Bez kategorii
Like

Emerytura – i praca

23/01/2007
404 Wyświetlenia
0 Komentarze
32 minut czytania
no-cover

   Spośród wypowiedzi nt. postu z 20-I oraz mego występu w TVN24 zdumiał mnie tekst wip83@op.pl, brzmiący:    Zgodzę się z Panem, Panie Januszu, że III RP jako spadkobierczyni PRLu powinna przestrzegać praw i zobowiązań minionego (??) ustroju, ale pod jednym warunkiem: że udowodni Pan, że władza PRLu jako spadkobierczyni II RP przestrzegała praw i zobowiązań właśnie II RP (m. in. w kwestii emerytur). Już samo to, że po wojnie wybory organizowano wedle postanowień Konstytucji Marcowej a nie Kwietniowej świadczy że ciągłość prawa nie była przestrzegana przez PRL. dlaczego zatem III RP ma przestrzegać wszystkich praw PRLu i np. wypłacać kolosalne emerytury ubekom?? wydaje mi się, że należało się zastanowić nad legalnością praw PRLu zanim III RP je „odziedziczyła”.    […]

0


   Spośród wypowiedzi nt. postu z 20-I oraz mego występu w TVN24 zdumiał mnie tekst wip83@op.pl, brzmiący:


   Zgodzę się z Panem, Panie Januszu, że III RP jako spadkobierczyni PRLu powinna przestrzegać praw i zobowiązań minionego (??) ustroju, ale pod jednym warunkiem: że udowodni Pan, że władza PRLu jako spadkobierczyni II RP przestrzegała praw i zobowiązań właśnie II RP (m. in. w kwestii emerytur). Już samo to, że po wojnie wybory organizowano wedle postanowień Konstytucji Marcowej a nie Kwietniowej świadczy że ciągłość prawa nie była przestrzegana przez PRL. dlaczego zatem III RP ma przestrzegać wszystkich praw PRLu i np. wypłacać kolosalne emerytury ubekom?? wydaje mi się, że należało się zastanowić nad legalnością praw PRLu zanim III RP je „odziedziczyła”.

   Jest tu kompletne materyi pomieszanie.

   Po pierwsze: wip83@op.pl zakłada, że Murzynów jeść istotnie nie należy – ale tylko pod warunkiem, że Murzyni nie jedzą Polaków!!! Innymi słowy: mamy obowiązek przestrzegać obyczajów komunistycznych; jak oni kradli – to i my mamy kraść!!!

   Po drugie: co ma z tym wspólnego „ciągłość prawna”? Jeśli zmiana Konstytucji Marcowej na Kwietniową jest dopuszczalna, to zmiana Kwietniowej na Marcową też – ale przecież i tak to wszystko nie zmienia z’obowiązań cywilnych!! Państwo sobie może zmieniać konstytucję pięć razy dziennie – ale ja jak byłem winien Kowalskiemu 100 złotych, tak nadal jestem winien. Również państwo nie może jednostronnie, swoim aktem, pozbyć się z’obowiązań w’obec mnie!

   Po trzecie: po II RP dziedziczyła nie PRL, lecz Generalna Gubernia (a na części obszaru III Rzesza i Związek Sowiecki); PRL przejęła mienie od GG i od okupanta, a nie od II RP.

   Po czwarte wreszcie: zarówno władze okupacyjne wypłacały emerytury, jeśli się należały wedle prawa II RP – jak i PRL uznawała okresy pracy za okupacji. Nic dziwnego: i II RP i GG i III RP (i ZSRS i III Rzesza, i projektowana UE oczywiście) to twory socjalistyczne.

   A drugą rzeczą, która mnie zdumiała, to niemal kompletny brak wpisów nt. SB i p.Wachowskiego. Nic mnie nie przekona, że nie siedzi gdzieś jakiś automat – zapewne spełniające życzenia ABW czy innej SKW! Proszę tych, którzy wysłali komentarz, który nie znalazł się na stronie, o napisanie komentarza zawierającego zniekształcone słowo „Geronimo!” (np. „Gerronimo”)


   Przypomniawszy o spotkaniu ze mną i kol.Stanisławem Michalkiewuczem (Warszawa, Chmielna 9, lokal SD, czwartek 25-I godz.18.00) – przechodzę do spraw poważnych – czyli do prostowania przekonania, że Władzuchna powinna działać na rzecz tworzenia nowych miejsc pracy. Władzuchna oczywiście sama miejsc pracy nie tworzy, ale nie powinna nawet działać w kierunku „tworzenia nowych miejsc pracy”!

