NEWS
Like

Reaktywuję Ruch Ochrony Praw Obywatelskich i Walki z Korupcją

01/10/2013
1297 Wyświetlenia
4 Komentarze
94 minut czytania
Reaktywuję Ruch Ochrony Praw Obywatelskich i Walki z Korupcją

Reaktywuję Ruch Ochrony Praw Obywatelskich i Walki z Korupcją. Wobec współudziału RPO i HFPCz w przestępstwach togowców, reaktywuję ROPOiWzK. Milczenie jest zgodą. Wobec stosowania mafijnych metod w polskim wymiarze sprawiedliwości, jawnego państwa w państwie i układu zamkniętego, swobody w paranoicznych działaniach przestępców sądzących niewinnych i braku kontroli gangsterów w togach – reaktywuję ROPOiWzK. Będę szeroko apelował do pokrzywdzonych mieszkańców, zbierał i ujawniał różne nadużycia głównie jeleniogórskich funkcjonariuszy. Nie tylko w sieci, ale „salonu” władzy, mecenasów, biegłych i masonów ciekawostki, których część już posiadam a inne otrzymam, opublikuję w książce. Albo legalna mafia przestanie uprawiać czarny biznes i żerować na prześladowanych, albo zaostrzy „pokłosie”. http://www.ropoiwzk.com/   Pozwolę sobie zamieścić kilka cytatów uczestników, świadków i ofiar reżimu:   „szanowny pan PRZEZES SR […]

0


STATUAmalaReaktywuję Ruch Ochrony Praw Obywatelskich i Walki z Korupcją. Wobec współudziału RPO i HFPCz w przestępstwach togowców, reaktywuję ROPOiWzK. Milczenie jest zgodą. Wobec stosowania mafijnych metod w polskim wymiarze sprawiedliwości, jawnego państwa w państwie i układu zamkniętego, swobody w paranoicznych działaniach przestępców sądzących niewinnych i braku kontroli gangsterów w togach – reaktywuję ROPOiWzK. Będę szeroko apelował do pokrzywdzonych mieszkańców, zbierał i ujawniał różne nadużycia głównie jeleniogórskich funkcjonariuszy. Nie tylko w sieci, ale „salonu” władzy, mecenasów, biegłych i masonów ciekawostki, których część już posiadam a inne otrzymam, opublikuję w książce. Albo legalna mafia przestanie uprawiać czarny biznes i żerować na prześladowanych, albo zaostrzy „pokłosie”.

http://www.ropoiwzk.com/

 

Pozwolę sobie zamieścić kilka cytatów uczestników, świadków i ofiar reżimu:

 

szanowny pan

PRZEZES SR w JELENIEJ GÓRZE

mgr ANDRZEJ ŻUK,

przepraszając pana  za niekiedy dziwne i NIESPRAWIEDLIWE wypowiedzi pana GRZEGORZA NIEDŹWIECKIEGO i w oparciu o stan jego  sprawy karno – cywilnej i tam różnymi niuansami[ procesowymi], pragnę zapewnić PANA , że w sprawie tej =lex-KAZUS GRZEGORZ NIEDŹWIECKI, dostrzegam potrzebę dosadnego- a nie po łebkach- zweryfikowania  dwóch zapisów z kodeksu postępowania cywilnego.

TO jest art. 11 kpc  i 12 kpc,, jako szczególnego wkładu w ocenę stanu prawnego i w formule PROpublico BONO. Co JAK MNIEMAM powinno rzutować na reasumpcję wyroku cywilnego pani SSO JUNIONY GAJEWSKIEJ.

Abstrahuję TUTAJ po części z faktu i zasady,

że to osoba pozwana /oskarżona winna wykazać  aktywność zasadną i zakresie procedowania   i w  TERMINACH KODEKSOWYCH, czy to wznowienia SPRAWY CYWILNEJ, czy to zażalania, czy też wreszcie z art. 424 kpc + związane, UZYSKAĆ pomoc PG+RPO.

 

A ZATEM RAD byłBYM ,

by SĘDZIOWIE w  Jeleniej Górze ZECHCIELI ZWERYFIKOWAĆ I BARDZIEJ RZETELNIE TRAKTOWAĆ ZAPIS ART. 12 KPC  i tam zawartą supozycję spójnika alternatywnego= ” ALBO„.

 

Mechaniczne bowiem ,

a nawet bezrozumne zastosowanie przez panią SSO JUNIONĘ GAJEWSKĄ art. 11 kpc, że wyrok karny powoduje prawo do procedury cywilnej i w zakresie dalszych i nienależnych żądań oskarżyciela prywatnego , nie może ostać się w świetle art. 12 kpc. A skoro taka jest moja teza/HIPOTEZA , to co stoi na przeszkodzie i w procedurze cywilnej i każdej innej wznowić to postępowanie i oddalić pozew cywilny OPEL ligęza.

MOŻNA  bowiem zgodzić się i przyjąć jako PEWNIK, że  oskarżyciel prywatny opel LIGĘZA  już w POSTĘPOWANIU KARNYM i przed panem SSR JAROSŁAWEM STASZKIEWICZEM, mógł OPEL wypowiedzieć pełną paletę żądań , jak zapisano w art. 212 par 3 kk. A zatem SKĄD SIĘ wzięła owa druga sprawa cywilna- MOŻE z NISKIEJ KULTURY PRAWNEJ I ZAWODOWEJ PRAWNIKÓW W NIEJ UCZESTNICZĄCYCH.

A co gorsza i tutaj zgody na to nie ma- żeby SO wspomagał SR, i  SSR JAROSŁAWA STASZKIEWICZA  w  JEGO  rozpoznaniu karnym  pod „imprimatum” art. 7kpk i art. 213 kk- domysł MÓJ subiektywno-subtelny, że SSR w JELENIEJ GÓRZE  musiał ,rozpatrując prywatne oskarżenie z art. 212 kk ważyć również na szali TEMIDY i art. 213 kk, skąd, BYĆ MOŻE, tak łagodny wyrok karny. OCZYWIŚCIE nie ma zgody na cyniczne CWANIACTWO, że w karnym skazujemy, a w cywilnym procesie DOWALAMY- zapraszam pana prokuratora PIOTRA TURKA do tej sprawy to mu wytłumacze sens RELACJI art. 11 KPC  w opozycji do  art. 12 KPC;;; i nawet do SRASBUORGA NIE TRZEBA JECHAĆ.

BO może być tak i to trzeba przyznać lege artis , że SSR JAROSŁAW STASZKIEWICZ rozpoznał wszelkie za i przeciw, A WIĘC i OWE DOLEGLIWOŚCI dostępne z art. 212 par 3 kk i inne z kodeksu karnego i złagodził swoje orzecznictwo do TEGO, jak zapisano w sentencji wyroku karnego.

I jedyną drogą  oskarżyciela prywatnego OPELligęza było-mogło być – apelowanie tej sprawy karnej, gdyby rzeczywiście okazało sie , że oskarżyciel wypowiedział w sprawie karnej ową nawiązkę na rzecz ROTARY = 10 000zł + SPROSTOWANIA   w internecie [ które zresztą zostały już wcześniej zamieszczone- jak mi się WYDAJE grzegorzu], a sędzia SSR JAROSŁAW STASZKIEWICZnie uwzględnił TEGO WNIOSKU w swoim orzeczeniu wyroku.

INNYMI słowy,

DYBANIE  na niezawisłość -niezależność  SSR JAROSŁAWA STASZKIEWICZA, że sknocił swój wyrok i  przy pomocy art. 11kpc poprawianie wyroku karnego, WYDAJE MI SIĘ DALECE nieuzasadnione.

A co gorsza OSŁABIAJĄCE ZAUFANIE i AUTORYTET  do sądownictwa jeleniogórskiego w świetle art. 45.1  konstytucji RZEPLIŃSKIEJ prof. ANDRZEJA i naganne w lege specialis  z art. 379 kpc.

I nic do rzeczy nie ma tutaj , że ten NIEDŹWIECKI ma syfy na buzi i zasłużył na krytykę, ciska NIEUZASADNIONE  inwektywy ogólne, oraz przywołuje nawet ojca KOLBE- CYTUJĘ :

Moja sytuacja prawna jest taka jakie jest prawo w Polsce. Takie jak w Nairobi czy Kenii. Traktujcie mnie jak faszyści Maksymiliana Marie Kolbe.

ROZPRAWIAMY TUTAJ O ZAKRESIE  I WŁADZTWIE ART. 11 KPC, wobec brzmienia art.  12 KPC .

I TO RAD BYM UCZYNIĆ PRZESŁANKĄ dalszych rozważań- postępowania i naprawy.

POST scriptum:::

KRĄŻĄ pisma z MS do SR /SO w JELENIEJ GÓRZE

panie ministrze MARKU BIERNACKI,

ale przecież na platformie KRAJOWEJ RADY SĄDOWNICTWA  jeszcze lepiej można rozpoznać przedstawiony problem art. 11kpc- kontra art. 12 kpc.

TYM bardziej, że co ma zrobić biedny mgr prawa ANDRZEJ ŻUK, przyznać nam rację NIEDŹWIECKIEMU-PIECZONCE , a może wzruszyć wyrok cywilny?

WOLNE żarty ???

TO POWINNO NALEŻEĆ    ” do domeny” KORYFEUSZY PRAWA i zorganizowanych w  SN,  czy TK. 

I zgodnie delegacją /legitymacją  RPO+PG+MS[ choćby z art. 191.1.1 konstytucji RZEPLIŃSKIEJ prof. ANDRZEJA].

PRZEPRASZAM panie MARKU BIERNACKI,

WNIOSEK do  TK z art. 191.1.1 K może sygnować PREZES RADY MINISTRÓW- donTUSK ale zapewne  z poruczenia przez MS,

gdybyście państwo DOSTRZEGALI TAKĄ POWINNOŚĆ lub SENS.

WIĘC zaprszampanią prokurator JANINĘ SEROWIAK,żeby namówiła swojego pryncypała , szanownego SSNdel. ANDRZEJA SEREMETA=PGdo stosownej inicjatywy prawnej i na kanwie lex-kazus NIEDŹWIECKI, ale z NACISKIEM na  art. 213 kk- z którego nie skorzystał pan SSR JAROSŁAW STASZKIEWICZ, wobec zapisu ART. 54.1 KONSTYTUCJI rzeplińskiej prof. ANDRZEJA .

I oczywiście w kontekście art. 7kpc+ art.212 en bloc-a szczególnie art. 212 par 3 kk, no i art. 11kpc+ art. 12 kpc.

CO JAKBY WYCZERPUJE  poznawczy wątek tego kazusu i ubogacić może POLSKIE PAŃSTWO PRAWA.

 

 

A ESTIME

mgr inż. mechaNIC TADEUSZ PIECZONKA „+64„-ZIELONY

LATARNIKz certyfikatem HULTAJA +drrrrrrrrrrrrr BONIem=MAC + adam.jasser@kprm.gov.pl

11/14-cie years SANStravail/JOBless , non sans TRAVAIL WHISTLEblower

ul. SZMARAGDOWA 31

59 900 ZGORZELC / 75 649 30 44 / WWW.ROPOIWZK.COM

tel.kom. 6 99,99 12 06,724866256 ruch040404@wp.pl


*

SZANOWNA PANI

Danuta Radwańska Vollus<radvollus355@gmail.com>,

Moi drodzy ! Zasada jest jedna . Jeśli prowadzicie długą dyskusję  , to na samym początku należy zwięźle  napisać czego ona dotyczy, podać krótko dowody, rozstrzygnięcie , bo w przeciwnym razie można się jedynie domyślać  i nie zawsze  udzielić trafnej odpowiedzi.  Otóż jeśli chodzi o artykuł 213 kk , to nie zapis tego  przepisu  stanowi o treści wyroku , ale ten kontratyp – ciekawy slang prawniczy, że nawet BEŁKOCIK- bez urazy,

należy w procesie udowodnić.  Co się tyczy art. 11 kpc  , to regułą świętą jest że tylko wyrok karny skazujący, wiąże Sąd Cywilny . Dopóki on istnieje  , powód cywilny musi się zgodzić z faktem że Sądowi cywilnemu nie wolno jest inaczej orzekać

SO J.G. nie powinien tego pozwu w ogóle przyjąĆ do rozpoznania- BO TYM SAMYM INGEROWAŁ de facto w niezawisłość i wiarygodność orzecznika KARNEGO  i  MOŻE TA MYŚL  zaświta miejscowym PREZESOM,

poza małymi wyjątkami  nie wchodzącymi w sentencję  wyroku skazującego.  Jeśli nie ma wyroku karnego skazującego, można swobodnie  pozwać  inną  osobę  i Sąd czyni własne ustalenia w sprawie , ale na odcinku art. 11 kpc , niestety wiąże go ustawa-

a art. 12 kpc , to SWĄD SOBACZY  przez POMYŁKĘ umieszczony w kpc.

