Bez kategorii
Like

Państwo bezpieki – czy dwa państwa bezpieki?

07/02/2008
443 Wyświetlenia
0 Komentarze
37 minut czytania
no-cover

Dziś macie Państwo co czytać… ale to głównie moje teksty sprzed roku. O bezpiece. Przeczytajcie je Państwo, sprawdźcie w ARCHIWUM – i przyjmijcie wreszcie do wiadomości, że „III Rzeczpospolita” – to nie 38 milionów baranów, czyli „obywateli”, lecz pastuchy: wojsko, policja, administracja… i, u nas najważniejsze: służby specjalne. Kto kontroluje SS – ten kontroluje państwo, bo SS kontrolują i wojsko, i policję, i administrację. Gdy nie ma Monarchy, ober-pasterz, czyli SS po prostu Go zastępują – bo ktoś tym b***elem musi przecież rządzić! W tej chwili trwa rozgrywka o władzę – bo kto ma dostęp do teczek agentury, ten kontroluje państwo. W monarchii Król mówił grzecznie: „Drogi Książę! Zechciej jutro…” – i Książę to robił – bo w przeciwnym razie […]

0


Dziś macie Państwo co czytać… ale
to głównie moje teksty sprzed roku. O bezpiece.

Przeczytajcie je Państwo, sprawdźcie
w ARCHIWUM – i przyjmijcie wreszcie do wiadomości, że „III
Rzeczpospolita” – to nie 38 milionów baranów, czyli
„obywateli”, lecz pastuchy: wojsko, policja,
administracja… i, u nas najważniejsze: służby specjalne. Kto
kontroluje SS – ten kontroluje państwo, bo SS kontrolują i wojsko,
i policję, i administrację. Gdy nie ma Monarchy, ober-pasterz, czyli SS po prostu Go
zastępują – bo ktoś tym b***elem musi przecież rządzić!

W tej chwili trwa rozgrywka o władzę
– bo kto ma dostęp do teczek agentury, ten kontroluje państwo. W
monarchii Król mówił grzecznie: „Drogi Książę!
Zechciej jutro…
” – i Książę to robił – bo w przeciwnym
razie pojutrze bywał skrócony o głowę. To było normalne,
uczciwe postawienie sprawy. W dzisiejszym „państwie” nie
można nikogo skrócić o głowę – ale można go: szantażować
przeszłością, grozić w teraźniejszości i przekupić
(najczęściej obietnicami w przyszłości). Takie „państwo”
jest obrzydliwe i niemoralne.

W takim „państwie” rządzi
bezpieka.

Otóż w tej chwili dostęp do
teczek ma PO – ale, okazuje się, chłopcy z PiS, w walce z bezpieką
PO, założyli własne kontr-SS – i wzięli sobie kopie teczek! I
tego już aparatczycy III RP znieść nie mogą – bo naruszyło to
monopol na władzę, który do tej pory miał ten, kto wygrał
wybory
. Do czego to podobne: p.Premier żąda by Drogi Minister coś
zrobił (grożąc ujawnieniem teczki) a tu WCzc.Jarosław Kaczyński
żąda, by Minister tego nie zrobił, grożąc ujawnieniem teczki…
To-ż to schizofrenii można dostać!

Chyba jasne?

Proponuję poczytać teraz moje teksty
sprzed roku!

============

29 stycznia 2007  Bękart „Okrągłego Stołu”

W d***kracji obowiązuje zasada:Jak
sam się nie pochwalisz – to cię nie pochwalą
; nie będę
więc ukrywał, że są to dni żniw. Kto śledzi moje teksty w
licznych pismach w kraju i za granicą (tylko do programów TV,
opanowanych całkowicie przez bezpiekę, nie mam praktycznie wstępu)
ten wie, że od dwóch lat zapowiadam, iż – jak powiedział

tow.Stalin: „w miarę postępów w budowie socjalizmu
walka klasowa zaostrza się!
„. (…)

Na razie mamy przeciek z raportu nt.
WSI, z którego wynika, że 115 WSIoków dzielnie
działało w mediach, głównie w telewizji. Należy jednak
wziąć pod uwagę, że tych 115 to tylko współpracownicy WSI
– a pracują tam przecież jeszcze:

(1) nie ujawnieni do tej pory Tajni
Współpracownicy SB,

(2) zupełnie nie ujawnieni oficerowie
SB i WSI,

(3) osoby (zapewne kilka razy więcej,
niż 115; na podstawie szacunków bezpieczniaków oceniam
ich liczbę na ok.600) – które nie będą ujawnione, bo po
1989 roku pracowały dla WSI, UOP i ABW,

(4) osoby, które (gdy szykowano
nową ustawę lustrującą dziennikarzy) szybciutko-szybciutko
zgłosiły akces do AWB, SKW i SWW by nie zostać ujawnione, tudzież

(5) najważniejsi agenci, których
p.Prezydent zachowa
in pectore (co zapowiedział!) by móc
ich szantażować w przyszłości.

