Roger-Kante dała możliwość rozwoju kariery zawodowej swoim klientkom.

Wpadła na pomysł sprzedaży bezpośredniej. Dzięki temu każda klinetka mogła wspomóc swój domowy budżet.

 

Co sprawiło, że szminka LipSense odniosła sukces? Trudno przecież w dzisiejszych czasach konkurować z wielkimi firmami, które mają nieograniczone budżety reklamowe. Przepis na sukces okazał się prosty. Ta szminka po prostu "działa" – naprawdę nie pozostawia śladów, utrzymuje się na ustach nawet do 18 godzin i nawilża usta. A do tego jej kolory można mieszać ze sobą.

 

Dziś firma Senegence to imperium, mające w ofercie pełną gamę kosmetyków.

 

Szminki w końcu dotarły do Polski dzięki firmie Dream Skin. Rodzimy dystrybutor podobnie jak amerykańska firma oferuje klientkom możliwość zarabiania pieniędzy i przyłączenia się do biznesu.

Szczegóły można znaleźć na stronie www.dreamskin.pl

 

 

 

 

Klaudia Rudnicka

Inne zapisy autora:

0

Avatar
Persona non grata

Blog przeznaczony do publikacji materialów dziennikarzy obywatelskich przygotowanych na zlecenie Nowego Ekranu lub artykulów i listów nadeslanych do Redakcji

422 publikacje
0 komentarze
 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

 
Authorization
*
*
Registration
*
*
*
Password generation
343758