Koniec Kropka 

 

Radwańska- Vollus Danuta

 

 

art. 213

§ 1. Nie ma przestępstwa określonego w art. 212 § 1, jeżeli zarzut uczyniony niepublicznie jest prawdziwy. 

§ 2. Nie popełnia przestępstwa określonego w art. 212 § 1 lub 2, kto publicznie podnosi lub rozgłasza prawdziwy zarzut służący obronie społecznie uzasadnionego interesu; jeżeli zarzut dotyczy życia prywatnego lub rodzinnego, dowód prawdy może być przeprowadzony tylko wtedy, gdy zarzut ma zapobiec niebezpieczeństwu dla życia lub zdrowia człowieka albo demoralizacji małoletniego.

 

LEKKO sobie pani pominęła relacje  pomiędzy art. 11 kpc a art. 12 kpc, kiedy oskarżyciel prywatny był „gospodarzem” procesu karnego, a jego kauzypedrzy mogli do woli wnosić przed sądem karnym wszelkie dolegliwości.

MAM nadzieję zatem , że wyrok karny w tych okolicznościach  nie powinien być ekstra poprawiany przez inny sąd I-szej INSTANCJI i cywilny;;; bo biedny adwokat oskarżyciel zapomniał dołożyć oskarżonemu.

A co jeśli zasadnie założyć, że właśnie w świetle art. 213 kk SSR JAROSŁAW STASZKIEWICZ ocenił całościowo i w świetle art. 7kpk całkowitą OCENĘ  i dolegliwość , jak  w sentencji zapadłego wyroku ? POLECIMY do innego sądu? WŁAŚNIE art. 12 kpc specyficznie ukróca takie praktyki- powinien ukrócać.

 

DAM pani inny przykład bardziej wyrafinowany z tej ŁĄCZKI i prokurator EDWARD SZAFRANIEC się ucieszy- pozdrawiam panie EDWARDZIE.

 

W ZGORZELCU  na komendzie powiatowej policji skopano i pobito śmiertelnie ZYGMUNTA WŁOCHA [ PRAWIE SANKCJA Z ART. 148 KK- BO PRZECIEŻ NIE Z ART. 217 KK];;; to cud , ŻE prokuratorzy SPRĘŻYLI SIĘ W SWOICH OBOWIĄZKACH i pomimo śmierci świadka owego WŁOCHA, udało się im wyłuskać z policjantów przebywających na komendzie właściwego sprawcę- NIE TAK JAK w LIDZBARKU WARMIŃSKIM, kolegom pana SSNdel. ANDRZEJA SEREMETA=PG  nie udało się ustalić rzeczywistych sprawców pobicia na komendzie, więc ludzki PROKURATOR umorzył postępowanie.

I w sprawie tego zamordowanego na KOMENDZIE POWIATOWEJ POLICJI w ZGORZELCU Zygmunta Włocha  oskarżyciel publiczny w osobie PO jelenia GÓRA UZYSKAŁ  wyrok karny.

Oskarżyciela publicznego MNIEJ OBCHODZIŁY- domysł mój- kwestie zadośćuczynienia i odszkodowania  dla córki zamordowanego KATRZYNY WŁOCH. Bo TAK PO PRAWDZIE , CZY MIAŁ WYSTĘPOWAĆ  przeciwko SKARBOWI PAŃSTWA   o to odszkodowanie.

PROKURATOR umył rączki- jak mniemam, a niech córka zabitego wpłaci w sądzie cywilnym wpis sądowy, opłaci adwokata i się ściga o stosowne ODSZKODOWANIE ;;; MOŻE 250 000 ZŁ, jak za OFIARY katastrofy smoleńskiej, żołnierzy z AFGANISTANU .

I WŁAŚNIE DO TAKICH SPRAW POWINIEN SŁUŻYĆ  art. 11kpc , kiedy odpowiedzialność deliktowa funkcjonariusza  państwowego-POLICJANT- została bezsprzecznie potwierdzona  prawomocnym wyrokiem KARNYM, a NAWET  wyrokiem kasacyjnym SN.

ALE nie w duperelnej sprawie NIEDŹWIECKIEGO, KIEDY OSKARŻYCIEL PRYWATNY MIAŁ  prawo wnosić o każde roszczenie wobec NIEDŹWIECKIEGO i i zadośćuczynie  nawet na FUNDACJĘ AGORY , czy JANINY OCHOJSKIEJ ” pajacyk”.

 

A ESTIME

mgr inż. mechaNIC TADEUSZ PIECZONKA „+64„-ZIELONY

LATARNIKz certyfikatem HULTAJA +drrrrrrrrrrrrr BONIem=MAC + adam.jasser@kprm.gov.pl

11/14-cie years SANStravail/JOBless , non sans TRAVAIL WHISTLEblower

ul. SZMARAGDOWA 31

59 900 ZGORZELC / 75 649 30 44 / WWW.ROPOIWZK.COM

tel.kom. 6 99,99 12 06,724866256 ruch040404@wp.pl


 

 

 

###########################

Dnia 24-09-2013 o godz. 17:43 lew1 napisał(a):

http://www.jelenia-gora.so.gov.pl/dokumenty/aktualnosci/2zarz_dzenie_w_sprawie_powo_ania_komisji.pdf

—– Original Message —–

From: TADEUSZ PIECZONKA

To: listydogazety ; SKARGI@MS.GOV.PL ; JANUSZTRZCIŃSKI+STANISlawDĄBROWSKI+LechGARDOCKIprzedBRYDŻEMwNIEdzielnyPO-ranekKRS+CZUMA-senior ; ADAM.jasser@kprm.gov.pl ; RPO prof.IRENA LIPOWICZ ; sekretariat.prezesa@wroclaw.sa.gov.pl ; piotr.zytnicki@POZNAN.agora.pl ; platek@warman.com.pl ; dziekan@wpia.uw.edu.pl ; lps@wpia.uw.edu.pl ; a.bodnar@wpia.uw.edu.pl ; m.platek@wpia.uw.edu.pl ; sekretariat@prokuratura.jgora.pl ; Danuta Radwańska Vollus ; DF@AGORA.PL ; srjg@jelenia-gora.sr.gov.pl ; socjologGrzegorzNIEDŹWIECKI-NIEMCY

Sent: Tuesday, September 24, 2013 12:39 PM

Subject: NIEDŹWIECKI w TK SN Nowy prezes SR w Jeleniej Górze stare zachowania

szanowny pan

 PRZEZES SR w JELENIEJ GÓRZE

mgr ANDRZEJ ŻUK,

 przepraszając pana  za niekiedy dziwne i NIESPRAWIEDLIWE wypowiedzi pana GRZEGORZA NIEDŹWIECKIEGO i w oparciu o stan jego  sprawy karno – cywilnej i tam różnymi niuansami[ procesowymi], pragnę zapewnić PANA , że w sprawie tej =lex-KAZUS GRZEGORZ NIEDŹWIECKI, dostrzegam potrzebę dosadnego- a nie po łebkach- zweryfikowania  dwóch zapisów z kodeksu postępowania cywilnego.

 TO jest art. 11 kpc  i 12 kpc,, jako szczególnego wkładu w ocenę stanu prawnego i w formule PROpublico BONO. Co JAK MNIEMAM powinno rzutować na reasumpcję wyroku cywilnego pani SSO JUNIONY GAJEWSKIEJ.

 Abstrahuję TUTAJ po części z faktu i zasady,

że to osoba pozwana /oskarżona winna wykazać  aktywność zasadną i zakresie procedowania   i w  TERMINACH KODEKSOWYCH, czy to wznowienia SPRAWY CYWILNEJ, czy to zażalania, czy też wreszcie z art. 424 kpc + związane, UZYSKAĆ pomoc PG+RPO.

A ZATEM RAD byłBYM ,

by SĘDZIOWIE w  Jeleniej Górze ZECHCIELI ZWERYFIKOWAĆ I BARDZIEJ RZETELNIE TRAKTOWAĆ ZAPIS ART. 12 KPC  i tam zawartą supozycję spójnika alternatywnego= ” ALBO„.

Mechaniczne bowiem ,

a nawet bezrozumne zastosowanie przez panią SSO JUNIONĘ GAJEWSKĄ art. 11 kpc, że wyrok karny powoduje prawo do procedury cywilnej i w zakresie dalszych i nienależnych żądań oskarżyciela prywatnego , nie może ostać się w świetle art. 12 kpc. A skoro taka jest moja teza/HIPOTEZA , to co stoi na przeszkodzie i w procedurze cywilnej i każdej innej wznowić to postępowanie i oddalić pozew cywilny OPEL ligęza.

 MOŻNA  bowiem zgodzić się i przyjąć jako PEWNIK, że  oskarżyciel prywatny opel LIGĘZA  już w POSTĘPOWANIU KARNYM i przed panem SSR JAROSŁAWEM STASZKIEWICZEM, mógł OPEL wypowiedzieć pełną paletę żądań , jak zapisano w art. 212 par 3 kk. A zatem SKĄD SIĘ wzięła owa druga sprawa cywilna- MOŻE z NISKIEJ KULTURY PRAWNEJ I ZAWODOWEJ PRAWNIKÓW W NIEJ UCZESTNICZĄCYCH.

A co gorsza i tutaj zgody na to nie ma- żeby SO wspomagał SR, i  SSR JAROSŁAWA STASZKIEWICZA  w  JEGO  rozpoznaniu karnym  pod „imprimatum” art. 7kpk i art. 213 kk- domysł MÓJ subiektywno-subtelny, że SSR w JELENIEJ GÓRZE  musiał ,rozpatrując prywatne oskarżenie z art. 212 kk ważyć również na szali TEMIDY i art. 213 kk, skąd, BYĆ MOŻE, tak łagodny wyrok karny. OCZYWIŚCIE nie ma zgody na cyniczne CWANIACTWO, że w karnym skazujemy, a w cywilnym procesie DOWALAMY- zapraszam pana prokuratora PIOTRA TURKA do tej sprawy to mu wytłumacze sens RELACJI art. 11 KPC  w opozycji do  art. 12 KPC;;; i nawet do SRASBUORGA NIE TRZEBA JECHAĆ.

 BO może być tak i to trzeba przyznać lege artis , że SSR JAROSŁAW STASZKIEWICZ rozpoznał wszelkie za i przeciw, A WIĘC i OWE DOLEGLIWOŚCI dostępne z art. 212 par 3 kk i inne z kodeksu karnego i złagodził swoje orzecznictwo do TEGO, jak zapisano w sentencji wyroku karnego.

 I jedyną drogą  oskarżyciela prywatnego OPELligęza było-mogło być – apelowanie tej sprawy karnej, gdyby rzeczywiście okazało sie , że oskarżyciel wypowiedział w sprawie karnej ową nawiązkę na rzecz ROTARY = 10 000zł + SPROSTOWANIA   w internecie [ które zresztą zostały już wcześniej zamieszczone- jak mi się WYDAJE grzegorzu], a sędzia SSR JAROSŁAW STASZKIEWICZnie uwzględnił TEGO WNIOSKU w swoim orzeczeniu wyroku.

 INNYMI słowy,

DYBANIE  na niezawisłość -niezależność  SSR JAROSŁAWA STASZKIEWICZA, że sknocił swój wyrok i  przy pomocy art. 11kpc poprawianie wyroku karnego, WYDAJE MI SIĘ DALECE nieuzasadnione.

