Bez kategorii
Like

Dieta 2000 kcal – przykładowy jadłospis

12/02/2016
5743 Wyświetlenia
0 Komentarze
2 minut czytania
no-cover

Masz przeciętną sylwetkę, ale chcesz zgubić nieco kilogramów? W tym artkule znajdziesz przykładowe dania, które możesz zastosować w diecie 2000 kcal. To tylko niewiele więcej, niż dzienne zapotrzebowanie, jednak zdrowe prowadzenie diety połączone z unikaniem niezdrowego jedzenia pozwoli zredukować wagę. Kluczowa jest tutaj rezygnacja z fastfoodów i słodyczy pozwoli uzyskać pierwsze efekty już po paru tygodniach. Dieta tego typu jest idealna dla kobiet podejmujących aktywność fizyczną. Przykładowy jadłospis Śniadanie: I opcja: Owsianka złożona ze szklanki mleka 2 %, 4 łyżek płatków owsianych, łyżeczki miodu, garści malin lub pokrojonego jabłka, połowy banana oraz łyżki słonecznika lub siemienia lnianego II opcja: 2 kromki pełnoziarnistego pieczywa skropionego oliwą z pokrojonym pomidorem i odrobiną białego sera mozzarella i dodatkiem bazylii. III opcja: pyszne smoothie […]

0


Masz przeciętną sylwetkę, ale chcesz zgubić nieco kilogramów? W tym artkule znajdziesz przykładowe dania, które możesz zastosować w diecie 2000 kcal.

To tylko niewiele więcej, niż dzienne zapotrzebowanie, jednak zdrowe prowadzenie diety połączone z unikaniem niezdrowego jedzenia pozwoli zredukować wagę. Kluczowa jest tutaj rezygnacja z fastfoodów i słodyczy pozwoli uzyskać pierwsze efekty już po paru tygodniach.

Dieta tego typu jest idealna dla kobiet podejmujących aktywność fizyczną.

Przykładowy jadłospis

Śniadanie:

I opcja: Owsianka złożona ze szklanki mleka 2 %, 4 łyżek płatków owsianych, łyżeczki miodu, garści malin lub pokrojonego jabłka, połowy banana oraz łyżki słonecznika lub siemienia lnianego

II opcja: 2 kromki pełnoziarnistego pieczywa skropionego oliwą z pokrojonym pomidorem i odrobiną białego sera mozzarella i dodatkiem bazylii.

III opcja: pyszne smoothie z 1 dojrzałego banana, 1,5 łyżki masła orzechowego i ½ szklanki mleka.

Lunch:

Opcja I: 2 kromki chleba żytniego, 2 plastry chudego twarożku, posiekana rzodkiewka, ogórek gruntowy, jedna brzoskwinia

Opcja II: Sałatka grecka 150 gram: z sałaty, sera feta, pomidora, oliwek, cebuli i odrobiny sosu winegret.

Opcja III: 2 rollsy: papier ryżowy z warzywami i kurczakiem pieczonym z ziołami

Obiad:

Opcja I: Pieczone warzywa: cukinia, słodkie ziemniaki, cebulka, papryka w sosie z jogurtu naturalnego

Opcja II: Zupa krem z marchwi z imbirem i pomarańczą

Opcja III: placki gryczane z sosem jogurtowym, sałata lodowa z fetą i pomidorem skropiona octem balsamicznym

Podwieczorek:

Opcja I: mała bułeczka drożdżowa

Opcja II: Szklanka sezonowych owoców z miodem i jogurtem

Opcja III: 2 muf finy jaglane z owocami

Kolacja:

Opcja I: Szklanka pełnoziarnistego makaronu z połową fileta z indyka podsmażonego z pomidorami i ziołami

Opcja II: Sałatka na jogurcie z tuńczykiem, ananasem, kukurydzą i jajkiem: 150 gram

Opcja III: 2 kromki pieczywa z plastrem szynki parmeńskiej, 50 gramami startego sera koziego i hummusem.

Inne zapisy autora:

0

Avatar
marta.czerwinska

42 publikacje
0 komentarze
 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

 

Authorization
*
*
Registration
*
*
*
Password generation
319217