Teraz dopiero rozmiar panoszenia się
bezpieki w mediach staje się widoczny.

I pomyśleć, że kiedy grzmiałem o
tym przez 17 lat nikt mi nie wierzył. A przecież te wszystkie
najbardziej popularne buźki Pan i Panów w TV, Wasi Ulubieńcy
– to na ogół kadrowi oficerowie bezpieki. Nie, nie TW:
oficerowie na etatach!

Co do niektórych mam dane…

Powtarzam: tu nie chodzi o oficerów
czy TW SB ani WSI! SB i WSI już nie istnieją, więc nie wydają
nikomu żadnych poleceń. Już są martwe – i atak na jej ludzi to
atak zastępczy. Organizacjami sterującymi swoimi blotkami i
figurami są ABW i (do tej pory) WSI – a zapewne i SKW już się
z’organizowała i zaczęła manipulować. To one są filarami
podtrzymującymi parszywy byt tego bękarta „Okrągłego Stołu”,
czyli III Rzeczypospolitej.

Ja zresztą doskonale rozumiem JE Lecha
Kaczyńskiego, każdy szachista wie, że groźba niespełniona jest
na ogół bardziej efektywna, niż groźba wykonana. Zaraz po
wojnie w ręce
UB wpadły kartoteki agentów GeStaPo. No, i
oficerowie
UB nie zrobili „lustracji” tylko pojawiali się
u delikwentów z propozycją: „
Albo od dziś pracujesz pan
dla nas – albo… sam pan rozumiesz...
„. Wszyscy co do jednego
zrozumieli – i dzięki temu bezpiece tak łatwo udało się opanować
Polskę.

I dokładnie to samo będzie zapewne
robił Pan Prezydent – tak przynajmniej to ogłosił i zapewne
codziennie z listy przeznaczonych do ujawnienia znika 5-10 nazwisk –
zapewniając sobie posłusznych wykonawców.

Taktycznie jest to gra znakomita. Tyle,
że w ten sposób będziemy brnąć w IV RP, w V RP, w VI RP –
ale nigdy nie wyjdziemy z tego bagna, czyli Państwa Bezpieki.

Cóż? Nie ma Monarchy – więc
KTOŚ rządzić musi…

======

30 styczeń 2007 Mówmy o tym wprost !

A więc: tak. Ogłoszenie listy agentów
WSI przesunięte o dwa tygodnie (proszę porównać mój
poprzedni wpis). Gra trwa – i cieszę się, że w tej rozgrywce nie
biorę udziału. Dziwne tylko, że – jak na razie – nie ma trupów.
Bo 15 lat temu dwóch ludzi, którzy za dużo wiedzieli o
p.Lechu Wałęsie, „popełniło samobójstwo”. Może
wszyscy uczestnicy gry tak się juz nakradli, że nie chce im się
ryzykować? Ostatecznie: co najwyżej nie będą mogli nadal
korzystać z koryta.

Niektórzy nawet chcą
wprowadzenia ochrony własności prywatnej i absolutnej uczciwości.
Nie ma lepszego konserwatysty, niż rewolucjonista – który
już nachapał się dużo pieniędzy
” (…)

A tak a propos „WPROSTU”.
Najpierw Redaktorem Naczelnym przestał być (1-V-2006) p.Marek Król,
obecnie p.Piotr Gabryel. W kawiarniach dziennikarskich i w
internecie aż się trzęsie od plotek. Najprostsze wyjaśnienie jest
następujące: niedługo wchodzi w życie ustawa o lustracji, która
obejmuje również kierownictwa centralnej prasy. Dziwnym
przypadkiem od 15 lat w Poznaniu wkładano mi w uszy, że właśnie
pp.Król i Gabryel („WPROST” był tygodnikiem
wielkopolskim!) z czymś tam współpracują jako „Rycerz”,
„Kat” czy „Minim” (proszę zajrzeć np. na
stronę: http://tiny.pl/ws9z).