A co gorsza OSŁABIAJĄCE ZAUFANIE i AUTORYTET  do sądownictwa jeleniogórskiego w świetle art. 45.1  konstytucji RZEPLIŃSKIEJ prof. ANDRZEJA i naganne w lege specialis  z art. 379 kpc.

 I nic do rzeczy nie ma tutaj , że ten NIEDŹWIECKI ma syfy na buzi i zasłużył na krytykę, ciska NIEUZASADNIONE  inwektywy ogólne, oraz przywołuje nawet ojca KOLBE- CYTUJĘ :

Moja sytuacja prawna jest taka jakie jest prawo w Polsce. Takie jak w Nairobi czy Kenii. Traktujcie mnie jak faszyści Maksymiliana Marie Kolbe.

ROZPRAWIAMY TUTAJ O ZAKRESIE  I WŁADZTWIE ART. 11 KPC, wobec brzmienia art.  12 KPC .

I TO RAD BYM UCZYNIĆ PRZESŁANKĄ dalszych rozważań- postępowania i naprawy.

 POST scriptum:::

 KRĄŻĄ pisma z MS do SR /SO w JELENIEJ GÓRZE

panie ministrze MARKU BIERNACKI,

ale przecież na platformie KRAJOWEJ RADY SĄDOWNICTWA  jeszcze lepiej można rozpoznać przedstawiony problem art. 11kpc- kontra art. 12 kpc.

TYM bardziej, że co ma zrobić biedny mgr prawa ANDRZEJ ŻUK, przyznać nam rację NIEDŹWIECKIEMU-PIECZONCE , a może wzruszyć wyrok cywilny?

 WOLNE żarty ???

 TO POWINNO NALEŻEĆ    ” do domeny” KORYFEUSZY PRAWA i zorganizowanych w  SN,  czy TK. 

I zgodnie delegacją /legitymacją  RPO+PG+MS[ choćby z art. 191.1.1 konstytucji RZEPLIŃSKIEJ prof. ANDRZEJA].

PRZEPRASZAM panie MARKU BIERNACKI,

WNIOSEK do  TK z art. 191.1.1 K może sygnować PREZES RADY MINISTRÓW- donTUSK ale zapewne  z poruczenia przez MS,

gdybyście państwo DOSTRZEGALI TAKĄ POWINNOŚĆ lub SENS.

WIĘC zaprszampanią prokurator JANINĘ SEROWIAK,żeby namówiła swojego pryncypała , szanownego SSNdel. ANDRZEJA SEREMETA=PGdo stosownej inicjatywy prawnej i na kanwie lex-kazus NIEDŹWIECKI, ale z NACISKIEM na  art. 213 kk- z którego nie skorzystał pan SSR JAROSŁAW STASZKIEWICZ, wobec zapisu ART. 54.1 KONSTYTUCJI rzeplińskiej prof. ANDRZEJA .

I oczywiście w kontekście art. 7kpc+ art.212 en bloc-a szczególnie art. 212 par 3 kk, no i art. 11kpc+ art. 12 kpc.

CO JAKBY WYCZERPUJE  poznawczy wątek tego kazusu i ubogacić może POLSKIE PAŃSTWO PRAWA.

A ESTIME

mgr inż. mechaNIC TADEUSZ PIECZONKA „+64„-ZIELONY

LATARNIKz certyfikatem HULTAJA +drrrrrrrrrrrrr BONIem=MAC + adam.jasser@kprm.gov.pl

11/14-cie years SANStravail/JOBless , non sans TRAVAIL WHISTLEblower

ul. SZMARAGDOWA 31

59 900 ZGORZELC / 75 649 30 44 / WWW.ROPOIWZK.COM

tel.kom. 6 99,99 12 06,724866256 ruch040404@wp.pl


*

Panie Tadeuszu  ! Rozumiem Pańskie   rozżalenie bo nie tak mnie skrzywdzono ale niestety jeszcze bardziej  . Jak   mówi prawo rzymskie  ” twarde prawo ale prawo”  . Dopóki istnieje ustawa  , dopóty w drodze  skarg i wniosków  przy równoczesnej prawomocności wyroku nie zdziała Pan nic  . Po  pierwsze jeśli osoba wyjeżdżająca za granicę  , nie poda  Sądowi swojego nowego adresu, doręczenie uważa się za zrealizowane  w miejscu  ostatnio  wskazanego  adresu. Po drugie  , jeśli  nie zażądał Pan w ciągu  7-miu dni  uzasadnienia wyroku  , nie może go Pan otrzymać bo taka jest procedura cywilna.  Po trzecie , jeśli  zawinił  Prokurator czy Sędzia, to na Boga pozwać go i udowodnić winę jeśli wyroku wznowić się nie da  . Owszem,  należy też liczyć się z powszechnie znanym nam wszystkim kolesiostwem  , ale jakoś  tę drogę przebrnąć   trzeba  żeby móc się  nadal  odwoływać  do instancji wyższych . Biadolenie na okrągło, niczego nie zmieni. Prezes  nie ma uprawnień  wkraczania w niezawisłość sędziowską i zawsze tak odpisać może  . Nie leży więc w jego  kognicji  dyscyplinowanie  Sędziego. Skoro Pan uważał że złamał  ostentacyjnie reguły prawa a nie minęły jeszcze 3 lata od zdarzenia  , poprosić o zainicjowanie  postępowania dyscyplinarnego  a nie pisać o głodówkach , bo wtedy mają prawo i możność zamknięcia Pana w Psychuszce skoro zagraża Pan sam sobie.  Musiałabym na głowę upaść żeby samą siebie głodzić  , a niech oni się głodzą. 

 

Tyle razy piszę co Pan ma robić  , a Pan nadal  trzyma się swego . Trzeba rozruszać  procedurę  a nie tracić czasu  na pisanie . Ci adresaci nie są właściwi do  wzruszenia prawomocnych wyroków. Żonę  podać do Prokuratury, jeśli to ona była podmiotem przestępstwa   i czekać na dalszy  rozwój wydarzeń. Proszę mnie wreszcie posłuchać .

 

 

 

W dniu 24 września 2013 11:42 użytkownik lew1 <lew1@poczta.fm> napisał:

Jelenia Góra, 24.09.2013 r.

Grzegorz Niedźwiecki

ul. Działkowicza 19

58-506 Jelenia Góra

A. 0231/13

k. dł. 77/13

I Co 3525/08

Prezes Sądu Rejonowego

w Jeleniej Górze

Ministerstwo Sprawiedliwości

Biuro Ministra – Wydział Skarg i Wniosków

Inni

W nawiązaniu do płytkiej notatki mgr Andrzeja Żuk z dnia 17.09.2013 r., jako wymuszonego odfajkowania odpowiedzi, korespondencji dla Ministerstwa Sprawiedliwości uprzejmie informuję, iż nie zawiera ona żadnej treści. Dostosowując się werbalnie do formy dialogu Prezesa Sądu Rejonowego w Jeleniej Górze stwierdzam, że jest ona jedynie żałosna i kłamliwa.

Po pierwsze nie jestem niczyim dłużnikiem i nie mam zamiaru płacić za występki swojej żony. Bezczynność wymiaru sprawiedliwości w kwestii realizacji ostrzeżeń Bożeny Niedźwieckiej o odpowiedzialności karnej z art. 233 § 1. kk za fałszywe składanie zeznań jako świadka, to nie moje przewiny. Nierówność traktowania stron, bierność i przewlekłość sędziów oraz prokuratorów w tych postępowaniach skutkująca rzekomym przedawnieniem, to również nie moje nadużycia.

Moja sytuacja prawna jest taka jakie jest prawo w Polsce. Takie jak w Nairobi czy Kenii. Traktujcie mnie jak faszyści Maksymiliana Marie Kolbe. Nakładacie nieludzkie, tajnie grzywny na mnie i na moje dzieci. Posługujecie się formalizacją, pieczątkami i nazewnictwem Sąd Okręgowy dla legalizacji zbrodni. Działacie jak złodziej nocą. Obowiązki mam jedynie wobec swoich dzieci. Wyrok Sądu Okręgowego I C 1062/08 z dnia 3 września 2008 roku zapadł kapturowo, uprawomocnił się na podstawie fikcji doręczeń i doręczono emigrantowi bez uzasadnienia dopiero po dwóch latach. Jest niesłuszny, diametralnie odmienny od wyroku karnego II K 467/07. Nie mogłem się od niego odwołać z powodu chorych procedur i dzięki koleżeńskim rozpatrywaniom wniosków o wznowienie tego postępowania w układzie zamkniętym. Od wyroku karnego z racji teoretycznie banalnego i jednocześnie walki o życie w Niemczech również nie mogłem się odwołać. Dnia 6 maja 2008 roku wydano go zresztą bez dowodów z rażącym naruszeniem prawa, tylko na podstawie czyichś urojeń. Nie takie krzywizny w Polsce prostowano.

Nikt nie zrobi ze mnie recydywisty i nie przyklei etykietki pieniacza z pozycji siły. Swoboda w działaniu, posiadanie pieczątek nie daje sędziom miana sprawiedliwych. Wielu księży jest pedofilami. Samo noszenie sutanny nie czyni ich od razu świętymi. Możecie mnie bezpodstawnie aresztować, ale powtarzam, że szybko mnie wywieziecie do szpitala lub w worku foliowym, bo nie będę tam nic jadł i pił. Mój honor jest ważniejszy od Waszego barbarzyństwa i wieloletniego prześladowania. Kiedyś ktoś się za mnie upomni. Na wszystko są dowody.

http://www.jelenia-gora.so.gov.pl/dokumenty/aktualnosci/2zarz_dzenie_w_sprawie_powo_ania_komisji.pdf

http://030267.salon24.pl/474856,poklosie

Grzegorz Niedźwiecki

 

*

 Pani Danuto!xxxxxxxx

uwaga FORMALNA , grzegorz niedźwiecki ma na imię GRZEGORZ, a nie TADEUSZ.

TADEUSZ  to ja – PIECZONKA- ten od konfrontacji art. 11 kpc z art. 12 kpc.

OPOWIEŚCI  dura LEX sed LEXsą dla grzecznych dzieci- niekiedy GRZESZNYCH , a nie szczwanych adwokatów, którzy nawet POMROCZNOŚĆ jasną ZAPRZĘGLI do rydwanu TEMIDY, żeby  SPRAWIEDLIWOŚCI PRZEZYDENTA wałęsy STAŁO SIĘ ZADOŚĆ;;; JAKIE TO SYMPATYCZNE I SYMPTOMATYCZNE.

ZNAMY jeszcze skecz o kości GNYKOWEJ- GDZIE ZBIERAŁO SIĘ LEKARSTWO NA BAZIE ALKOHOLU, CO WYKRYŁ ALKOMAT POLICYJNY. pani DANUTO, wczoraj się PANI urodziła???

 

Odnosząc SIĘ ZATEM do NARZEKAŃ tego GRZEGORZA NIEDŹWIECKIEGO,

że wyrok cywilny  pani SSO JUNIONY GAJEWSKIEJ zapadł KAPTUROWO, bo nie zaocznie[ takie wyroki dopuszcza polskie prawo lege specialis, chociaż już nie polska KONSTYTUCJA z art. 45.1 KONSTYTUCJI rzeplińskiej prof. ANDRZEJA– VIDE CHOCIAŻBY OWE NAKAZY PŁATNICZE WYDAWANE PRZEZ sądy AWANSEM- bez udziału dłużnika jak wlex JADWIGA BIERNACKA  sygn. VINc 399/01 SR w ZGORZELCUkrs pana SSN ANTONIEGO GÓRSKIEGO nadal „PODMIATA POD DYWAN”- czy obecnie OWE SKANDALE KOMORNICZE wykupywaczy długów , zaklepywanych nakazami płatniczymi sądu elektronicznego w LUBLINIE, czy wczoraj z POLSAT- obywatel zgubił-ukradli dokumenty i po czasie dowiedział się , że ma spłacać jakieś zobowiązania bankowe, nie, nie BANKOWI, tylko cwaniakom z TFI, którzy wykupili dług za 10%, a żądają zwrotu kwoty nominalnej + odsetki ].

