Artykuły redakcyjne
Like

Na rozkaz Gruppenfűhrera KAT-a

08/04/2015
563 Wyświetlenia
8 Komentarze
6 minut czytania
Na rozkaz Gruppenfűhrera KAT-a

Zbliża się 5. rocznica zamachu w Smoleńsku. Pomyślałem sobie, że warto Czytelnikom “3obiegu” przypomnieć nazwiska osób, które “Gruppenfűhrer KAT” powołał do słynnej komisji, która działała pod przewodnictwem ówczesnego ministra spraw wewnętrznych, a dzisiaj wojewody małopolskiego, Jerzego Millera. To jest lista hańby narodowej i dlatego nie można o niej zapomnieć. Bardziej dociekliwym polecam także peregrynacje w Sieci, bo życiorysy ekspertów KAT-a bywają niekiedy bardzo znamienne i wiele mówiące o związkach polskiego życia publicznego z rodzimą i obcą agenturą. “Gruppenfűhrer KAT”, to oczywiście wspomnienie ze znakomitego tekstu Tomka Parola (Łażącego Łazarza) sprzed lat. Kto nie czytał ten trąba, ale zaległości zawsze można nadrobić.

0


 

Imię i nazwisko Zawód

 

Miejsce pracy, pełniona funkcja
płk pil. mgr inż. Mirosław Grochowski pilot wojskowy

w służbie

Inspektorat MON ds. Bezpieczeństwa Lotów – Szef Inspektoratu

W KBWL LP pełni funkcję Z-cy Przewodniczącego Komisji

 

mgr Agata Kaczyńska

prawnik – prawo lotnicze

cywil

Państwowa Komisja Badania Wypadków Lotniczych – Sekretarz Komisji

W KBWL LP pełni funkcję Sekretarza Komisji

 

ppłk pil. mgr inż. Robert Benedict

pilot wojskowy doświadczalny

w służbie

Inspektorat MON ds. Bezpieczeństwa Lotów – specjalista

W KBWL LP pełni funkcję Przewodniczącego Podkomisji Lotniczej

 

mjr lek. med. Bogusław Biernat

lekarz wojskowy

anatomopatolog

w służbie

Wojskowy Instytut Medycyny Lotniczej
 

mjr mgr inż. Dariusz Dawidziak

inżynier lotniczy

w służbie

Inspektorat MON ds. Bezpieczeństwa Lotów – specjalista
 

mjr mgr inż. Leszek Filipczyk

inżynier lotniczy

w służbie

Inspektorat MON ds. Bezpieczeństwa Lotów specjalista
 mgr inż. Bogdan Fydrych specjalista z zakresu kontroli ruchu lotniczego Członek Państwowej Komisji Badania Wypadków Lotniczych
 

mgr Wiesław Jedynak

pilot liniowy – czynny

instruktor

cywil

Polskie Linie Lotnicze „LOT”

Członek Państwowej Komisji Badania Wypadków Lotniczych

 

prof. dr hab. Ryszard Krystek

inżynier

cywil

Politechnika Gdańska – Katedra Inżynierii Drogowej – Profesor

Wykładowca akademicki

 

mjr mgr inż. Artur Kułaszka

inżynier lotniczy

w służbie

Instytut Techniczny Wojsk Lotniczych – kierownik Pracowni Badań Silników Lotniczych
 

mec Agnieszka Kunert – Diallo

prawnik – specjalista prawa lotniczego

cywil

Polskie Linie Lotnicze „LOT”
 

dr inż. Maciej Lasek

pilot samolotowy,

inżynier lotniczy

cywil

Zastępca Przewodniczągo Państwowej Komisji Badania Wypadków Lotniczych

W KBWL LP pełni funkcję Z-cy Przewodniczącego Podkomisji Lotniczej

 

mgr inż. Krzysztof Lenartowicz

pilot liniowy – czynny

cywil

Polskie Linie Lotnicze „LOT”
 

mgr inż. Piotr Lipiec

inżynier

cywil

Członek Państwowej Komisji Badania Wypadków Lotniczych
 

mgr inż. Edward Łojek

inżynier lotniczy,

radiooperator

cywil

Polskie Linie Lotnicze „LOT” – kierownik Działu Planowania i Nadzoru Operacji Lotniczych
 

komandor rezerwy pil. Dariusz Majewski

pilot wojskowy

w rezerwie

Emeryt wojskowy
 

ppłk mgr inż. Dariusz Majewski

inżynier lotniczy

w służbie

Inspektorat MON ds. Bezpieczeństwa Lotów – starszy specjalista
 

mgr inż. Władysław Metelski

inżynier lotniczy

cywil

Polskie Linie Lotnicze „LOT”
 

ppłk dr inż. Sławomir Michalak

inżynier lotniczy

w służbie

Instytut Techniczny Wojsk Lotniczych – kierownik Zakładu Awioniki
 

ppłk rez. mgr inż. Mirosław Milanowski

meteorolog

w rezerwie

Inspektorat MON ds. Bezpieczeństwa Lotów –pracownik cywilny wojska
 

ppłk mgr inż. Cezary Musiał

inżynier lotniczy

technik pokładowy

w służbie

Inspektorat MON ds. Bezpieczeństwa Lotów – starszy specjalista
 

ppłk mgr inż. Janusz Niczyj

inżynier lotniczy

w służbie

Oddział Bezpieczeństwa Lotów Dowództwo Sił Powietrznych – inspektor Bezpieczeństwa Lotów
 

ppłk rez. mgr inż. Maciej Ostrowski

meteorolog

w rezerwie

Emeryt wojskowy,

Wykładowca Uniwersytetu Warszawskiego

Ekspert Państwowej Komisji Badania Wypadków Lotniczych

 

płk rez. mgr inż. Jacek Przybysz

inżynier lotniczy

w rezerwie

Emeryt wojskowy
 

mjr rez. mgr inż. Jerzy Skrzypek

inżynier lotniczy

w rezerwie

Emeryt wojskowy
 

mgr inż. Kazimierz Szostak

inżynier pokładowy

cywil

Polskie Linie Lotnicze „LOT” – kierownik Działu Bezpieczeństwa Lotniczego
 

ppłk rez. mgr inż. Waldemar Targalski

pilot wojskowy w rezerwie

pilot liniowy – czynny

 