To może być plotka – albo nie.
Zaznaczam, że b. lubię p.Gabryela – i nawet, gdyby okazał się
agentem czegoś-tam, będę Go cenił, bo to dobry redaktor i
sympatyczny człowiek. Interesujące natomiast w tej sprawie nie jest
to, czy pp.Gabryel i Król z tego właśnie powodu postanowili
się wycofać – lecz to, że na ŻADNEJ znanej mi stronie ani w
żadnym dzienniku (poza, oczywiście, moim „Najwyższym
CZAS!”-em) nie znalazłem tej – najprostszej – hipotezy. Wszyscy
piszą, że to dlatego, że spadł nakład, że „podobno”
p.Gabryel nie zgadzał się na redukcję personelu, że „podobno”
p.Królowi nie podobało się podejście pisma do sprawy
lustracji…

…nikt natomiast nawet się nie
zająknął o wspomnianej możliwości.

I właśnie TO świadczy o stopniu
z’agenturyzowania „centralnej prasy”. Dziennikarze albo
boją się stracić pracę – albo… sami są agentami bezpieki.

Tak właśnie wygląda Polska pod
okupacją III Rzeczypospolitej. Pod okupacją III Rzeszy ludzie się
hartowali. Pod okupacją III Rzeczypospolitej z ludzi robią się
małe gnojki.

=========

2 Lutego 2007

(…) Jednak nawet bez wnikania w
mechanizm moich dedukcyj wystarczy zastosować elementarną metodykę:
Korwin-Mikke 16 lat temu postawił hipotezę, że telewizje
sterowane są przez bezpiekę; dziś okazało sie, że w telewizjach
jest 115 agentów WSI (tu dodaję: „…i ok.900 innych
agentów i oficerów różnych służb); wniosek:
dedukcje Korwin-Mikkego są poprawne
” (a więc zapewne i
hipoteza o tych dodatkowych 900 – też!).

Teraz uwaga metodyczna: gdybym 16
lat temu WIDZIAŁ tę listę 1050 agentów w mediach (i
przeżył…), to oczywiście moja metoda rozumowania byłaby warta
zero: jak się WIE, to nie trzeba – ani nawet: nie można –
dedukować. Dlatego np. mężczyźni są średnio inteligentniejsi od
kobiet: kobiety mają lepszą pamięć, więc po prostu wiedzą – a
my w ramach rekompensaty za tę wadę umysłu musieliśmy rozwinąć
inteligencję.

I drobne ostrzeżenie. Gdzieś tak
rok temu p.Jerzy Urban, b.inteligentny dziennikarz, mający świetne
kontakty ze spec-służbami, zamieścił w Swoim „NIE”
wywiad z jakimś oficerem tych służb. Zawierał on zdanie, które
radzę zapamiętać:

„Tak – macie rację: za
wszystkimi większymi aferami gospodarczymi stoją służby
specjalne. Ale nigdy tego nie docieczecie – bo gdyby to groziło,
służby uciekną się do kłamstw, szantażów, gróźb
– a w ostateczności do fizycznej likwidacji”
.

Kropka.

Jeśli Sherlock Holmes wie, że na
półce pod sufitem leżały pieniądze, po pokoju kręciło
się 30 osób, z czego 5 na tyle wysokich, że mogły zajrzeć
na półkę, a pieniądze zniknęły – to dedukuje, że ukradł
je któryś z tych wysokich.

Ale na tej podstawie nie da się
nikogo skazać – nieprawda-ż?

Więc niby dlaczego służby miałyby
mnie likwidować? One zresztą cenią ludzi inteligentnych. O ile nie
stanowią dla nich bezpośredniego zagrożenia…

A ponadto: gdybym zginął w
podejrzanych okolicznościach, byłoby to odebrane jako potwierdzenie
moich hipotez. Nieprawdaż?

========

16 lutego 2007  Raport, (…)

Ujawniono „Raport w sprawie WSI”.
Żadna rewelacja – ale pisałem juz pod data 29-I:

Ja zresztą doskonale rozumiem JE
Lecha Kaczyńskiego, każdy szachista wie, że groźba niespełniona
jest na ogół bardziej efektywna, niż groźba wykonana. Zaraz
po wojnie w ręce UB wpadły kartoteki agentów GeStaPo. No, i
oficerowie UB nie zrobili „lustracji” tylko pojawiali się
u delikwentów z propozycją: „Albo od dziś pracujesz pan
dla nas – albo… sam pan rozumiesz…”. Wszyscy co do jednego
zrozumieli – i dzięki temu bezpiece tak łatwo udało się opanować
Polskę.