I BYŁY TO PATENTY  naszego ukochanego prof. ANDRZEJA ZOLLAwydumane w krakowskiej JAGIELONCE włodkowica. PAMIĘTACIE PAŃSTWO order włodkowicanaszego beniaminka JANUSZA  KOCHANOWSKIEGO= exRPO– DODATKOWE UBEZPIECZENIE ZDROWOTNE Z BUDŻETU RPO.

Chyba PANI kpi ,

NAZYWAJĄC TO ” PAŃSTWEM prawa”- raczej BEZPRAWIA.

A uspokający szkopół w tym, że TE sytuacje  to zaledwie promil zapadłych orzeczeń sądowych. więc STATYSTYCZNIE JEST biutyFUL.

GŁUPI obywatel ,

ujawniany przez POLSAT popełnił samobójstwo- i to bez udziału żadnej ” PSYCHUSZKI” ANNOdomini 2013.

Więc wracając do kapturowego wyroku PANI SSO JUNIONY GAJEWSKIEJ, OBOK INNYCH ZASTRZEŻEŃ TEJ hucpy  i nawet z art. 11 kpc kontra art. 12 kpc, wydaje się nadal WYMAGALNE wznowienie tej sprawy, by stanowisko SO w JELENIEJ GÓRZE  – o uchybieniach GRZEGORZA NIEDŹWIECKIEGO, ŻE BYŁ ZA GRANICĄ, A NIE PILNOWAŁ TOGI PANI sso juniony gajewskiej– MOGŁO BYĆ  do imentu [ do samego dna ] WYJAŚNOINE i ocenione w postępowaniu jawnym.

OCZYWIŚCIE W ŚWIETLE ART. 12 KPC I W TYM KONKRETNYM PRZYPADKU orzeczenie-wyrok cywilny nie może się ostać i ma wady z art. 379 kpc- NIEWAŻNOŚĆ POSTĘPOWANIA ZACHODZI GDY:

A  CO MÓGŁ, W TRAKCIE SWOJEJ BEZCZYNNOŚCI W SPRAWIE  podjąć SSNdel. ANDRZEJ SEREMET=PG, gdyby miał w swoim otoczeniu lepszych, niż gorszych prokuratorów- pardon PRAWNIKÓW. Polecam , polecam emocje pana prokuratora PIOTRA TURKA.

NO i gdyby pan SSNdel. ANDRZEJ SEREMETDOSTRZEGŁ ISTOTNY INTERES PUBLICZNY-SPOŁECZNY W TAKICH DZIAŁANIACH- z art. 424 kpc en bloc, CZY NAWET Z ART. 524 KK i z kpc w sprawie kasacji.

NA razie   pan SSNdel. ANDRZEJ SEREMET  realizuje „deputaty” GAZETY WYBORCZEJ + INNE SKANDLE SĄDOWE. I INNE głupoty SMOLEŃSKIE- CZEGO współczuję. Również panu prokuratorowi KRZYSZTOFOWI PARULSKIEMU- czyYYYYYYYYYYYYYYYYYżby już stan SPOCZYNKU- w kwiecie WIEKU , jak u  PANA Świączkowskiego.

 

AD MERITUM:::

grześ  powinieneś posłuchać rady pani DANUTY i nie rozpisywać  o stalinowskich prokuratorach- JAKIEŻ TO BANALNE .

Musisz WYMYŚLIĆ INNY OBSZAR TWOICH PUBLICZNYCH ENUNCJACJI, A NIE zawracać głowę JAKIMIŚ DYWAGACJAMI z ojcem kolbe W TLE- jakbyś nie miał lepszego PRZYKŁADYU  w osobie JANUSZA KORCZAKA– alias GOLDschmit.

Wszak BUDUJESZ NOWE PAŃSTWO DLA wnukaHELENYmichnik  Z UDZIAŁEM tatyANTOSIAmichnika- pozdrowienia panie NR ” adamie ZAGOZDA„- OD kuronia TEŻ.

prokuratorDEMOKRATA polski- z ręką w portfelu SPOŁECZNYM,

KTÓRY już od jutra ZACZNIE PŁACIĆ SKŁADKĘ EMERYTALNĄ, ZAMIAST SĘPIĆ NA UBOGIM SPOŁECZEŃSTWIE i antosiu MICHNIKU.

A do  TEGO to takie konstytucyjne , z art. 32 KONSTYTUCJI rzeplińskiej PROF. ANDRZEJA .

A za CHWILĘ ZABIERZEMY SIĘ za kastę , pardon , KORPORACJĘ sędziowską.

 

CZY polski sędzia i prokurator MUSI MIEĆ TAKI PRZYWILEJ- i DLACZEGO???

jak NIE LUBISZ SĘDZIÓW I PROKURATORÓW to tej sprawie daj UPUST z pożytkiem dla szerszego OGÓŁU.

40-sto letni prokurator i wyżarty- otłuszczony BYCZEK dostaje 10 000zł emerytury, a pielęgniara – DLA PRZYKŁADU musi PRACOWAĆ  do 67 LAT, a po drodze urodzić pani ANNIE KOMOROWSKIEJ, CHOĆBY trójkę dzieci i je wychować. Państwo TO przyswajacie ;;; bo ja też.

A GŁODÓWKA,

no cóż , chyba służba więzienna zna kazus RUMUNA CRULICY, TO CIĘ DOCENI.

Możesz nawet puścić dzieciom film na DVD o tym wydarzeniu.PARDON, zdarzeniu.

 

A ESTIME

mgr inż. mechaNIC TADEUSZ PIECZONKA „+64„-ZIELONY

LATARNIKz certyfikatem HULTAJA +drrrrrrrrrrrrr BONIem=MAC + adam.jasser@kprm.gov.pl

11/14-cie years SANStravail/JOBless , non sans TRAVAIL WHISTLEblower

ul. SZMARAGDOWA 31

59 900 ZGORZELC / 75 649 30 44 / WWW.ROPOIWZK.COM

tel.kom. 6 99,99 12 06,724866256 ruch040404@wp.pl

 

################################

Dnia 24-09-2013 o godz. 22:25 lew1 napisał(a):

Pani Danuto!Problem w tym, że nie miałem powodu i obowiązku podać SO w Jeleniej Górze (i proboszczowi) wyjeżdżając do Niemiec 7 maja 2008 roku nowego adresu, bo nie toczyła się w nim żadna sprawa przeciwko mnie. Ba, nawet radcy masonów w trakcie mojego pobytu za granicą nie wysłali na mój adres zameldowania żadnego wezwania przedsądowego itp.

Guzik mnie obchodzi twarde prawo (może mam się cieszyć, że nie mieszkam w Iranie), nie było fizycznej i realnej możliwości zrealizowania jakiegokolwiek doręczenia sądowego emigrantowi. Fikcja doręczeń jest udowodniona. Nomen omen Sąd Pracy na ul. Bankowej dysponuje dowodami mojego trzymiesięcznego pobytu we Vlotho, bo toczyła się w nim zamiejscowa rozprawa agencji Time Work, która mnie tam oddelegowała.

Zawinił niejeden prokurator i niejeden sędzia, ale skarżyć klikę mogę tylko w Berdyczowie.

Mógłbym pisać o powieszeniu się na kracie do piwnicy przed sądem, ale nie dam zbirom tej przyjemności i smutku swoim dzieciom. Jeśli umrę z głodu, to nie z własnej winy i żaden psychiatryk mnie przed tym nie obroni. Pisanie o tym może tylko obronić tezę o panującym reżimie czy totalitaryzmie w Polsce.

Żony nie podam do prokuratury (już to pośrednio zrobiłem), nie ja jej groziłem odpowiedzialnością karną za fałszywe składanie zeznać i nie moje prawo złamała. Po drugie, prokurator napisał już amnestię dla niej, że ugrali 5 lat zwłoki dla byłej ławniczki.

Guzik mnie obchodzi głupa rżnięcie i granie ze mną w pici polo togowców w układzie zamkniętym i państwie w państwie gorszym jak za Stalina. Każdy kto mnie, niewinnego skazał i straszy, prześladuje za nieudowodniony czyn zabroniony, każdy kto ma w wybiórczym orzekaniu współudział, w milczeniu, akceptowaniu zbrodni za pieniądze „Ligęzy” jest zbrodniarzem.

Grzegorz Niedźwiecki

—– Original Message —–

From: Danuta Radwańska Vollus

To: lew1

Cc: TADEUSZ PIECZONKA ; listydogazety ; SKARGA@ms.gov.pl ; JANUSZTRZCIŃSKI+STANISlawDĄBROWSKI+LechGARDOCKIprzedBRYDŻEMwNIEdzielnyPO-ranekKRS+CZUMA-senior ; ADAM.jasser@kprm.gov.pl ; RPO prof.IRENA LIPOWICZ ; sekretariat.prezesa@wroclaw.sa.gov.pl ; piotr.zytnicki@poznan.agora.pl ; platek@warman.com.pl ; skargi.kgp ; dziekan@wpia.uw.edu.pl ; Łukasz Sobiecki ; a.bodnar@wpia.uw.edu.pl ; m.platek@wpia.uw.edu.pl ; sekretariat@prokuratura.jgora.pl ; DF@agora.pl ; srjg@jelenia-gora.sr.gov.pl

Sent: Tuesday, September 24, 2013 7:54 PM

Subject: Re: Nowy prezes SR w Jeleniej Górze stare zachowania

Panie Tadeuszu  !

 GRZEGORZU raczej.

Rozumiem Pańskie   rozżalenie bo nie tak mnie skrzywdzono ale niestety jeszcze bardziej  . Jak   mówi prawo rzymskie  ” twarde prawo ale prawo”  . Dopóki istnieje ustawa  , dopóty w drodze  skarg i wniosków  przy równoczesnej prawomocności wyroku nie zdziała Pan nic  . Po  pierwsze jeśli osoba wyjeżdżająca za granicę  , nie poda  Sądowi swojego nowego adresu, doręczenie uważa się za zrealizowane  w miejscu  ostatnio  wskazanego  adresu. Po drugie  , jeśli  nie zażądał Pan w ciągu  7-miu dni  uzasadnienia wyroku  , nie może go Pan otrzymać bo taka jest procedura cywilna.  Po trzecie , jeśli  zawinił  Prokurator czy Sędzia, to na Boga pozwać go i udowodnić winę  grześ

jeśli wyroku wznowić się nie da  . Owszem,  należy też liczyć się z powszechnie znanym nam wszystkim kolesiostwem

[ danuto ,

ale jakoś  tę drogę przebrnąć   trzeba  żeby móc się  nadal  odwoływać  do instancji wyższych . Biadolenie na okrągło, niczego nie zmieni. Prezes  nie ma uprawnień  wkraczania w niezawisłość sędziowską i zawsze tak odpisać może  . Nie leży więc w jego  kognicji  dyscyplinowanie  Sędziego. Skoro Pan uważał że złamał  ostentacyjnie reguły prawa a nie minęły jeszcze 3 lata od zdarzenia  , poprosić o zainicjowanie  postępowania dyscyplinarnego  zapewne do fili KRAJOWEJ RADY SĄDOWNICTWA -FILIA w Berdyczowie;;; albo w RUSKIEJbudzie, o ILE PAN PREZYDENT  nie leci na UKRAINĘ bronić pani JULII TYMOSZENKO. Jakby w POLSCE NIE DOSTRZEGAŁ niansów.

a nie pisać o głodówkach , bo wtedy mają prawo i możność zamknięcia Pana w Psychuszceskoro zagraża Pan sam sobie.  Musiałabym na głowę upaść żeby samą siebie głodzić  , a niech oni się głodzą. 

PSYCHUSZKA pani DANUTY,

ANNO DOMINI 2013  w POLSCE,

PRAWIE JAK Z TYM Rumunem CRULICĄ , KTÓRY NIE UKRADŁ ważnemu sędziemu pieniądzy z PORTFELA= http://wyborcza.pl/1,87648,14658822,Wysoki_sad_i_procent.html

Tyle razy piszę co Pan ma robić  , a Pan nadal  trzyma się swego . Trzeba rozruszać  procedurę  a nie tracić czasu  na pisanie . Ci adresaci nie są właściwi do  wzruszenia prawomocnych wyroków.Żonę  podać do Prokuratury, jeśli to ona była podmiotem przestępstwa   i czekać na dalszy  rozwój wydarzeń. Proszę mnie wreszcie posłuchać .
A co z dziećmi
PANI DANUTO,

jak im wytłumaczyć, że tatuś DŻENTELMEN PODKABLOWAŁ ŻONĘ , żeby uciec od WYROKU.