   Zacznę od przykładu. Moje dziecko nie potrafi posprzątać zabawek i musi robić to wraz z bratem. Z czasem nabiera jednak wprawy i któregoś dnia przychodzi do mnie ze słowami: „Tatusiu! Sam pozbierałem zabawki!”

   Pytanie: czy chwalimy szczeniaka – czy mówimy: „Coś Ty zrobił najlepszego! Zlikwidowałeś bratu miejsce pracy!”?

   Dokładnie to samo jest w gospodarce – i jest to oczywiste dla każdego, kto myśli… i uda mu się zapomnieć o bredniach, które słyszał ostatnio w TV.
   Jeśli przedsiębiorca potrafi tak z’organizować produkcję, że potrzebną pracę wykona jeden robotnik, zamiast dwóch – to ma tego drugiego wywalić za bramę – przestrzegając tylko okresu wypowiedzenia zawartego w umowie o pracę; można jednak umówić się z pracownikiem: „A może woli Pan przez ten np. miesiąc brać połowę zarobków – i nie przychodzić w ogóle?”

   I tyle.

   Oczywiście produkt robiony przez jednego pracownika będzie tańszy. Nie jest wykluczone, że np. sznurowadła robione przez dwóch ludzi kosztowały 5 zł, podczas gdy importowane włoskie 4 zł. Robione przez jednego kosztować będą 3 zł – i wtedy sprzedaż wzrośnie stukrotnie, w wyniku czego nie tylko nie wyrzucę tego robotnika, ale jeszcze przyjmę 98 nowych!

   Ale możliwe, że popyt jest wysycony – ile można sprzedać sznurowadeł? Powroźnik idzie więc na bruk. Ale klienci na każdej parze sznurowadeł oszczędzają 2 zł – więc coś za to dodatkowo kupią. I powroźnik ma zmienić branżę: pójść tam, gdzie zaspokoi jakieś nowe potrzeby. Np., by daleko nie szukać: wyprodukuje plastikowe przykrywki do tych cholernych klawiszy pomiędzy „Ctrl„, a „Alt” – w które co chwila trafiam, co przełącza mi funkcje klawiatury!

   Wreszcie: bez tego mechanizmu gospodarka w ogóle nie mogłaby się rozwijać! Śp.Henryk Ford nie zdołałby uruchomić produkcji samochodów, gdyby wszyscy robotnicy, inżynierowie itp. mieli pracę przy budowie wagonów kolejowych!!

   Na zakończenie: gospodarka – to organizm żywy; Towary i ludzie krążą jak krew w żyłach – a nie chodzą jak trybiki maszyny! Tu nic nie można ręcznie przełożyć i „przemontować”. Jest za to cudownie plastyczna: niech dziś dziewczyny dowiedzą się, że modne są łańcuszki chabrowe – a już nazajutrz żądni zysku producenci rzucą na stragany chabrowe łańcuszki!!

   A ten, kto zrobi to dosłownie nazajutrz – może (przy dobrej dystrybucji) w dwa dni zarobić dwa miliony! Na każdej klientce złotówkę – i już!

Janusz Korwin-Mikke



Komentarze:

niech Pan sobie wyjmie te przyciski CTRL i ALT

~nik
2007-01-23 12:26

Nie wyślizgasz się tak prostacko ze swego zaciekłego …
… poparcia dla "porządnych SBeków", Misiaczku. Czekamy na oficjalny protest UPR o zbliżonej treści:  "Stanowczo protestujemy przeciwko określaniu Waffen SS jako …

~Jarek ogareK
2007-01-23 13:05

Dlaczego Unia Europejska jeszcze nie istnieje ? Tylko …
… dlatego, że nie ma konstytucji zawierającej zapis o powołaniu jej do życia ? A dlaczego prezydent Lech Aleksander Kaczyński występując w mediach używa określenia UE …

~uczeń
2007-01-23 13:28

Projekty ulotek UPR (graficzne), projekty ulotek UPR …
… (graficzne) http://archit1.w.interia.pl

~arc
2007-01-23 15:29

Poziom intelektualny wyborców UPR jest mniej więcej taki …
… sam, jak poziom wyborców PD.