I dokładnie to samo będzie zapewne
robił Pan Prezydent – tak przynajmniej to ogłosił i zapewne
codziennie z listy przeznaczonych do ujawnienia znika 5-10 nazwisk –
zapewniając sobie posłusznych wykonawców.

Taktycznie jest to gra znakomita.
Tyle, że w ten sposób będziemy brnąć w IV RP, w V RP, w VI
RP – ale nigdy nie wyjdziemy z tego bagna, czyli Państwa Bezpieki.

Cóż? Nie ma Monarchy – więc
KTOŚ rządzić musi…

No, więc ze 115 nazwisk zostało 64.
Oczywiście: ci najważniejsi już obiecali wierna służbę Nowemu
Panu. To nie wróży dobrze na dalszą metę.

Cóż: róbmy swoje; może
to coś da – kto wie?!?
(…)

=======

Wkrótce potem p.Aleksander Gudzowaty ni
stąd ni z owąd ogłosił rozmowę z p.Józefem Oleksym – i
zdarzyło się dużo nieoczekiwanych rzeczy. Dawni sympatycy Lewicy
zaczęli współpracować z PiS-em..

TAK BYŁO – CZY NIE?

Komentarze:

Neoliberalizm = G*wno !!! Jest to najgorszy (z punktu …
… widzenia konserwatysty) model gospodarczy, gdyż niszczy to, co najcenniejsze – Rodzinę. Przy globalnej, całkowicie otwartej na świat gospodarce wygrywają ci, którzy …

~Jarek Lewicki o…2008-02-07 23:55

Radio Maryja – jedyne wolne medium o zasięgu ogólnokrajowym.

~libery_RM
2008-02-07 23:58

Jeżeli komuś nie pasuje, że o. Rydzyk wpływa na wyniki …
… wyborów, to niech najpierw uciszy Michnika, bo manipuluje on na dużo większą skalę. A poza tym – jeśli złem jest, że media mogą wpłynąć na wyniki wyborów, to …

~liberty_RM
2008-02-08 00:02

A teraz, Kochane Dzieci – Jarek ogareK po raz n-ty pokaże …
… Wam, jak w dziecinnie prosty sposób można skompromitować waszego Miszcza. Mianowicie przedstawię tu swój kojelny majstersztyk, czyli błyskotliwą syntezę …

jk_14
2008-02-08 00:04

PS: w nagrodę odrobina autoreklamy: http://tiny.pl/p866 …
… ;-)))

jk_14
2008-02-08 00:09

Panie Mikke – może w takim razie dobrze się dzieje, że …
… spółka PiSoLiD nie chce dopuścić PO do TVP? Nie oszukujmy się, ale PO i tak nie sprywatyzowałaby reżimówki, a już na pewno wsadziłaby do niej swoich klakierów i …

~Mieczysław
2008-02-08 00:17

+++ http://Michalkiewicz.pl +++

~===== UPR =====~
2008-02-08 00:37

Do jasnej anielki, o co chodzi z szantażowaniem teczkami?! …
… Bycie agentem jest w jakiś sposób nieprawe, hańbiące?! Państwo musi mieć służby specjalne i nie rozumiem po jaką cholerę ktokolwiek się "teczkami" przejmuje.

~qwert
2008-02-08 00:40

ZAPYTAJ CHOĆBY PANA BONIEGO !! :)))

~prawda wyzwala 🙂
2008-02-08 01:10

No i ujawnią go, i co z tego? Nie rozumiem, czego tu się …
… bać?

~bezpiecznik
2008-02-08 01:41

Inaczej patrzy się na człowieka donoszącego bezpiece, a …
… inaczej na człowieka z nią nie związaną. Taki TW straciłby mnóstwo ze swoich znajomych (a może i z głosujących, jeśli takowy jest posłem/senatorem). Niektórzy …

~Libero
2008-02-08 09:36

Zawsze ja ktoś napisze na blogu Januszka trochę prawdy o …
… jego 20 letniej działalności w SD, przybudówce PZPR, z którą współtworzyła FJN i umacniała władzę ludową to następnegp dnia Januszek dostaje szmyrgla i pisze o …

~Walec
2008-02-08 10:31

(Byli funkcjonariusze SKW są zmuszani do składania …
… fałszywych zeznań. Będą zeznawać przed komisją i w prokuraturze? ) "Macierewicz: ekipa Tuska przesłuchuje nocą "   Pod nowymi rządami w Służbie Kontrwywiadu Wojskowego …