DZIEKUJĘ ZA TAKĄ RADĘ.

ALE co gorsze , pani BOŻENA NIEDŹWIECKAsama i w OŚWIADCZENIU do PREZESA SO przytoczyła prawdziwe FAKTY.

TO co , NIEDŹWIECKA -ŁAWNICZKA  była wiarygodna dla pani PREZES , W TEJ ROLI, a obecnie jest niewiarygodna . ” można ześmiać się ze śmiechu„- jak twierdził mistrz RYBIŃSKI

W dniu 24 września 2013 11:42 użytkownik lew1 <lew1@poczta.fm> napisał:

Jelenia Góra, 24.09.2013 r.

Grzegorz Niedźwiecki

ul. Działkowicza 19

58-506 Jelenia Góra

A. 0231/13

k. dł. 77/13

I Co 3525/08

Prezes Sądu Rejonowego

w Jeleniej Górze

Ministerstwo Sprawiedliwości

Biuro Ministra – Wydział Skarg i Wniosków

Inni

W nawiązaniu do płytkiej notatki mgr Andrzeja Żuk z dnia 17.09.2013 r., jako wymuszonego odfajkowania odpowiedzi, korespondencji dla Ministerstwa Sprawiedliwości uprzejmie informuję, iż nie zawiera ona żadnej treści. Dostosowując się werbalnie do formy dialogu Prezesa Sądu Rejonowego w Jeleniej Górze stwierdzam, że jest ona jedynie żałosna i kłamliwa.

Po pierwsze nie jestem niczyim dłużnikiem i nie mam zamiaru płacić za występki swojej żony. Bezczynność wymiaru sprawiedliwości w kwestii realizacji ostrzeżeń Bożeny Niedźwieckiej o odpowiedzialności karnej z art. 233 § 1. kk za fałszywe składanie zeznań jako świadka, to nie moje przewiny. Nierówność traktowania stron, bierność i przewlekłość sędziów oraz prokuratorów w tych postępowaniach skutkująca rzekomym przedawnieniem, to również nie moje nadużycia.

Moja sytuacja prawna jest taka jakie jest prawo w Polsce. Takie jak w Nairobi czy Kenii. Traktujcie mnie jak faszyści Maksymiliana Marie Kolbe. Nakładacie nieludzkie, tajnie grzywny na mnie i na moje dzieci. Posługujecie się formalizacją, pieczątkami i nazewnictwem Sąd Okręgowy dla legalizacji zbrodni. Działacie jak złodziej nocą. Obowiązki mam jedynie wobec swoich dzieci. Wyrok Sądu Okręgowego I C 1062/08 z dnia 3 września 2008 roku zapadł kapturowo, uprawomocnił się na podstawie fikcji doręczeń i doręczono emigrantowi bez uzasadnienia dopiero po dwóch latach. Jest niesłuszny, diametralnie odmienny od wyroku karnego II K 467/07. Nie mogłem się od niego odwołać z powodu chorych procedur i dzięki koleżeńskim rozpatrywaniom wniosków o wznowienie tego postępowania w układzie zamkniętym. Od wyroku karnego z racji teoretycznie banalnego i jednocześnie walki o życie w Niemczech również nie mogłem się odwołać. Dnia 6 maja 2008 roku wydano go zresztą bez dowodów z rażącym naruszeniem prawa, tylko na podstawie czyichś urojeń. Nie takie krzywizny w Polsce prostowano.

Nikt nie zrobi ze mnie recydywisty i nie przyklei etykietki pieniacza z pozycji siły. Swoboda w działaniu, posiadanie pieczątek nie daje sędziom miana sprawiedliwych. Wielu księży jest pedofilami. Samo noszenie sutanny nie czyni ich od razu świętymi. Możecie mnie bezpodstawnie aresztować, ale powtarzam, że szybko mnie wywieziecie do szpitala lub w worku foliowym, bo nie będę tam nic jadł i pił. Mój honor jest ważniejszy od Waszego barbarzyństwa i wieloletniego prześladowania. Kiedyś ktoś się za mnie upomni. Na wszystko są dowody.

http://www.jelenia-gora.so.gov.pl/dokumenty/aktualnosci/2zarz_dzenie_w_sprawie_powo_ania_komisji.pdf

http://030267.salon24.pl/474856,poklosie

Grzegorz Niedźwiecki


*

Moi drodzy !  Dlaczego Wam się tak ? Po pierwsze  , ja nie wiem o tym że Pani Niedźwiecka  jest ławniczką, po drugie  , jeśli przed Panem Niedźwieckim  zamknęły się wszystkie drzwi  prawomocnością  , to choćby się łbem o mur waliło  i obrażało kogo trzeba , na pewno nic mądrego nie wymyślicie JA nikogo NIE obrażamOCZEKUJĘ jedynie  PRZESTRZEGANIA ART. 12 KPC i niezawisłości  pana SSR JAROSŁAWA STASZKIEWICZA.

Tu nie chodzi o to żeby Niedźwiecką  ukarali , ale o to  aby ” otwarły się nowe drzwi  na prawdę  ”  , którą można kontynuować  czy to w postępowaniu  Odwoławczym czy też dalej  w Strasburgu

  po co nam STRASBÓURG w tak duperelnej sprawie, skoro mamy prokuratora PIOTRA TURKA- do usług.

czy Trybunale Unii  . Weźcie przykład ze mnie , z mojej stanowczości  . Prowadzęjeden z cywilnych procesów 14 lat,  24 tomy , 6-ciu adwokatów po przeciwnej stronie i  co ? Już dwa razy wygrałam w apelacji  . Teraz walka zmieniła front . Ustanowiono biegłego reumatologa krętacza , ale i z nim dałam sobie radę .

Został odrębnie pozwany o 100 tysięcy. Nie należę do osób które się cofną  i taka stanowczość  daje efekty. Przeciwnik trudny bo Skarb Państwa  – statio fisci  Nadzór Budowlany i Wojewoda ale idzie na noże i siekiery , ale ja  nie piszę o swoich sprawach, a jeżeli już coś piszę to dobrze wiem że na tym polu mam rację.  Moi drodzy! walczycie  z  jakimiś tam spółkami czy Ligęzami, ale ja walczę z nimi  . Prawie codziennie jestem w Sądzie  , dlatego  skoro to Wam nie pasuje tamto nie pasuje  , to rozwiążcie to kółko ” wzajemnej adoracji ” bo chyba szkoda na to czasu  by  ten właśnie czas, kiedy jeszcze możecie zdziałać wiele  uciekał Wam sprzed  nosa. Przecież chyba nie pójdziecie- PROSZĘ pisać o NIEDŹWIECKIM , a nie O MNIE–  z kosą i sierpem [ VIDE= ale idzie na noże i siekiery, ] na Sąd czy Prokuraturę !  

 

szanowna pani  DANUTO,

ładnie pani pisze o swoich sprawach;;; może jakiś supremusik z TYCH SPRAW SĄDOWYCH co do istoty sprawy-SPORÓW.

Przeciwnik trudny bo Skarb Państwa  – statio fisci  Nadzór Budowlany i Wojewoda ale idzie na noże i siekiery,

Jakie TO SPECYFICZNE , te SIEKERY i NOŻE+ 6-CIU ADWOKATÓW  , no i 14 lat zmagań- NIE wiem o co , ale zapewne o sprawiedliwość.

 

ad meritum:::

W owym czasie pani BOŻENA była ławniczką, ależ przecież nie idzie o to żeby zamienić RZEKOMEGOsprawcę OSKARŻENIA Z ART. 212 KK z imienia .

RZECZ DOTYKA BARDZIEJ KULTOWYCH PROBLEMÓW POLSKIEGO sądownictwa .

JA zgadzam się , że SSR JAROSŁAW STASZKIEWICZ miał prawo wyrokować z art. 212 kk, wbrew art. 54. 1 KONSTYTUCJI , a nie z art. 213 kk- który uważam w tej sprawie za ZASADNY. TO ROLĄ oskarżonego NIEDŹWIECKIEGO było , w dniu wyrokowania zgłosić pisemny wniosek O UZASADNIENIE WYROKU I ZŁOŻENIE APELACJI w dalszym toku , WŁAŚNIE W KIERUNKU ART. 213 PAR 2 KK.

Tyle NA CZAS 2008r.

SPRAWA SIĘ SKOMPLIKOWAŁA ,

GDY bezczelny= cynicznie CWANY adwokat OPEL ligęza  i w złej wierze złożył pozew cywilny o dalsze restrykcje , już orzeczone w wyroku karnym- JAK W SENTENCJI TEGO WYROKU I Z UWZGLĘDNIENIEM przez SSR owego zapisu z art. 213 par. 2 kk- DOMYSŁA MÓJ.

Z zapisu art. 12 kpc wynika raczej jasno i w wykładni gramatycznej, funkcjonalnej i systemowej, że SSO JUNIONA GAJEWSKA- MUSZĄC ROZPOZNAĆ  ten pozew cywilny w obliczu art. 45.1 konstytucji MOGŁA i MOIM zdaniem POWINNA oddalić ROSZCZENIE .

WŁAŚNIE z powodu zapisu art. 12 kpc, a już szczególnie , gdy z treści art. 212 par 3 kk wynika-ło, że oskarżyciel prywatny miał stosowne uprawnienia i umocowanie w sprawie karnej , żeby wydać pełną paletę żądań pod adresem  oskarżonego NIEDŹWIECKIEGO, versus , jak obecnie BOŻENA NIEDŹWIECKA.

Niestety muszę również wytknąć SO i pani SSO JUNIONIE GAJEWSKIEJ, że nie odrzucając pozwu cywilnego, poważyła się ona =SSO JUNIONA, na pośrednią UZURPACJĘ władztwa SSR JAROSŁAWA STASZKIEWICZA , który mógł orzec te dolegliwości z pozwu cywilnego  z art. 212 par 3 kk- chociaż nie ma tam expressis VERBIS  wymienionej dolegliwości w formie przeprosin, to domniemam też, że SSR STASZKIEWICZ też mógł orzec taką dolegliwość w procesie karnym.

A zatem, jeżeliSSR jarosław staszkiewiczMAJĄC TE MOŻLIWOŚCI orzecznicze NIE SKORZYSTAŁ ZE SWOICH UPRAWNIEŃ I OGRANICZYŁ WYROK DO ZAPISU , JAK W JEGO SENTENCJI, to skorzystał ze swojego władztwa wiarygodnego-niezależnego -NIEZAWISŁEGO sędziego. I JEDYNĄ DROGĄ PRAWNĄ UZUPEŁNIENIA TEGO WYROKU  przez adwokata OPEL ligęza MOGŁA BYĆ apelacja tego wyroku SSR STASZKIEWICZA i w postępowaniu KARNYM.

Dlatego uruchamianie dodatkowej procedury cywilnej, MOŻLIWEJ FORMALNIE, ALE NIE PROFESJONALNEJ UWAŻAM  za niełaściwe. I to pani SSO JUNIONA GAJEWSKA powinna orzec tę niewłaściwość- swoją niewłaściwośc i oddalić pozew.

I tyle – inne NIUANSE ubarwiają I ZACIEMNIAJĄ NAWET SPRAWĘ- WZBUDZAJĄC NAWET NIEPOTRZEBNE EMOCJE W KOMUNIKACJI.

Przykro mi więc jest,

że w otoczeniu pana PROKURATORA GENERALNEGO, z 2008+ 2009+2010-DO 31 MARCA,  a więc MINISTRA SPRAWIEDLIWOŚCI i później w wykonaniu pana SSNdel. andrzeja seremeta/ sić!! WYŻSZA KLASA SĘDZIOWSKA od PANI SSO JUNIONY GAJEWSKIEJ/ nie znalazł się żaden prawnik prokurator, który zrozumiałby NIUANSE TEJ PROSTEJ SPRAWY  i nie wzruszył orzeczenia cywilnego pani SSO JUNIONY GAJEWSKIEJ

A CO gorsza PISMACTWO POLSKIE strasznie JEST OBURZONE , JAK STOSOWAĆ ów zapis karny z art. 212 kk do ich kolegów dziennikarzy.

