Globalnie i Lokalnie
Like

III RP i swiat w okresie wojny hybrydowej cz.6

17/06/2015
482 Wyświetlenia
0 Komentarze
2 minut czytania
III RP i swiat w okresie wojny hybrydowej cz.6

Obecne niesmiale proby reformowania panstwa na drodze „demokratycznej” (wybory prezydenckie i parlamentarne), mozna przyrownac do przedsmiertnych drgawek organizmu znajdujacego sie w stadium agonii. III RP przekroczyla juz punkt, z ktorego nie ma odwrotu (tzw. point of no return). Zaledwie kilka dodatkowych lat utrzymania obecnych trendow plus kilka milionow muzulmanskich uciekinierow, agresywnych i plodnych, ktorych Unia zamierza osiedlic w Polsce, zagwarantuje ostateczna likwidacje etnicznej polskosci miedzy Odra a Bugiem, a wiec osiagniecie zaplanowanych od wiekow celow.

0


 

 

 

Nalezy w tym miejscu podkreslic, ze sytuacja pozostalych panstw Euroatlantyckiego Imperium Zla (US&EU) nie jest wiele lepsza, a to ze wzgledu na toczaca sie juz hybrydowa III Wojne Swiatowa. Jej militarna strona nie zostala jeszcze w pelni przez NATO rozwinieta, a to jedynie dzieki zrecznosci Putina, ktory uniknal wielu prowokacji, dajacych pretekst do totalnej agresji na Rosje i Chiny. Bliski wschod juz eksplodowal, ale wojny na Ukrainie i morzu chinskim sa ciagle w fazie wstepnej. Zapewne jednak sytuacja zmieni sie raptownie w najblizszej przyszlosci, a to za sprawa malej rosyjskiej enklawy Naddniestrza . Ta pozbawiona dostepu do morza republika, zostala calkowicie zablokowana przez NATO i jego „sojusznikow” z Ukrainy i Moldawii. Zaopatrzenie zyjacych tam Rosjan i kontyngentu rosyjskich sil stabilizacyjnych mozliwe jest jedynie droga lotnicza, za zgoda wspomnianych panstw. Wczesniej czy pozniej Putin zmuszony bedzie do naruszenia przestrzeni powietrznej sasiadow, co zachodnia propaganda, w oka mgnieniu, nazwie „aktem agresji”, dajacym pretekst do rozpoczecia wojny totalnej z Rosja.

 

 

Trudno przewidziec konsekwencje tego nadchodzacego konfliktu, ale z cala pewnoscia beda one katastrofalne. To, ze zachodnie „elity” pra don pomimo wszystko, swiadczy wymownie, nie tylko, o ich calkowitym zaprzedaniu zlu i glupocie, ale i pelnej niepoczytalnosci. Ktoz bowiem, przy zdrowych zmyslach, dla kariery i pieniedzy, gotow jest ryzykowac wlasnym zyciem?

 

 

To, ze III Wojna Swiatowa jest faktem dokonanym, nikt nie usiluje nawet ukrywac przed spoleczenstwami. Zauwazyl to nawet Ojciec Swiety Franciszek, ktory w Sarajewie uzyl dokladnie tego terminu do okreslenia obecnej sytuacji na naszym globie. Poza klamliwym oskarzaniem o agresje ze strony rosyjsko-chinskiej, zachodnie „elity” popelniaja powazny blad, opierajac nadal swoj modus operandi na odwiecznej doktrynie, ktora lapidarnie streszcza nastepujace obiegowe stwierdzenie: „the West is best, to hell with the rest” (zachod jest najlepszy, niech pieklo pochlonie cala reszte). Widocznie nikt nie objasnil im, ze przy obecnym poziomie technologii wojennej, pieklo moze stac sie rowniez ich stacja docelowa. CDN.

Inne zapisy autora:

0

Avatar
dr nowopolski

Unikajacy stereotypów myslowych analityk spraw politycznych i gospodarczych Polski i swiata

344 publikacje
3 komentarze
 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

 
Authorization
*
*
Registration
*
*
*
Password generation
334816