~http://www.nasz…2008-02-08 12:27

(Jubileusz 90. urodzin ks. abp. Ignacego Tokarczuka) "W …
… służbie Bogu, Kościołowi i Ojczyźnie" Z okazji 90. urodzin rzesze wiernych z Podkarpacia oddały hołd księdzu arcybiskupowi Ignacemu Tokarczukowi – pasterzowi …

~http://www.nasz…2008-02-08 12:29

Ujawnieni zostaną i na pożarcie pozostawieni agenci …
… nieczynni i TW z szantażu. Nikt nie ujawni NadAgenta Radka S. – misjonarza. PS. Podział sfer wpływu w postPRLu uzgodnili: gen. Kiszczak i bp. Dąbrowski – Magdalenka …

l00sik@op.pl
2008-02-08 09:46

I znowu trutniu udajesz lub naprawdę nie możesz pojąć (nie …
… wiem co gorsze), to na co chcesz zwrócić uwagę to nie żaden paradoks: "Paradoks Janusza Korwin-Mikke ZALEŻY nam, by uzdrowić Polskę wprowadzając wolnorynkowe …

~oszołom
2008-02-08 11:25

Mikke sam powiedział, że nie zależy mu na Władzy …
… USTAWODAWCZEJ, PALANCIE!!!

~antyoszołom
2008-02-08 12:07

A gdzie i kedy to słyszałeś? To taka sama prawda jak …
… ostatnia afera z Wrześni. Wszyscy "dziennikarze" "cytowali" co powiedzał Korwin. Jakoś żaden z nich nie potrzfił przedstawić nagrania!

~oszołom
2008-02-08 20:40

A gdzie i kedy to słyszałeś? To taka sama prawda jak …
… ostatnia afera z Wrześni. Wszyscy "dziennikarze" "cytowali" co powiedzał Korwin. Jakoś żaden z nich nie potrzfił przedstawić nagrania!

~oszołom
2008-02-08 20:41

jk_14 ja wszystko rozumiem, ale szczerze mówiąc …
… nieprzyjemnie się czyta teksty nadętych bufonów. Radzę Ci zmienić styl.

~marcin
2008-02-08 12:03

Zobacz, a teksty Miszcza z pewnością czytasz z zapałem… …
… Czyżbyś był masochistą? 😉

~Jarek ogareK
2008-02-08 12:09

zaloz mierna gadulo swoj wlasny blog i tak krytykuj kogo …
… chcesz. spreawiasz wrazenie ze nawet twoj pies nie chce ciebie juz sluchac !

~jacek z N.Z
2008-02-08 14:41

http://lowcawyksztalciuchow.blog.onet.pl/

jk_14
2008-02-08 18:01

Jeśli kapitalizm prowadzi do dobrobytu, to znaczy, że jest …
… zły, bo rozpaskudza mężczyzn robiąc z nich ciepłe kluchy. To socjalizm dał ludziom taką szkołę życia, że byli do tego stopnia zahartowani, by ginąć za ojczyznę.

~komuch-asceta
2008-02-08 00:12

To chyba jeden z najwyższych stopni wtajemniczenia w …
… trudnej sztuce Mikkologiki! ;-)))

jk_14
2008-02-08 00:36

Ciepłe kluch zastępowani są przez młode wilki, a jak one …
… się rozpasą, to zastąpią je następne… albo idziesz do przodu, albo zostajesz z tyłu. Kapitalizm nie daje Ci żadnych gwarancji, że jutro będziesz miał tyle …

~Libero
2008-02-08 09:40

To Niemcy i Rosjanie nie byli gotowi umierać w imię racji …
… stanu? Patrzcie Państwo… To ten milion żołnierzy w i pod Stalingradem musiało się czymś zatruć chyba. Żywotność narodu polskiego jak i wszystkich innych nacji …

~GLADish
2008-02-08 00:14

A pewnie, że się krasnoarmiejcy zatruwali na potęgę – …
… częstokroć ołowiem, którym częstowali ich kroczący za nimi pobratymcy z NKWD. Naprawdę dobry dowcip – krasnoarmiejcy umierali w imię racji stanu. Nawiązując do …

jk_14
2008-02-08 00:33

I 3×12 milionów ludzi tak poprowadzono? Żartujesz sobie? …
… Propaganda, bo propaganda, ale Wojna Ojczyźniana pokazała na co stać Rosjan i pozostałe narody Związku, a teraz Federacji. Na szczęście rosyjski kryzys …