ALE zwykłego obywatela FLEKOWAĆ można  i robić kpinę z art. 54.1 KONSTYTUCJI- prawo do oceny- krytyki i poglądów na temat innych podmiotów publicznych- tutaj OPEL ligęza i w b. konkretnej sprawie.

BO również należy podnieść ,

że oskarżenie prywatne w tej sprawie jest BŁĘDNE – chybione, ALE OBOWIĄZUJE nas  PRAWO DO PRZYJĘCIA SPRAWY SĄDOWEJ DO ROZPOZNANIA.

Innymi SŁOWY,

nawet nie najlepszy prawnik[ również prokuratorzy z otoczenia pana SSNdel. ANDRZEJA SEREMETA=pg], ale zmotywowany- HA, HA, HA, miałby możliwość uwolnić się od oskarżenia prywatnego z zarzutu art. 212kk, wobec brzmienia zapisu art. 213 par 2 kk w APELACJI I W ŚWIETLE ART. 54.1 konstytucjiRZEPLIŃSKIEJ prof. ANDRZEJA, Nna kanwie inkryminowanego zapisu  ” NIE kupujcie AUTA u ligęzy”.

 

 

A ESTIME

mgr inż. mechaNIC TADEUSZ PIECZONKA „+64„-ZIELONY

LATARNIKz certyfikatem HULTAJA +drrrrrrrrrrrrr BONIem=MAC + adam.jasser@kprm.gov.pl

11/14-cie years SANStravail/JOBless , non sans TRAVAIL WHISTLEblower

ul. SZMARAGDOWA 31

59 900 ZGORZELC / 75 649 30 44 / WWW.ROPOIWZK.COM

tel.kom. 6 99,99 12 06,724866256 ruch040404@wp.pl


*

Panie Tadeuszu Pieczonka ! 

 

Wyjaśnię to w prosty sposób  . Zaczęło się banalnie  . Dawno , dawno temu, dostałam jako wychowanka 4-ch domów dziecka  przydział  na mieszkanie  w prywatnym domu  , gdzie było ” tylko ”  9-ciu  właścicieli  – którzy nie chcieli mieć lokatora  i ja jedna  . Oczywiście , były to czasy komuny , gdzie za pieniądze , można  było wszystko . A zatem wydawało się lewe decyzje  ( w moim przypadku dotyczące piwnicy z piecem grzewczym)  . Nikt sobie nie wyobrazi nawet przez jakie ja przeszłam piekło . Najpierw  musiałam uruchomić  Prokuraturę  a dodać muszę  że wtedy, nie byłam jeszcze prawnikiem, miałam 20 parę lat  , tak więc zielona w temacie , atakowałam aż do skutku, który nigdy nie nadszedł. Bynajmniej nie wtedy i o tę właśnie piwnicę  gdzie był zamontowany piec grzewczy do moich kaloryferów , szła walka przez wiele, wiele lat  bo przecież szanowny Sąd  nie rozumiał jak człowiek może mieszkać  w 5 stopni C  , wilgoci, toksycznym grzybie  , zamarzając na żywca. Tysiące jałowych wyroków , wykańczało mnie bez reszty bo sami właściciele kłamali co do tożsamości piwnicy  . Jedni mówili że ich poprzedniczka miała piwnicę po prawej, inni po lewej  ale przewielebnej Temidzie nie chciało się ruszyć przewielebnego tyłka  , aby pojechać na miejsce i zrobić wizję lokalną . Zima za zimą uciekały a ja siniałam w mieszkaniu , dopóki nie stałam się inwalidą II-giej grupy  z narządu ruchu ( martwica kości obu rąk) . Oczywiście tego nie widać, ale nikt nie wie o tym jakie to jest cierpienie.  Wtedy właśnie zbuntowałam się i postanowiłam  stać się prawnikiem. Przebrnęłam przez studia  a że praktykę miałam nie byle jaką zdawałam z łatwością kolejne egzaminy i sądziłam się dalej. 

 

W końcu ktoś musiał ponieść odpowiedzialność za zrujnowanie mi życia i zdrowia . Atakowałam  już nie tylko  właścicieli ale i nadzór budowlany za  zaniechanie  w przeprowadzaniu stosownych kontroli  i przyłożenie tym sposobem ręki do mojego inwalidztwa.  Przypozwałam też statio fisci Wojewodę  i tak walczymy do dziś w jednym i tym samym procesie.  Jednak gdy zobaczyli że i jednio i drudzy przegrali ze mną po dwa razy apelację  , zaczęli brać  adwokatów do pomocy , bo jak Panu wiadomo pozwanymi są: 9-ciu właścicieli i przedstawiciele  Wojewody i nadzoru  . Ja pokonywałam ich samo co łatwo jest sprawdzić.

 

No i dalszą część  tej gehenny Pan już zna.  Charakterystyczne jednak jest to , że  żaden ale to żaden z nich Sędziów i Prokuratorów  , nie usiłował nigdy  naprawić  swojego błędu orzeczniczego i stąd się rodziły kolejne procesy,  postępowania były kierowane na fałszywy tor  bo fałsz może rodzić tylko fałsz . Teraz mamy na tapecie lewego biegłego , drania który kręci w niewiarygodny sposób  i oto przykład > Twierdzi na przykład  że ani zimno  , ani  infekcje , ani  toksyczny grzyb w mieszkaniu , ani stres  , ani zamieszkiwanie  w 5 stopni C  – nie mogło wygenerować reumatoidalnego zapalenia stawów  . Oczywiście że mogło , potwierdza to nie tylko nauka ale i profesorowie z Instytutu reumatologii w Warszawie. 

 

Za chwilę ten sam biegły , którego nie chcę określać stosownym epitetem  , pisze w opinii . ” ja nie znam się na  wpływie grzyba na organizm ludzki, ja nie znam się na  wpływie takich warunków na organizm ludzki  . Tutaj należy ustanowić  biegłego z medycyny przemysłowej albo pulmonologa . To do diabła jak się nie znasz to spadaj a nie pisz idiotyzmów . PO rozprawie ja się patrzę a ten  wychodzi na korytarz, śmieje się z adwokatami strony przeciwnej  a ja jak nie wrzasnę ” to tak się na lewo ustawia opinię  ”  

 

Słów człowiekowi brakuje. Gdzie diabeł sądowy nie może tam biegłego  ……….pośle !!!  Oto dlaczego sprawa trwa aż 14 lat , bo najpierw trzeba było latami udowadniać  że  nie jesteś osłem, czyli że istnieje adekwatny związek przyczynowo-skutkowy pomiędzy Twoimi warunkami , zaniechaniem pozwanych a szkodą  , a gdy to udowodniłaś  , pojawił się trzeci  Sędzia na horyzoncie  a pozwani ” w to mi graj ” od nowa chcą udowadniać że brak jest związku przyczynowego ”  czyli chcą walczyć już 15-ty rok !!!  To jest chore moi drodzy. Był swego czasu  mąż sędziny  , nazywał się Kursa  . Podobnie jak i mi rozwlekano mu proces w czasie ,. Nie mógł żyć w swoim domu ani się z niego  wyprowadzić  i co zrobił ?  Kupił strzelbę  i  wystrzelał wszystkich jak kaczki  i wcale mu się nie dziwię . Wcale nie dziwię się tym pokrzywdzonym ludziom  wołającym op pomoc  , bo dla mnie jest to jedno wielkie bagno  , którego nikt nie zamierza ” oczyścić”  . Do tej pory w Sądzie krakowskim co poniektórzy ( na co wskazują  katalogi IPN )  bawili się dobrze za komuny jako  funkcjonariusze SB   i Wy coś zamierzacie zrobić ?  

 

Moi drodzy, ja nie chcę już pisać o tym co należałoby zrobić  , dlatego przyglądam się tym wszystkim postom, czytam Wasze wynurzenia i życzę Wam  aby i dla Was kiedyś ten czas męki się skończył.  

 

 

Między mną a Wami jest ta różnica że ja jako prawnik  więcej widzę i rozumiem.  NP. jeden z nich , ledwie tylko pojawi się w  składzie sędziowskim  rozpoznającym moją sprawę  , momentalnie opuszcza salę na moje żądanie wyłączenia , bo dobrze wie co zrobił.  

 

Taka jest właśnie moja historia o którą Pan pytał  Panie Tadeuszu Pieczonka.  Jedyne czego się boją to media. Tych boją się panicznie i tę opcję proszę wykorzystać.  Pozdrawiam

 

 

 

 

 

 

 

Jak się okazało , była to droga donikąd .

 

 

W dniu 26 września 2013 13:49 użytkownik TADEUSZ PIECZONKA <ruch040404@wp.pl> napisał:

Moi drodzy !  Dlaczego Wam się tak ? Po pierwsze  , ja nie wiem o tym że Pani Niedźwiecka  jest ławniczką, po drugie  , jeśli przed Panem Niedźwieckim  zamknęły się wszystkie drzwi  prawomocnością  , to choćby się łbem o mur waliło  i obrażało kogo trzeba , na pewno nic mądrego nie wymyślicie JA nikogo NIE obrażamOCZEKUJĘ jedynie  PRZESTRZEGANIA ART. 12 KPC i niezawisłości  pana SSR JAROSŁAWA STASZKIEWICZA.

Tu nie chodzi o to żeby Niedźwiecką  ukarali , ale o to  aby ” otwarły się nowe drzwi  na prawdę  ”  , którą można kontynuować  czy to w postępowaniu  Odwoławczym czy też dalej  w Strasburgu

  po co nam STRASBÓURG w tak duperelnej sprawie, skoro mamy prokuratora PIOTRA TURKA- do usług.

czy Trybunale Unii  . Weźcie przykład ze mnie , z mojej stanowczości  . Prowadzęjeden z cywilnych procesów 14 lat,  24 tomy , 6-ciu adwokatów po przeciwnej stronie i  co ? Już dwa razy wygrałam w apelacji  . Teraz walka zmieniła front . Ustanowiono biegłego reumatologa krętacza , ale i z nim dałam sobie radę .

Został odrębnie pozwany o 100 tysięcy. Nie należę do osób które się cofną  i taka stanowczość  daje efekty. Przeciwnik trudny bo Skarb Państwa  – statio fisci  Nadzór Budowlany i Wojewoda ale idzie na noże i siekiery , ale ja  nie piszę o swoich sprawach, a jeżeli już coś piszę to dobrze wiem że na tym polu mam rację.  Moi drodzy! walczycie  z  jakimiś tam spółkami czy Ligęzami, ale ja walczę z nimi  . Prawie codziennie jestem w Sądzie  , dlatego  skoro to Wam nie pasuje tamto nie pasuje  , to rozwiążcie to kółko ” wzajemnej adoracji ” bo chyba szkoda na to czasu  by  ten właśnie czas, kiedy jeszcze możecie zdziałać wiele  uciekał Wam sprzed  nosa. Przecież chyba nie pójdziecie- PROSZĘ pisać o NIEDŹWIECKIM , a nie O MNIE–  z kosą i sierpem [ VIDE= ale idzie na noże i siekiery, ] na Sąd czy Prokuraturę !  

szanowna pani  DANUTO,

ładnie pani pisze o swoich sprawach;;; może jakiś supremusik z TYCH SPRAW SĄDOWYCH co do istoty sprawy-SPORÓW.

Przeciwnik trudny bo Skarb Państwa  – statio fisci  Nadzór Budowlany i Wojewoda ale idzie na noże i siekiery,

Jakie TO SPECYFICZNE , te SIEKERY i NOŻE+ 6-CIU ADWOKATÓW  , no i 14 lat zmagań- NIE wiem o co , ale zapewne o sprawiedliwość.

 ad meritum:::

W owym czasie pani BOŻENA była ławniczką, ależ przecież nie idzie o to żeby zamienić RZEKOMEGOsprawcę OSKARŻENIA Z ART. 212 KK z imienia .

RZECZ DOTYKA BARDZIEJ KULTOWYCH PROBLEMÓW POLSKIEGO sądownictwa .