~politobserver
2007-01-23 15:39

Tak, i zapewne myślą, że jak pokażą się na zdjęciu z …
… szachownicą, kartami do brydża, czy kostką Rubika, to ich ludzie za niewiadomo jak mądrych bedą uważali…

~zawodowiec
2007-01-23 15:45

GERIATRIMO!

~ten sam
2007-01-23 22:03

Doświadczenia masturbacyjne mają za sobą niemal wszyscy …
… mężczyźni /INTERIA.PLZ badań seksuologów na całym świecie wynika, że doświadczenia z masturbacją ma ponad połowa kobiet i niemal wszyscy mężczyźni. Zatem już sama …

~PeDerasta z PO
2007-01-24 00:07

SHOW MUST GO ON !!!!!!!!!!!!!!

~Freddie
2007-01-24 03:38

Za to z twojej twarzy bucha intelektem

~wicia
2007-01-23 19:52

WYBORY   W   WARSZAWIE  ! Janusz Korwin – Mikke na …
… prezydenta ! Może zrobimy kampanię wyborczą ? Sytuacja jest inna niż przed poprzednimi, bo wtedy pański blog dopiero raczkował.

~ka3,14…talista
2007-01-23 20:09

hahahaha, dobre, wolę być na poziomie tych 2%, bo wiem, że …
… 98% to tumany. Gdyby było inaczej to na każdym rogu stałby Einstein, a giełda niemogłaby działać. Na szczęście jest te 98% chętnych do oskubania nie tylko na …

~tomassi
2007-01-24 12:04

UWAGA !   UWAGA ! Na blogu JKM zalęgła się agentura !  …
… Najpierw pojawił się tekst napisany zbyt dużą czcionką, potem jakieś dziwaczne wpisy numerowane od 1 do 40. Aha – i oczywiście znikające posty na temat Mietka …

~KGB
2007-01-23 13:37

wszyscy obecni na tym blogu stop jesteście namierzeni stop …
… czekajcie na instrukcje stop odmowa współpracy spowoduje stop waszej nędznej egzystencji stop

~polon 210
2007-01-23 13:51

Panie Januszu, bardzo mnie Pan zaskoczył! Nie sądziłem, że …
… jest Pan zwolennikiem praw autorskich i patentów (http://www.nczas.com/?a=show_article&id=3538 ). Przecież to nic innego jak ograniczanie Wolności. Jestem …

~Hetman_słoniowy
2007-01-23 14:19

Problem pojawia się, gdy pewna firma farmaceutyczna …
… wynajdzie antidotum np. na raka. Poniesie ogromne koszta, a nieuczciwa konkurencja we własnych laboratoriach przeanalizuje skład chemiczny tego środka i rozpocznie …

~liberał z PO
2007-01-23 15:33

Tyle że ta farmaceutyczna firma żeby wynalazła takie …
… antidotum, ściąga specjalistów z całego świata, korzystając z dorobku jaki osiągnęli w innych laboratoriach. Wykorzystuje też olbrzymią wiedzę cząstkową budowaną …

~on.janusz
2007-01-23 17:44

Informatyka to w ogóle ciekawy przypadek w kontekście …
… prawa patentowego. Dziedzina ta rozwija się tak szybko, że nowe i innowacyjne rozwiązanie po pięciu latach jest już z reguły całkowicie przestarzałe i bezużyteczne. …

~x
2007-01-23 21:27

No, z tego co wyczytałem to właśnie pan JKM chciałby …
… skrócić okres ochrony praw autorskich… 😛

~Czytacz
2007-01-24 00:33

To sie latwo wylacza w opcjach regionalnych.  W jedynym i …
… slusznym XP of course 😉

~dr. Gonzo
2007-01-23 14:47

No coż, a swego czasu Korwin-Mikke zgrywał się z …
… postmodernistycznych malarzy, że nie potrafią malować. Dokuczał nawet na łamach Angory pewnemu Panu, że pewnie nie tylko nie potrafi malować, ale także zapewne nie umie …

~wredota
2007-01-23 15:43

Znowu podwójna notka. Radzę skasować, zanim namnoży się …
… komentarzy…

~Arael
2007-01-23 12:28

Po co Pan Panie Januszu dwa razy wkleja te same teksty? 😉

~KW
2007-01-23 12:29

argumenty nt. odebrania emerytur SB-kom to po prostu …
… leninowskie GRAB ZAGRABIONE.