~GLADish
2008-02-08 00:37

Podsumowując – strzelasz przy okazji gola samemu …
… Miszczowi: vs Doprawdy troskę również o TAKĄ "cywilizację" (totalitaryzm narodowo-socjalistyczny lub sowiecki) przejawił Miszcz w powyższej sentencji? ;-)))

jk_14
2008-02-08 00:46

Pan Janusz Korwin-Mikke nie jest moim mistrzem, choć rzecz …
… jasna cenię go bardzo. Chciałbym podążać za Autorytetem, ale jestem za głupi, żeby takowy znaleźć w tym momencie. Poza tym w dzisiejszych realiach przypomina …

~GLADish
2008-02-08 00:57

W tym fragmencie słusznie prawisz. Natomiast zupełnie …
… inaczej jest z mikkologiką, ponieważ jej słabość należy bezwzględnie udowadniać, a nawet ośmieszać. Co też i nastąpiło. Pozdrawiam!

jk_14
2008-02-08 01:07

Nie ma ludzi nieomylnych (poza papieżem w kwestiach …
… moralnych…). Pozdrawiam 🙂

~GLADish
2008-02-08 01:21

Nieomylność Papierza w kwestiach moralnych została …
… przegłosowana demokratycznie na soborze ( nie pamiętam którym ) przez biskupów. To tyle w tej sprawie.

~Maciej
2008-02-08 07:42

Mniejsza o propagandę. NKWD strzelało do wycofujących się …
… żołnierzy to fakt. Oczywiście nie zawsze i nie wszędzie. Ale pamiętaj o jeszcze jednym. Żołnierze rosyjscy na początku wojny ( to znaczy w 1941 roku ) dosyć …

~Maciej
2008-02-08 07:45

To historyczna prawda, nie wolno bylo sie cofac,podobne w …
… prowadzono w LWP przy wojsku radzieckim

~Thodh
2008-02-08 08:15

chłopie, nie pij tyle :))))

~aż żal ściska
2008-02-08 00:17

Jestes tak slabiutki w swoich wywodach Jarku ogarKu ze az …
… szkoda czasu na polemike

~optymista
2008-02-08 02:26

Ja mysle chlopcze, ze miales duze problemy w dziecinstwie …
… ze swoim tata oraz wanna. Jaka szkoda, ze nikt nie zwraca uwagi na twoje wypociny :(.

~Tyrek_ogarek
2008-02-08 04:16

przecież te dwie wypowiedzi się nie gryzą. JKM wcale nie …
… potępia dzielnych żołnieży AK – oni tylko wykonują rozkazy, bo wierzą, że to co robią jest dobre. Za to dowództwo, które te rozkazy wydaje…

~dawidgarus
2008-02-08 07:22

Dawidek, masz całkowicie rację, nasz Jarek Ogarek nie …
… ogarnia problemu.

~Ozjaszek
2008-02-08 07:40

Mamo chwalą Nas! Kto? – Wy Mnie a Ja Was!!! Przekonanym, …
… że to majstersztyk może być jeno taki debil jak Ty – bolszewicki manipulatorze! Trzeba było jeszcze podać ciąg dalszy tego cytatu a nie wyrywać z kontekstu …

~oszołom
2008-02-08 11:13

Zupełnie, jakby Zakamuflowany Żydo-komuch notorycznie i …
… ochoczo nie wyrywał wygodnych dla siebie cytatów – stosując je jako podglebie dla swojej żenującej Mikkologiki, palancie.

~antyoszołom
2008-02-08 12:15

Mi to nie przeszkadza, ponieważ cieszy mnie, że mój sąsiad …
… w pewnym stopniu trzyma za gębę ten kraj. To oczywiście nie znaczy, że jestem jego sympatykiem.

~don acido
2008-02-08 00:11

O, jest 120.000 komentarzy!

~JKM
2008-02-08 01:07

Hehehe, tak było i jest i obawiam się, że nadal będzie:(

~don acido
2008-02-08 00:09

Ale co do jednego się Pan mylił Panie Januszu. Niedawno …
… Pan płakał, że ktoś tam chce kupić oprogramowanie do automatycznego rozpoznawania osób na nagraniu wideo. A tymczasem okazuje się, że to oprogramowanie od dawna …

~Wojciech_BP
2008-02-08 00:14

JKM z calym swoim zacieciem twierdzi ,ze Polska NIGDY nie …
… wyjdzie do UE … http://www.opoka.org.pl/biblioteka/P/PS/plus/mikke0512.html generalnie lubie i czytuje ale gafy tez sie widac zdazaja panie Januszu , pozdrawiam

~Wit
2008-02-08 00:46

link poprawny http://tiny.pl/lw8q

~wit
2008-02-08 00:47

Trzeba zlikwidować dwuwładzę prezydent-premier Te wojny na …
… górze trzeba skończyć. Prezydent powinien być szefem rządu – prosto, tanio, rząd będzie bardziej przewidywalny dla obywateli a ponadto obywatele będą wiedzieć …

~Bacz
2008-02-08 01:17

Jaką dwuwładzę? A jaką władzę ma Prezydent?

