Komentarze dnia
Like

Polska i zastępcza wojna o Ukraine-widziane z USA

07/05/2014
296 Wyświetlenia
0 Komentarze
9 minut czytania
Polska i zastępcza wojna o Ukraine-widziane z USA

Usilujac jakos zracjonalizowac dzialania Jaroslawa Kaczynskiego, ktory na kijowskim majdanie poparl banderowcow, z okrzykami z ktorymi banderowcy szli mordowac w sposob bestialski ludnosc polska, jedynie co przychodzi mi na mysl, to tylko bycie agentem na posylki, z ogromna szkoda dla polskiej racji stanu. W sprawie ukrainskiej Kaczynski i Tusk postepuja identycznie-robia wszystko, by wyrzucic Polske z rosyjskiego rynku zbytu na rzecz Niemiec. O ile Tuska mozna rozumeic, ze robi to za konkretne pieniadze, tak w przypadku Jaroslawa kase biora chyba jego niemieccy doradcy, za wlasciwe ustawienie Jaroslawa w kwestii ukrainskiej.

0


 

Mozna tez zrozumiec  takie dzialania ze strony Polski, popierajace wspieranie rzadow banderowskich na Ukrainie, jako przesuniecie pasa buforowego bardziej na wschod, przy teoretycznym zalozeniu, ze Rosja ma nadal nam i zachodowi zagrazac swoim militarnym uderzeniem. Pomijajac coraz bardziej scislejsza wspolprace pomiedzy Rosja a Unia, nie ma wcale pewnosci,  ze zywiol banderowski bedzie bardziej bezpieczny dla Polski niz Ukraina Janukowicza, lub innego oligarchy nastawionego ze swoja ekipa na wspolprace z Rosja.

Podczas gdy Ukraina Janukowicza zachowywala sie wobec Polski rozsadnie, to banderowcy wciaz podkreslaja pretensje do wschodnich regionow Polski i sa otwarcie wobec Polski wrogo nastawieni. Przy coraz wiekszym prawdopodobienstwie podzialu Ukrainy, jej biedny zachod bedzie jak najbardziej podatny na ideologie gloszaca pretensje terytorialne wobec Polski. Wraz z powiekszaniem sie biedy bedzie sie radykalizowac Ukraincow, szukajac zastepczego wroga. Banderowcy dobrze wiedza, ze Polska jest bez armii, ze jedyna jej namiastka sa chlopcy na posylki, wypelniajajce zadania NATO w zapalnych miejscach na swiecie, a dodatkowo reszte tego co nazywa sie silami zbrojnymi III RP, musza pilnowac prywatne firmy ochroniarskie.

Musimy tez zrozumiec kontekst sytuacji miedzynarodowej, w co nas pakuja tzw. „nasi przywodcy”.Trzeba sobie uzmyslowic , ze nasi magdalenkowi eliciarze sa i musza byc lojalni wobec tych, ktorzy maja na nich haki, czyli rowno moga sobie pozwolic na olewanie polskich wyborcow. Swego czasu Antoni Macierewicz powiedzial ze zrobiono trzy kopie mikrofilmow polskiej agentury. Jeden z nich ponoc jest w Moskwie. Ale rowniez jak wynika z ostatnich rewelacji Piskorskiego, rowniez po 1989 roku spisywano czyny i rozmowy. Niezaleznie od wynikow wyborow, Rosja moze sobie ustalac scene polityczna w Polsce zgodnie ze swoimi zyczeniami. To dlatego padl taki strach na naszych eliciarzy, po wybuchu konfliktu wewnatrzukrainskiego.

Podczas kiedy nasi eliciarze usiluja nam wmowic, ze Polska jest dla nich najwazniejsza, dla tak zwanego wolnego swiata najwazniejszy jest Iran, a konkretnie jego program atomowy i najwieksze na swiecie zloza ropy naftowej, w dodatku o niskich kosztach wydobycia.  Maja w pamieci ogromny sukces propagandowy Rosji, a kleske propagandowa Ameryki wokol sytuacji w Syrii, kiedy calkowicie osamotniona Ameryka, musiala zrezygnowac z nalotow na Syrie w interesie Izraela. Na czym polegala kleska propagandowa USA?

Po pierwsze UE , czyli Niemcy, potwierdzily tym samym dzieki sprzeciwie wobec polityki USA swoje aspiracje do odgrywania swojej roli na arenie miedzynarodowej.  Przy Ameryce nie mialy kompletnie nic do powiedzenia. Natomiast postawa najwierniejszego sojusznika Wielkiej Brytanii oznaczala tylko jedno:  koniec angazowania sie w polityke niezgodna z interesami brytyjskimi.  Po calkowitym blamazu polityki USA w sprawie Syrii, trzeba bylo znalezc inny sposob dobrania sie do Iranu, omijajac Syrie.

Nalezy sobie teraz odpowiedziec na pytanie, dlaczego na Krymie zostaly blyskaiwcznie przeprowadzone wybory i dlaczego blyskawicznie zostal on inkorporowany do Rosji?Wywiad rosyjski musial miec dobre rozeznanie w zamiarach USA wobec Ukrainy, zsa dowodzi to kleski wywiadu CIA.

W wyniku planowanego przez USA zamachu stanu na Ukrainie, polwysep krymski okazal sie najwazniejszy z wojskowego punktu widzenia. Widocznie po zalegalizowaniu wladzy banderowcow poprzez wybory prezydenckie, nowo wybrane wladze planowaly na nastepny dzien, wymowienie umowy na dzierzawe Rosji portu w Sewastopolu, czyli wywalenie Rosjan z Krymu na zbity pysk i natychmiastowe zainstalowanie tam wojsk amerykanskich, jako gwaranta demokratycznych przemian na Ukrainie.