~terier
2007-01-23 12:34

Nie siej zamętu – nie chodzi o odbieranie emerytur SBekom, …
… lecz o odbieranie niesłusznych przywilejów. I zdecydowanie SBecy powinni dostawać niewysoką emeryturę, gdyż przywileje im się z racji wykonywanego zawodu po …

~ten sam
2007-01-23 13:15

Szanowny Panie JKM, bliski jest przecież przykład …
… Białorusi, gdzie reżym zajmuje się tworzeniem miejsc pracy. Na jednym stanowisku w aptece pracuje pięc kobiet (żeby, broń Boże, nie mogły wychowywac dzieci). Pierwsza …

~Odra
2007-01-23 12:49

Mnie rozbawil przedstawiciel Zwiazkow Zawodowych z …
… kopalni, ktory jako przyklad nie przemyslanej prywatyzacji podal co nastepuje: "Prosze popatrzec co zrobiono z hutami! pamietam jak mowiona nie da sie nic z tym zrobic …

~krzysztof ślęczka
2007-01-23 13:07

uważam że bardziej sobie Pan zaszkodzi tym tematem -nie …
… odbierania emerytór, teraz część ludzi usłyszy tylko że Korwin nie chce ich odbierać tym "złym" więc pewnie będą ich z Panem utożsamiać. Ale Pan wie lepiej ile …

~sajan
2007-01-23 13:09

Nie ma takiego poparcia, jakiego nie potrafiłbym obrócić w …
… pył…

~JKM
2007-01-23 13:17

ignorować

~zabójca trolli
2007-01-23 21:29

,,problem” z JKM jest taki, że on nie kalkuluje co mu się …
… mówić ,,opłaci” a co nie. Po prostu mówi co uważa na zadany temat i nwet nie potrafi przemilczeć pewnych tematów (co by się mogło opłacić, bo nie byłoby …

~KwaKwa!!
2007-01-23 13:59

Korwin to pozer – więc nie ulega żadnej wątpliwości, że …
… nie zadziałałby zgodnie z tym w co "święcie wierzy".

~antypozer
2007-01-23 14:10

ja tam bym chętnie dał mu szansę.  Przeżyliśmy u władzy …
… AWS, przeżyliśmy SdPL/SLD, przeżyjemy Kaczory to i UPR by nam nie zaszkodził. Dajmy mu szanse!

~KwaKwa!!
2007-01-23 16:00

I na tym polega problem. Ludzie wolą być okłamywani i żeby …
… "pewne tematy" były przemilczane. Głosują świadomie na tych, co ich okłamują. I tak żyjemy sobie w symbiozie okłamywanych – dających głosy i kasę – z kłamcami …

metald22
2007-01-23 14:45

I WŁAŚNIE DLATEGO uważam, że p.JKM by się temu krajowi …
… przysłużył. Jeżeli mówi co uważa za słuszne, nie bacząc na poparcie, to przecież robić chyba też będzie, prawda? Właśnie takich polityków nam potrzeba…

~x
2007-01-23 21:33

Nie żartuj! Przecież JKM NIE JEST politykiem! Polityk ma …
… na celu zdobycie władzy – a JKM wcale nie!

~jjj
2007-01-24 01:32

i dlatego JKM jest WIARYGODNY, Jarku ogarKu.  nie zależy …
… mu na stołku, a JEDYNIE na tym, żeby zrealizować program.  do okłamania ludzi, żeby się tylko dorwać i robić swoje lepiej się nie posuwać, tym bardziej, że jak …

oset@op.pl
2007-01-24 04:33

"A drugą rzeczą, która mnie zdumiała, to niemal kompletny …
… brak wpisów nt. SB i p.Wachowskiego. Nic mnie nie przekona, że nie siedzi gdzieś jakiś automat – zapewne spełniające życzenia ABW czy innej SKW! " Bardzo proszę …

~gargamel
2007-01-23 13:19

Tak naprawde to Wachowski NIKOGO nie interesuje, … moze …
… poza bracmi K.