~???
2008-02-08 01:19

Prezydent ma kopie archiwów – to jest władza! (podobno)

~bezpiecznik
2008-02-08 01:46

O, i to od dawna. A kopie ma nie tylko prezydent, tak więc …
… mowa może być o 4-ro lub nawet 5-cio-władzy. Ale posiadanie kopii archiwów to nie powód do zmiany ustroju.

~???
2008-02-08 02:03

Michnik też ma władzę, a ponieważ grono włodarzy jest …
… coraz większe, więc coraz bardziej przypomina to demokrację.

~konik polny
2008-02-08 09:54

Prezydent ma całkiem sporą władzę: jest np. zwierzchnikiem …
… sił zbrojnych, co właśnie spowodowało że komisja weryfikacyjna odmówiła posłuszeństwa premierowi i przeszła pod skrzydła prezydenta. Stanowisko prezydenta …

~Bacz
2008-02-08 08:33

Czyżby agentem był też pan Szpakowski? Bo to by …
… wyjaśniało, dlaczego pomimo tak słabych umiejętności od lat komentuje prawie każdy mecz, przy okazji oglądając z bliska kawał świata;)

~Pietia
2008-02-08 01:33

Straszny rzadziak.

~egon
2008-02-08 11:52

POPIERAM PANA W 100% ,KIEDYS MIALEM OKAZJE POZNC PANA …
… OSOBISCIE I BARDZO CENIE PANA OPINIE NA TEMAT POLOTYKI.BRAKUJE MI NA PANA BLOGU SKRoTU NA PANA EMAILE ,TAK BYLA BY LATWIEJSZA KORESPONDENCJA.OBECNIE MIESZKAM W …

lucas12@onet.eu
2008-02-08 07:02

Niedawno ubolewał Pan nad faktem, że jakaś gazeta ujawniła …
… współpracę z WSI p. Kowala z PiS. Innym razem twierdził Pan, że znajdujemy się pod okupacją III RP. Wynika z tego, że p. Kowal pracował dla okupanta, a więc …

~Stan
2008-02-08 07:11

Zgadzam się w 100%. Do tego nawet sam JKM pisał, że …
… historia jeśli się powtarza to jako farsa. W takim układzie jak wyglądał by powrót monarchy? Jeżeli jakimś cudem udało by się do niego doprowadzić.

~Maciej
2008-02-08 08:08

Ja rozumiem, że nie lubi Pan demokracji i lubi monarchię, …
… ale podawanie argumentów, że monarcha to "prosił" kogoś żeby coś zrobił bo jak nie to go zabił i to było dobre i to była prośba, a w demokracji to pan premier …

~Maciej
2008-02-08 07:37

Maciek, przepraszam, ale myślisz jak zwykły BARAN.Nie chcę …
… Ciebie obrażać, tylko sprowokować do myślenia.

~Gamoń
2008-02-08 07:46

No dobra niech będę baranem – nie obrażam się ale myślę. …
… Może dochodzę do błędnych wniosków. W takim układzie proszę o wskazanie ich a nie wyzywanie od baranów. Będę wówczas mógł zmienić sposób rozumowania który …

~Maciej
2008-02-08 07:57

Coż nam zostało,niech leją się tymi tyczkami,aby …
… gospodarce pofolgowali.Nie dziwić sie,że mafie rozgarnięte bardzij od rządu. kropka.Jakieś parę lat i transwer polityczny zakończy sie definitywnie.Dobrze,że internet …

~niedoszły strateg
2008-02-08 08:00

Podyskutować to sobie lubię, ale wpływu tych dyskusji na …
… rządzących nie widzę. Te dysputy na internecie to raczej takie wyszczekanie się młodych średnich i starych. Na zasadzie pies szczeka a karawana idzie dalej. Nie …

~Maciej
2008-02-08 08:06

A baranów Ci w kraju,opór.

~tak,tak
2008-02-08 08:02

Baranów tylko? Capów, też nie brakuje.Mściwych i …
… przeszkadzajacych…A podrzegaczy wojennych ilu,ho,ho.