Rosja bez Krymu nie bylaby juz nawet mocarstwem regionalnym, zas Krym dla Ameryki bylby najwazniejsza baza strategiczna na swiecie.  Krym bylby rowniez zamieniony na gigantyczne lotnisko z bazami wszystkich rodzajow samolotow, zas port w Sewastopolu bylby zamieniony w potezna baze sil morskich USA, najwieksza chyba po Norfolk i Perl Harbour. Z Krymu bezpiecznie mozna byloby zaatakowac Syrie i wlasciwie bez zadnych problemow wyrzucic Rosjan z Syrii. Wtedy jedynym wrogiem dla Izraela i USA pozostalby Iran. Wedlug dostepnej mi wiedzy, Iran posiada tylko rakiety sredniego zasiegu, wiec amerykanski Krym bylby poza ich zasiegiem. Wiec ciaglosc nalotow amerykanskich ciezkich bombowcow na Iran bylby wiec bezpieczny, bez mozliwosci ataku odwetowego ze strony Iranu. Dywanowe naloty bombowe odbywalyby sie praktycznie bez zadnej przerwy az do bezwarunkowej i calkowitej kapitulacji ze strony iranskich wladz. Byloby to o wiele tansze niz okupacja Iranu, tak jak odbywalo sie to w Iraku.

Z  baz wojskowych na Krymie Rosja bylaby szantazowana ciaglymi nalotami ciezkich bombowcow na Moskwe i inne wazne strategiczne cele w europejskiej czesci  Rosji, gdyby chciala przeszkadzac w inwazji na Iran. Nie musze tez chyba specjalnie tlumaczyc, dlaczego amerykanska baza wojskowa na Krymie pozwolilaby calkowicie przejac kontrole USA na cala ropa na Bliskim Wschodzie. Zainteresowanych watpliwosciami zapraszam do analizy mapy Zatoki Perskiej. Zas dla udzialowcow FED-u, byloby to zapewnienie dominacji dolara jako waluty rezerwowej swiata na co najmniej sto lat.

Rosja blyskawiczna inkorporacja Krymu, pozostawila wiec Amerykanow z reka w nocniku i Amerykanom pozostala juz tylko walka o prestiz i ewentualny port w Odessie. Wiec stad ta brutalnosc zajsc  w tym drugim pod wzgledem waznosci amerykankich planow miescie ukrainskim. Reszta sie dla Amerykanow nie liczy, jesli uwzglednimy czynniki, ktore wymienilam powyzej.  Z kolei Rosja postepuje konsekwentnie i metodycznie.

Putin sobie doskonale zdaje sprawe, ze wyslanie wojsk na Ukraine byloby jego kleska propagandowa, wiec woli wysylac swoich dywersantow w takiej ilosci, by podkopywac ciagle morale ukrainskiej armii. Niezaleznie od ukrainskich wyborow prezydenckich,  Rosja bedzie ciagle destabilizowac Ukraine, zwlaszcza jej wschodnie, uprzemyslowione regiony.

Rosja bedzie dostarczala tylu separatystow, by Ukraina byla ciagle destabilizowana, niezaleznie ile to pochlonie ofiar wsrod ludnosci cywilnej. Jak napisalam w poprzednich notkach, ze tzw. demokratyczny wolny swiat nie kiwnie palcem, gdy bedzie mordowana mieszkajaca na Ukrainie ludnosc rosyjska, polska, czy ukrainska, czego mielismy przyklad w Odessie. Swiat zachowal sie zupelnie obojetnie wobec zbrodnii ludobojstwa w Odessie, niezaleznie kto byl jej sprawca, podobnie jak morowali sie Hutu z Tutsi w Afryce.

Putinowi wiec pozostala najwazniejsza karta do rozegrania, czyli pogrom ludnosci zydowskiej na Ukrainie, co wobec kleski obecnego narzuconego rzadu, rozpaczliwie juz probujacego sie zalegalizowac podczas nadchodzacych wyborow, nie bedzie mu nastreczalo zadnych problemow. Pisalam wielokrotnie w poprzednich notkach, ze swiat bedzie wyczulony, jesli to bedzie sie w ukrainskiej wojnie domowej mordowac ludnosc zydowska. Jest wielce prawdopodobne, ze ten demokratyczny swiat bedzie wtedy blagal Putina, by polozyl kres pogromow niedobitkow narodu wybranego. Oczywiscie na warunkach Putina.

Zachowanie sie polskich wladz jak i parlamentarnej opozycji, wobec konfliktu na Ukrainie, wskazuje na kompletna glupote i oderwanie sie od rzeczywistosci, lub spelnianie agenturalnej roli, poniewaz polska racja stanu jest obojetnosc wobec walki o Ukraine,  przy zyczliwosci wobec Rosji. Chyba ze tak jak chce obecne kierownictwo PiS, zerwanie calkowitych stosukow gospodarczych z Rosja, bez ogladania sie na konsekwencje. Oznaczaloby to calkowite uzaleznienie sie od Niemiec, ktore juz calkowicie podporzdkowaly sobie gospodarke Polski. Z jakim skutkiem, kazdy to moze zauwazyc.  Przy pozornej roznicy pogladow w sprawach drugorzednych i dalszych dwie najwieksze partie w sprawach podstawowych szkodzenia polskeij racji stanu postepuja identycznie, tak jakby naszym eliciarzom ktos obcy rozpisal scenariusz sztuki na scisle okreslone role.

Inne zapisy autora:

0

Avatar
slepa manka

Czasami udajac slepa, mozna dokladniej obserwowac otoczenie.

393 publikacje
51 komentarze
 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

 
Authorization
*
*
Registration
*
*
*
Password generation
334816