JA zgadzam się , że SSR JAROSŁAW STASZKIEWICZ miał prawo wyrokować z art. 212 kk, wbrew art. 54. 1 KONSTYTUCJI , a nie z art. 213 kk- który uważam w tej sprawie za ZASADNY. TO ROLĄ oskarżonego NIEDŹWIECKIEGO było , w dniu wyrokowania zgłosić pisemny wniosek O UZASADNIENIE WYROKU I ZŁOŻENIE APELACJI w dalszym toku , WŁAŚNIE W KIERUNKU ART. 213 PAR 2 KK.

 Tyle NA CZAS 2008r.

 SPRAWA SIĘ SKOMPLIKOWAŁA ,

GDY bezczelny= cynicznie CWANY adwokat OPEL ligęza  i w złej wierze złożył pozew cywilny o dalsze restrykcje , już orzeczone w wyroku karnym- JAK W SENTENCJI TEGO WYROKU I Z UWZGLĘDNIENIEM przez SSR owego zapisu z art. 213 par. 2 kk- DOMYSŁA MÓJ.

 Z zapisu art. 12 kpc wynika raczej jasno i w wykładni gramatycznej, funkcjonalnej i systemowej, że SSO JUNIONA GAJEWSKA- MUSZĄC ROZPOZNAĆ  ten pozew cywilny w obliczu art. 45.1 konstytucji MOGŁA i MOIM zdaniem POWINNA oddalić ROSZCZENIE .

WŁAŚNIE z powodu zapisu art. 12 kpc, a już szczególnie , gdy z treści art. 212 par 3 kk wynika-ło, że oskarżyciel prywatny miał stosowne uprawnienia i umocowanie w sprawie karnej , żeby wydać pełną paletę żądań pod adresem  oskarżonego NIEDŹWIECKIEGO, versus , jak obecnie BOŻENA NIEDŹWIECKA.

 Niestety muszę również wytknąć SO i pani SSO JUNIONIE GAJEWSKIEJ, że nie odrzucając pozwu cywilnego, poważyła się ona =SSO JUNIONA, na pośrednią UZURPACJĘ władztwa SSR JAROSŁAWA STASZKIEWICZA , który mógł orzec te dolegliwości z pozwu cywilnego  z art. 212 par 3 kk- chociaż nie ma tam expressis VERBIS  wymienionej dolegliwości w formie przeprosin, to domniemam też, że SSR STASZKIEWICZ też mógł orzec taką dolegliwość w procesie karnym.

A zatem, jeżeliSSR jarosław staszkiewiczMAJĄC TE MOŻLIWOŚCI orzecznicze NIE SKORZYSTAŁ ZE SWOICH UPRAWNIEŃ I OGRANICZYŁ WYROK DO ZAPISU , JAK W JEGO SENTENCJI, to skorzystał ze swojego władztwa wiarygodnego-niezależnego -NIEZAWISŁEGO sędziego. I JEDYNĄ DROGĄ PRAWNĄ UZUPEŁNIENIA TEGO WYROKU  przez adwokata OPEL ligęza MOGŁA BYĆ apelacja tego wyroku SSR STASZKIEWICZA i w postępowaniu KARNYM.

Dlatego uruchamianie dodatkowej procedury cywilnej, MOŻLIWEJ FORMALNIE, ALE NIE PROFESJONALNEJ UWAŻAM  za niełaściwe. I to pani SSO JUNIONA GAJEWSKA powinna orzec tę niewłaściwość- swoją niewłaściwośc i oddalić pozew.

 I tyle – inne NIUANSE ubarwiają I ZACIEMNIAJĄ NAWET SPRAWĘ- WZBUDZAJĄC NAWET NIEPOTRZEBNE EMOCJE W KOMUNIKACJI.

Przykro mi więc jest,

że w otoczeniu pana PROKURATORA GENERALNEGO, z 2008+ 2009+2010-DO 31 MARCA,  a więc MINISTRA SPRAWIEDLIWOŚCI i później w wykonaniu pana SSNdel. andrzeja seremeta/ sić!! WYŻSZA KLASA SĘDZIOWSKA od PANI SSO JUNIONY GAJEWSKIEJ/ nie znalazł się żaden prawnik prokurator, który zrozumiałby NIUANSE TEJ PROSTEJ SPRAWY  i nie wzruszył orzeczenia cywilnego pani SSO JUNIONY GAJEWSKIEJ

A CO gorsza PISMACTWO POLSKIE strasznie JEST OBURZONE , JAK STOSOWAĆ ów zapis karny z art. 212 kk do ich kolegów dziennikarzy.

ALE zwykłego obywatela FLEKOWAĆ można  i robić kpinę z art. 54.1 KONSTYTUCJI- prawo do oceny- krytyki i poglądów na temat innych podmiotów publicznych- tutaj OPEL ligęza i w b. konkretnej sprawie.

 BO również należy podnieść ,

że oskarżenie prywatne w tej sprawie jest BŁĘDNE – chybione, ALE OBOWIĄZUJE nas  PRAWO DO PRZYJĘCIA SPRAWY SĄDOWEJ DO ROZPOZNANIA.

 Innymi SŁOWY,

nawet nie najlepszy prawnik[ również prokuratorzy z otoczenia pana SSNdel. ANDRZEJA SEREMETA=pg], ale zmotywowany- HA, HA, HA, miałby możliwość uwolnić się od oskarżenia prywatnego z zarzutu art. 212kk, wobec brzmienia zapisu art. 213 par 2 kk w APELACJI I W ŚWIETLE ART. 54.1 konstytucjiRZEPLIŃSKIEJ prof. ANDRZEJA, Nna kanwie inkryminowanego zapisu  ” NIE kupujcie AUTA u ligęzy”.

A ESTIME

mgr inż. mechaNIC TADEUSZ PIECZONKA „+64„-ZIELONY

LATARNIKz certyfikatem HULTAJA +drrrrrrrrrrrrr BONIem=MAC + adam.jasser@kprm.gov.pl

11/14-cie years SANStravail/JOBless , non sans TRAVAIL WHISTLEblower

ul. SZMARAGDOWA 31

59 900 ZGORZELC / 75 649 30 44 / WWW.ROPOIWZK.COM

tel.kom. 6 99,99 12 06,724866256ruch040404@wp.pl

 

*

szanowna pani DANUTO

VOLLUS RADWAŃSKA,

aż nie mogę uwierzyć  , że jest pani miejską KRAJANKĄ posła GOWINA-vel MINISTER SPRAWIEDLIWOŚCI-alias  ETYCZNYmoralista albo vice versa MORALNY ETYK.

Pozwala TO NAM ,

ze zwykłej ludzkiej ciekawości poprosićobecnegoMINISTRA SPRAWIEDLIWOŚCI- obsiadłego  w KRS pana PRZEWODNICZĄCEGO SSN  ANTONIEGO GÓRSKIEGOna resume i stworzenie listy sędziów , którzy orzekali w pani sprawach na przestrzeni owych 14 lat.

ZAPEWNE krajowej radzie sądownictwa WSZELAKIEGO , WŁĄCZNIE  z naszym ukochanym SSO WALDEMAREM ŻURKIEM z KRAKOWA może zależeć na nowszym ROZUMIENIU  roli i MISJOnarstwie KRS-u .

PEWIEN szkopół widze w tym , że nie ujawniła pani swoich sądowych żądań, których wysokość MOŻE i ZAPEWNE BUDZI  ” OPÓR materii”. CO JAKBY ZROZUMIAŁ już dawno , dawno temu pan prof. WITOLD CZACHÓRSKI, A OBECNIE jego  , PRZECIEŻ NIE GŁUPI uczniowe W OSOBACH prof.ADAM BRZOZOWSKI, prof. Marek Safjan i pani prof. ELŻBIETA SKOWROŃSKA-BOCIAN ,  w publikacji ZOBOWIĄZANIA- zarys WYKŁADU, ISBN- 83-7334-033-5 . A gdzie, BYĆ może ZNAJDZIEMY to i OWO.

 

szanowna pani DANUTO,

jedną z filozofii judo,

jest ELASTYCZNE  naginanie się  i wykorzystywanie mocy-SIŁY strony PRZECIWNEJ.

CO MOŻNA DOSTRZEC  w TECHNICE tamoeNAGE– przewrócić się , żeby zwyciężyć.

MÓJ imiennik i klasyk prakseologii prof. TADEUSZ KOTARBIŃSKI- polecam, polecam w „TRAKTACIE o dobrej robocie” poświęcił   rozdział XIII  ” TECHNICE WALKI”.

 

AD MERITUM:::

szanowny panie

PRZEMIERZE POLSKI i MIKOŁAJA TUSKA

don TUSK.

zaprzeszła historia pani DANUTY, znowu stawiają CIEKAWY problem społeczny;;; zapewne nie obcy panu drrrrrrrrrWŁADYSŁAWOWI KOSINIAKOWI -KAMYSZOWI= MP i PS .

Gdzie mają mieszkać SIEROTY z DOMÓW DZIECKA i po UKOŃCZENIU  18 lat???

W wiosce dziecięcej w LUBELSKIM ??? 

http://wioskisos.org/brak-przyszlosci.html

 

 Pan minister SŁAWOMIR NOWAK i w swoim nadzorze nad grupą kapitałową PKP, zarządzają niszczejącymi budynkami stacji kolejowych i lokalami prawie MIESZKALNYMI. i NIE MA CHCICY żeby TEMAT ZOBACZYĆ SZERZEJ pod kątem udziału konkretnych GMIN w restytucji tych obiektów BUDOWLANYCH.

Gminę MIASTA WROCŁAW  stać na generowanie milionowych dotacji z wrocławskich wodociągów dla kpaczy ŚLĄSKA WROCŁAW , a jakby nie chcicy zobaczyć mieszkaniowych kłopotów -szans dzieci opuszczających DOMY DZIECKA.

pardon, zapomniałemBYM o marszałku MOŁONIU– świetnym aktorze telewizyjnych spotów w TVPinfo WROCŁAW.

POST SCRIPTUM:::

specyficznie MNIE UBOGACAJĄ  nawalanki baronów PO ,

jak w publikacji

http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114871,14658770,Baronowie_na_wojnie__czyli_ostra_walka_Platformy

_w.html

http://wroclaw.gazeta.pl/wroclaw/1,35751,14671581,Odwolany_prezes_na_wieki_wiekow_dyrektorem_Slaska.

html#TRNajCzytSST

http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,134216,14585911,_A_Ty__Platformo__bujaj_sie____

Najmlodsza_siemianowicka.html#TRrelSST

###################

Dnia 26-09-2013 o godz. 13:05 Danuta Radwańska Vollus <radvollus355@gmail.com> napisał(a):

Panie Tadeuszu Pieczonka ! 

Wyjaśnię to w prosty sposób  . Zaczęło się banalnie  . Dawno , dawno temu, dostałam jako wychowanka 4-ch domów dziecka  przydział  na mieszkanie  w prywatnym domu  , gdzie było ” tylko ”  9-ciu  właścicieli  – którzy nie chcieli mieć lokatora  i ja jedna  . Oczywiście , były to czasy komuny , gdzie za pieniądze , można  było wszystko . A zatem wydawało się lewe decyzje  ( w moim przypadku dotyczące piwnicy z piecem grzewczym)  . Nikt sobie nie wyobrazi nawet przez jakie ja przeszłam piekło . Najpierw  musiałam uruchomić  Prokuraturę  a dodać muszę  że wtedy, nie byłam jeszcze prawnikiem, miałam 20 parę lat  , tak więc zielona w temacie , atakowałam aż do skutku, który nigdy nie nadszedł. Bynajmniej nie wtedy i o tę właśnie piwnicę  gdzie był zamontowany piec grzewczy do moich kaloryferów , szła walka przez wiele, wiele lat  bo przecież szanowny Sąd  nie rozumiał jak człowiek może mieszkać  w 5 stopni C  , wilgoci, toksycznym grzybie  , zamarzając na żywca. Tysiące jałowych wyroków, wykańczało mnie bez reszty bo sami właściciele kłamali co do tożsamości piwnicy  . Jedni mówili że ich poprzedniczka miała piwnicę po prawej, inni po lewej  ale przewielebnej Temidzie nie chciało się ruszyć przewielebnego tyłka  , aby pojechać na miejsce i zrobić wizję lokalną . Zima za zimą uciekały a ja siniałam w mieszkaniu , dopóki nie stałam się inwalidą II-giej grupy  z narządu ruchu ( martwica kości obu rąk) . Oczywiście tego nie widać, ale nikt nie wie o tym jakie to jest cierpienie.  Wtedy właśnie zbuntowałam się i postanowiłam  stać się prawnikiem. Przebrnęłam przez studia  a że praktykę miałam nie byle jaką zdawałam z łatwością kolejne egzaminy i sądziłam się dalej. 