Państwowa Komisja Badania Wypadków Lotniczych – Członek Komisji
 

płk dr Olaf Truszczyński

psycholog lotniczy

w służbie

Wojskowy Instytut Medycyny Lotniczej – Dyrektor

W KBWL LP pełni funkcję Przewodniczącego Podkomisji medycznej

 

płk mgr inż. Mirosław Wierzbicki

inżynier lotniczy

inżynier pokładowy

w służbie

Inspektorat MON ds. Bezpieczeństwa Lotów – Szef Pionu Techniki Lotniczej

W KBWL LP – pełni funkcję Z-cy Przewodniczącego Podkomisji technicznej

 

płk dypl. rez. pilot dr Andrzej Winiewski

pilot wojskowy w rezerwie

prawnik

specjalista ds. funkcjonowania operacyjnego portów lotniczych

 

Emeryt wojskowy

Przedsiębiorstwo Państwowe Porty Lotnicze – Dyrektor Biura Operacyjnego Portu Lotniczego im. F. Chopina w Warszawie

 

mgr inż. Wiesław Wypych

inżynier lotniczy

cywil

Polskie Linie Lotnicze „LOT”
 

dr hab. Marek Żylicz

prawnik – specjalista prawa międzynarodowego lotniczego

cywil

Emeryt,

Wyższa Szkoła Handlowa w Radomiu – Wykładowca akademicki

 

dr inż. Stanisław Żurkowski

inżynier Państwowa Komisja Badania Wypadków Lotniczych – Członek Komisji

W KBWL LP – Przewodniczący Podkomisji technicznej

Inne zapisy autora:

0

Maciej Rysiewicz
Maciej Rysiewicz http://www.gorliceiokolice.eu

Dziennikarz i wydawca. Twórca portali "Bobowa Od-Nowa" i "Gorlice i Okolice" w powiecie gorlickim (www.gorliceiokolice.eu). Zastępca redaktora naczelnego portalu "3obieg". Redaktor naczelny portalu "Zdrowie za Zdrowie". W latach 2004-2013 wydawca i redaktor naczelny czasopism "Kalendarz Pszczelarza" i "Przegląd Pszczelarski". Autor książek "Ule i pasieki w Polsce" i "Krynica Zdrój - miasto, ludzie, okolice". Właściciel Wydawnictwa WILCZYSKA (www.wilczyska.eu). Członek Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich.

628 publikacje
270 komentarze
 

  1. Avatar Alia

    I co bedzie z wodzem , szefem tej grupy? Bedzie wiać z Polski, czy ruscy tu wejdą i mu pomogą. “Wysokiej rangi polski polityk zlecił zamordowanie Prezydenta z całą delegacją”. I ten sukinsyn dostawał od motłochu głosy wsparcia, tragedia dla Polski. Zmarłu w grobach sie przewrócili przez ten durny motłoch.

    0
  2. Avatar Jarek

    No i teraz wiadomo, że Grzegorz Michniewicz był pierwszą ofiarą smoleńskiego spisku, czy przypadkiem czy też nie poznał plany zamachowców i musiał się powiesić, jak raz w Grudniu 2010. Scalajcie fakty a wyjdzie wam ciekawy obraz. No analitycy do roboty! 😉 Prawda już wystawiła nos nad powierzchnię cuchnącego szamba w którym chcieli ją utopić, pomóżmy jej wyjść na wierzch.

    0
    • Avatar Krzywousty

      Znaczy… która prawda bo już się pogubiłem.
      Możesz coś konkretniej?

      0
      • Avatar Jarek

        Ta prawdziwa, bo zawsze trzeba zaczynać od punktu wyjścia a punktem wyjścia w “spisku smoleńskim”było “samobójstwo” Grzegorza Michniewicza, który dowiadując się o zawiązaniu się tegoż spisku, musiał postraszyć kogoś ze spiskowców, że wyda ich zamiary komu trzeba i uprzedzi Prezydenta Kaczyńskiego, więc dostał propozycję nie do odrzucenia, albo sam się powiesi albo w drodze do nieba będzie mu towarzyszyła rodzina /wg. wersji pierwszej/ Ewentualnie dostał w napoju lub do wdychania,albo też w zastrzyku coś co go uspokoiło i pozwoliło “popełnić” samobójstwo. to był punkt wyjściowy mordu w Smoleńsku a dalej trzeba poskładać fakty, którymi dysponujemy i cała smoleńska szarada ułoży się w logiczny ciąg, nawet czarne skrzynki i wrak nie będą potrzebne bo całą “czarną robotę” zrobił już zespół Macierewicza. Proste?

        0
    • Avatar Jarek

      mała korekta nie w grudniu 2010 roku a 2009roku

      0
    • Avatar Jarek

      Oraz niestety przez ich głupotę i pragnienie spokoju za wszelką cenę, a cena ta nieraz bywa niewymiernie wysoka, jak pokazuje zamach w Smoleńsku.

      0

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

 

Authorization
*
*
Registration
*
*
*
Password generation
334816