~qqq
2007-01-23 13:34

w USA w latach 70tych cofnieto pieniadze na badania nad …
… robotyka; odbylo sie to po protestach zwiazkow zawodowych, ze po zastapieniu ludzi robotami ludzie beda masowo tracic prace; czytalem ze w Polsce wynaleziono …

~hrPonimirski
2007-01-23 13:32

Panie Januszu! Jestem pełen najszczerszego uznania dla …
… Pana za każdym razem, gdy przeczytam Pański tekst o ekonomii. Wykłada Pan to tak jasno i prosto, i z takim polotem, że aż miło czytać, naprawdę. Niech Pan się …

~Jameson
2007-01-23 14:41

Niesamowite. Korwin-Mikke już, pewnie, się czerwieni.

~on.janusz
2007-01-23 15:16

Oj chłopcze, nie śliń sie tak bardzo. Chętnie obejrzałbym …
… debatę Korwin-Mikkego z prof. Balcerowiczem. Myślę, że ten ostatni wdeptałby Korwina w ziemię.

~UW fun
2007-01-23 15:37

Ekonomia nie jest nauką … kim jest w takim razie …
… profesor ekonomii ??? Ekonomia istnieje od zarania dziejów ludzkich … od momentu kiedy ludzie zaczęli wymieniać dobra … Balcerowicz … nie jest głupi bez …

~UW antyfan
2007-01-23 21:55

z pewnością chłopcze, zwłaszcza że prof. Balcerowicz był …
… wykładowcą w Instytucie Marksizmu-Leninizmu przy KC PZPR, JKM mógłby się od niego wiele nauczyć o ekonomii socjalistycznej i może wreszcie zmieniłby swoje …

~UW antyfun
2007-01-23 23:53

I dzięki temu Balcerowicz ma większe pojęcie o błędach …
… socjalizmu, gdyż sam w niego kiedyś wierzył.

~nauczony doświa…2007-01-24 00:11

ZAPRASZAM na www.liberalis.blog.onet.pl

~macko
2007-01-23 15:24

Materyi pomieszanie, wszystko się zgadza z wyjątkiem …
… jedngo, GG dobrwolnie wzięła na siebie obowiązek wypłaty świadczeń, a nie w wyniku obowiązku prawnego, a do tego nie wszystkie wynikające z ustaleń przyjętych w II …

~mat
2007-01-23 15:30

Przymus szkolny – to cep w ręku szatana, niszczący …
… człowieka. Proszę zając się tym tematem! Wszystko o czym Pan i Panu podobni piszą/mówią to SKUTKI i tylko SKUTKI.  Przymus szkolny. Jak to działa? W skrócie. Dziecko w …

~Michal
2007-01-23 16:10

Pan JKM bardzo często wypowida się na temat przymusu …
… szkolnego.

~spokospoko
2007-01-23 18:30

Ostro powiedziane Michal! Moim zdaniem przymus edukacji to …
… zwyczajne porwanie. A Kościół powinien potępić Janosika a nie Harry’ego Pottera. Rzecz w tym, że człowiek jest skłonny zaakceptować zło, złamanie zasad, jeśli …

~Hetman_słoniowy
2007-01-23 19:11

Problem w tym, że tzw. wolnościowcy, konserwatyści czy jak …
… ich tam nie mogą przeboleć panstwowej grabieży ich pieniędzy. Akceptują jednak państwową grabież ich dzieci. Przyczyna jest przygnębiająco banalna. TAK JEST …

~Michal
2007-01-24 00:12

Geronimo keke

~ke
2007-01-23 17:35

Pytania do pana JKM 1. Czy jest pan zwolennikiem …
… elitarystycznej ideologii nierówności, tzn. istenienia grup, które z samej swojej natury są wyższe i dlatego musza mieć wyższą pozycję w społeczeństwie, czy …

~Bełchatowiani
2007-01-23 17:35

Społeczeństwo powinno mieć strukturę klasową, a nie …
… demokratyczną. Od stypendiów są prywatne instytucje mecenatu.

~liberał z PO
2007-01-23 20:06

ad.1 Oczywiście, że nierówności mają wynikać z …
… umiejętności i zasług. Sytuację odwrotną mamy właśnie obecnie w *$^@ socjalizmie. ad.2 Państwowe? W życiu! Zminimalizować obciążenia nakładane przez państwo, to młodzież …

~x
2007-01-23 21:48

"Nierówności mają wynikać z umiejętności i zasług". …
… Umiejętności w łapaniu motyli, czy w rzucaniu słów na wiatr? Kto to ma ocenić. chcesz powołać komisję? Zasługi dla Związku Emerytów , czy dla sekcji młodzieżowej UPR? …