W końcu ktoś musiał ponieść odpowiedzialność za zrujnowanie mi życia i zdrowia . Atakowałam  już nie tylko  właścicieli ale i nadzór budowlany za  zaniechanie  w przeprowadzaniu stosownych kontroli  i przyłożenie tym sposobem ręki do mojego inwalidztwa.  Przypozwałam też statio fisci Wojewodę  

pozdrawiam WOJEWODĘ małoPOLSKIEGO

i tak walczymy do dziś w jednym i tym samym procesie.  Jednak gdy zobaczyli że i jednio i drudzy przegrali ze mną po dwa razy apelację  , zaczęli brać  adwokatów do pomocy , bo jak Panu wiadomo pozwanymi są: 9-ciu właścicieli i przedstawiciele  Wojewody i nadzoru  . Ja pokonywałam ich samo co łatwo jest sprawdzić.

No i dalszą część  tej gehenny Pan już zna.  Charakterystyczne jednak jest to , że  żaden ale to żaden z nich Sędziów i Prokuratorów  , nie usiłował nigdy  naprawić  swojego błędu orzeczniczego i stąd się rodziły kolejne procesy,  postępowania były kierowane na fałszywy tor  bo fałsz może rodzić tylko fałsz . Teraz mamy na tapecie lewego biegłego , drania który kręci w niewiarygodny sposób  i oto przykład > Twierdzi na przykład  że ani zimno  , ani  infekcje , ani  toksyczny grzyb w mieszkaniu , ani stres  , ani zamieszkiwanie  w 5 stopni C  – nie mogło wygenerować reumatoidalnego zapalenia stawów  . Oczywiście że mogło , potwierdza to nie tylko nauka ale i profesorowie z Instytutu reumatologii w Warszawie. 

Za chwilę ten sam biegły , którego nie chcę określać stosownym epitetem  , pisze w opinii . ” ja nie znam się na  wpływie grzyba na organizm ludzki, ja nie znam się na  wpływie takich warunków na organizm ludzki  . Tutaj należy ustanowić  biegłego z medycyny przemysłowej albo pulmonologa . To do diabła jak się nie znasz to spadaj a nie pisz idiotyzmów . PO rozprawie ja się patrzę a ten  wychodzi na korytarz, śmieje się z adwokatami strony przeciwnej  a ja jak nie wrzasnę ” to tak się na lewo ustawia opinię  ”  

Słów człowiekowi brakuje. Gdzie diabeł sądowy nie może tam biegłego  ……….pośle !!!  Oto dlaczego sprawa trwa aż 14 lat , bo najpierw trzeba było latami udowadniać  że  nie jesteś osłem, czyli że istnieje adekwatny związek przyczynowo-skutkowy pomiędzy Twoimi warunkami , zaniechaniem pozwanych a szkodą  , a gdy to udowodniłaś  , pojawił się trzeci  Sędzia na horyzoncie  a pozwani ” w to mi graj ” od nowa chcą udowadniać że brak jest związku przyczynowego ”  czyli chcą walczyć już 15-ty rok !!!  To jest chore moi drodzy. Był swego czasu  mąż sędziny  , nazywał się Kursa  . Podobnie jak i mi rozwlekano mu proces w czasie ,. Nie mógł żyć w swoim domu ani się z niego  wyprowadzić  i co zrobił ?  Kupił strzelbę  i  wystrzelał wszystkich jak kaczki  i wcale mu się nie dziwię . Wcale nie dziwię się tym pokrzywdzonym ludziom  wołającym op pomoc  , bo dla mnie jest to jedno wielkie bagno  , którego nikt nie zamierza ” oczyścić”  . Do tej pory w Sądzie krakowskim co poniektórzy ( na co wskazują  katalogi IPN )  bawili się dobrze za komuny jako  funkcjonariusze SB   i Wy coś zamierzacie zrobić ?  

Moi drodzy, ja nie chcę już pisać o tym co należałoby zrobić  , dlatego przyglądam się tym wszystkim postom, czytam Wasze wynurzenia i życzę Wam  aby i dla Was kiedyś ten czas męki się skończył.  

Między mną a Wami jest ta różnica że ja jako prawnik  więcej widzę i rozumiem.  NP. jeden z nich , ledwie tylko pojawi się w  składzie sędziowskim  rozpoznającym moją sprawę  , momentalnie opuszcza salę na moje żądanie wyłączenia , bo dobrze wie co zrobił.  

Taka jest właśnie moja historia o którą Pan pytał  Panie Tadeuszu Pieczonka.  Jedyne czego się boją to media. Tych boją się panicznie i tę opcję proszę wykorzystać.  Pozdrawiam

Jak się okazało , była to droga donikąd .

W dniu 26 września 2013 13:49 użytkownik TADEUSZ PIECZONKA <ruch040404@wp.pl> napisał:

Moi drodzy !  Dlaczego Wam się tak ? Po pierwsze  , ja nie wiem o tym że Pani Niedźwiecka  jest ławniczką, po drugie  , jeśli przed Panem Niedźwieckim  zamknęły się wszystkie drzwi  prawomocnością  , to choćby się łbem o mur waliło  i obrażało kogo trzeba , na pewno nic mądrego nie wymyślicie JA nikogo NIE obrażamOCZEKUJĘ jedynie  PRZESTRZEGANIA ART. 12 KPC i niezawisłości  pana SSR JAROSŁAWA STASZKIEWICZA.

Tu nie chodzi o to żeby Niedźwiecką  ukarali , ale o to  aby ” otwarły się nowe drzwi  na prawdę  ”  , którą można kontynuować  czy to w postępowaniu  Odwoławczym czy też dalej  w Strasburgu

  po co nam STRASBÓURG w tak duperelnej sprawie, skoro mamy prokuratora PIOTRA TURKA- do usług.

A ESTIME

mgr inż. mechaNIC TADEUSZ PIECZONKA „+64„-ZIELONY

LATARNIKz certyfikatem HULTAJA +drrrrrrrrrrrrr BONIem=MAC + adam.jasser@kprm.gov.pl

11/14-cie years SANStravail/JOBless , non sans TRAVAIL WHISTLEblower

ul. SZMARAGDOWA 31

59 900 ZGORZELC / 75 649 30 44 / WWW.ROPOIWZK.COM

tel.kom. 6 99,99 12 06,724866256ruch040404@wp.pl


*

 SZANOWNY PAN

SSN del. ANDRZEJ SEREMET= PG,

wydaje się , że niekiedy zmiana OBYCZAJÓW pozwala na lepsze zrozumienie  i podniesienie KLASY, nawet takiej organizacji ASERTYWNEJ , jaką jawią SIĘ tabuny POLSKICH PROKURATORÓW w ich publicznej posłudze.

 

OCZEKUJEMY ZATEM,

że pisma kierowane do PROKURATORA GENERALNEGO i opracowywane przez JEGO WSPÓŁPRACOWNIKÓW, niewątpliwie o różnych zdolnościach- jak w nawiązaniu do art. 7kpk;;; idzie o sposób rozumowania , doświadczenie życiowe itp;;; w odpowiedzi GŁÓWNEJ  i na wniosek, takie pismo będzie podpisane przez PROKURATORA GENERALNEGO.

Mała RZECZ , cieszyłaby NIE TYLKO MNIE i NIEDŹWIECKIEGO.

JAK mniemam ,

pisma adresowane z PG do pani RPO prof 2x prawa IRENY LIPOWICZ SEREREMET podpisuje osobiście, pismo doSN,  czy doTKRÓWNIEŻ.

Byłoby SYMPATYCZNĄ ZMIANĄ KLIMATU, gdyby i w kierunku do dołu- do OBYWATELI pan PROKURATOR GENERALNY odważniej stosował swój podpis na pismach odmawiających- szczególnie.

UNIKANIE odpowiedzialności za taką , czy inną decyzję wobec OBYWATEL i cedowanie JĄ na „dzisiątego” prokuratora z otoczenia ” przygnębiające WRAŻENIE sprawia.”

 

AD meritum:::

 

NIEWATPLIWIE,

jeżeli zapracowany MIROSŁAW CHŁOPIKtego nie dostrzegł,  w sprawie lex-kazus NIEDŹWIECKI pojawiła się i ma nadal miejsce PROBLEM pro BONO i dotykający owej interpretacji relacji pomiędzy art. 11kpc i art. 12 kpc , co może i nawet mogłoby skutkować reasumpcją wyroku cywilnego pani SSO JUNIONY GAJEWSKIEJ, gdyby SEREMETA bardziej opadli prokuratorzy pokroju PIOTRA TURKA, niż szatmpowe CHŁOPIKI- bez urazy, bo idzie o zagadfnienie PROpublico BONO, A NIE O JAKIEŚ AMBICYJKI PANA mirosława chłopika , NA KANWIE jego ROZUMIENIE POSŁUGI prokuratora generalnego w sprawach kasacyjnych [ cywilna- JUŻ NIE MOŻLIWA  I KARNA – NADAL MOŻLIWA ], ORAZ ROZUMIENIE DELEGACJI  z art. 424 kpc+związane  i w odniesieniu do RPO+PG.

 

 

A ESTIME

mgr inż. mechaNIC TADEUSZ PIECZONKA „+65„-ZIELONY

LATARNIKz certyfikatem HULTAJA +drrrrrrrrrrrrr BONIem=MAC + adam.jasser@kprm.gov.pl

11/14-cie years SANStravail/JOBless , non sans TRAVAIL WHISTLEblower

ul. SZMARAGDOWA 31

59 900 ZGORZELC / 75 649 30 44 / WWW.ROPOIWZK.COM

tel.kom. 6 99,99 12 06,724866256 ruch040404@wp.pl


*

Dziękuję za list który uczy pokory wobec „salonu” władzy.

Jestem równie doświadczony sadami prokuratorami mecenasami, biegłymi. To mafia i wielokrotnie na sali sadowej do mówię, spokojnie i rzeczowo. Mam nawet orzeczenie apelacyjnego o pokrzywdzeniu przez sąd i prokuraturę.

Poza pozwem wobec Skarbu Państwa, pozwów nie pisze, jedynie bronię się.

Mam wnioski.

Wymiar sprawiedliwości = mafia żeruje na tych którzy dają się wciągnąć w spory.

Wyraźnie przedłużają spory, dodają watki, sprawy z kazdego możliwego do wykorzystania sposobu. Każda sprawa to ich biznes…zarobek na jej trwaniu. Trzymają jak „rzep psiego ogona”.

Trzeba wygrać wybory wspólnie z ludźmi którzy się Boga boją i powołać ławę przysięgłych która ma prawo sadzić kazdego, w tym jeszcze nie zawisłych.

Zakładał „to” Sowiet w 1945r z seniorem Kwaśniewskim… Patrz „afery prawa”.

Obecnie aby o tym wiedzieć, o tej mafii, wystarczy słuchać, czytać, /jak w listach tych/ nie potrzeba wdawać się w sady kilkunastoletnie, setki spraw.

Wprowadzenie pozwoleń na bron dla kazdego, również ureguluje ten problem. W USA waśni się nie wznieca. Problemem są wariaci i bywają tragedie. Ale nie ma zuchwałości osób które działają jak nasza mafia. Szkoda czasu /życia/ na sady, poświećmy go na udział czynny w wyborach. Jak mamy wyrok to wprowadźmy za siebie na mandaty kilku, kilkunastu Bogobojnych

Krzysztof”

 

0

Socjolog61

http://grzegorz-niedzwiecki.blog.onet.pl/

160 publikacje
9 komentarze
 

4 komentarz

Dodaj komentarz

Authorization
*
*
Registration
*
*
*
Password generation
343758