SPORT
Like

Słaba kondycja? Zacznij od spacerów

15/06/2015
452 Wyświetlenia
0 Komentarze
2 minut czytania
no-cover

Słaba kondycja? Zacznij od spacerów   Najkrótszy odcinek jest sam w sobie dużym wyzwaniem? Wchodząc po schodach masz ochotę „wyzionąć ducha”? Najmniejszy wysiłek sprawia Ci ogromny problem? Nie jest dobrze, oznacza to bowiem ogromny spadek kondycji. Jak ją poprawić i od czego zacząć?   Co najpierw?   Jeśli chcesz zacząć ćwiczyć, ale nie czujesz się na siłach, by zacząć intensywne ćwiczenia, zacznij od krótkich spacerów, które będą idealnym początkiem walki z brakiem kondycji. Kiedy już Twoje ciało przywyknie do krótszych dystansów, z czasem zacznij wydłużać spacery, a po pewnym czasie zauważysz u siebie poprawę kondycji. Gdy same spacery zaczną Cię nudzić, po kilku dniach będziesz mógł przejść np. do marszobiegów, które charakteryzują się tym, że biegniesz, a w momencie gdy […]

0


Słaba kondycja? Zacznij od spacerów

 

Najkrótszy odcinek jest sam w sobie dużym wyzwaniem? Wchodząc po schodach masz ochotę „wyzionąć ducha”? Najmniejszy wysiłek sprawia Ci ogromny problem? Nie jest dobrze, oznacza to bowiem ogromny spadek kondycji. Jak ją poprawić i od czego zacząć?

 

Co najpierw?

 

Jeśli chcesz zacząć ćwiczyć, ale nie czujesz się na siłach, by zacząć intensywne ćwiczenia, zacznij od krótkich spacerów, które będą idealnym początkiem walki z brakiem kondycji. Kiedy już Twoje ciało przywyknie do krótszych dystansów, z czasem zacznij wydłużać spacery, a po pewnym czasie zauważysz u siebie poprawę kondycji. Gdy same spacery zaczną Cię nudzić, po kilku dniach będziesz mógł przejść np. do marszobiegów, które charakteryzują się tym, że biegniesz, a w momencie gdy już czujesz, że dłużej nie dasz rady, to pozostajesz dalej w ruchu maszerując. Gdy poczujesz, że już nabrałeś sił, z powrotem wracasz do biegu i tak na przemian.

 

A potem?

 

Gdy już zauważysz u siebie poprawę kondycji, warto zamiast samych spacerów dodać do nich inne ćwiczenia siłowe. Możemy zacząć od podstawowych brzuszków lub wypadów nóg w przód, początkowo ćwiczenia powinny być wykonywane bez obciążenia i powinniśmy polegać na ciężarze własnym, aż z czasem, gdy będziemy już czuć  się na siłach, dodać sobie obciążenie. Grunt to słuchać samego siebie i umiarkowanie zwiększać obciążenie oraz tempo ćwiczeń. Nie możemy też zapominać o zdrowej diecie, dzięki której nasz organizm będzie się regenerował poprzez dostarczanie mu odpowiedniej ilości budulca.

 

Przy formowaniu sylwetki należy pamiętać o dwóch ważnych rzeczach. Po pierwsze zbilansowana dieta zawsze powinna iść w parze z ćwiczeniami, a po drugie nie należy się poddawać, bo często na oszałamiający efekt warto poczekać. Więcej informacji odnośnie zdrowego stylu życia możecie znaleźć tutaj.

Inne zapisy autora:

0

Avatar
rommaniuk

10 publikacje
0 komentarze
 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

 

Authorization
*
*
Registration
*
*
*
Password generation
334816