~on.janusz
2007-01-24 00:28

studiować można też na kredyt.

oset@op.pl
2007-01-24 04:35

Pytania do pana JKM 1. Czy jest pan zwolennikiem …
… elitarystycznej ideologii nierówności, tzn. istenienia grup, które z samej swojej natury są wyższe i dlatego musza mieć wyższą pozycję w społeczeństwie, czy …

~Bełchatowianin
2007-01-23 17:35

Panie Januszu, zgadzam się z Panem tylko w tym miejscu …
… gdzie stara się Pan postępować konserwatywnie jeżeli chodzi o emerytury esbeckie ale…Zastanawiam się czy mieli oni zagwarantowane emerytury wielokrotnie …

benzene
2007-01-23 18:13

Oczywiścvie, że nie jemy murzynów dopóki nas nie jedzą. W …
… myśl tej samej zasady, że ne napdniemy zbrojnie Szwedów dopóki nie dokonają następnego Potopu. Pozdrawiam

~masarnia
2007-01-23 18:14

A ja zakładam partię polityczną A ja chcę uprawiać …
… politykę.A to jak wiadomo robi się po to by przejąć władzę.A to jak wiadomo robi się po to by się hmm… nachapać.A to jak wiadomo robi się po to by być na maxa …

~Jarcik
2007-01-23 19:05

http://politykier.blog.interia.pl/?id=687416  teraz adres …
… jest chyba prawidłwoy 😛

~jarcik
2007-01-23 22:59

http://wiadomosci.onet.pl/1471116,11,item.html Czyli będą …
… wybory w Wawie !!! JKM na PREZYDENTA !!!!

~Konserwatysta
2007-01-23 19:05

Chyba z tym wachowskim i brakiem wpisów to Pan trochę …
… przesadził. Nie wydaje mi się aby poglądy JKM były tak istotne dla "władzuchny", aby eliminować wpisy- komu by się chciało, kto czyta JKM? 1-2% …

~makler
2007-01-23 19:42

400 000 – 800 000 według Pana to mało?

~1 – 2%
2007-01-23 20:49

..co do tych klawiszy to radzę kupić klawiaturę …
… specjalistyczną na miarę do własnych dłoni.

~efka
2007-01-23 19:54

Korwin-Mikke jest głupi (sądze, że dla większości ludzi …
… nie wymaga to uzasadbnienia). Dla Korwina zaś dam taki argument wpisujący się w jego zdegenerowaną logikę. Esbekom należy odebrać (tak naprawdę zmniejszyć do …

~anonim001
2007-01-23 20:20

Nie wiem czy to jest Pana zasługa, ale to mi się podoba. …
… Mniej więcej od godz 13, blog zaczął być normalny. Nie ma "towarzystwa wzajemnej adoracji". Chyba się nie mylę, mam nadzieję. Brawo, Panie Korwin-Mikke. Przecież …

~on.janusz
2007-01-23 21:17

1

~1
2007-01-23 21:35

2

~2
2007-01-23 21:36

3

~3
2007-01-23 21:38

a co Pan myśli nt. nowego wpisu Pana Wierzejskiego? …
… Odnośnie postulatu dobrowolności wyboru przynależności do II filaru? Bo on twierdzi, że Pan by to poparł, a mnie się wydaje, że przeca wszystkie filary są głupie, bo …

~anna maria maty…2007-01-23 21:55

Obrzydliwe jest patrzenie na przemianę ilościową w …
… jakościową jako zabieg weryfikacyjny.Jest to jednak tak konieczne kołchozowej mentalności poszukiwanie ilości, aby więcej, aby więcej…Jonasz był jeden na całą Niniwę …

vitautas@onet.eu
2007-01-23 21:56

Gerronimo ?

~hhh
2007-01-23 22:20

Najpierw czytam że: "Władzuchna oczywiście sama miejsc …
… pracy nie tworzy, ale nie powinna nawet działać w kierunku "tworzenia nowych miejsc pracy"!". A następnie wymieniane są argumenty mające poprzeć tą tezę, które tak …

~on.janusz
2007-01-23 22:32

Panie on.janusz, czekam na jakieś niebanalne stwierdzenia …
… na ten temat.