~bAbcia
2008-02-08 08:37

Szanowny Panie JKM,kto Pana ochrania iz Pan nie boi sie …
… ruszac gniazda szerszeni (uzywajac metafory niepelnej)

~Thodh
2008-02-08 08:20

Skracanie o głowę jest moralne? Boże, chroń nas przed …
… takimi moralistami! Oby nigdy nie weszli do polityki dalej jak za pośrednictwem gazetki czy bloga.

~misiu
2008-02-08 08:20

Całe szczęscie,że wieś, też już internetem stoi.

~chłop
2008-02-08 08:23

Całe szczęscie,że wieś, też już internetem stoi.

~chłop
2008-02-08 08:24

A, mówiłam mojemu staremu,ciężko będzie,ale róbmy SWOJE.

~ja…
2008-02-08 08:39

Zgrzyt w Moskwie: zakaz wjazdu dla dziennikarza "GW"  …
… Wacław Radziwinowicz, fot. Krzysztof Skłodowski Dziennikarz "Gazety Wyborczej" Wacław Radziwinowicz przez kilka chwil miał zakaz uczestniczenia w spotkaniu premiera …

~oto dowód
2008-02-08 08:41

Premier Tusk zeznał dla "Rzeczpospolitej", że chce …
… wprowadzenia JOW w wyborach do samorządu. Czy według pana takie wycofanie partyjniactwa z samorządów jest bez znaczenia?

~Bacz
2008-02-08 08:52

p. Janusz toć to flaki się wywracają

~tosia
2008-02-08 08:56

Nie wiem dlaczego JKM z uporem maniaka twierdzi, że  …
… monarchia byłaby taka skuteczna. Najpierw cytacik: "W monarchii Król mówił grzecznie: "Drogi Książę! Zechciej jutro…" – i Książę to robił – bo w przeciwnym razie …

~marcin
2008-02-08 09:00

Rozwiedka nie da się jak widać wymanewrować ale błąd tkwi …
… w tym,że sami wybieramy  jak ostatnio takich którzy obiecali by żyło się WSZYSTKIM dobrze.Wszystkim to i rozwiedce również a może przede wszystkim rozwiedce.Jak …

~FK
2008-02-08 09:25


… http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80277,4910065.html Dziennikarza z GW zapewne Rosjanie znali właśnie jako agnta i pewnie dla tego zawrócili do granicy?

~zdziwiony
2008-02-08 09:38

Doskonale P.Januszu! pozdrawiam.

~bonin
2008-02-08 09:40

a kto poprze nas ? http://www.nadranem.pl/kompleksy-nago/

~bolo
2008-02-08 09:58

Tak było! Howgh!

~hanys
2008-02-08 10:11

Kaszanka witka!!!

~jo
2008-02-08 11:49

Francuskie Zgromadzenie Narodowe ratyfikowało wczoraj …
… traktat reformujący UE z Lizbony.

~Bacz
2008-02-08 10:34

No, zobaczcie jakie fajne chłopaki http://tiny.pl/lwbh

~baran taki jedn
2008-02-08 11:47

Chwila relaksu -> Donald mazy …  http://infobot.pl/r/ijL

~koyot
2008-02-08 13:01

Napisał Pan był:  "… na każdej transakcji …
… kupna-sprzedaży jeśli jeden zarabia, to drugi traci".. Jest to oczywista nieprawda!!!! Tak tłumaczono za komuny, krytykując kapilazim. Jestem pewien że czytał Pan Misesa itp. …

~Jack
2008-02-08 13:47

Czy ta bezpieka (lub bezpieki) mają swoich bossów ? A …
… jeśli tak, to co by Pan powiedział, jakby jawnie przejęli władzę i mianowali sie królami?

~mrok
2008-02-08 13:58

Najlepiej aby było kilku królów rządzacych kolektywnie.

~marcin
2008-02-08 14:36

Ciekawe, że i w Czechach, gdzie dawne służby rozwiązano i …
… powołano nowe (podobno robili im to Niemcy), służby również rządzą, a w każdym razie nadają ton aferom, głównie gospodarczym, o czym można przeczytać w …

~canis
2008-02-08 17:32

http://tiny.pl/l7wv

konserwaturystyc…2008-02-10 00:36

0

Janusz Korwin-Mikke

Blog Janusza Korwin-Mikke

1865 publikacje
0 komentarze
 

Dodaj komentarz

Authorization
*
*
Registration
*
*
*
Password generation
343758