~wektor be
2007-01-23 23:28

Facetowi wydaje się że jest jakims guru czy wyrocznią w …
… sprawach prawicy., wlasności, prawdy itp. W rzeczywistosci to były działacz SD ( dla młodych gwoli wyjasnienia :  Stronnictwo Demokratyczne – przybudówka PZPR w …

~Bolesław
2007-01-23 23:15

rozumiem, że ty nigdy nawet nie beknąłeś w towarzystwie ?

~:)
2007-01-23 23:26

bronienie prawa wydaje się panu śmieszne? żeby odebrać …
… esbekom emeryturki wpierw powinniśmy uznać SB za organizację przestępczą ale zanim to zrobimy to musimy organizacją przestępczą okrzyknąć PZPR gdyż SB była jej …

~zeroTolerancji
2007-01-23 23:31

Pomyłka! SB, nie byla tworem PZPR (trzymamy się litery …
… prawa). Została powołana ustawą sejmową 1956r i była częścią MSW. Uznanie jej przez Sejm za organizację o charakterze przestępczym, nie musi pociągać za sobą …

~on.janusz
2007-01-24 00:10

SB było bytem samodzielnym czy podlegało PZPR? jak …
… podlegało to taki łańcuszek jest całkiem na miejscu…

~zeroTolerancji
2007-01-24 01:18

to już twój zarzut "bronienie prawa wydaje się panu …
… śmieszne?" przestał obowiązywać, lewacki hipokryto? Według litery prawa PZPR nie była "tworem SB" (cokolwiek miałoby to oznaczać). Więc zdecyduj się wreszcie – albo …

~ten sam
2007-01-24 10:01

a czyim tworem było SB cwaniaczku? jaka partia sprawowała …
… dyktatorską władzę w sejmie w 1956 kiedy to ustawa powołała do życia SB? a później komu podlegało? może polskiemu rządowi na uchodźstwie? jesteś …

~zeroTolerancji
2007-01-24 11:19

Jeśli już: 1. SB po 1956roku podlegala MSW, w więc i …
… rządowi PRL. 2. Zależność SB od PZPR była tego samego rodzaju co zależność MO (Milicjia Obywatelska) od KW PZPR w województwie, czy KP PZPR w powiecie. 3. PZPR, na …

~on.janusz
2007-01-24 11:59

Najbardziej zaciekli 'komentatorzy’ to ci, którzy sami nic …
… nie mogą, ale podłączają się do obecnego medialnie Korwina. Kocham Pana logikę, choć czasem się z nią nie zgadzam.

~umysl_scisly
2007-01-24 00:38

PANIE  JANUSZU JEST SZANSA ZNOWU NA  PREZYDENTA WARSZAWY !!!

~WYBORCA
2007-01-24 11:40

zawsze chłodny logiczny męski umysł walczący z wymierającą …
… gnijącą ZSRE

~greg
2007-01-25 08:28

zawsze chłodny logiczny męski umysł walczący z wymierającą …
… gnijącą ZSRE[eurosoc

~dr Sarski
2007-01-25 08:29

UB, SB oni brali pieniądze za swoja prace? OK? tak OK.  W …
… związku z tym płacili też podatki i.t.d. można powiedzieć, że "wypracowali" sobie emeryture. I to wysoką emeryture. Pytanie tylko czy ich praca była warta …

~Kocham Polskę!!!
2007-01-25 10:34

Szanowny Panie Prezesie, Ponownie znakomity tekst. …
… Gratulacje ! Cały świat i życie na nim to ciągła walka. Kto powiedział, że będzie pięknie i bez problemów. Aby żyć trzeba walczyć. Kiedyś było prościej, człowiek …

~Andrzej Mazeran…2007-01-27 16:01

Niewatpliwie dzieci Wielmoznego Pana dziedzicza po swoich …
… przodkach inteligencje…nie musialy kupowac zaliczen do indeksu, o ta ilosc pomniejszla sie ilosc wyksztalconych…!

thod@op.pl
2007-01-30 18:12

Panie Januszu!!! Zgadzam się z Panem, ale… Henry Ford …
… powiedział : "Gdy zabiorą mi maszyny, za dwa lata będę w tym samym miejscu, gdy zabraknie ludzi – mogę zwijać interes". Prawda jest po środku, czyż nie?

~Marek z Zielone…2007-02-10 21:28

0

Janusz Korwin-Mikke

Blog Janusza Korwin-Mikke

1865 publikacje
0 komentarze
 

Dodaj komentarz

Authorization
*
*
Registration
*
*
*
Password generation
343758